Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno
Z reglerjem si naredil enako kot jaz :OK: in zadeva je bila rešena.

Tist regler (tadrugi), črno žico povežeš direktno na +klemo na acu, še bolje pa na črnordečo žico gl. 30A varovalke, katera gre na Vžig(ignition), ostalo pa normalno kot je. Pa tisto maso enako by-pas na -klemo.

Za kolega - najprej naj preveri če je acu v dobrem stanju, potem pa povezave do reglerja in naprej. Tisti rjav konektor pod kestlom pri mašini je pa najbolje odstranit in direktno povezat, ker je čist brez veze tam. Kar nekaj na AF1 forumu je to naredilo, ker jim jih je zašmelcalo zaradi slabih kontaktov. Pri statorju, če gre čez 70V je vse OK.

Voltmetra pa še nimam, nisem našel primernega, da bi ga montiral, so vsi preveliki(imel bi ga pa za kontrolo).

Sem pa že študiral, da bi nabavil kar navadnega, ki jih imajo nekateri v avtu(kaže temperaturo in voltažo) in ga nekam montiral na armaturko, samo ne vem kako bi bilo ob dežju :whistle:

A sta bla skupaj z Regijem na srečanju? Me je vabil, samo mi ni zneslo :( , bom pa drugič probal

Ni bil ,

sm uprašal na farnel za ta stran in so mi rekli da nekje cca 50 € ne vem pa kako je z dostavo. Tudi jst sm razmišljal vendar so vsi veliki in problem je z vodotesnostjo

Objavljeno
Z reglerjem si naredil enako kot jaz :OK: in zadeva je bila rešena.

čist tko, s firbca (pa zato, k sta capo in futura skor glih)...

kaj je razlog teh predelav oz. zakaj meniš, da že tovarniško ni priklop rešen na enak način?

kje, po tvojem mnenju, naj bi se izgubljajla napetost med reglerjem in akumulatorjem?

Objavljeno (popravljeno)
čist tko, s firbca (pa zato, k sta capo in futura skor glih)...

kaj je razlog teh predelav oz. zakaj meniš, da že tovarniško ni priklop rešen na enak način?

kje, po tvojem mnenju, naj bi se izgubljajla napetost med reglerjem in akumulatorjem?

Preveč konektorjev je vmes, oziroma tista napeljava potuje kar dolgo naokrog, preden pride do akuja. Sčasoma pride do oksidacije, posledično pa do slabših stikov in padca napetosti, to je to :trance_33_sleep:

Verjetno zaradi lažjega razstavljanja motorja, če je potreba :krneki:

To so pogruntal nekateri na AF1 forumu http://www.apriliaforum.com/forums/ tukaj imaš ogromno stvari, ki ti olajšajo dušo, če gre kaj narobe :rolleyes: tud za futuro je ogromno stvari

Popravljeno . Popravil CAPI
Objavljeno
Preveč konektorjev je vmes, oziroma tista napeljava potuje kar dolgo naokrog, preden pride do akuja. Sčasoma pride do oksidacije, posledično pa do slabših stikov in padca napetosti, to je to :trance_33_sleep:

Verjetno zaradi lažjega razstavljanja motorja, če je potreba :krneki:

To so pogruntal nekateri na AF1 forumu http://www.apriliaforum.com/forums/ tukaj imaš ogromno stvari, ki ti olajšajo dušo, če gre kaj narobe :rolleyes: tud za futuro je ogromno stvari

Capi, ti si ta konektor zamenjal ali kar prerezal in zacinil skupaj? kot hrvat rešitev na hrvaškem forumu

Objavljeno (popravljeno)
Capi, ti si ta konektor zamenjal ali kar prerezal in zacinil skupaj? kot hrvat rešitev na hrvaškem forumu

Ne, nisem, ker je by-pas čisto vredu. Fantje na AF1 odstranijo in zlotajo rjavi konektor(tri rumene žice) pod tankom ob cilindru.

Tistega sem preveril, očistil špricnil s kontakt sprayem in je zaenkrat vse vredu(tega rado zašmelca če nima dobrega stika.

Ojej, sem dobil kar kurjo kožo, ko sem videl kako ima hrvat narejeno :wacko:

Popravljeno . Popravil CAPI
Objavljeno
Ne, nisem, ker je by-pas čisto vredu. Fantje na AF1 odstranijo in zlotajo rjavi konektor(tri rumene žice) pod tankom ob cilindru.

Tistega sem preveril, očistil špricnil s kontakt sprayem in je zaenkrat vse vredu(tega rado zašmelca če nima dobrega stika.

Ojej, sem dobil kar kurjo kožo, ko sem videl kako ima hrvat narejeno :wacko:

Danes smo zalotali te 3 rumene žice pr reglerju ku je bil konektor zasmojen. Zanimivo nč boljše 13,8 v najboljšem primeru. Potem sm zamenjal baterijo, jo bom dal polnit čez noč ker ko je polna skozi njo ne bi smelo tečt dosti toka, in posledično ostat na razpolago več za ostalo. Hm ostane nam edino še konektor rjavi pod okvirjem motorja, samo če je 72v gor pred regulatorjem bi molgu bit ok. Bomo vidli jutri če ne se mi ne sanja več kaj se lotit :glare:

Objavljeno

Lahko, da je že baterija istrošena glede na to da jo ni dobro filalo, če pa je že regler bil menjan in ni original, bo pa zežko prilezlo čez 13,8V. Ponavadi imajo aftermarket reglerji tukaj limit, ker naj bi bili tudi za gel baterije, pri katerih naj bi bilo 13,8V maximum :hmm:

Objavljeno

Tole sem še našel na strani z gel baterijami:

Pri uporabi GEL akumulatorjev, morate pri polnjenju upoštevati navodila proizvajalca, ker je napetost polnjenja nižja, kot pri polnjenju ostalih tipov akumulatorjev.

Objavljeno

na futuri, verjetno capo približno enako...

nimam izvenserijskih porabnikov elektrike...

nafilan akumulator: 12.70V

prosti tek, brez prižgane kratke luči:

input v regler: 20+V

akumulator: 13.75V

prosti tek, prižgana kratka luč:

input v regler: 20+V

akumulator: 13.90V

4000o/m, brez prižgane kratke luči:

input v regler: 62V

akumulator: 13.55V

4000o/m, prižgana kratka luč:

input v regler: 62V

akumulator: 13.10V

... v tolerancah, ki jih navaja tovarna... moti me padec napetosti ob prižgani luči in 4000o/m, kar po moje pomeni, da nekaj porabi ob obratih precej štroma?

@capi: drat, ki pelje iz reglerja proti akumulatorju, je z varovalko vred dolg manj kot 1m in do varovalke ni drugega konektorja (ok, govorim za futuro)

za foro sem preizkusil meritve z novim reglerjem (motor je le malo v letih), pa je rezultat skoraj enak...

Objavljeno
Tole sem še našel na strani z gel baterijami:

Pri uporabi GEL akumulatorjev, morate pri polnjenju upoštevati navodila proizvajalca, ker je napetost polnjenja nižja, kot pri polnjenju ostalih tipov akumulatorjev.

Možno da res zahtevajo nižjo napetost, tle je akumulator yuassa zaprti tip , ne gel, danes zjutrej po polnjenju čez noč je bla napetost 14 V, tudi potem, ko smo prižgali gretje ročic, se je držalo 14 V. Hm ko pa smo prižgali meglenke (2x55W) je pa padlo na 12,9 :angry:

Zdej edino še pogledat konektor takoj iz motorja in merit A na meglenkah, če bo več kot 9,5A nekaj ni v redu.

Objavljeno
na futuri, verjetno capo približno enako...

nimam izvenserijskih porabnikov elektrike...

nafilan akumulator: 12.70V

prosti tek, brez prižgane kratke luči:

input v regler: 20+V

akumulator: 13.75V

prosti tek, prižgana kratka luč:

input v regler: 20+V

akumulator: 13.90V

4000o/m, brez prižgane kratke luči:

input v regler: 62V

akumulator: 13.55V

4000o/m, prižgana kratka luč:

input v regler: 62V

akumulator: 13.10V

... v tolerancah, ki jih navaja tovarna... moti me padec napetosti ob prižgani luči in 4000o/m, kar po moje pomeni, da nekaj porabi ob obratih precej štroma?

@capi: drat, ki pelje iz reglerja proti akumulatorju, je z varovalko vred dolg manj kot 1m in do varovalke ni drugega konektorja (ok, govorim za futuro)

za foro sem preizkusil meritve z novim reglerjem (motor je le malo v letih), pa je rezultat skoraj enak...

Enako sm tudi jaz poizkusil z novim reglerjem pa ni blo razlike, idealno bi bilo da bi bil alternator, regler in baterija čim bolj skupaj ker žica pomeni velike izgube. Si zacinil skupaj iz reglerja oba + in oba - ter dodal potem 2 žici 2,5mm direkt do baterije???

Pr meni se je zadeva spremenila iz 13,8 na 14,3 pr prjatlu pa kljub tej modifikaciji ni blo uspeha 13,8 in ne gre več.

Razmišljam ali it v smeri da se zamenjajo žice, ..... Zdaj ko je bila baterija druga je blo malo boljše 14, še vedno pa ful izgubi ob prižganih meglenkah.

Tudi regler bi blo idealno ga namontirat nekam ven ker ko se segreje vprašanje kakšne neumnosti počenja :kva2:

Tudi bombine co problem pr aprilii in ni jasno zakaj crkujejo, eden izmed vzrokov bi pa lahko bil tudi premajhna napetost

Objavljeno
Lahko, da je že baterija istrošena glede na to da jo ni dobro filalo, če pa je že regler bil menjan in ni original, bo pa zežko prilezlo čez 13,8V. Ponavadi imajo aftermarket reglerji tukaj limit, ker naj bi bili tudi za gel baterije, pri katerih naj bi bilo 13,8V maximum :hmm:

Kolko imaš ti napetost pri vseh porabnikih in pri 4000 vrtljajih?

Objavljeno
Si zacinil skupaj iz reglerja oba + in oba - ter dodal potem 2 žici 2,5mm direkt do baterije???

Tudi regler bi blo idealno ga namontirat nekam ven ker ko se segreje vprašanje kakšne neumnosti počenja :kva2:

1)nič še nisem spreminjal...

2)vroče je res precej... sem ga pa meril hladnega in prekurjenega od vročine, pa ni bistvene razlike

Objavljeno
Kolko imaš ti napetost pri vseh porabnikih in pri 4000 vrtljajih?

Jaz imam ob prižganih porabnikih cca 13,9V na 4000rpm, nimam pa meglenk in gretja ročic.

V bistvu ni važno koliko obratov imam, mi napetost reglerja ne pade pod 13,8V

Objavljeno
Tudi bombine co problem pr aprilii in ni jasno zakaj crkujejo, eden izmed vzrokov bi pa lahko bil tudi premajhna napetost

Kaj so to bombine, a so to vžigalne tuljave? Eno sem ravno pred 14 dnevi menjal, ena pa je tudi že načeta in bom prav kmalu prisiljen kupit novo in jo zamenjat(je že na vrhu malo počena in ko jo primem strese ko hudič :kva2: )

Še dobro da niso tako zasoljene - 47€ ena :whistle:

Objavljeno
Kaj so to bombine, a so to vžigalne tuljave? Eno sem ravno pred 14 dnevi menjal, ena pa je tudi že načeta in bom prav kmalu prisiljen kupit novo in jo zamenjat(je že na vrhu malo počena in ko jo primem strese ko hudič :kva2: )

Še dobro da niso tako zasoljene - 47€ ena :whistle:

Vžigalne tuljave ja, nekje sem prebral da caponord je motor ki skoraj je te vžigalne tuljave. Verjetno ti je crknila ta prva tuljava, problem je ker ji povsod nekaj greje, spredaj radiator, zadaj izpušna cev. Kam drugam jih dat pa se mi ne sanja.

Torej ta novi regler če sm prav zastopil ne spusti več kot 13,8 in bo verjetno nekaj na teh gel baterijah.

Če v avtu pogledaš imajo vsi 14,3 je pa res da ne vem če obstajajo gel baterije

Objavljeno
1)nič še nisem spreminjal...

2)vroče je res precej... sem ga pa meril hladnega in prekurjenega od vročine, pa ni bistvene razlike

Probaj za hec, dodati samo -pol iz reglerja bypas na acu. Vzami trdo žico, boš lažje delal. Vtakni žico zadaj v konektor reglerja -pol in jo pritrdi k -polu na Acu, pa zmeri koliko se ti spremeni napetost. Če bo bolje, potem oguli žice, prilotaj , na drugi strani pa pritrdi s kabel čevlom na -klemo.(to nardiš potem z 2,5mm2 mehko žico, najbolje silikonski kabel.

Objavljeno (popravljeno)
Vžigalne tuljave ja, nekje sem prebral da caponord je motor ki skoraj je te vžigalne tuljave. Verjetno ti je crknila ta prva tuljava, problem je ker ji povsod nekaj greje, spredaj radiator, zadaj izpušna cev. Kam drugam jih dat pa se mi ne sanja.

Torej ta novi regler če sm prav zastopil ne spusti več kot 13,8 in bo verjetno nekaj na teh gel baterijah.

Če v avtu pogledaš imajo vsi 14,3 je pa res da ne vem če obstajajo gel baterije

Obstajajo, v bistvu imajo samo malo nižjo napetost polnjenja, razlika z navadnimi baterijami pa je, da nimajo skoraj nič samopraznjenja. Najbolj važno pri polnjenju baterije na motorju je, da napetost ne pade pod cca 13,2-4V, da nekaj ostane še za polnjenje :rolleyes:

Sem naredil en test, da sem takoj po vožnji zmeril baterijo in je imela 13,3V. Po treh tednih deževja sem spet izmeril(seveda sem vmes tudi kontroliral) in je imela 12,6V. :OK:

Test sem tudi naredil pri verglanju, baterija je imela 12,6V, ko sem zaverglal mi je trenutno padlo na 10,9V, potem pa normalno navzgor do 14V ob prižganem motorju

Ja, taspredna mi je crknala(EFI 35), počena je pa še tazadnja pri bateriji(tazgornja)

Popravljeno . Popravil CAPI
Objavljeno (popravljeno)

Mimogrede, se bomo kaj dobili letos po dopustih, da kakšno rečemo?

Pa eno furco nardimo :)

Popravljeno . Popravil CAPI
Objavljeno
Obstajajo, v bistvu imajo samo malo nižjo napetost polnjenja, razlika z navadnimi baterijami pa je, da nimajo skoraj nič samopraznjenja. Najbolj važno pri polnjenju baterije na motorju je, da napetost ne pade pod cca 13,2-4V, da nekaj ostane še za polnjenje :rolleyes:

Sem naredil en test, da sem takoj po vožnji zmeril baterijo in je imela 13,3V. Po treh tednih deževja sem spet izmeril(seveda sem vmes tudi kontroliral) in je imela 12,6V. :OK:

Test sem tudi naredil pri verglanju, baterija je imela 12,6V, ko sem zaverglal mi je trenutno padlo na 10,9V, potem pa normalno navzgor do 14V ob prižganem motorju

Ja, taspredna mi je crknala(EFI 35), počena je pa še tazadnja pri bateriji(tazgornja)

Okej ja proti koncu avgusta, ja to je že narejeno na reglerju sta 2 žici za - in 2 žici za +, jaz imam najprej oba + in oba - zacinjena skupaj kjer je zacinjeno pa še 2,5 mm kabel potegnjen direkt na kleme akumulatorja. bolj kot tako

Objavljeno
Jaz imam ob prižganih porabnikih cca 13,9V na 4000rpm, nimam pa meglenk in gretja ročic.

V bistvu ni važno koliko obratov imam, mi napetost reglerja ne pade pod 13,8V

ehm, napetost na (zdravem)reglerju naj ne bi bila problem, pade na akumulatorju...

Objavljeno
ehm, napetost na (zdravem)reglerju naj ne bi bila problem, pade na akumulatorju...

Nerodno sem se izrazil, merjeno na klemah akumulatorja, ko je motor prižgan, s porabniki, brez, itd...

Objavljeno

oj

mene pa zanima,ali je normalno da poka iz avspuhov ko spustiš obrate??

men se to dogaja,

pa včasih ko pospešim iz nizkih obratov malo potrokira(beri cuka-kot da na enem cilindri nebi bilo vžiga),pol pa potegne normalno??

a so to mogoče samo svečke al so ventili zanaštelat??

pa kam bi dal ventile naštelat (okolica lj-ce)?

pa kje kupujete material za servis,katero olje mu privoščite in kolk ga gre not??

Objavljeno
Mal za informacijo:

Sem bral AF1 forum (aprilia forum) in naletel na eno debato o demontaži gumijaste uvodnice v airbox (snorkel), pa mi firbec ni dal miru in sem moral zadevo sprobat. In glej ga zlomka, da so brihne glavce pogruntale v čem je štos; Elektronika pri nižjih obratih dela prebogato mešanico, upor zraka pa skozi ta snorkel zadevo še ojača. Tko da vržeš gumo dol in Capo zadiha s polnimi pljuči. Kot da bi mu nataknil tisti flajšter za na nos proti smrčanju :rolleyes: Po prvih občutkih je pospeševanje zlo gladko že od 2000 obratov naprej, sploh v prvi, drugi in tretji prestavi skoči do blokade presenetljivo hitro.

Stranski učinek je pa še bolj globok glas ko se mu lopute odprejo do konca.... Če imate slučajno kdaj kestel odmontiran, priporočam da vržete to zadevo ven.

Lp T.

a mi lahko poveš katero cevko sneti

prilagam sliko

capo.jpg

hvala

Objavljeno

nobeno cevko. Na ohišju zračnega filtra, kjer vstopa zrak odstraniš gumijasto "grlo".

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!