simonsi Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 mislim da bo to, ja. Bo kakšen lastnik capota povedal za ziher.
sas1 Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 oj mene pa zanima,ali je normalno da poka iz avspuhov ko spustiš obrate?? men se to dogaja, pa včasih ko pospešim iz nizkih obratov malo potrokira(beri cuka-kot da na enem cilindri nebi bilo vžiga),pol pa potegne normalno?? a so to mogoče samo svečke al so ventili zanaštelat?? pa kam bi dal ventile naštelat (okolica lj-ce)? pa kje kupujete material za servis,katero olje mu privoščite in kolk ga gre not??
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 To ja @capi: dej jim še povej, kolk si pridobil... (brez drugih predelav).... po mojih izkušnjah... en k..c, tko kt jest na futur...
sas1 Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 sem odstranil to "gumo" (snorkel) pa se res lepše zvrti in lepo se sliši ko vsrkava zrak
CAPI Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 sem odstranil to "gumo" (snorkel) pa se res lepše zvrti in lepo se sliši ko vsrkava zrak Jaz tudi, se veliko raje zavrti Pa bobine-vžigalne tuljave sem menjal za en cilinder, tako da gre spet ko raketa :naughty: Zdej pa ne vem al zarad "snorkla" al zarad novih bobin :krneki:
CAPI Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 oj mene pa zanima,ali je normalno da poka iz avspuhov ko spustiš obrate?? men se to dogaja, pa včasih ko pospešim iz nizkih obratov malo potrokira(beri cuka-kot da na enem cilindri nebi bilo vžiga),pol pa potegne normalno?? a so to mogoče samo svečke al so ventili zanaštelat?? pa kam bi dal ventile naštelat (okolica lj-ce)? pa kje kupujete material za servis,katero olje mu privoščite in kolk ga gre not?? Normaln da poka, ko spustiš gas. Za cukanje so lahko krive vžigalne tuljave, jaz sem jih že zamenjal, ponavadi crknejo dve, kar ena za drugo. Za večji servis ali ventile štelat Moto Mario - Velenje, se zmeniš za datum, uro, počakaš tam....
Šarc Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 Evo , prvi dopust za mano, naredi 4000km po bivši jugi. Vse brez problemov, tudi nove metzelerke tourance EXP se obnesejo odlično. No za kilometražo in za dež še ne morem poročat. Povprečno porabo pa računam tam nekje 6,5 do 7l z dvema stranskima kovčkoma in topcase, sicer pa solo na motoju in brez kakšnega pretiravanja pri hitrostih. Naredil sem tudi prvi servis po mojih 10.000km v tej sezoni. 4,5l motul 300v, in verižni kit (DID) 264€ pri Langusu. Servis sem delal sam, le verigo mi je premontiral Lngus ker nimam orodja za kovičenje. Pa še to; veriga je bila pri 22.000km popolnoma zanič, tako da sumim da motor pač nima realnih km. Poleg tega je bil tudi zamenjan prednji zobnik na 16 in je veriga mogoče malo bolj trpela. Original je 17 zob. Po novem je sicer malo manj moči, so pa daljše prestave Lp T. P.S. kako nam kaže za kakšno srečanje?
CAPI Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 (popravljeno) Pa bobine-vžigalne tuljave sem menjal za en cilinder, tako da gre spet ko raketa :naughty: K***C gre :headbang: , pri Autocomercu MB so mi prodal škart robo, zato so imeli še samo eno bobino Ko sem dal tastaro(ki malenkost prebija) nazaj notri, je bilo pa vse BP Takoj jutri zjutraj jih pokličem in jim dam vedeti, da se tako ne dela , bojo zgubil še kakšno potencialno stranko :yes: Popravljeno Avgust 20, 2009. Popravil CAPI
CAPI Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 (popravljeno) Se opravičujem Avtocomercu, če je kdo od njih to prebral, bila je moja napaka Ker mi zadeva tisti dan ni dala miru, sem po temeljitem pregledu ugotovil, da sem preslabo nataknil vžigalni kabel na svečko, tako da je le delno dobivala iskro Sedaj je vse BP Popravljeno Avgust 23, 2009. Popravil CAPI
sas1 Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 tudi najboljšim se zgodi kaj mislite a bi bilo fajn obe tuljavi zamenjat ali samo eno??? pa kako naj točno vem katera je slaba????
CAPI Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 tudi najboljšim se zgodi kaj mislite a bi bilo fajn obe tuljavi zamenjat ali samo eno??? pa kako naj točno vem katera je slaba???? Dokler ti EFI ne javi napake, nimaš kaj delat :grrr
sas1 Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 ko dam kable skupaj je EFI 1 občasno ko ga vžgem mi EFI utripa kako minuto,dve,pol pa ugasne,na reglerju je rumena nalepka (mislim da HITACHI),pa med vožnjo,se zgodi kot da "trokira"(beri laufa po enem cilindru)???
sas1 Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 Dokler ti EFI ne javi napake, nimaš kaj delat mi2 ko sva blizu doma,se bi lahko kdaj dobila na Trojanah na kaki pa katero rekla pa mal motorje pogledala??
CAPI Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 (popravljeno) ko dam kable skupaj je EFI 1 občasno ko ga vžgem mi EFI utripa kako minuto,dve,pol pa ugasne,na reglerju je rumena nalepka (mislim da HITACHI),pa med vožnjo,se zgodi kot da "trokira"(beri laufa po enem cilindru)??? EFI 1 ali EFI -1 je vse OK. Kode za Vžigalne tuljave/bobine: EFI 33: tuljava št.1, sprednji cilinder, centralna svečka barve priključka: oranžna/bela in rjava/rdeča EFI 34: tuljava št.2, zadnji cilinder, centralna svečka barve priključka: rumena/modra in rjava/rdeča EFI 35: tuljava št.3, sprednji cilinder, stranska svečka barve priključka: zelena/svetlo modra in rjava/rdeča EFI 36: tuljava št.4, zadnji cilinder, stranska svečka barve priključka: oranžna/svetlo modra in rjava/rdeča Če bi bilo karkoli od tega narobe, bi ti med vožnjo skoz utripal EFI Motor nikakor nebi šel/vlekel, največ do 100km/h Pa zvok kot na Štajerju/traktor :lol: Ja, lahko se dobiva na Trojanah , danes popoldan imam čas povej na ZS Popravljeno Avgust 24, 2009. Popravil CAPI
Capoaprilia Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 EFI 1 ali EFI -1 je vse OK. Kode za Vžigalne tuljave/bobine: EFI 33: tuljava št.1, sprednji cilinder, centralna svečka barve priključka: oranžna/bela in rjava/rdeča EFI 34: tuljava št.2, zadnji cilinder, centralna svečka barve priključka: rumena/modra in rjava/rdeča EFI 35: tuljava št.3, sprednji cilinder, stranska svečka barve priključka: zelena/svetlo modra in rjava/rdeča EFI 36: tuljava št.4, zadnji cilinder, stranska svečka barve priključka: oranžna/svetlo modra in rjava/rdeča Če bi bilo karkoli od tega narobe, bi ti med vožnjo skoz utripal EFI Motor nikakor nebi šel/vlekel, največ do 100km/h Pa zvok kot na Štajerju/traktor :lol: Ja, lahko se dobiva na Trojanah , danes popoldan imam čas povej na ZS Capi si siguren za te oznake in barve kablov??? Ker originalna navodila so narobe, pa tudi ti popravki, zaporedje 33, 34, 35, 36 - spredaj center, zadaj center, spredaj stranska svečka, zadaj stranska svečka je prav kabli pa nisem siguren ali so pravilni. Meni se je zgodilo da ni bilo nobene informacije o slabi tuljavi (efi lučka) je pa motor cukal, tudi tuljave so imele približno vse enako upornost (test tuljav), sem pa z novo tuljavo se malo poigral in zamenjeval te tuljave med sabo ter ugotovil da je ena bila slaba čeprav ni kazala nobenega signala na efi. Morda pa je bila ta tuljava lih na meji da bo crknila in je samo pokašljevala ;( Bom probal tudi jaz dat ven ta pvc snorkel da vidimo če kej bolj vleče stroj
CAPI Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 (popravljeno) Capi si siguren za te oznake in barve kablov??? Ker originalna navodila so narobe, pa tudi ti popravki, zaporedje 33, 34, 35, 36 - spredaj center, zadaj center, spredaj stranska svečka, zadaj stranska svečka je prav kabli pa nisem siguren ali so pravilni. Meni se je zgodilo da ni bilo nobene informacije o slabi tuljavi (efi lučka) je pa motor cukal, tudi tuljave so imele približno vse enako upornost (test tuljav), sem pa z novo tuljavo se malo poigral in zamenjeval te tuljave med sabo ter ugotovil da je ena bila slaba čeprav ni kazala nobenega signala na efi. Morda pa je bila ta tuljava lih na meji da bo crknila in je samo pokašljevala ;( Bom probal tudi jaz dat ven ta pvc snorkel da vidimo če kej bolj vleče stroj Za oznake in barve kablov sem 100%, drugače meni ne bi delalo. To je za prve letnike, mislim da do 2004, ko so spremenili sprednjo masko(za naprej ne vem). Izbrskal sem iz AF1 foruma, ker sem nujno potreboval, da sem zadevi prišel do dna. Možnost "cukanja" motorja je lahko tudi premalo napeta veriga(hod-gor/dol naj bi bil 3cm max.) Za polovično delovanje tuljav, pa je enostavna ugotovitev. Snameš sprednjo levo plastiko(gledano v smeri vožnje mot.), zgoraj za hladilnikom so tuljave za sprednji cilinder, pod voznikovim sedežem za zadnji cilinder. Vžgeš motor in primeš za glavo(ob strani, ne pokrovček, ta je plastičen) vsako posamezno tuljavo, tista ki trese, bo počasi šla rakom žvižgat. Samo ne se ustrašit, trese ko hudič :wacko: Uvodnico v airbox pa le odstrani, kot je rekel šarc, vleče lepo že od 2500rpm, od 3500rpm naprej, je pa živ kot mlad žrebec. Popije pa max. cca 1/2litra več Popravljeno Avgust 24, 2009. Popravil CAPI
CAPI Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Tudi jaz sem naredil danes servis Zračni filter, olje Motul 5100 in filter menjal sam, verigo(RK-RX/R) mi je pa menjal serviser. Za zobnike je serviser rekel, da so še čisto OK do naslednje menjave verige. Motor ima 24000km, realni kilometri glede na obrabo verige in stanje zobnikov Spet sem dober za nekaj časa
sas1 Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 jaz sem tudi olje (motul 5100),oljni filter in svečke sam menjal,sedaj bom moral pa dati malo ventile pregledat,pa sumim na eno tuljavo da bo šla papa in jo bo treba zamenjati.
Capoaprilia Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 jaz sem tudi olje (motul 5100),oljni filter in svečke sam menjal,sedaj bom moral pa dati malo ventile pregledat,pa sumim na eno tuljavo da bo šla papa in jo bo treba zamenjati. Jst stavim noter meni in še par drugim prijateljem katerim delam servis Agip 4t 20w50 definitivno najboljša izbira full syntetic in priporočeno od aprilie. Dal sem enkrat noter motul 300v ma sm opazil da je trši menjalnik pa še metanje denarja proč je ker je motul bistveno dražji. Pozanimal sm se da vi dal noter 10w60 vendar je preveč redko olje. Je pa res da v lj na servisu baje stavijo noter polsintetiko motul 5100 kar je v bistvu na nek način dovolj za ta motor ki se ne stalno vrti v visokih vrtljajih. Verigo sm pa menjaval pr 32k, prjatu pa celo pr 40k. Capi za test tuljav bom pa kr tebe poklical če useka je to lahko 20000v res da fl malo amperov, ma useeno me zanima če obstaja kšn bl prijazen test?
CAPI Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Na strani Caporiderjev sem videl kako si fantje dodatno zaščitijo Hladilnike proti morebitnim mehanskim poškodbam, pa sem se tega tudi sam lotil, evo tri slikce Veselo na delo
sas1 Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 lepo kje si pa mrežo nabavil?? podobno prodajajo v merkurju,samo se mi zdi precej mehka.
CAPI Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Če je večja fleha je mehko, drugače pa kar trdo. Čist vredu je, boš videl danes
sas1 Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 tole bom tudi jaz naredil čez zimo,samo bom probal črno mrežo dati (eloksirano) bo na rdečga capota lepše pasalo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se