Šarc Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Kaj se naredi če dolgo časa ne voziš motorja...... .... poglej primer iz anglije(slikce): http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=186376 Lp T.
CAPI Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 Tale LED/voltmeter dobim v Četrtek(Farnell), pa vgradim
Capoaprilia Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 Tale LED/voltmeter dobim v Četrtek(Farnell), pa vgradim No pa bomo že 3-je s takim voltmetrom, a si nabavil tudi okvir, jaz imam 2 kompleta že doma, use pohvale farnelu v roku 24 ur je bla roba doma Je pa vodotesen, kar je na trgu težko dobit
CAPI Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 No pa bomo že 3-je s takim voltmetrom, a si nabavil tudi okvir, jaz imam 2 kompleta že doma, use pohvale farnelu v roku 24 ur je bla roba doma Je pa vodotesen, kar je na trgu težko dobit Ne, okvirja nisem naročil, ker ne vem, če bi blo dost prostora. A ga je Bom pa dodatno, ko bom videl koliko bo prostora Naročil sem danes v IC Elektronika 50€, kar po tel. Jaz ga bom namontiral na desno pod LCD, kje si ga ti?
CAPI Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 Takole zgleda/prikaže napetost, ko dam kontakt
sas1 Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 lepo in od kod do kod je optimalno polnenje???
CAPI Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 (popravljeno) lepo in od kod do kod je optimalno polnenje??? 13,5V - 14,3V 14,3V imaš le v prostem teku. Sicer pade napetost tudi pod 13V ampak le ko turiraš motor, oziroma malo bolj obremenjuješ - agresivna vožnja Popravljeno September 14, 2009. Popravil CAPI
CAPI Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Takrat ko bi lahko zrihtal, sem pustil pri miru, zdaj pa mam hudiča Spet rihtam štrom mi je oba tarjava konektorja stopil (Dovod od statorja do reglerja) Sem skočil po nekaj v Celje, opazil na displeju, da mi napetost pada, sem se kar obrnil in hitro domov. Je bilo še sam 10,8V Res velja pregovor, "kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri". Takrat ko sem imel vse narazen bi lahko še to zrihtal, moram pa danes O:-) No saj bo, samo srečo sem imel, da se mi ni to v Nedeljo nardilo v Avstriji
CAPI Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Zrihtal, zalaufal, spet je vse kot mora bit
Šarc Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 (popravljeno) Sam nekaj mora bit na teh naših Capotih da jih tolk radi šraufamo, lotamo, razne gume dol šraufamo, vžigalne tuljave in reglerje menjamo, volt metre gor montiramo.... Če bi bil to japonc bi iz prve letu od bajte ko bi kaj zatajilo Lp T Letos naredu 15.000km Popravljeno September 29, 2009. Popravil Šarc
sas1 Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Sam nekaj mora bit na teh naših Capotih da jih tolk radi šraufamo, lotamo, razne gume dol šraufamo, vžigalne tuljave in reglerje menjamo, volt metre gor montiramo.... Če bi bil to japonc bi iz prve letu od bajte ko bi kaj zatajilo Lp T Letos naredu 15.000km podpišem se pod tole jaz sem jih pa dobrih 3000km od konca julija naprej,s tem da sem še sina vmes dobil
CAPI Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Saj pravjo da je treba v ljubezni bit aktiven, pa naj bo to do ljubljene osebe ali pa do motorja :grim A je ta hiba z elektriko samo do letnika 2003-4? Jaz samo čakam da pride Caponord 1200 ven Mal čez 13000km letos
kasti Objavljeno September 30, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2009 Jaz samo čakam da pride Caponord 1200 ven Mal čez 13000km letos Se bojim da je ne bomo dočakali... vsaj nekaj časa še ne. :unsure:
CAPI Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 (popravljeno) Se bojim da je ne bomo dočakali... vsaj nekaj časa še ne. :unsure: Bom počakal, se ne mudi. Ta čas bom pa tega vozil pa šraufal Popravljeno September 30, 2009. Popravil CAPI
Capoaprilia Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Ne, okvirja nisem naročil, ker ne vem, če bi blo dost prostora. A ga je Bom pa dodatno, ko bom videl koliko bo prostora Naročil sem danes v IC Elektronika 50€, kar po tel. Jaz ga bom namontiral na desno pod LCD, kje si ga ti? Evo par slikc kako zgleda montiran voltmeter, jst sem ga na levi strani ker je bolj viden, ker na desni motijo žice in zajle (pletenice) od gasa, na desni pa bom montiral vtičnico z zeleno lučko in pokrovom za cigarete za garmin , gsm Prilagam pa še led diode za luč ČE KDO RABI NAJ POVE KER SEM DAL TO DELAT PO MERI, SAM ŠE MALO IZBOLJŠAV PA GRE V SERIJSKO IZDELAVO. oksy 1
sas1 Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 lepo izgledajo te ledice kakšna bi bila pa cena ???
Capoaprilia Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 lepo izgledajo te ledice kakšna bi bila pa cena ??? Sporočim takoj ko izvem, je pa glede na to da je 3x manjša poraba kot pri žarnicah odpravljen problem utripanja zadnje luči ko so vklopljeni smerokazi. To se še posebej pozna pri tistih ki imajo montirano gretje ročk s možnostjo vklopa 4 smerokazov - original od aprilie. Ja kaj čmo pri capotu moramo šparat s štromom. Pr meni to še posebej pride v poštev ker imam dodatno montirane meglenke 2x55 W
sas1 Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 jaz sem pa sedaj zamenjal obe sprednji bubini,rolco pri verigi sem zamenjal za drsnik (uh kako je tišja veriga). ja ju3 bo še vreme ,potem pa vprašanje kako bo še letos. plani čez zimo: -ko bo Capoaprilia naredil ledice za zadaj bom to zmontiral, -urediti sklopko (razdreti ročko in očistiti "iglo"ki pritiska olje naprej,ker se mi ne vrne popolnoma,majka ji kak milimeter,in spodaj zamenjati tesnila,ker moram po kakih 1500 kilometrih doliti olje) -odmontirati nosilce kovčkov in sprednje zaščite,jih obrusiti in poštrihati na črno. -najti kakšne močne mini luči in jih zamenjati z obstoječim na bočnih zaščitih,ker te ko so sedaj gor so modre in skoraj nič ne svetijo. -zadnji naslon na kovčku obleči v črno usnje pa še kaj se bo našlo. pa še 2 sliki
Capoaprilia Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 jaz sem pa sedaj zamenjal obe sprednji bubini,rolco pri verigi sem zamenjal za drsnik (uh kako je tišja veriga). ja ju3 bo še vreme ,potem pa vprašanje kako bo še letos. plani čez zimo: -ko bo Capoaprilia naredil ledice za zadaj bom to zmontiral, -urediti sklopko (razdreti ročko in očistiti "iglo"ki pritiska olje naprej,ker se mi ne vrne popolnoma,majka ji kak milimeter,in spodaj zamenjati tesnila,ker moram po kakih 1500 kilometrih doliti olje) -odmontirati nosilce kovčkov in sprednje zaščite,jih obrusiti in poštrihati na črno. -najti kakšne močne mini luči in jih zamenjati z obstoječim na bočnih zaščitih,ker te ko so sedaj gor so modre in skoraj nič ne svetijo. -zadnji naslon na kovčku obleči v črno usnje pa še kaj se bo našlo. pa še 2 sliki Glede dodatnih luči, jaz sem montiral meglenke 2x55 W s tem da sem pobral ven pregrado ki preseka snop na pol da ne slepi in sveti super, ne rabiš niti kratkih luči, vendar capoti majo malo problemov glede štroma, tako da če daš to gor moraš imeti nujno narejeno modifikacijo glede regulatorja napetosti, baterije in mase, ker če ne ti baterija ne bo dobila dovolj elektrike. Je malo zafrkancije ma usaj dela potem. http://www.lampa.it/eng/Prodotti_scheda.asp?P=72182 Te luči pa lahko celo skriješ pod pokrov Glede porabe olja pa je drugi problem, poglej verjetno ti je šlo tesnilo med sklopko in motorjem, to je ta sistem ki ga je prilia dala vn kot patent da podtlak motorja malo razširi sklopko ko šaltaš v nižje brzine ( da ne zadnja guma zablokira)
Šarc Objavljeno Oktober 25, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2009 Glede porabe olja pa je drugi problem, poglej verjetno ti je šlo tesnilo med sklopko in motorjem, to je ta sistem ki ga je prilia dala vn kot patent da podtlak motorja malo razširi sklopko ko šaltaš v nižje brzine ( da ne zadnja guma zablokira) Sistem olja za sklopko je čist ločen od motorja, spodaj je samo cilinder in batek pritiska na sklopko, tako da olje pušča ali na ročki, ali na cilindru spodaj. Drugače pa letos naklepal 15.000km, razen reglerja, senzorja za hitrost in semeringa na prednji vilici ni bilo drugih problemov. No pa redni servis in menjava verižnega seta. Lp T.
Kawl Objavljeno Oktober 27, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2009 Pozdravljeni kaponordovci! Zanima me če se je kdo zanimal za caponorda ki se prodaja v motohit krško za slabe 3 jurje. Sam sem ga sicer že šel gledat in ni nek biser. Z nekaj malega vložka pa bi ga lahko poštimal in postavil v stanje kakršno je potrebno. Zanima me predvsem to, ker pri motorju ko je motor že prižgan utripa lučka EFI, tudi obrati štartajo šele pri 7tisoč obrati - torej je verjetno nekaj narobe s števcem. Zato me zanima če je imel kdo kakšne podobne probleme. Motor mi je zanimiv predvsem zato, ker se svojega kawasakija drugače kot da menjam ne morem znebiti. Če bi mi uspelo prodat mojo ninjo pa bi verjetno gledal po lepših oziroma bolj ohranjenih capotih. Me pa načeloma ne moti če je slabše ohranjen, saj je ponavadi tako da je potrebno na vsak rabljen motor nekaj vložit...(so izjeme)!! prosim za čimveč informacij, lahko se javi tudi prejšni lastnik, saj naj bi bil motocikel že nekaj časa vožen v sloveniji! LP, Rok
jasper Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 Problem pa se javljam Je moja že v letih pa sem dočakal menjavo cevi za gorivo...vsaj serviser jih zelo priporoca. Gre za cevke, ki so zaradi visokega tlaka po italijansko komplicirane, ne najbolj optimalno vgrajene niti izvedene pa seveda drage...cca 250 EUR. Se sicer kar najde kaksen nasvet na internetu me pa vseeno zanima, če jih je kdo od vas poskusal narediti cevi "doma"...kje se da kupiti material - spojke (ena je na primer Omega FT-LCD170-04), cev in kje ti lahko material sestavijo in stestirajo. Vsaka informacija je dobrodosla. LP Jasper
RSTDRIVER Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Problem pa se javljam Je moja že v letih pa sem dočakal menjavo cevi za gorivo...vsaj serviser jih zelo priporoca. Gre za cevke, ki so zaradi visokega tlaka po italijansko komplicirane, ne najbolj optimalno vgrajene niti izvedene pa seveda drage...cca 250 EUR. Se sicer kar najde kaksen nasvet na internetu me pa vseeno zanima, če jih je kdo od vas poskusal narediti cevi "doma"...kje se da kupiti material - spojke (ena je na primer Omega FT-LCD170-04), cev in kje ti lahko material sestavijo in stestirajo. Vsaka informacija je dobrodosla. LP Jasper jest sm menjal zaradi tega, ker se mi je spojka razletela futura ima podoben koncept, kupil sem original, zamenjal sam. (namesto plastične original futura sm dobil kovinsko original caponord) še prej sem pobaral pri proizvajalcu original spojk...poslali bi mi jih bistveno ceneje po komadu, če bi jih vzel vsaj 100... rabu sm eno... me je pa kolega opomnil, da imajo visokotlačne rore za bencin v lojzu bistveno cenejše... nisem preverjal...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se