Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

Problem pa se javljam

Je moja že v letih pa ...... dobrodosla.

LP

Jasper

Evo , ravnokar iz nabave nove cevke za banzin.

Nova ima kovinske spojke in me je stala natanko 140€ pri Dagriju v Monfalkonu (Tržič). Regularna cena pri njemu je bila 172€. Če bi kdo od vas rabil novo, me lahko kontaktira na PM ali pa na 041-409-205

Regi

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Sporočim takoj ko izvem, je pa glede na to da je 3x manjša poraba kot pri žarnicah odpravljen problem utripanja zadnje luči ko so vklopljeni smerokazi. To se še posebej pozna pri tistih ki imajo montirano gretje ročk s možnostjo vklopa 4 smerokazov - original od aprilie.

Ja kaj čmo pri capotu moramo šparat s štromom.

Pr meni to še posebej pride v poštev ker imam dodatno montirane meglenke 2x55 W

že kaj novega???

Objavljeno

Evo , ravnokar iz nabave nove cevke za banzin.

Nova ima kovinske spojke in me je stala natanko 140€ pri Dagriju v Monfalkonu (Tržič). Regularna cena pri njemu je bila 172€. Če bi kdo od vas rabil novo, me lahko kontaktira na PM ali pa na 041-409-205

Regi

Regi, imaš morda pri roki šifro teh cevi? Ni mi namreč jasno o čem teče govor... :P Če ne jo prosim najdi tule: Šifrant Caponord

Se pa je zgodilo nekaj kar si nisem nikoli predstavljal da se bo: Prodajal bom namreč mojo rdečo italjansko kozo. Razloga sta dva - dva mala froca, ki mi odžreta ves prosti čas in bajtica (beri: jama brez dna), kjer gre gradnja počasi h koncu, financ pa je vedno premalo. Ko bo to mimo kaj bom kupil? :D Kakšnega starega Capota mogoče :D

No, če kdo pozna koga, ki ga zanima star italjanski stroj z veliko dušo in malo kilometri (28k) naj mi piše: erik.paliska@gmail.com. Motor je... pa kaj bi razlagal... v brezskrbnem stanju, edino zadnjo gumo bom prej menjal (prednja 16ica pač naredi svoje).

Objavljeno

Regi, imaš morda pri roki šifro teh cevi? Ni mi namreč jasno o čem teče govor... tongue.gif Če ne jo prosim najdi tule: Šifrant Caponord

Se pa je zgodilo nekaj kar si nisem nikoli predstavljal da se bo: Prodajal bom namreč mojo rdečo italjansko kozo. Razloga sta dva - dva mala froca, ki mi odžreta ves prosti čas in bajtica (beri: jama brez dna), kjer gre gradnja počasi h koncu, financ pa je vedno premalo. Ko bo to mimo kaj bom kupil? biggrin.gif Kakšnega starega Capota mogoče biggrin.gif

No, če kdo pozna koga, ki ga zanima star italjanski stroj z veliko dušo in malo kilometri (28k) naj mi piše: erik.paliska@gmail.com. Motor je... pa kaj bi razlagal... v brezskrbnem stanju, edino zadnjo gumo bom prej menjal (prednja 16ica pač naredi svoje).

Pikec, hvala za šifrant. iz njega sem lepo razbral, da gre za cevko benzina in sicer je to vidno na strani 28 pod codo 8144436.

Je pa ta cevka slabo narisana na tistem delu, ko se sklopi s pumpo pod rezervoarjem, oziroma na pozicijo 7. Original priklop je bolj podoben poziciji 3. Tudi nova cevka je izdelana iz kovine, ne pa kot stara, ki je bila plastična.

Lep pozdrav in lepo te je bilo brat po dolgem času. Pa hitro zakrpaj dno pri gradnji, da seboš še kaj peljal.

Regi

Objavljeno

Pikec, hvala za šifrant. iz njega sem lepo razbral, da gre za cevko benzina in sicer je to vidno na strani 28 pod codo 8144436.

Je pa ta cevka slabo narisana na tistem delu, ko se sklopi s pumpo pod rezervoarjem, oziroma na pozicijo 7. Original priklop je bolj podoben poziciji 3. Tudi nova cevka je izdelana iz kovine, ne pa kot stara, ki je bila plastična.

Lep pozdrav in lepo te je bilo brat po dolgem času. Pa hitro zakrpaj dno pri gradnji, da seboš še kaj peljal.

Regi

Enega takega (vendar s plastičnim konektorjem) bi moral imeti tudi sam na zalogi, tako da če ga kdo rabi naj zažvižga. Takrat sem ga plačal mislim da okoli 70€, da pa so ti s kovinskimi konektorji tako dragi....

Hja, kot sem napisal - sem nonstop zaseden z otroci in hišo tako da ko vidim lep sončen dan in motor pokrit s ponjavo se mi kar solza utrne :( Bo že boljše...

Objavljeno

Remont time!

Nekaj vprašanj.

sas1 kje si kupil drsnik za verigo? oz kateri kos, ker mene tudi to čaka.

Letos sem polomil zadnje smernike in jih zamenjal z 10W. Seveda zdaj počasneje utripa, tako da tudi mene zanima če je kdo to odpravil? Malce sem iskal kaj se da narest, in sem našel eno varianto, s čipom 555 vendar mi ni da bi razkopaval po nepotrebnem.

Kako je izvedena povezava za elektriko na kovček bi se dalo pritisnit eno sliko? Rad bi razširil smernike in pozicije na stranske torbe, ker me od vožnje o črni gori malce grabi paranoja.

Na spodnjem cilindru sklopke mi po moje popušča tesnilo. Je možno zamenjati samo tesnilo ali se menja cel kos? li ima še kdo od vas občutek da sklopka ni vedno enako visoka?

aaaiiid

Objavljeno

Remont time!

Nekaj vprašanj.

sas1 kje si kupil drsnik za verigo? oz kateri kos, ker mene tudi to čaka.

Letos sem polomil zadnje smernike in jih zamenjal z 10W. Seveda zdaj počasneje utripa, tako da tudi mene zanima če je kdo to odpravil? Malce sem iskal kaj se da narest, in sem našel eno varianto, s čipom 555 vendar mi ni da bi razkopaval po nepotrebnem.

Kako je izvedena povezava za elektriko na kovček bi se dalo pritisnit eno sliko? Rad bi razširil smernike in pozicije na stranske torbe, ker me od vožnje o črni gori malce grabi paranoja.

Na spodnjem cilindru sklopke mi po moje popušča tesnilo. Je možno zamenjati samo tesnilo ali se menja cel kos? li ima še kdo od vas občutek da sklopka ni vedno enako visoka?

aaaiiid

drsnik sem naročil pri motomario velenje

jaz moram tudi spodaj pri sklopki razdret in bom videl kakšna so tesnila,(bom v službi pogledal če jih imamo podobna in istih dimenzij) pa ti sporočim.

Objavljeno (popravljeno)

18608.jpg

Remont time!

Nekaj vprašanj.

sas1 kje si kupil drsnik za verigo? oz kateri kos, ker mene tudi to čaka.

Letos sem polomil zadnje smernike in jih zamenjal z 10W. Seveda zdaj počasneje utripa, tako da tudi mene zanima če je kdo to odpravil? Malce sem iskal kaj se da narest, in sem našel eno varianto, s čipom 555 vendar mi ni da bi razkopaval po nepotrebnem.

Kako je izvedena povezava za elektriko na kovček bi se dalo pritisnit eno sliko? Rad bi razširil smernike in pozicije na stranske torbe, ker me od vožnje o črni gori malce grabi paranoja.

Na spodnjem cilindru sklopke mi po moje popušča tesnilo. Je možno zamenjati samo tesnilo ali se menja cel kos? li ima še kdo od vas občutek da sklopka ni vedno enako visoka?

aaaiiid

to je pa kataloška AP 8144610

in slika

http://www.ultimateparts.net/shop/category.php?id=18608&n=Aprilia-ETV-1000-Capo-Nord-2004,2005,2006,2007-Frame-II&PHPSESSID=245f43d460b99c8d1de6a3c05fb736b2

Popravljeno . Popravil sas1
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Bil malce odsoten, pošljem slike izpuhov KMALU, LP

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pobje in bejbe, en lep pozdrav. Kar nekaj afer je že tega, ko sem nazadnje svetil na temle forumu in bi prosil za asistenco.

Ker mi moja babnica ne pusti prodati motorja, se umiriti in imeti hišo, otroke... me zanima, ali morda kdo ve, kje bi dobil kakšen rabljen in vendar delujoč računalnik za mojo caponordko l. 2001. Serviser je rekel, da je zdajšen v zadnjih izdihljajih, da ne ve povedati koliko bo še zdržal. Nov je z davkom 1200 EUR. :cry:

Levi mazinec si dam odsekat, če v Sloveniji ni enga, na polici čakajočega in prah zbirajočega računalnika, ki bi ga jaz z veseljem odrešil mukotrpnega poležavanja.

Če kdo ve, ali če bi morda vedel njegov od brata nečaka stric... naj prooosim napiše. Hvala

Objavljeno

Tko, se je že našel junak, ki ve za en računalnik. To mam pokrito. Hvala še enkrat.

Zdej me pa zanima še to, ali ima kdo izkušnje z menjavo zobnikov pri pogonski verigi. Se najbolje obneseta originalna zobnika, ali je strateško spreminjati razmerje zobnikov? Na motorju sva običajno namreč 2 in okoli 50 kil prtljage = 220 kg skupaj.

(jaz jih imam 45) :yes: :whistle:

Je D.I.D. res najboljša ketna, ki je na tržišču in ali je smiselno nabavit X-ring izvedbo za ta motor? (kvaliteta/cena) :hmm:

In kakšna cena za komplet zobnikov in verige bi prav prišla ter lokacija nabave.

Hvala že spet.

Objavljeno

Tko, se je že našel junak, ki ve za en računalnik. To mam pokrito. Hvala še enkrat.

Zdej me pa zanima še to, ali ima kdo izkušnje z menjavo zobnikov pri pogonski verigi. Se najbolje obneseta originalna zobnika, ali je strateško spreminjati razmerje zobnikov? Na motorju sva običajno namreč 2 in okoli 50 kil prtljage = 220 kg skupaj.

(jaz jih imam 45) :yes: :whistle:

Je D.I.D. res najboljša ketna, ki je na tržišču in ali je smiselno nabavit X-ring izvedbo za ta motor? (kvaliteta/cena) :hmm:

In kakšna cena za komplet zobnikov in verige bi prav prišla ter lokacija nabave.

Hvala že spet.

Zobnike menjat ni problem, malce več težav je spajanje verige če nimaš pravega orodja. Spojni člen mora biti ravno prav stisnjen da je gibljiv in da tesnila ne spuščajo!

Pri zadnji menjavi sem menjal zobnike sam, verigo pa mi je zamenjal mehanik. Je imel gužvo, tako da sva bila na koncu oba na boljšem.

Sem pa pri zadnji menjavi ugotovil, da sem imel spredaj en zob manjši zobnik, po menjavi se občutno pozna, da je manj pospeškov, počasnejše prestavljanje in tudi obremenitve na verigo so manjše, tako da upam da bo ta zdržala dlje (več kot 20.000km) na končni hitrosti pa se bistveno ne pozna. Torej če boš menjal zobnik za manjšega ti priporočam da s sopotnico previdno speljuješ kr ti bo šel prvi konec v zrak za malo šalo.

Komplet D.I.D. pa stane okrog 200€.

Lp T.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

...Letos sem polomil zadnje smernike in jih zamenjal z 10W. Seveda zdaj počasneje utripa, tako da tudi mene zanima če je kdo to odpravil?

Dodaš na vsako stran zaporedno en močnostni upor. (mislim da cca 13,8 ohma) Vsaj jaz sem zadevo tako rešil. Cena? Pol ure mojega časa, upori so takorekoč zastonj.

Na spodnjem cilindru sklopke mi po moje popušča tesnilo. Je možno zamenjati samo tesnilo ali se menja cel kos? li ima še kdo od vas občutek da sklopka ni vedno enako visoka?

To je eno piškavo tesnilo, ki pa je za svojo težo/obliko veliko predrago. Dobro ga je zamenjati na najmanj vsakih 15k. Brez sklopke ostat nekje v piškovju pač ni najboljši špas...

Objavljeno

Tko, se je že našel junak, ki ve za en računalnik. To mam pokrito. Hvala še enkrat.

Zdej me pa zanima še to, ali ima kdo izkušnje z menjavo zobnikov pri pogonski verigi. Se najbolje obneseta originalna zobnika, ali je strateško spreminjati razmerje zobnikov? Na motorju sva običajno namreč 2 in okoli 50 kil prtljage = 220 kg skupaj.

(jaz jih imam 45) :yes: :whistle:

Menjava zobnikov? Stvar okusa oziroma stila vožnje. Dirkači in težaki bodo imeli raje 16ico spredaj, dolgoprogaši (dosti na avtocestah) pa raje 17ico. Razlika je občutna :naughty: Zobnike pa je treba zamenjat takrat, ko se menja ketno... načeloma prvih 1000km z novo ketno imate še možnost spremeniti zobnik, ko je zadeva uležana pa nič več.

Je D.I.D. res najboljša ketna, ki je na tržišču in ali je smiselno nabavit X-ring izvedbo za ta motor? (kvaliteta/cena) :hmm:

In kakšna cena za komplet zobnikov in verige bi prav prišla ter lokacija nabave.

Hvala že spet.

DID iz da best, X-ring pa sploh ne škodi, prav nasprotno. Draga pa je, ja... sam sem jo kupil v eni nakupni skupini, ki smo jo organizirali z italjani. Dal sem kakih (če me spomin ne vara) 120 EUR za oba zobnika (16 in 17) ter Xring verigo.

Objavljeno

Menjava zobnikov? Stvar okusa oziroma stila vožnje. Dirkači in težaki bodo imeli raje 16ico spredaj, dolgoprogaši (dosti na avtocestah) pa raje 17ico. Razlika je občutna :naughty: Zobnike pa je treba zamenjat takrat, ko se menja ketno... načeloma prvih 1000km z novo ketno imate še možnost spremeniti zobnik, ko je zadeva uležana pa nič več.

DID iz da best, X-ring pa sploh ne škodi, prav nasprotno. Draga pa je, ja... sam sem jo kupil v eni nakupni skupini, ki smo jo organizirali z italjani. Dal sem kakih (če me spomin ne vara) 120 EUR za oba zobnika (16 in 17) ter Xring verigo.

Konec lanske sezone sem na svojem Capotu menjal verižni set, odločal sem se me d D.I.D in RK, na koncu sem se odločil za RK z X-ring, sem pa sedaj spredaj dal 16 zobi zobnik, ker se po večini ves čas voziva dva na motorju in je zadeva zelo priporočljiva, ker je se lažje pelje pod manjšimi obrati, prav tako pa se mi zdi da se je s tem kompletom boljše prestavno razmerje, ker je prej bilo včasih ravno nekje umes med prestavo je sedaj ravno prav. Cenovno je bilo v istem rangu kot za D.I.D. set, naročil in namontirali pa so mi v trgovini MotoMirči iz Sl. Konjic, cena za vse skupaj pa je bila 210 €.

Objavljeno

Odločil sem se da bom kupil Crash Guard kataloška AP8791237.

A so komu ostali od prodaje motorja in ima za prodat? Drugače bo pa treba nove naročit pri AvtoTriglav.

post-23999-126684754773_thumb.jpg

Objavljeno

kolega si jih je naredu,je kopiral moje original.Izgled-popolnoma iste kot moje.

naroči jih raje pri motomario v velenju,te bodo dosti cenej prišle

Objavljeno

Danes naredil otvoritev sezone, prejšni teden pa mal pogledal šibke točke tele kravce, zaenkrat vse v redu. Sem pa na FB dobil vaiblo za international meeting, ki bo letos potekal iz Italije in na slovenski kras ter po Idrskem in goriškem koncu, po moje se bo treba udeležit, al pa vsaj letos speljat eno srečanje.

Lp T.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni vozniki aprilia kravic.

Kot voznik avstrijske kravice vas prosim za nasvet.

Iščem obroče (rims, felne,...) odvisno od cene mogoče kar cele wheelsete od caponorda, ima slučajno kdo od vas kakšne povezavo kje kaj pogledat,oz kak vir rezervnih delov od aprilije?

Hvala že v naprej.

Objavljeno

Pozdravljeni vozniki aprilia kravic.

Kot voznik avstrijske kravice vas prosim za nasvet.

Iščem obroče (rims, felne,..wink.gif odvisno od cene mogoče kar cele wheelsete od caponorda, ima slučajno kdo od vas kakšne povezavo kje kaj pogledat,oz kak vir rezervnih delov od aprilije?

Hvala že v naprej.

http://www.ultimateparts.net/aprilia/p.php?n=Aprilia-ETV-1000-Capo-Nord-2001,2002,2003-Aprilia-Spare-Parts-Genuine-&i=370

http://caponord.ismybike.com/downloads

https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partcatalogue.jsp;jsessionid=a44daU7x2PGe?Catalogo=%3D3941&_bikename=ETV 1000 Capo Nord 2001-2003

http://www.speedaway.co.uk/parts/aprilia

http://www.accessories.aprilia.com/product.aspx?ct=4237&pr=907

Objavljeno

ni kaj.

jaz sem tudi že otvoril sezono.

oja paše po zimskem spanju.

Objavljeno

Pozdravljen!

Imam problem z Aprilio RST 1000, za katerega se je nekaj časa nazaj baje tu pojavila rešitev, ki pa je ne najdem in sicer imam problem z maso na napajalniku, ki mi preveč prazni akumulator in ne zagotavlja zadosti zagonske moči za vžig motorja. Prosim za pomoč pri iskanju vezalnega načrta, ki naj bi bil že objavljen na tem forumu.

Objavljeno

nekje na prejšnih straneh je bilo govora o dodatnem kablu za minuz

a je kdo že menjal sprednje zav. ploščice in katere priporočate??

Objavljeno

a je kdo že menjal sprednje zav. ploščice in katere priporočate??

Menjal že pred dvema sezonama, tako ,da bo kmalu potrebno ponovno v akcijo. Takrat sem dal Carbone Lorreine R, dobil pri moto Gruntar-ju v KP. Za mene so kar v redu, predvsem, ko večkrat zaporedoma stineš bremzo vedno bolje grizejo. Pomeni, ko so segrete, da bolje delajo.

Lp Regi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!