RSTDRIVER Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 Pozdravljen! Imam problem z Aprilio RST 1000, za katerega se je nekaj časa nazaj baje tu pojavila rešitev, ki pa je ne najdem in sicer imam problem z maso na napajalniku, ki mi preveč prazni akumulator in ne zagotavlja zadosti zagonske moči za vžig motorja. Prosim za pomoč pri iskanju vezalnega načrta, ki naj bi bil že objavljen na tem forumu. direkt z reglerja + pa - napelji(dve dodatni žici, cini ali vijači) na akumulator, na + sem dal še varovalko...
sas1 Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 no danes sem pa zamenjal semering pri sklopki in namontiral nazaj nosilce kovčkov in sprednje bočne zaščite,sedaj so lepe črne
pikec Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Čez slabo uro bo moja telica zamenjala lastnika.... šmrc, šmrc
sas1 Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Čez slabo uro bo moja telica zamenjala lastnika.... šmrc, šmrc in kaj bo sedaj na kaj se boš pa sedaj vsedel?
fireball Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Sem skoraj naredil enako napako. Pa so me krokodilje solze moje drage prepričale, da prodaja motorja ni dobra ideja. In zdaj je tko, kot da bi ga na novo kupil. S takim veseljem se že dolgo nisem peljal. Ampak pustimo to... Doktoriram s tank torbami. Imam sicer eno fletno doma (na magnete) in dobro prime. Ampak na plehnat rezervoar. :angry: In itak, ta tank torba zdej nima nobene funkcije, ker je ne morem = nočem uprabljat, ker bi moral naštrikat jermene okoli tanka. Od Motech-a se sicer dobi ena fletna, neka quick lock varianta (al nekej takega), je pa vse skupaj skor 200 EUR. (za to ki jo mam, sem dal pa 50) :glare: Kako ste tisti, ki mate radi tošle, pasuše, očala, telefon, itd. nekje pri roki in ne v žepih, rešili to zadevo? Bi prosu za linke, imena proizvajalcev... in hvala.
RSTDRIVER Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 Kako ste tisti, ki mate radi tošle, pasuše, očala, telefon, itd. nekje pri roki in ne v žepih, rešili to zadevo? Bi prosu za linke, imena proizvajalcev... in hvala. jest mam za mojo original od aprilije... ni pa bla 50€
Šarc Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 jest mam za mojo original od aprilije... ni pa bla 50€ Sem kupil najmanjšo on Motech-a na quick lock sistem. Cena okoli 100€+podkvica 17€ - bon za 20% pa smo nazaj na 100. Zadeva se super obnese, za telefon, denarnico, fotoaparat, pa je komaj pol zasedene. Kar se praktičnosti tiče priporočam, kupljeno pa v TC motoshop. Lp T.
ETV1000 Objavljeno April 2, 2010 Opozori Objavljeno April 2, 2010 Z ebaya sem pridobil workshop manual za ETV-je. Če kdo želi prišparat 3.5 funta, naj me mi pošlje v pm. Ali pa če ima kdo ftp. Izvzame nekaj ugibanja in daje vsaj osnovo da zastopiš kaj ti serviser razlaga.
egy Objavljeno April 3, 2010 Opozori Objavljeno April 3, 2010 (popravljeno) Lp vsem ki se ste ze pripravleni na sezono Jas mam pa en mali problem pri menjavi sveck sem pozabil vrsi red kablov na prvem celindru (tistem ki je pod keslu) sprasujem ce gdo ve kera vzigalna tuljava gre na katero svecko? se odovzim s :beer1: lp vsem Popravljeno April 3, 2010. Popravil egy
capomiha Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 nekje na prejšnih straneh je bilo govora o dodatnem kablu za minuz a je kdo že menjal sprednje zav. ploščice in katere priporočate?? Najbolše ploščice za Capota so Brembo rdeče.
capomiha Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 Sem skoraj naredil enako napako. Pa so me krokodilje solze moje drage prepričale, da prodaja motorja ni dobra ideja. In zdaj je tko, kot da bi ga na novo kupil. S takim veseljem se že dolgo nisem peljal. Ampak pustimo to... Doktoriram s tank torbami. Imam sicer eno fletno doma (na magnete) in dobro prime. Ampak na plehnat rezervoar. :angry: In itak, ta tank torba zdej nima nobene funkcije, ker je ne morem = nočem uprabljat, ker bi moral naštrikat jermene okoli tanka. Od Motech-a se sicer dobi ena fletna, neka quick lock varianta (al nekej takega), je pa vse skupaj skor 200 EUR. (za to ki jo mam, sem dal pa 50) :glare: Kako ste tisti, ki mate radi tošle, pasuše, očala, telefon, itd. nekje pri roki in ne v žepih, rešili to zadevo? Bi prosu za linke, imena proizvajalcev... in hvala. Najbolj profi je tale tank torba http://www.helmetheadcycle.com/image.php?key=MTI3MDcyODU5MQ==&img=eShop/Famsa/PDI/FAMSA_ART_260-3.jpg Lahko posebej kupiš centralni del pa potem po potrebi še stranski torbici.
CAPI Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 (popravljeno) Lp vsem ki se ste ze pripravleni na sezono Jas mam pa en mali problem pri menjavi sveck sem pozabil vrsi red kablov na prvem celindru (tistem ki je pod keslu) sprasujem ce gdo ve kera vzigalna tuljava gre na katero svecko? se odovzim s :beer1: lp vsem Živijo, iz tega boš videl, katera gre kam .) tuljava št.1, sprednji cilinder, centralna svečka barve priključka: oranžna/bela in rjava/rdeča tuljava št.2, zadnji cilinder, centralna svečka barve priključka: rumena/modra in rjava/rdeča tuljava št.3, sprednji cilinder, stranska svečka barve priključka: zelena/svetlo modra in rjava/rdeča tuljava št.4, zadnji cilinder, stranska svečka barve priključka: oranžna/svetlo modra in rjava/rdeča Mene pa nekaj drugega skrbi Včeraj na poligonu v Ljubečni, smo imeli s policisti trening varne vožnje in motor je laufal cca eno uro pri temperaturah od 95-100°C(ventilator delal nonstop) Na koncu mi je kolega rekel, da se mi je iz levega izpuha, narahlo kadilo. Zdaj pa ne vem kaj bi to bilo. Gre za prvi cilinder, na katerem sem lani menjal tuljave, crknile so mi pa v Avstriji in sem se počasi vrnil domov. Naredil sem cca 200km po enem cilindru(seveda brez pretiravanja, lepo lagano) Fora je v tem, da naj bi se narahlo kadilo pri prvem, kjer sem menjal tuljave. Včasih motor v prostem teku tudi malo pokašlja, kot da bi hotel crknat. Mislite da bi bila to kakšna dihtunga na 1.cilindru in vleče fouš luft Lp Max Popravljeno April 12, 2010. Popravil CAPI
sikman Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Nekaj sem se sicer z iskalnikom mučil ampak nisem nikjer našel kako na Aprilii Caponord 1000 resetiraš opozorilo SERVICE, ker servis delam sam da obvestilo ne gori. Se že v naprej opravičujem če je kje že napisano. LP
Šarc Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Nekaj sem se sicer z iskalnikom mučil ampak nisem nikjer našel kako na Aprilii Caponord 1000 resetiraš opozorilo SERVICE, ker servis delam sam da obvestilo ne gori. Se že v naprej opravičujem če je kje že napisano. LP Sicer v angleščini, če pa ne bo šlo pa povej, zdele se mi res ne da prevajat 1. Remove the seat. 2. On the left hand side (as you face the bars) near the battery you will find two connectors, male and female. The female connector has two grey wires and the male has a blue/green wire. Connecting these two together puts the onboard computer into diagnostic mode. Connect these together, noting their original position for later. 3. Turn on the ignition (don't start the engine). 4. On the right hand instrument panel, "EFI" will now display above the MODE button. 5. Press and hold the MODE button. 6. While still pressing the MODE button, press and hold the SET button. 7. Keep both buttons pressed until the "Service" indicator disappears (seems like a long time, 10+ seconds). 8. Turn off the ignition. 9. Disconnect the diagnostic connectors and place them in their original position. 10. Turn ignition back on to verify "SERVICE" indicator is out and panel displays normally. 11. Replace seat and ride safely. Lp T.
Šarc Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 (popravljeno) Pa še ene dva uporabna linka: http://www.caporider.com/ http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=15 Pa še vprašanje, a gre kdo na Capomeeting v juliju: http://apriliacaponordim.blogspot.com/ Jest se močno ogrevam, samo skombinirat moram da pridem pravočasno nazaj v SLO na eno fešto Lp T. Popravljeno April 12, 2010. Popravil Šarc
CAPI Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Pa še vprašanje, a gre kdo na Capomeeting v juliju: http://apriliacaponordim.blogspot.com/ Jest se močno ogrevam, samo skombinirat moram da pridem pravočasno nazaj v SLO na eno fešto Lp T. Srčno upam, da bom fraj takrat(turnusna služba), ker dopust mam drug termin. Če bom fraj, sem 100% zraven
capomiha Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Srčno upam, da bom fraj takrat(turnusna služba), ker dopust mam drug termin. Če bom fraj, sem 100% zraven Saj bo vikend. Vsaj en dan boste dobili prosto, da se bomo lahko spoznali. Drugače pa se splača it v petek tudi v tovarno Aprilia v Noale. Žal je omejeno število mest, tako, da se treba prej prijavit in si zagotoviti mesto.
egy Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Lp capi hvala bo treba najdit cas za en velik :beer1:
CAPI Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 (popravljeno) Mene pa nekaj drugega skrbi ................. mi je kolega rekel, da se mi je iz levega izpuha, narahlo kadilo. Lp Max Nič ni narobe, danes mi je rekel da me je nasral.......... :blink: Bemtiš, jas sem pa že na AOTR forumu iskal kakšen tak primer Popravljeno April 17, 2010. Popravil CAPI
inspektormirko Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 jest mam za mojo original od aprilije... ni pa bla 50€ Jo pa imaš lahko še za majhen ruzak kko jo snameš.
inspektormirko Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 Kolegi, sem makino po zimskem počitku spravil pokonci in je kresnila v drugem poskusu, po 5 mesecih, kar je ko šus. Sem se zapeljal en krog in ugotovil eno napako. Stopalka zadnje zavore se pritisne v prazno, ni nobenega učinka na zadnje kolo, skratka sem brez zadnje zavore. Ob tem pa je rezervarček za olje lepo poln in tudi prezračil sem vse skupaj pa ni zraka v sistemu. Ploščice nove in tu nekje se pa moje znanje neha. Drugače pa dela ko majka. Od lani sem še dolžnik in moram še popraviti prikazovalnik nivoja goriva ampak tega se bom lotil v kratkem, zavora je pa mal bolj sitna reč (hvala bogu, da je zadnja ampak vseeno). Ima kdo kakšne podobne izkušnje z zadnjo zavoro? LP U
ETV1000 Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 Kolegi, sem makino po zimskem počitku spravil pokonci in je kresnila v drugem poskusu, po 5 mesecih, kar je ko šus. Sem se zapeljal en krog in ugotovil eno napako. Stopalka zadnje zavore se pritisne v prazno, ni nobenega učinka na zadnje kolo, skratka sem brez zadnje zavore. Ob tem pa je rezervarček za olje lepo poln in tudi prezračil sem vse skupaj pa ni zraka v sistemu. Ploščice nove in tu nekje se pa moje znanje neha. Drugače pa dela ko majka. Od lani sem še dolžnik in moram še popraviti prikazovalnik nivoja goriva ampak tega se bom lotil v kratkem, zavora je pa mal bolj sitna reč (hvala bogu, da je zadnja ampak vseeno). Ima kdo kakšne podobne izkušnje z zadnjo zavoro? LP U Tesnila in vode si najbrž pregledal. Si razmastil diske? če ti je slučajno kaj kanilo na njih. Pred leti je moj kolega v navalu mazanja pihnil tudi v bremze potem pa šel na probno vožnjo. Frajer je prevozil dva križišča preden se je ustavil. Kako je preživel mikomur ni jasno.
RSTDRIVER Objavljeno April 19, 2010 Opozori Objavljeno April 19, 2010 Jo pa imaš lahko še za majhen ruzak kko jo snameš. ponavad ma rukzak žena... a nimajo te možnosti vse tank torbe? al si hotu kej drucga povedat?
kasti Objavljeno April 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno April 22, 2010 (popravljeno) Kolegi, sem makino po zimskem počitku spravil pokonci in je kresnila v drugem poskusu, po 5 mesecih, kar je ko šus. Sem se zapeljal en krog in ugotovil eno napako. Stopalka zadnje zavore se pritisne v prazno, ni nobenega učinka na zadnje kolo, skratka sem brez zadnje zavore. Ob tem pa je rezervarček za olje lepo poln in tudi prezračil sem vse skupaj pa ni zraka v sistemu. Ploščice nove in tu nekje se pa moje znanje neha. Drugače pa dela ko majka. Od lani sem še dolžnik in moram še popraviti prikazovalnik nivoja goriva ampak tega se bom lotil v kratkem, zavora je pa mal bolj sitna reč (hvala bogu, da je zadnja ampak vseeno). Ima kdo kakšne podobne izkušnje z zadnjo zavoro? LP U Oj! Me veseli da ti dobro služi... poznam namreč prejšnjega lastnika in jo je lepo negoval! Nočem biti pameten.... ampak če ti gre pedal v "prazno" je po mojem še vedno zrak problem. Si sigurno dobro/pravilno odzračil? lp Popravljeno April 22, 2010. Popravil kasti
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se