Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

lp

zadnja je narejena v nemčiji,prednja v koreji

Bi ti jih z veseljem odkupil, samo žal imam 21/18 dimenzijo na mojem advenčerju, tu pri vas se samo informiram :naughty:

Imam pa eno opcijo če mi prodaš gume s platišči vred, te bi jih pa z veseljem imel :boobies:

Objavljeno

Bi ti jih z veseljem odkupil, samo žal imam 21/18 dimenzijo na mojem advenčerju, tu pri vas se samo informiram :naughty:

Imam pa eno opcijo če mi prodaš gume s platišči vred, te bi jih pa z veseljem imel :boobies:

196,00euro kpl v celovcu

90/90/21

150/70 18

imam zmontirano,ni slabo za asfalt.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Lp

Moja aprila ma pa mali problemcek.

efi na amaturki otripa

na testu pokaze efi 36.

ampak jas za enkrat ne najdem problema??

preveril tuljave jih medseboj menjal pa isto

motor lavfe normalno

a je ze mel gdo kak o podobno situacijo???

Objavljeno

Lp

he he sej vem

sem obrnil zadnje 2 spuli pa isto :huh:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

imam problem z mašino ali se je že zgodilo da je v mašini zaropotalo potem pa ugasnil nato normalno vžgal to se mi je naredilo 2krat caponord

Objavljeno

imam problem z mašino ali se je že zgodilo da je v mašini zaropotalo potem pa ugasnil nato normalno vžgal to se mi je naredilo 2krat caponord

Ne vem kakšen ropot je bilo slišati. A med vožnjo? Je vžgalo takoj? Kje je slišati ropot?

Objavljeno

ja bilo je med vožnjo počasi vmašini

Objavljeno

takoj je zablokiralo

Pa to med prestavami(ne v leru) ane? To se mi je na začetku parkrat zgodilo ko sem prestavljal bolj narahlo(nežno)

Verjetno zobnik ne zagrabi dovolj in ga vrže iz prestave (kot bi imel v leru med 1. in 2. prestavo)

Jaz zdaj kar orenk prtisnem/povlečem stopalko za prestave :P

Objavljeno

no pa sem si tudi jaz predelal zadnjo luč in stop v led diodah:notworthy:

po 14 dnevnem iskanju ledic in testiranj svetilnosti sem končno našel prave

poraba elektrike dosti manjša

pri poziciji

prej 2x žarnica 5w=10w

led poraba 0,81 w

razlika 9,19w

stop luč

prej žarnica 2x21w=42W

led poraba 1,44w

razlika 40,56w

ob gorenju obeh prihranim točno 50 w,kar se pri polnenju acu. kar lepo pozna.

8rb-140720_thumb.jpg

ijr-140720_thumb.jpg

post-21919-038554700 1279178526_thumb.jpg

Objavljeno

ob gorenju obeh prihranim točno 50 w,kar se pri polnenju acu. kar lepo pozna.

tvoja teorija zdrži v primeru, de skoz visiš na bremzi.... glede na prostornino dvovaljnika in normalno 'turing' vožnjo za kakršno ja narejen tvoj moped, kake potrebe po hudem bremzanju verjetno ni ???? približno enako kot bi računal prihranek na žmigavcu (2x21w napram xxx/led/w za vsak vklop)? po mojem je rešitvi bližje prevezava reglerja, kot opisan prihranek in s tem boljše polnjenje... sam razmišljam...

drgač pa... dobr zgleda...

Objavljeno

tvoja teorija zdrži v primeru, de skoz visiš na bremzi.... glede na prostornino dvovaljnika in normalno 'turing' vožnjo za kakršno ja narejen tvoj moped, kake potrebe po hudem bremzanju verjetno ni ???? približno enako kot bi računal prihranek na žmigavcu (2x21w napram xxx/led/w za vsak vklop)? po mojem je rešitvi bližje prevezava reglerja, kot opisan prihranek in s tem boljše polnjenje... sam razmišljam...

drgač pa... dobr zgleda...

to je res

saj ne premzam skoz ampak na semaforjih ponavadi držim premzo.

med samo vožnjo se tudi prihrani nekaj.

regler sem pa tudi že prevezal.

Objavljeno

ob gorenju obeh prihranim točno 50 w,kar se pri polnenju acu. kar lepo pozna.

Ja recesija se pozna, a si se ustrašu ko je Pahor napovedal dvig trošarin pri elektriki? :evilgrin:

Sam če tko mal pogledaš kolk elektrike gre na motorju v nič bi lahko vsako furo en akomulator nafilal, pa doma vsaj razsvetljavo priklopu :whistle:

Lp T.

Objavljeno

Veliko več se prihrani pri lučeh. Sam bom sicer v kratkem naročil xenon (če koga zanima naj mi piše pod zasebno). Tam pa se res da veliko prihranit, saj luči imamo skoz prižgane 2x 50W, xenon pa je 2x 35W - razlike je čistih 40W. Na tak način zmanjšamo porabo motorja in povečamo polnenje baterije. Kar pa je še bolj pomembno - veliko bolša luč ko se stemni.

Objavljeno

no pa sem si tudi jaz predelal zadnjo luč in stop v led diodah:notworthy:

po 14 dnevnem iskanju ledic in testiranj svetilnosti sem končno našel prave

poraba elektrike dosti manjša

pri poziciji

prej 2x žarnica 5w=10w

led poraba 0,81 w

razlika 9,19w

stop luč

prej žarnica 2x21w=42W

led poraba 1,44w

razlika 40,56w

ob gorenju obeh prihranim točno 50 w,kar se pri polnenju acu. kar lepo pozna.

Odlično zgleda. Sam imam tudi tako luč. Pri bremzanju je veliko bolj odzivna svetloba!

Objavljeno

Veliko več se prihrani pri lučeh. Sam bom sicer v kratkem naročil xenon (če koga zanima naj mi piše pod zasebno). Tam pa se res da veliko prihranit, saj luči imamo skoz prižgane 2x 50W, xenon pa je 2x 35W - razlike je čistih 40W. Na tak način zmanjšamo porabo motorja in povečamo polnenje baterije. Kar pa je še bolj pomembno - veliko bolša luč ko se stemni.

Pol pa moli da te ne policaji ustavijo ne :worship:

V Avstriji ti takoj odvzamejo prometno pa lepa visoka kazen sledi.

Objavljeno

Pol pa moli da te ne policaji ustavijo ne :worship:

V Avstriji ti takoj odvzamejo prometno pa lepa visoka kazen sledi.

Na enduro motorjih to gledajo? Vedno več motorjev ima original xenon. Imam na vtomobilu že 3 leta pa trenutno brez problemov.

Objavljeno

Pol pa moli da te ne policaji ustavijo ne :worship:

V Avstriji ti takoj odvzamejo prometno pa lepa visoka kazen sledi.

kahem......... v bistvu........ ne fantaziraj.

vozim ze nekaj let HID-komplet (dolga + kratka), so me ze dostikrat ustavili, pa nikoli nobene pripombe glede luci.

in ne odvzamejo prometne, temvec lahko dobis narok za izredni tehnicni pregled.

Objavljeno (popravljeno)

kahem......... v bistvu........ ne fantaziraj.

vozim ze nekaj let HID-komplet (dolga + kratka), so me ze dostikrat ustavili, pa nikoli nobene pripombe glede luci.

in ne odvzamejo prometne, temvec lahko dobis narok za izredni tehnicni pregled.

Aha, torej je mašina neizpravna in moraš vleko poklicat ali kaj ???

V glavnem sem tudi jaz probal dat na mojo VFR pa je preveč svetlo na vse strani (avti so mi blendali) četudi sem znižal max snop luči :cry:

Glede na to ,da ima Caponord drogačno parabolo pa se ksenon bolše odnese kot pri moji..kdo ve..bo..!!!

Imamo pa zmeraj več avtomobilov s temi Hid kompleti (še posebej romuni s kombiji), ki vsekakor breveč bleščijo in mene me to ZELO JEZI...zato sm si pa pri avtu naroču original AFL ksenon :010:010:OK::OK:

Popravljeno . Popravil sulica
Objavljeno

Aha, torej je mašina neizpravna in moraš vleko poklicat ali kaj ???

V glavnem sem tudi jaz probal dat na mojo VFR pa je preveč svetlo na vse strani (avti so mi blendali) četudi sem znižal max snop luči :cry:

Glede na to ,da ima Caponord drogačno parabolo pa se ksenon bolše odnese kot pri moji..kdo ve..bo..!!!

Imamo pa zmeraj več avtomobilov s temi Hid kompleti (še posebej romuni s kombiji), ki vsekakor breveč bleščijo in mene me to ZELO JEZI...zato sm si pa pri avtu naroču original AFL ksenon :010:010:OK::OK:

Jst mam na svojem passatu, pa še noben mi ni blendal v treh letih. Ni za paničart....dat gor pa gassss pohajat! :D

Objavljeno

Je dobro izbrat pravo HID sijalko. Ene svetijo naprej, druge pa navzdol. Niso vse primerne za vsak žaromet!

Objavljeno

Aha, torej je mašina neizpravna in moraš vleko poklicat ali kaj ???

vecinoma ne. obvezen izredni tehnicni pregled ti nalozi in imas x dni casa, da to uredis. ce gre skozi si zmagal, ce ne moras urediti zadevo.

plus kazen, ce se palicaju zahoce (obvezna ni, je pa vecinoma zraven).

V glavnem sem tudi jaz probal dat na mojo VFR pa je preveč svetlo na vse strani (avti so mi blendali) četudi sem znižal max snop luči :cry:

Glede na to ,da ima Caponord drogačno parabolo pa se ksenon bolše odnese kot pri moji..kdo ve..bo..!!!

kot smo ze v temi HID razpravljali, vecinoma halogenske parabole niso primerne za predelavo na HID sistem. fokus itd.

Imamo pa zmeraj več avtomobilov s temi Hid kompleti (še posebej romuni s kombiji), ki vsekakor breveč bleščijo in mene me to ZELO JEZI...zato sm si pa pri avtu naroču original AFL ksenon :010:010:OK::OK:

sem jih ze tudi nekaj videl, pa ima vecina kar ok nastavljene zaromete.

dalje v temi o HID, prosim.

hvala.

Objavljeno

jest sm menjal zaradi tega, ker se mi je spojka razletela

futura ima podoben koncept, kupil sem original, zamenjal sam. (namesto plastične original futura sm dobil kovinsko original caponord) še prej sem pobaral pri proizvajalcu original spojk...poslali bi mi jih bistveno ceneje po komadu, če bi jih vzel vsaj 100... rabu sm eno...

me je pa kolega opomnil, da imajo visokotlačne rore za bencin v lojzu bistveno cenejše... nisem preverjal...

Pri Louisu majo take konektorje, tistega na motorju ki ima železen nastavek za ga privijačit na uplinjač z 2 vijakoma pa se enostavno prereže (pri začetku cevi) zato da se potem z eno objemko pritrdi gor novo cev. Priporočljivo je dat okoli še eno debelješo cev (lahko kar prerezano po dolžini) da malo bolj zaščiti pred toploto ) na koncu pa se da ta konektor od louisa.

Garant ceneje kot oriiginal. Jst sm tako naredu pa ni problemov in tudi ne več vonja po bencinu.

Objavljeno

Pri Louisu majo take konektorje, tistega na motorju ki ima železen nastavek za ga privijačit na uplinjač z 2 vijakoma pa se enostavno prereže (pri začetku cevi) zato da se potem z eno objemko pritrdi gor novo cev. Priporočljivo je dat okoli še eno debelješo cev (lahko kar prerezano po dolžini) da malo bolj zaščiti pred toploto ) na koncu pa se da ta konektor od louisa.

Garant ceneje kot oriiginal. Jst sm tako naredu pa ni problemov in tudi ne več vonja po bencinu.

Pri men je precej vonja po bencinu. Se pravi da moram dat čez še eno cev?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!