Electric Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 lp zadnja je narejena v nemčiji,prednja v koreji Bi ti jih z veseljem odkupil, samo žal imam 21/18 dimenzijo na mojem advenčerju, tu pri vas se samo informiram :naughty: Imam pa eno opcijo če mi prodaš gume s platišči vred, te bi jih pa z veseljem imel
CeneR Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Bi ti jih z veseljem odkupil, samo žal imam 21/18 dimenzijo na mojem advenčerju, tu pri vas se samo informiram :naughty: Imam pa eno opcijo če mi prodaš gume s platišči vred, te bi jih pa z veseljem imel 196,00euro kpl v celovcu 90/90/21 150/70 18 imam zmontirano,ni slabo za asfalt.
egy Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Lp Moja aprila ma pa mali problemcek. efi na amaturki otripa na testu pokaze efi 36. ampak jas za enkrat ne najdem problema?? preveril tuljave jih medseboj menjal pa isto motor lavfe normalno a je ze mel gdo kak o podobno situacijo???
sas1 Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 EFI 36: tuljava št.4, zadnji cilinder, stranska svečka http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=32426&st=405
egy Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 Lp he he sej vem sem obrnil zadnje 2 spuli pa isto
kseitl Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 imam problem z mašino ali se je že zgodilo da je v mašini zaropotalo potem pa ugasnil nato normalno vžgal to se mi je naredilo 2krat caponord
capomiha Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 imam problem z mašino ali se je že zgodilo da je v mašini zaropotalo potem pa ugasnil nato normalno vžgal to se mi je naredilo 2krat caponord Ne vem kakšen ropot je bilo slišati. A med vožnjo? Je vžgalo takoj? Kje je slišati ropot?
kseitl Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 ja bilo je med vožnjo počasi vmašini
CAPI Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 takoj je zablokiralo Pa to med prestavami(ne v leru) ane? To se mi je na začetku parkrat zgodilo ko sem prestavljal bolj narahlo(nežno) Verjetno zobnik ne zagrabi dovolj in ga vrže iz prestave (kot bi imel v leru med 1. in 2. prestavo) Jaz zdaj kar orenk prtisnem/povlečem stopalko za prestave
sas1 Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 no pa sem si tudi jaz predelal zadnjo luč in stop v led diodah:notworthy: po 14 dnevnem iskanju ledic in testiranj svetilnosti sem končno našel prave poraba elektrike dosti manjša pri poziciji prej 2x žarnica 5w=10w led poraba 0,81 w razlika 9,19w stop luč prej žarnica 2x21w=42W led poraba 1,44w razlika 40,56w ob gorenju obeh prihranim točno 50 w,kar se pri polnenju acu. kar lepo pozna.
RSTDRIVER Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 ob gorenju obeh prihranim točno 50 w,kar se pri polnenju acu. kar lepo pozna. tvoja teorija zdrži v primeru, de skoz visiš na bremzi.... glede na prostornino dvovaljnika in normalno 'turing' vožnjo za kakršno ja narejen tvoj moped, kake potrebe po hudem bremzanju verjetno ni ???? približno enako kot bi računal prihranek na žmigavcu (2x21w napram xxx/led/w za vsak vklop)? po mojem je rešitvi bližje prevezava reglerja, kot opisan prihranek in s tem boljše polnjenje... sam razmišljam... drgač pa... dobr zgleda...
sas1 Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 tvoja teorija zdrži v primeru, de skoz visiš na bremzi.... glede na prostornino dvovaljnika in normalno 'turing' vožnjo za kakršno ja narejen tvoj moped, kake potrebe po hudem bremzanju verjetno ni ???? približno enako kot bi računal prihranek na žmigavcu (2x21w napram xxx/led/w za vsak vklop)? po mojem je rešitvi bližje prevezava reglerja, kot opisan prihranek in s tem boljše polnjenje... sam razmišljam... drgač pa... dobr zgleda... to je res saj ne premzam skoz ampak na semaforjih ponavadi držim premzo. med samo vožnjo se tudi prihrani nekaj. regler sem pa tudi že prevezal.
Šarc Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 ob gorenju obeh prihranim točno 50 w,kar se pri polnenju acu. kar lepo pozna. Ja recesija se pozna, a si se ustrašu ko je Pahor napovedal dvig trošarin pri elektriki? :evilgrin: Sam če tko mal pogledaš kolk elektrike gre na motorju v nič bi lahko vsako furo en akomulator nafilal, pa doma vsaj razsvetljavo priklopu Lp T.
capomiha Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 Veliko več se prihrani pri lučeh. Sam bom sicer v kratkem naročil xenon (če koga zanima naj mi piše pod zasebno). Tam pa se res da veliko prihranit, saj luči imamo skoz prižgane 2x 50W, xenon pa je 2x 35W - razlike je čistih 40W. Na tak način zmanjšamo porabo motorja in povečamo polnenje baterije. Kar pa je še bolj pomembno - veliko bolša luč ko se stemni.
capomiha Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 no pa sem si tudi jaz predelal zadnjo luč in stop v led diodah:notworthy: po 14 dnevnem iskanju ledic in testiranj svetilnosti sem končno našel prave poraba elektrike dosti manjša pri poziciji prej 2x žarnica 5w=10w led poraba 0,81 w razlika 9,19w stop luč prej žarnica 2x21w=42W led poraba 1,44w razlika 40,56w ob gorenju obeh prihranim točno 50 w,kar se pri polnenju acu. kar lepo pozna. Odlično zgleda. Sam imam tudi tako luč. Pri bremzanju je veliko bolj odzivna svetloba!
sulica Objavljeno Julij 18, 2010 Opozori Objavljeno Julij 18, 2010 Veliko več se prihrani pri lučeh. Sam bom sicer v kratkem naročil xenon (če koga zanima naj mi piše pod zasebno). Tam pa se res da veliko prihranit, saj luči imamo skoz prižgane 2x 50W, xenon pa je 2x 35W - razlike je čistih 40W. Na tak način zmanjšamo porabo motorja in povečamo polnenje baterije. Kar pa je še bolj pomembno - veliko bolša luč ko se stemni. Pol pa moli da te ne policaji ustavijo ne V Avstriji ti takoj odvzamejo prometno pa lepa visoka kazen sledi.
capomiha Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Pol pa moli da te ne policaji ustavijo ne V Avstriji ti takoj odvzamejo prometno pa lepa visoka kazen sledi. Na enduro motorjih to gledajo? Vedno več motorjev ima original xenon. Imam na vtomobilu že 3 leta pa trenutno brez problemov.
Ice Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Pol pa moli da te ne policaji ustavijo ne V Avstriji ti takoj odvzamejo prometno pa lepa visoka kazen sledi. kahem......... v bistvu........ ne fantaziraj. vozim ze nekaj let HID-komplet (dolga + kratka), so me ze dostikrat ustavili, pa nikoli nobene pripombe glede luci. in ne odvzamejo prometne, temvec lahko dobis narok za izredni tehnicni pregled.
sulica Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 (popravljeno) kahem......... v bistvu........ ne fantaziraj. vozim ze nekaj let HID-komplet (dolga + kratka), so me ze dostikrat ustavili, pa nikoli nobene pripombe glede luci. in ne odvzamejo prometne, temvec lahko dobis narok za izredni tehnicni pregled. Aha, torej je mašina neizpravna in moraš vleko poklicat ali kaj ??? V glavnem sem tudi jaz probal dat na mojo VFR pa je preveč svetlo na vse strani (avti so mi blendali) četudi sem znižal max snop luči Glede na to ,da ima Caponord drogačno parabolo pa se ksenon bolše odnese kot pri moji..kdo ve..bo..!!! Imamo pa zmeraj več avtomobilov s temi Hid kompleti (še posebej romuni s kombiji), ki vsekakor breveč bleščijo in mene me to ZELO JEZI...zato sm si pa pri avtu naroču original AFL ksenon Popravljeno Julij 19, 2010. Popravil sulica
capomiha Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Aha, torej je mašina neizpravna in moraš vleko poklicat ali kaj ??? V glavnem sem tudi jaz probal dat na mojo VFR pa je preveč svetlo na vse strani (avti so mi blendali) četudi sem znižal max snop luči Glede na to ,da ima Caponord drogačno parabolo pa se ksenon bolše odnese kot pri moji..kdo ve..bo..!!! Imamo pa zmeraj več avtomobilov s temi Hid kompleti (še posebej romuni s kombiji), ki vsekakor breveč bleščijo in mene me to ZELO JEZI...zato sm si pa pri avtu naroču original AFL ksenon Jst mam na svojem passatu, pa še noben mi ni blendal v treh letih. Ni za paničart....dat gor pa gassss pohajat!
THOMPSON Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Je dobro izbrat pravo HID sijalko. Ene svetijo naprej, druge pa navzdol. Niso vse primerne za vsak žaromet!
Ice Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 Aha, torej je mašina neizpravna in moraš vleko poklicat ali kaj ??? vecinoma ne. obvezen izredni tehnicni pregled ti nalozi in imas x dni casa, da to uredis. ce gre skozi si zmagal, ce ne moras urediti zadevo. plus kazen, ce se palicaju zahoce (obvezna ni, je pa vecinoma zraven). V glavnem sem tudi jaz probal dat na mojo VFR pa je preveč svetlo na vse strani (avti so mi blendali) četudi sem znižal max snop luči Glede na to ,da ima Caponord drogačno parabolo pa se ksenon bolše odnese kot pri moji..kdo ve..bo..!!! kot smo ze v temi HID razpravljali, vecinoma halogenske parabole niso primerne za predelavo na HID sistem. fokus itd. Imamo pa zmeraj več avtomobilov s temi Hid kompleti (še posebej romuni s kombiji), ki vsekakor breveč bleščijo in mene me to ZELO JEZI...zato sm si pa pri avtu naroču original AFL ksenon sem jih ze tudi nekaj videl, pa ima vecina kar ok nastavljene zaromete. dalje v temi o HID, prosim. hvala.
Capoaprilia Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 jest sm menjal zaradi tega, ker se mi je spojka razletela futura ima podoben koncept, kupil sem original, zamenjal sam. (namesto plastične original futura sm dobil kovinsko original caponord) še prej sem pobaral pri proizvajalcu original spojk...poslali bi mi jih bistveno ceneje po komadu, če bi jih vzel vsaj 100... rabu sm eno... me je pa kolega opomnil, da imajo visokotlačne rore za bencin v lojzu bistveno cenejše... nisem preverjal... Pri Louisu majo take konektorje, tistega na motorju ki ima železen nastavek za ga privijačit na uplinjač z 2 vijakoma pa se enostavno prereže (pri začetku cevi) zato da se potem z eno objemko pritrdi gor novo cev. Priporočljivo je dat okoli še eno debelješo cev (lahko kar prerezano po dolžini) da malo bolj zaščiti pred toploto ) na koncu pa se da ta konektor od louisa. Garant ceneje kot oriiginal. Jst sm tako naredu pa ni problemov in tudi ne več vonja po bencinu.
capomiha Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Pri Louisu majo take konektorje, tistega na motorju ki ima železen nastavek za ga privijačit na uplinjač z 2 vijakoma pa se enostavno prereže (pri začetku cevi) zato da se potem z eno objemko pritrdi gor novo cev. Priporočljivo je dat okoli še eno debelješo cev (lahko kar prerezano po dolžini) da malo bolj zaščiti pred toploto ) na koncu pa se da ta konektor od louisa. Garant ceneje kot oriiginal. Jst sm tako naredu pa ni problemov in tudi ne več vonja po bencinu. Pri men je precej vonja po bencinu. Se pravi da moram dat čez še eno cev?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se