Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Pri Louisu majo take konektorje, tistega na motorju ki ima železen nastavek za ga privijačit na uplinjač z 2 vijakoma pa se enostavno prereže (pri začetku cevi) zato da se potem z eno objemko pritrdi gor novo cev. Priporočljivo je dat okoli še eno debelješo cev (lahko kar prerezano po dolžini) da malo bolj zaščiti pred toploto ) na koncu pa se da ta konektor od louisa.

Garant ceneje kot oriiginal. Jst sm tako naredu pa ni problemov in tudi ne več vonja po bencinu.

post-13898-062340500 1279715343_thumb.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi kovinske imajo tendenco da se razletijo neki o ringi v spojki. Originalni nadomestni komplet pa stane okroglih 200 evrov na uradnem servisu. Tokrat so mi speli zamenjati tisto kar je počilo, vendar bom verjetno naslednjič tudi pri lojzu na obisku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To zadevo sem iskal štirinajst dni nazaj za mojga benkota in nakoncu kupil orginal na servisu v Celju. (moški del je 24€ ženski pa 17€). Kupil sem pa samo moški del konektorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To zadevo sem iskal štirinajst dni nazaj za mojga benkota in nakoncu kupil orginal na servisu v Celju. (moški del je 24€ ženski pa 17€). Kupil sem pa samo moški del konektorja.

Kakšni pa so PVC ali kovinski?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni pa so PVC ali kovinski?

Kovinski. Moški del, ki se mi je odlomil paše v ženski del, ki ga nisem menjal. Ima pa ta del zaporo, tako da bencin ko spojko razpreš ne teče. Najbrž bom iz preventive ob naslednji menjavi filtra za gorivo menjal še "možaka" na povratnem vodu.

ps, cena je najbrž enaka pri vseh pooblaščenih BMW servisih.

lp, Mirč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kovinski. Moški del, ki se mi je odlomil paše v ženski del, ki ga nisem menjal. Ima pa ta del zaporo, tako da bencin ko spojko razpreš ne teče. Najbrž bom iz preventive ob naslednji menjavi filtra za gorivo menjal še "možaka" na povratnem vodu.

ps, cena je najbrž enaka pri vseh pooblaščenih BMW servisih.

lp, Mirč

kater model pa imaš pa letnik če zaupaš???

se bom pozanimal če paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce komu od vas vrlih lastnikov Future ali katerega koli motornega kolesa Rotax nagajajo vzigalne tuljave, po domace "cinkspule", imajo decki iz Benellija resitev, ki deluje in je precej cenejsa od OEM delov:

RESITEV ZA ROTAX CINKSPULE

V kratkem:

Gres do najblizjega servisa za Fiat, Alfa Romeo in Lancia, jim das tole stevilko dela: NO.# 9633001580, placas IZREDNO NIZKO ceno cca 46E, doma odzagas nosilce, ki so samo za avto in to je to. Namesto, da bi placeval cca 220E ali kolikor ze hocejo pri Aprilia dealerjih. Precej cenejse a ne?

LP Jakob

to velja tudi za vas, Caponordovce. Izredno uporaben hec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Rabil bi nova sprednja diska in zavorne ploščice, za Caponorda 2003.

Mi lahko prosim svetujete, kaj naj kupim :unsure:

Hvala že vnaprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabil bi nova sprednja diska in zavorne ploščice, za Caponorda 2003.

Mi lahko prosim svetujete, kaj naj kupim :unsure:

Hvala že vnaprej.

Ploščice sigurno tule mogoče tudi diski. Pokliči in se pozanimaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabil bi nova sprednja diska in zavorne ploščice, za Caponorda 2003.

Mi lahko prosim svetujete, kaj naj kupim :unsure:

Hvala že vnaprej.

Ploščice so zelo kvalitetne Brembo rdeče, sedaj pa testiramo še ene druge. Lahko mi pošlješ pod zasebno. Koliko km imaš na capotu, da boš zamenjal diske? Drugače so hudi diski od Brembo. Mogoče pa dobim katere rabljene diske, če želiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabil bi nova sprednja diska in zavorne ploščice, za Caponorda 2003.

Mi lahko prosim svetujete, kaj naj kupim :unsure:

Hvala že vnaprej.

Tle majo najboljse cene in kvaliteto.

Stealth products

cca 266€ za 3 diske plus postnina v Slovenijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si že naročal tuki?

Fantje iz AF1 foruma na veliko narocajo tu, jaz pa ravnokar cakam, da mi dostavijo. Sporocim v kratkem, ko bodo na motorju. Pa slikal bom tut, nic bat.

Aja, ce bi rad pa mickeno bolj fensi zadeve, imajo pa za cca 20€ vec ene take, k majo namesto zlatih obrockov plave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni Caponordisti!

Vedno smo se spraševali kam postaviti Prvo pomoč. Kje bi bil primeren prostor, da nas ne bi motilo. Veliko časa smo "premlevali" kje in kako to narediti. Nato se je nekega dne našla ideja napraviti torbico pod zadnjim kovčkom.

Naslednje vprašanje je bilo, kako jo pritrditi? Spodaj sem dodal slike te super torbice za prvo pomoč ali kaj drugega.

Narejena je iz iz zelo kvalitetnega vodotesnega materiala. Nanjo je prišit zelo dober odsevni trak za boljšo vidljivost na cesti.

TESTING:

Torbica je zelo dobro pritrjena. Material je vodotesen, ampak moram reči, da kakšna kaplja spušča noter skozi šive (smo testirali 3 dni v dežju). Zelo enostavno tudi tole rešimo tako, da damo vse skupaj prej v plastično PVC vrečkico. Narejena je zelo dobro, da je ne morejo ukrasti v kolikor imamo centralni kovček na motorju. Odsevni trak je fantastičen! Zadrga je narejena na tak način, da z dodatno malo ključavnico lahko vsebino v torbici zaklenemo. Ne smem pozabiti omeniti tudi to, da torbica popolnoma nič ne ovira zadnje stop luči. Vidljivost je normalna. Poizkusili smo tudi zvečer. Vse je narejeno tako kot mora biti!

Torbica je primerna za vse Aprilia Caponord in tudi z majhno prilagodljivostjo za BMW 1200GS standard in Adventure, pa tudi za F800GS.

Kaj pravite na to torbico??

Tukaj so tudi fotografije:

cimg1141kq.jpg

Pod centralnim kovčkom.

cimg1142v.jpg

Zelo odseven trak.

cimg1143n.jpg

Ne moti zadnje luči.

cimg1144.jpg

Torbica od spodaj.

cimg1145k.jpg

Torbica iz strani.

cimg1146w.jpg

Od zadaj.

cimg1151y.jpg

Namestitev je enostavna in hitra.

cimg1152.jpg

Namestitev.

cimg1153a.jpg

cimg1154.jpg

Torbica od spodaj in zgoraj.

cimg1155g.jpg

cimg1156d.jpg

Torbica od znotraj.

cimg1157u.jpg

Notri je elastika za pritrditev po potrebi.

cimg1158u.jpg

Možnost za zakleniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi od treh diskov ravnokar prisel po posti.

post-1357-010436500 1286613373_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni Caponordovci :)

bolj berem vse možne forume, teste in tuhtam kako in kaj, bolj se nagibam k Caponordu. Cestna naravnanost, motor, izgled, udobje in cena...so kar prepričljivi

Zadeve še nisem peljal, na njej še nisem sedel...to je treba še probat, sem namreč precej dolgin (2m) in mi redkokateri motor paše (za referenco pa vzamem fotrov Guzzi Stelvio, ki mi kar paše, razen malce prenizkega steklca)

Zadeva je takšna, gre pa takole: :P

mojega trenutnega cruzerja (VN 800) sicer obožujem ampak sem prevelik zanj in potrebujem nekaj bolj potovalnega in predvsem večjega :D

načeloma me zanima nakup Caponorda, cenovno nekje med 3 in 4k€, obvezno s 3mi kovčki, ščitniki rok in res lepo ohranjen ter redno vzdrževan (glede na starost takega motocikla tudi nekako pričakujem, da so problematične stvari urejene, zamenjane),...

ampak moram najprej prodati mojo "mrcino" in bom tukaj vprašal, če koga med vami slučajno mikajo cruzerske vode?

V menjavo za Capota torej ponujam moj motor, Kawasaki VN 800 Clasic s precej opreme (je seveda zelo lepo ohranjen in u nulo vzdrževan, l. 97, 60kkm, moder, na avtonetu za ceno 3.700))...

če koga zanima kaj več, pa me lahko kontaktirate na riddicules@gmail.com in vam pošljem podatke, slike,... :) (da ne bom tukaj preveč smetil po temi)

motor se seveda prodaja in ko ga prodam (ni ravno najbolj primeren čas za prodajo in meni se nikamor ne mudi), bom počasi začel oprezati za naslednjim motorjem in Capo je trenutno v vrhu modelov, ki pridejo v poštev.

tole sem zapisal v želji po menjavi, če slučajno koga najdem med Caponordovci, ki bi raje imel cruzerja :D

lahko pa mi seveda tudi daste kakšno ponudbo za svoj bike, da ga imam v mislih, ko se moj proda :)

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni Caponordovci :)

bolj berem vse možne forume, teste in tuhtam kako in kaj, bolj se nagibam k Caponordu. Cestna naravnanost, motor, izgled, udobje in cena...so kar prepričljivi

Zadeve še nisem peljal, na njej še nisem sedel...to je treba še probat, sem namreč precej dolgin (2m) in mi redkokateri motor paše (za referenco pa vzamem fotrov Guzzi Stelvio, ki mi kar paše, razen malce prenizkega steklca)

Zadeva je takšna, gre pa takole: :P

mojega trenutnega cruzerja (VN 800) sicer obožujem ampak sem prevelik zanj in potrebujem nekaj bolj potovalnega in predvsem večjega :D

načeloma me zanima nakup Caponorda, cenovno nekje med 3 in 4k€, obvezno s 3mi kovčki, ščitniki rok in res lepo ohranjen ter redno vzdrževan (glede na starost takega motocikla tudi nekako pričakujem, da so problematične stvari urejene, zamenjane),...

ampak moram najprej prodati mojo "mrcino" in bom tukaj vprašal, če koga med vami slučajno mikajo cruzerske vode?

V menjavo za Capota torej ponujam moj motor, Kawasaki VN 800 Clasic s precej opreme (je seveda zelo lepo ohranjen in u nulo vzdrževan, l. 97, 60kkm, moder, na avtonetu za ceno 3.700))...

če koga zanima kaj več, pa me lahko kontaktirate na riddicules@gmail.com in vam pošljem podatke, slike,... :) (da ne bom tukaj preveč smetil po temi)

motor se seveda prodaja in ko ga prodam (ni ravno najbolj primeren čas za prodajo in meni se nikamor ne mudi), bom počasi začel oprezati za naslednjim motorjem in Capo je trenutno v vrhu modelov, ki pridejo v poštev.

tole sem zapisal v želji po menjavi, če slučajno koga najdem med Caponordovci, ki bi raje imel cruzerja :D

lahko pa mi seveda tudi daste kakšno ponudbo za svoj bike, da ga imam v mislih, ko se moj proda :)

lp

ž

Dvomim, da boš dobil Caponordista, ki bi šel na cruzerja. Mogoče pa dobiš. Če boš želel sprobati Caponorda se lahko oglasiš pri meni, pa ti bom vse obrazložil in povedal kako prilagoditi sebi Capota. Lahko ti bom tudi svojega delno prilagodil za test.

Oglasi se pod zasebno, pa ti dam moj kontakt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim, da boš dobil Caponordista, ki bi šel na cruzerja. Mogoče pa dobiš. Če boš želel sprobati Caponorda se lahko oglasiš pri meni, pa ti bom vse obrazložil in povedal kako prilagoditi sebi Capota. Lahko ti bom tudi svojega delno prilagodil za test.

Oglasi se pod zasebno, pa ti dam moj kontakt.

hvala ti!

te morda primem za besedo, ko bo čas za to (dokler tega motorja ne prodam, si ne bom preveč lušte delal, pa malce je že mrzlo postalo, hehe)

vem, da je majhna možnost, da se ravno tukaj najde nekdo, ki bi bil za menjavo ampak nikoli ne veš in "beseda ni konj" ;)

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s katerega konca pa si???

Lahko se tudi pri meni oglasiš na ogled in kako vožnjo,in nasvet.

lp sašo

thx, iz Celja...grem pa ravno danes enega malo pozijati, da vidim, če mi paše pod rit :)

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thx, iz Celja...grem pa ravno danes enega malo pozijati, da vidim, če mi paše pod rit :)

lp

ž

ekola, zadevo sem si tudi od blizu pogledal in tole so moje misli:

sedi se super, je dovolj velika zame, ergonomija mi sede (glede vetrne zaščite še ne morem komentirati...mraz, dež...me nista prepričala v tesno vožnjo, ogledani primerek pa tudi ne).

meni je zadevca precej všeč, armaturna mi zelo potegne, zvok motorja ni slab, lahko bi bil še malce bolj pogumen a ok, na dolge ture je itak boljše, če ne bobni preveč ;)

vzporedno sem sedel še na VSTROMU 1000 in me zopet ni najbolj prepričal, vem da je dober motor, tudi poceni v bistvu, a me zadeva pusti nekako hladnega...mi je Capo dosti bolj všeč.

kolk pride kaj menjava zobnika in ketne, pa vseh zavornih ploščic recimo?

ali je kakšen dober serviser za Aprilijo v Celju?

kako je z nabavo stranskih kufrov (serijskih ali škatlastih), nosilci, cene,...?

lp

ž

Popravljeno . Popravil zzigon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk pride kaj menjava zobnika in ketne, pa vseh zavornih ploščic recimo?

ali je kakšen dober serviser za Aprilijo v Celju?

kako je z nabavo stranskih kufrov (serijskih ali škatlastih), nosilci, cene,...?

lp

ž

MOTO MARIO, VELENJE!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....kako je z nabavo stranskih kufrov (serijskih ali škatlastih), nosilci, cene,...?

lp

ž

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thanks obema :)

meni osebno sicer bolj sedejo škatlasti kufri, kakor plastika, ampak ti "serijski" so kr kul (enaki kot na futuri)

zelo so mi dobri kufri, ki so na Stelviu NTX serijsko gor...taki robati pa to...sam o aerodinamiki pa ne bi zgubljal besed, hehe

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno za kaj ga mislis nucat. ce mislis z njim it okol sveta, so zelo dobra izbira Alposovi kufri. Trpezno ko hudic, zgleda robustno itd. pa niti ne tako zelo drago.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!