Capoaprilia Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Pri Louisu majo take konektorje, tistega na motorju ki ima železen nastavek za ga privijačit na uplinjač z 2 vijakoma pa se enostavno prereže (pri začetku cevi) zato da se potem z eno objemko pritrdi gor novo cev. Priporočljivo je dat okoli še eno debelješo cev (lahko kar prerezano po dolžini) da malo bolj zaščiti pred toploto ) na koncu pa se da ta konektor od louisa. Garant ceneje kot oriiginal. Jst sm tako naredu pa ni problemov in tudi ne več vonja po bencinu.
ETV1000 Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Tudi kovinske imajo tendenco da se razletijo neki o ringi v spojki. Originalni nadomestni komplet pa stane okroglih 200 evrov na uradnem servisu. Tokrat so mi speli zamenjati tisto kar je počilo, vendar bom verjetno naslednjič tudi pri lojzu na obisku.
MiNa Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 To zadevo sem iskal štirinajst dni nazaj za mojga benkota in nakoncu kupil orginal na servisu v Celju. (moški del je 24€ ženski pa 17€). Kupil sem pa samo moški del konektorja.
Capoaprilia Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 To zadevo sem iskal štirinajst dni nazaj za mojga benkota in nakoncu kupil orginal na servisu v Celju. (moški del je 24€ ženski pa 17€). Kupil sem pa samo moški del konektorja. Kakšni pa so PVC ali kovinski?
MiNa Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Kakšni pa so PVC ali kovinski? Kovinski. Moški del, ki se mi je odlomil paše v ženski del, ki ga nisem menjal. Ima pa ta del zaporo, tako da bencin ko spojko razpreš ne teče. Najbrž bom iz preventive ob naslednji menjavi filtra za gorivo menjal še "možaka" na povratnem vodu. ps, cena je najbrž enaka pri vseh pooblaščenih BMW servisih. lp, Mirč
sas1 Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Kovinski. Moški del, ki se mi je odlomil paše v ženski del, ki ga nisem menjal. Ima pa ta del zaporo, tako da bencin ko spojko razpreš ne teče. Najbrž bom iz preventive ob naslednji menjavi filtra za gorivo menjal še "možaka" na povratnem vodu. ps, cena je najbrž enaka pri vseh pooblaščenih BMW servisih. lp, Mirč kater model pa imaš pa letnik če zaupaš??? se bom pozanimal če paše.
Dr_Jakob Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Ce komu od vas vrlih lastnikov Future ali katerega koli motornega kolesa Rotax nagajajo vzigalne tuljave, po domace "cinkspule", imajo decki iz Benellija resitev, ki deluje in je precej cenejsa od OEM delov: RESITEV ZA ROTAX CINKSPULE V kratkem: Gres do najblizjega servisa za Fiat, Alfa Romeo in Lancia, jim das tole stevilko dela: NO.# 9633001580, placas IZREDNO NIZKO ceno cca 46E, doma odzagas nosilce, ki so samo za avto in to je to. Namesto, da bi placeval cca 220E ali kolikor ze hocejo pri Aprilia dealerjih. Precej cenejse a ne? LP Jakob to velja tudi za vas, Caponordovce. Izredno uporaben hec.
gift Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Rabil bi nova sprednja diska in zavorne ploščice, za Caponorda 2003. Mi lahko prosim svetujete, kaj naj kupim :unsure: Hvala že vnaprej.
MiNa Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Rabil bi nova sprednja diska in zavorne ploščice, za Caponorda 2003. Mi lahko prosim svetujete, kaj naj kupim :unsure: Hvala že vnaprej. Ploščice sigurno tule mogoče tudi diski. Pokliči in se pozanimaj.
capomiha Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Rabil bi nova sprednja diska in zavorne ploščice, za Caponorda 2003. Mi lahko prosim svetujete, kaj naj kupim :unsure: Hvala že vnaprej. Ploščice so zelo kvalitetne Brembo rdeče, sedaj pa testiramo še ene druge. Lahko mi pošlješ pod zasebno. Koliko km imaš na capotu, da boš zamenjal diske? Drugače so hudi diski od Brembo. Mogoče pa dobim katere rabljene diske, če želiš.
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Rabil bi nova sprednja diska in zavorne ploščice, za Caponorda 2003. Mi lahko prosim svetujete, kaj naj kupim :unsure: Hvala že vnaprej. Tle majo najboljse cene in kvaliteto. Stealth products cca 266€ za 3 diske plus postnina v Slovenijo.
capomiha Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Tle majo najboljse cene in kvaliteto. Stealth products cca 266€ za 3 diske plus postnina v Slovenijo. Si že naročal tuki?
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Si že naročal tuki? Fantje iz AF1 foruma na veliko narocajo tu, jaz pa ravnokar cakam, da mi dostavijo. Sporocim v kratkem, ko bodo na motorju. Pa slikal bom tut, nic bat. Aja, ce bi rad pa mickeno bolj fensi zadeve, imajo pa za cca 20€ vec ene take, k majo namesto zlatih obrockov plave.
capomiha Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Pozdravljeni Caponordisti! Vedno smo se spraševali kam postaviti Prvo pomoč. Kje bi bil primeren prostor, da nas ne bi motilo. Veliko časa smo "premlevali" kje in kako to narediti. Nato se je nekega dne našla ideja napraviti torbico pod zadnjim kovčkom. Naslednje vprašanje je bilo, kako jo pritrditi? Spodaj sem dodal slike te super torbice za prvo pomoč ali kaj drugega. Narejena je iz iz zelo kvalitetnega vodotesnega materiala. Nanjo je prišit zelo dober odsevni trak za boljšo vidljivost na cesti. TESTING: Torbica je zelo dobro pritrjena. Material je vodotesen, ampak moram reči, da kakšna kaplja spušča noter skozi šive (smo testirali 3 dni v dežju). Zelo enostavno tudi tole rešimo tako, da damo vse skupaj prej v plastično PVC vrečkico. Narejena je zelo dobro, da je ne morejo ukrasti v kolikor imamo centralni kovček na motorju. Odsevni trak je fantastičen! Zadrga je narejena na tak način, da z dodatno malo ključavnico lahko vsebino v torbici zaklenemo. Ne smem pozabiti omeniti tudi to, da torbica popolnoma nič ne ovira zadnje stop luči. Vidljivost je normalna. Poizkusili smo tudi zvečer. Vse je narejeno tako kot mora biti! Torbica je primerna za vse Aprilia Caponord in tudi z majhno prilagodljivostjo za BMW 1200GS standard in Adventure, pa tudi za F800GS. Kaj pravite na to torbico?? Tukaj so tudi fotografije: Pod centralnim kovčkom. Zelo odseven trak. Ne moti zadnje luči. Torbica od spodaj. Torbica iz strani. Od zadaj. Namestitev je enostavna in hitra. Namestitev. Torbica od spodaj in zgoraj. Torbica od znotraj. Notri je elastika za pritrditev po potrebi. Možnost za zakleniti.
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 (popravljeno) Prvi od treh diskov ravnokar prisel po posti. Popravljeno Oktober 9, 2010. Popravil Dr_Jakob
zzigon Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 pozdravljeni Caponordovci bolj berem vse možne forume, teste in tuhtam kako in kaj, bolj se nagibam k Caponordu. Cestna naravnanost, motor, izgled, udobje in cena...so kar prepričljivi Zadeve še nisem peljal, na njej še nisem sedel...to je treba še probat, sem namreč precej dolgin (2m) in mi redkokateri motor paše (za referenco pa vzamem fotrov Guzzi Stelvio, ki mi kar paše, razen malce prenizkega steklca) Zadeva je takšna, gre pa takole: mojega trenutnega cruzerja (VN 800) sicer obožujem ampak sem prevelik zanj in potrebujem nekaj bolj potovalnega in predvsem večjega načeloma me zanima nakup Caponorda, cenovno nekje med 3 in 4k€, obvezno s 3mi kovčki, ščitniki rok in res lepo ohranjen ter redno vzdrževan (glede na starost takega motocikla tudi nekako pričakujem, da so problematične stvari urejene, zamenjane),... ampak moram najprej prodati mojo "mrcino" in bom tukaj vprašal, če koga med vami slučajno mikajo cruzerske vode? V menjavo za Capota torej ponujam moj motor, Kawasaki VN 800 Clasic s precej opreme (je seveda zelo lepo ohranjen in u nulo vzdrževan, l. 97, 60kkm, moder, na avtonetu za ceno 3.700))... če koga zanima kaj več, pa me lahko kontaktirate na riddicules@gmail.com in vam pošljem podatke, slike,... (da ne bom tukaj preveč smetil po temi) motor se seveda prodaja in ko ga prodam (ni ravno najbolj primeren čas za prodajo in meni se nikamor ne mudi), bom počasi začel oprezati za naslednjim motorjem in Capo je trenutno v vrhu modelov, ki pridejo v poštev. tole sem zapisal v želji po menjavi, če slučajno koga najdem med Caponordovci, ki bi raje imel cruzerja lahko pa mi seveda tudi daste kakšno ponudbo za svoj bike, da ga imam v mislih, ko se moj proda lp ž
capomiha Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 pozdravljeni Caponordovci bolj berem vse možne forume, teste in tuhtam kako in kaj, bolj se nagibam k Caponordu. Cestna naravnanost, motor, izgled, udobje in cena...so kar prepričljivi Zadeve še nisem peljal, na njej še nisem sedel...to je treba še probat, sem namreč precej dolgin (2m) in mi redkokateri motor paše (za referenco pa vzamem fotrov Guzzi Stelvio, ki mi kar paše, razen malce prenizkega steklca) Zadeva je takšna, gre pa takole: mojega trenutnega cruzerja (VN 800) sicer obožujem ampak sem prevelik zanj in potrebujem nekaj bolj potovalnega in predvsem večjega načeloma me zanima nakup Caponorda, cenovno nekje med 3 in 4k€, obvezno s 3mi kovčki, ščitniki rok in res lepo ohranjen ter redno vzdrževan (glede na starost takega motocikla tudi nekako pričakujem, da so problematične stvari urejene, zamenjane),... ampak moram najprej prodati mojo "mrcino" in bom tukaj vprašal, če koga med vami slučajno mikajo cruzerske vode? V menjavo za Capota torej ponujam moj motor, Kawasaki VN 800 Clasic s precej opreme (je seveda zelo lepo ohranjen in u nulo vzdrževan, l. 97, 60kkm, moder, na avtonetu za ceno 3.700))... če koga zanima kaj več, pa me lahko kontaktirate na riddicules@gmail.com in vam pošljem podatke, slike,... (da ne bom tukaj preveč smetil po temi) motor se seveda prodaja in ko ga prodam (ni ravno najbolj primeren čas za prodajo in meni se nikamor ne mudi), bom počasi začel oprezati za naslednjim motorjem in Capo je trenutno v vrhu modelov, ki pridejo v poštev. tole sem zapisal v želji po menjavi, če slučajno koga najdem med Caponordovci, ki bi raje imel cruzerja lahko pa mi seveda tudi daste kakšno ponudbo za svoj bike, da ga imam v mislih, ko se moj proda lp ž Dvomim, da boš dobil Caponordista, ki bi šel na cruzerja. Mogoče pa dobiš. Če boš želel sprobati Caponorda se lahko oglasiš pri meni, pa ti bom vse obrazložil in povedal kako prilagoditi sebi Capota. Lahko ti bom tudi svojega delno prilagodil za test. Oglasi se pod zasebno, pa ti dam moj kontakt.
zzigon Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 Dvomim, da boš dobil Caponordista, ki bi šel na cruzerja. Mogoče pa dobiš. Če boš želel sprobati Caponorda se lahko oglasiš pri meni, pa ti bom vse obrazložil in povedal kako prilagoditi sebi Capota. Lahko ti bom tudi svojega delno prilagodil za test. Oglasi se pod zasebno, pa ti dam moj kontakt. hvala ti! te morda primem za besedo, ko bo čas za to (dokler tega motorja ne prodam, si ne bom preveč lušte delal, pa malce je že mrzlo postalo, hehe) vem, da je majhna možnost, da se ravno tukaj najde nekdo, ki bi bil za menjavo ampak nikoli ne veš in "beseda ni konj" lp ž
sas1 Objavljeno Oktober 16, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2010 s katerega konca pa si??? Lahko se tudi pri meni oglasiš na ogled in kako vožnjo,in nasvet. lp sašo
zzigon Objavljeno Oktober 18, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2010 s katerega konca pa si??? Lahko se tudi pri meni oglasiš na ogled in kako vožnjo,in nasvet. lp sašo thx, iz Celja...grem pa ravno danes enega malo pozijati, da vidim, če mi paše pod rit lp ž
zzigon Objavljeno Oktober 18, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2010 (popravljeno) thx, iz Celja...grem pa ravno danes enega malo pozijati, da vidim, če mi paše pod rit lp ž ekola, zadevo sem si tudi od blizu pogledal in tole so moje misli: sedi se super, je dovolj velika zame, ergonomija mi sede (glede vetrne zaščite še ne morem komentirati...mraz, dež...me nista prepričala v tesno vožnjo, ogledani primerek pa tudi ne). meni je zadevca precej všeč, armaturna mi zelo potegne, zvok motorja ni slab, lahko bi bil še malce bolj pogumen a ok, na dolge ture je itak boljše, če ne bobni preveč vzporedno sem sedel še na VSTROMU 1000 in me zopet ni najbolj prepričal, vem da je dober motor, tudi poceni v bistvu, a me zadeva pusti nekako hladnega...mi je Capo dosti bolj všeč. kolk pride kaj menjava zobnika in ketne, pa vseh zavornih ploščic recimo? ali je kakšen dober serviser za Aprilijo v Celju? kako je z nabavo stranskih kufrov (serijskih ali škatlastih), nosilci, cene,...? lp ž Popravljeno Oktober 18, 2010. Popravil zzigon
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 18, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2010 kolk pride kaj menjava zobnika in ketne, pa vseh zavornih ploščic recimo? ali je kakšen dober serviser za Aprilijo v Celju? kako je z nabavo stranskih kufrov (serijskih ali škatlastih), nosilci, cene,...? lp ž MOTO MARIO, VELENJE!!!
MiNa Objavljeno Oktober 18, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2010 (popravljeno) .....kako je z nabavo stranskih kufrov (serijskih ali škatlastih), nosilci, cene,...? lp ž Popravljeno Oktober 18, 2010. Popravil MiNa
zzigon Objavljeno Oktober 18, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2010 thanks obema meni osebno sicer bolj sedejo škatlasti kufri, kakor plastika, ampak ti "serijski" so kr kul (enaki kot na futuri) zelo so mi dobri kufri, ki so na Stelviu NTX serijsko gor...taki robati pa to...sam o aerodinamiki pa ne bi zgubljal besed, hehe lp ž
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 18, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2010 odvisno za kaj ga mislis nucat. ce mislis z njim it okol sveta, so zelo dobra izbira Alposovi kufri. Trpezno ko hudic, zgleda robustno itd. pa niti ne tako zelo drago.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se