Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

A skoraj 90 nas je?

Je pa dober občutek, ko veš, da imaš v garaži več kot 1% vseh Capotov v Sloveniji :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A skoraj 90 nas je?

Je pa dober občutek, ko veš, da imaš v garaži več kot 1% vseh Capotov v Sloveniji :naughty:

No Moj pa je že naredo prvih 300km.

Občutki; pri 150 na uro začne trest balanco,Gremo vulkanizerju ugotovi da je za 40g. preveč teže.Zmontiramo in gasa.

Skrazka presenečen nad vodlivostjo.porabo.In da bi se kr pelal,pelal.

Upam da so tisti felerji na kaponordah že bili odpravljeni pri meni in da bo služila brez problema!

Sezona se začenja in vam Želim veliko lepih km.

In če se boste vozili po Kozjanskem Ste vabljeni na deci ali več:Na Domačijo Mlaker.

L.P.

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gift:

kakšna izjava je to,da čakaš prave temperature? Kaj čakaš na 30 stopinj?

No,saj me ne briga,ampak glede na to da je zunaj ze prav prijetno in se ljudje že veselo vozijo,edino zaradi peska je potrebna previdnost. No, na motorju je potrebna previdnost in zbranost itak non stop.

Tako da nič se bat in šparat .... Zadeva ni za v garažo ampak za na cesto.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120€????? v skrajni sili daš noter hidravlične spojke, za par € ti jih pa lahko vsak strugar naredi po kopiji plastičnih.

P.S. zaradi EFI 1 se pa ne obremenjuj, EFI ti kaže takrat ko je spojen kabel za diagnostiko in "1" pomeni vse OK, "-1" pa takrat ko je rdeč gumb "kill switch" ugasnjen oz. izklopljen.

Pa še tole dodam, nova pamet zaenkrat dela čudeže v rezervoarju, prvi rezervoar je bla rezerva na 320km, povprečje pa 5,6l/100km. S tem, da sem kar pošteno probaval konjiče na cesto spravit in "naviral" do fulla od 2000 o/min naprej :)

Lp T.

Drži odklopil konektor testa in ponovno kaže uro!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem lastnikom capoda. Sem nov lastnik caponorda letnik 2003 prevoženih pa že kar 60000. z motorjem sem zelo zadovoljen, odlična vodljivost in moč v vseh obratih.

Servis in ostalo okrog motorja sn že uredil tako, da je pripravljen na sezono in že pridno nabirama kilometre. Če pa se pojavijo kakšne italjanske nevšečnosti me ne skrbi, sem jih že navajen.

Imejte se lepo še naprej in upam, da se kje srečamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

l.P.

Imam eno vprašanje!

Po prvih 3 tankih ugotavljam da se ne bom vozo glih poceni saj mi je poraba tam okoli 7 ali dobrih sedem.In mi je začelo zelo rojit po glavi glede te pameti za caponordke.Kdo zna to naredit v nulo in kolk bi me stalo.Pa dejansko ka bom profitiral.Prosim za tiste ki imajo iskušnje v tem.In če ima gdo iskušnje z k-n filtrom.

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

l.P.

Imam eno vprašanje!

Po prvih 3 tankih ugotavljam da se ne bom vozo glih poceni saj mi je poraba tam okoli 7 ali dobrih sedem.In mi je začelo zelo rojit po glavi glede te pameti za caponordke.Kdo zna to naredit v nulo in kolk bi me stalo.Pa dejansko ka bom profitiral.Prosim za tiste ki imajo iskušnje v tem.In če ima gdo iskušnje z k-n filtrom.

Igor

obrn se na tistga, ki te je nasral pri porabi goriva.....

drgač pa men (skor enaka mašina) od 5.5/100 zeloooo poredko do 12/100km (tudi redkooo) in vse umes bolj pogosto, tam nek 6.5-7.5 predvsem z dvema na motorju. no zej pa gruntej: powercommander ali kej podobnega cirka 300€, mape, če jih snameš z neta so đžabe kok pa kej pomagajo brez dynojeta ali podobnih naprav pa sam bog ve, pa je tih..... tam, k ti bodo štelal mapo po tvojem okusu in možnostih motorja tam pa.... neprecenljivo (po domač povedan lahko denarno brezno brez dna).....pa sej nis kupu motorja, de bi se hvalu okol, de ti pije 3-4L/100km? to nima veze, ker sosedov golf pije pod 3L/100km......

se opravičujem za malce zajebancije ampak se mi hecno zdi, da mislite futrat 1000ccm z 93Kw (al kok jh ma?) z eno zajemalko za tomos......

zej pa še mal okol tvojih vprašanj:

k&n naj bi bili bolj 'športni filtri' in kot taki naj ne bi bili namenjeni šparanju. po domače več zraka nuca tud več bencina.....

spreminjanje map: vprašaj pri čarmanu v medvodah (ta ma mende dynojet in ti lahko stestira vse, kar te misl kdo nategnt s kao boljšo mapo.....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obrn se na tistga, ki te je nasral pri porabi goriva.....

drgač pa men (skor enaka mašina) od 5.5/100 zeloooo poredko do 12/100km (tudi redkooo) in vse umes bolj pogosto, tam nek 6.5-7.5 predvsem z dvema na motorju. no zej pa gruntej: powercommander ali kej podobnega cirka 300€, mape, če jih snameš z neta so đžabe kok pa kej pomagajo brez dynojeta ali podobnih naprav pa sam bog ve, pa je tih..... tam, k ti bodo štelal mapo po tvojem okusu in možnostih motorja tam pa.... neprecenljivo (po domač povedan lahko denarno brezno brez dna).....pa sej nis kupu motorja, de bi se hvalu okol, de ti pije 3-4L/100km? to nima veze, ker sosedov golf pije pod 3L/100km......

se opravičujem za malce zajebancije ampak se mi hecno zdi, da mislite futrat 1000ccm z 93Kw (al kok jh ma?) z eno zajemalko za tomos......

zej pa še mal okol tvojih vprašanj:

k&n naj bi bili bolj 'športni filtri' in kot taki naj ne bi bili namenjeni šparanju. po domače več zraka nuca tud več bencina.....

spreminjanje map: vprašaj pri čarmanu v medvodah (ta ma mende dynojet in ti lahko stestira vse, kar te misl kdo nategnt s kao boljšo mapo.....)

Zdravo!

Stvar je v tem da ko čitaš forum govorijo 6l do 6,5.In ko sem kupoval ta motor sem si reko če je res taka poraba potem sn boga zgrabo za jajce!

Glede teh map pa tudi čitaš razne forume in uavvvv. čudeži Na porabi!

Glede K-N filtra pa so moje iskušnje iz saj prejšnih motorjev,da mi je poraba padla in da je motor lepše šel;no štart se je poznal ,da ni imel več takega štarta ampak je pa potem pri višjih vrtlajih še kr vleko!

Glede moje porabe;ga ne ženem in se tudi se ne jajcam. Vidim da ga večino vozim med 3000 pa do 5500,gdaj pa gdaj pa do 7500.

To pomeni ,da rad potegnem do 110-120 potem povprečje med 90-120 pa kakšna ravnica do 150km/h.

Me pa res zanima če je gdo dal kakšni športni filter gor in če je imel kako razlikoal pa odprti ispuhi1 To pa je tudi finančno vzdržno!

L.P.

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Stvar je v tem da ko čitaš forum govorijo 6l do 6,5.In ko sem kupoval ta motor sem si reko če je res taka poraba potem sn boga zgrabo za jajce!

Glede teh map pa tudi čitaš razne forume in uavvvv. čudeži Na porabi!

Glede K-N filtra pa so moje iskušnje iz saj prejšnih motorjev,da mi je poraba padla in da je motor lepše šel;no štart se je poznal ,da ni imel več takega štarta ampak je pa potem pri višjih vrtlajih še kr vleko!

Glede moje porabe;ga ne ženem in se tudi se ne jajcam. Vidim da ga večino vozim med 3000 pa do 5500,gdaj pa gdaj pa do 7500.

To pomeni ,da rad potegnem do 110-120 potem povprečje med 90-120 pa kakšna ravnica do 150km/h.

Me pa res zanima če je gdo dal kakšni športni filter gor in če je imel kako razlikoal pa odprti ispuhi1 To pa je tudi finančno vzdržno!

L.P.

Igor

Igor, ze zdrava kmecka logika ti pove, da taka poraba na litrskem 2-valjniku pac ni realna. To je tako, kot bi gledal brosure za nove modele avtov, kjer najdes porabo tako, da ni variante, da jo kdaj dosezes. Normalna poraba za capota je okrog 6-8l/100km, odvisno od moci desne roke. Torej je 7,5 ravno nekje tam-tam.

Sploh pa; ce mislis delat kilometrino na motorju, je poraba bencina se zadnja rec, ki te skrbi... rajs poglej kolk stane komplet gum (12.000km), ketna in zobniki (30.000km) olje in filtri (10.000km)

p.s. Boga pa si zgrabil za jajca, saj je Capo en boljse vodljivih in zabavnih motorjev v tem segmentu.

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čakam da Oksy kaj pove kolk mu kuri, zadnjič je bil nekam nasmejan ko sva se iz primorske peljala. Moja poraba je trenutno okoli 6 litrov (320km do rezerve pa 18-19l).

Sem ga pa lansko leto na dopustu spravil na 5,2l, samo to je bil ekstrem, ker v enem tednu ni šlo čez 120km/h :)

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izjava mojega dobrega prijatelja iz Pančeva, ki je imel nekaj časa Caponorda......."Brate, ovo troši ko narkoman"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to ti nimam kaj za dodat!

Kapota nisem kupoval zaradi porabeAmpak da mam volko potovalno kobilo in da se od časa do časa tud kakšno stopalko pobrusi brez da mi herc ven pade!Drugače pa samo pozitivni občutki!Sam da še naredim kakšno nočno furo ,da vidim kak

L.P.šna je osvetlitev in da se naredi kakšna ornk fura 500km na dan pa bom lahko dal popolno sliko.

Saj sem prešaltal iz multistrade 1000,ki je bila poraba od 5-6l.sam ko sma bla oba na nej sem skos po tleh vleko tud se je čuto sopotnik.Pa veterna zaščita je bla koker tolk ok.

Skratka če bo tako napreje me tud tisti liter več porabe ne bo bolel.

Sm pač taki če se da kaj zbolšat zakaj pa ne!!!

L.p.

Igor

A ja če se kaj vrtite po štajersi bol točno Terme Oimia Podčetrtek.

Ste vableni na kakšni deci za tiste lačne pa se bo tud kakšni narezek najdo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izjava mojega dobrega prijatelja iz Pančeva, ki je imel nekaj časa Caponorda......."Brate, ovo troši ko narkoman"....

Troši ko ja i moj prijatelj na motosusretu :yea2::alko::yea2::alko::010:010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Troši ko ja i moj prijatelj na motosusretu :yea2::alko::yea2::alko::010:010

Če capo troši ob normalni vožnji več kot 7,5l/100km je zagotovo nekaj narobe pri nastavitvah. Ob normalni vožnji mora trošit pod 7,5litra. Se pravi, da je nekaj z nastavitvami mape narobe. S popolno nastavitvijo in res idealno vožnjo pa se poraba lahko še močno zmanjša tudi okrog 5,5litra (sam žal še nisem nikoli prišel na to, sem pa bil poleg ko so drugi tankali 1x manj kot jaz :rolleyes: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, nova pamet na Capotu je spedenana, prvi kilometi so narjeni, popčakamo še da se sprazneta 2-3 tanki pol bomo pa lhko še katero o porabi rekli ampak na trentne rezultate je glede navora in posredno porabe velika razlika. Je pa problem če ste s tem motorjem navajanei voziti počasi, ker takrat pa bol da nove pameti ne nameščate. To pa predvsem iz preprostega razloga, ke motor piple od začetnih obratov pa do blokade, tud prestavljanje ni več moderno, ker že šesta prbije ko prtisneš do konca. Prestavljt je treba le še pred ostrimi in zaprtimi ovinki. Tko da Šarc vsaka čast, kot sem obljubil ko grem mimo strogo pokličem. :OK::kva2::yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ni res, pa je, bi lahkoi rekel :kva1:

Tale "nova pamet" je pa taprava, kot je rekel oksy, piple od samga začetka, se mi še ni naredil da bi sedmo prestavo iskal :ninja:

Zdaj pa ne bo več prestavljanja v kakšnih serpentinah :kva2: :kva2: :kva2:

Tomaž, obvezno pokličem, ko se tam okoli sučem :yea1: :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ni res, pa je, bi lahkoi rekel :kva1:

Tale "nova pamet" je pa taprava, kot je rekel oksy, piple od samga začetka, se mi še ni naredil da bi sedmo prestavo iskal

...kaj je sedaj s to novo ''pametjo''...nikjer nisem točno zasledil o kaki magiji pišete - menjava mape, PC ali kaj drugega...a to dela tud na Tunah...hmm?!...pa hvala za info... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je

capo čist drug :naughty:

tomaž hvala še enkrat.:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kaj je sedaj s to novo ''pametjo''...nikjer nisem točno zasledil o kaki magiji pišete - menjava mape, PC ali kaj drugega...a to dela tud na Tunah...hmm?!...pa hvala za info... :evilgrin:

ja druga mapa se naloži gor

stara se pa shrani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kaj je sedaj s to novo ''pametjo''...nikjer nisem točno zasledil o kaki magiji pišete - menjava mape, PC ali kaj drugega...a to dela tud na Tunah...hmm?!...pa hvala za info... :evilgrin:

Ja, mape se menjajo, pa mal modificirajo/spedenajo :whistle:

Za tuno pa ne vem, tele mape k smo jih na naše dal so za Caponorda, lohk pa motor zamenjaš :evilgrin:

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, mape se menjajo, pa mal modificirajo/spedenajo :whistle:

Za tuno pa ne vem, tele mape k smo jih na naše dal so za Caponorda, lohk pa motor zamenjaš :evilgrin:

Zaenkrat so modificirane mape samo za Caponorda. Delo "Catfisha" iz AF1 foruma. Zadeva je bila optimizirana na dinamometru in bilo je vloženih kar nekaj ur dela. Je pa dec dal svoje mape in znanje na razpolago, pa tudi na večino vprašanj direktno odgovarja na AF1 forumu. Vsa čast, kapo dol :)

Obstajajo tri različice map, ena za motor brez katalizatorja in O2 senzorja, druga za O2 in katalizator, ter tretja če ima motor ogljen filter, ameriški trg...

Vem da fantje na AF1 forumu za futuro tudi nekaj čarajo ampak ne sledim. Slej ko prej se bo našla tudi rešitev za RSTjko, in ostale motorje ki uporabljajo Sagemov ECU.

Je pa zadeva dokaj enostavna kot sem že enkrat pisal. Potrebuješ VAG kabel (17€ s poštnino), program TuneECU (freeware). Supoort na AF1 forumu...fantje obvladajo.

Obstoječa mapa se prebere iz motorja in shrani na disk, obstoječa pa naloži in downloada, nastavit je potrebno samo še IFT (Idle fuel trim) da dobimo vrednost emisije 2-3%CO v izpuhu pri prostem teku. Mogoče še korekcije števila obratov v prostem teku in to je to! Če pa z zadevo nisi zadovoljen pa še vedno lahko vrneš nazaj staro leno požrešno pamet :)

Lahko pa se zmenimo pa jest zrihtam... (na vašo odgovornost) :)

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!