Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

6 l v dvoje pa kufri, pa AC...sploh ni slabo.

Objavljeno

Jaz sem z dvema  in kufri delal tudi preko 400 km.. vse je odvisno od stila vožnje (mapa update pa obvezna).

Objavljeno

a majo vsi capoti  kolesa na šprikle?

Objavljeno

Tudi 440 km. sem jih že stisnil. Kot si omenil gift mal od načina vožnje, mapa ,itd. Pa nebi zavajal, da bi kdo za cesto vstal.

Ja šprikle imajo vsi tastari caponordi.

Objavljeno

Men je pr Capotu najbolj všeč kolegijalnost med Caponordisti, ACIM, deli iz Italije ... sej poznate, pa to, da ma Šarc vedno laptop s sabo, naložiš mapo med postankom za kavo :D

Objavljeno
pred eno uro, Fadil pravi:

Do kdaj pa so delali stare Caponord?

2007-2008 l tam nekje. nisem 100%

Objavljeno
pred 10 urami, Cartman pravi:

a majo vsi capoti  kolesa na šprikle?

In to enakega proizvajalca kot BMW Gs :)

Objavljeno

Mislim da 2008. Moja je 2007 z abs. Ni pa v osnovi nic drugacna kot 2002. U bistvu je za tako staro kanto zelo fajn motor. 

Objavljeno

Starejši  caponord  se razlikuje samo po maski, ki pa je tudi boljša vetrna  od mlajšega modela. To se tiče sprednjih žmigovcev. Je pa slabost v tem, če ti pade motor prej polomiš plastiko.

Objavljeno

Do letnika 2002, zna bit problem na kakšni mašini (so spremenili tolerance pri cilindrih, ker so imeli premočno kompresijo nekateri prvi modeli), drugače je vse isto...Italiansko pač :) 

Objavljeno
Ob 5. 1. 2016 at 7:39, gift pravi:

S tem ne boš pridobil nič.

Zmontiraj si to fedro noter, pa boš imel mir. Preverjeno deluje. Ne boš čutil, da imaš dva naložena. V kolikor boš imel še prednje progresivne vzmeti, je komplet 1A, za nizko ceno.

Lahko pa kupiš enako fedro v drugi barvi, pa Touratech gor piše, pa boš dal enkrat več (enak proizvajalec Hyperpro).

http://store.so-products.com/aprilia-1000-caponord-02-07.html

hyperpro_springs_mittel_1.jpg

No Gift,sem ti verjel na besedo in kontaktiral Nizozemce za ta feder pa so mi poslal link od enga Jodlarja k se ukvarja s temi predelavami pa sva se po mailu vse zmenila js plačal on poslal robo z vsemi podatki za nastavitve.Tko da zdej samo še zamenjam pa bo. Imam pa občutek da bo zadeva funkcionirala ker je fedr že na oko precej bolj hud od originala.Bom poročal ko sprobam zadevo

Objavljeno

Zdravo kolegi

Sem novi lastnik Capota, potrebujem pa centralno stojalo, če kdo proda..........

LP Uroš

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

približno pol leta imam capota letnik 2001, pa mi je spustilo tesnilo za glavo motorja na sprednjem cilindru. Da vzameš agregat iz motorja je kar nekaj dela, zato sem se odločil, da tale poseg storim kar sam, predvsem zaradi stroškov. Z nekaj truda, nekaj strojnega znanja in predpriprav za vpetje agregata mi je tudi uspelo. Agregat odpeljem do mehanika, kateri servisira samo motorna kolesa. Razstavil in sestavil je agregat, zamenjal batne obročke z novimi, vsa nova tesnila, stuširal obe glavi na silicijevi plošči ( obe sta bili zviti ) in preveril zračnost vseh ventilov. Upošteval je vsa navodila oziroma parametre proizvajalca ( momet ztegovanja, tolerance oziroma zračnost pri nastavitvah ventilov ...... ). Danes sem slučajno brskal po vašem forumu in izsledil, da so letniki do 2002 imeli težave z agregati. Ali mogoče ve kdo katere težave? Če so bile s tesnenjem glav zaradi prevelike kompresije, potem bi moral pod cilinder vstavit še eno dodatno tesnilo, da bi zmanjšal kompresijski prostor, ker če nisem potem bo spet " štala". Niso pa bili tuširani cilindri. Bi moral tuširat tudi cilindre? Agregat pa je že sestavljen.

Ali je imel že kdo enako težavo? Pa dodam še kakšno fotko. Zahvaljujem se v naprej za odgovore.

Lep pozdrav.

20160117_175957.jpg

Objavljeno

Upssss narobe napisal, povečal kompresijski prostor in s tem zmanjšal kompresijo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni..nov na forumu in od pojutrišnjem tudi novi lastnik capota 2003...je kje v okolici MB kakšna dobra duša, da malo pogleda moj motor..mogoče kaj svetuje...kot že moj nick pove...greenhorn totalni hehehe...aja pa za pir dam, če bo kaj pomagalo

Objavljeno

Matej na Motorjetu ve popolnoma vse o Capotu, sem ga jaz naučil ;)

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Kako pa je kaj zanesljivost novejsih Capotov? Modeli 2015-2016? 

Objavljeno
On 4/11/2016 at 8:05 PM, Sash00 said:

Pozdravljeni,

približno pol leta imam capota letnik 2001, pa mi je spustilo tesnilo za glavo motorja na sprednjem cilindru. Da vzameš agregat iz motorja je kar nekaj dela, zato sem se odločil, da tale poseg storim kar sam, predvsem zaradi stroškov. Z nekaj truda, nekaj strojnega znanja in predpriprav za vpetje agregata mi je tudi uspelo. Agregat odpeljem do mehanika, kateri servisira samo motorna kolesa. Razstavil in sestavil je agregat, zamenjal batne obročke z novimi, vsa nova tesnila, stuširal obe glavi na silicijevi plošči ( obe sta bili zviti ) in preveril zračnost vseh ventilov. Upošteval je vsa navodila oziroma parametre proizvajalca ( momet ztegovanja, tolerance oziroma zračnost pri nastavitvah ventilov ...... ). Danes sem slučajno brskal po vašem forumu in izsledil, da so letniki do 2002 imeli težave z agregati. Ali mogoče ve kdo katere težave? Če so bile s tesnenjem glav zaradi prevelike kompresije, potem bi moral pod cilinder vstavit še eno dodatno tesnilo, da bi zmanjšal kompresijski prostor, ker če nisem potem bo spet " štala". Niso pa bili tuširani cilindri. Bi moral tuširat tudi cilindre? Agregat pa je že sestavljen.

Ali je imel že kdo enako težavo? Pa dodam še kakšno fotko. Zahvaljujem se v naprej za odgovore.

Lep pozdrav.

Jaz sem ravno prejšnji tedn končal enak poseg..samo pri drugem motorju :P

Jaz sem (tuširal = ravnal) glavo motorja in cilindre, ker so bili cilindri tudi zviti.. in bi se po moje zgodilo enako če daš novo tesnilo na zvite cilindre in poravnano glavo...

Po moje ti ni prepihalo tesnila zaradi prevelike kompresije :P prej se ji je kaj drugega zgodilo...

Objavljeno

Oj vsem,

hvala za nasvete. NX650 misliš da bi moral ravnati tudi cilindre, glede na to, da so vodno hlajeni? Sedaj imam agregat že sestavljen in vgrajen v ogrodje motorja. Nisem pa ga še štartal. Ali je smiselno spet razdret agregat? Največja " štala " je v tem, ker so tesnila za glavo motorja nesramno draga. Res pa je, da so tesnila kovinska, ravna in prevlečena s teflonom. Če sta cilindra zvita, tako kot ti navajaš, res ne bo tesnilo. Sem pa se pozanimal pri drugih mehanikih kateri popravljajo motocikle ( imen ne bom navajal ),in pravijo, da ponavadi pri vodno hlajenih agregatih cilindra ne zvije. Pred tem, ko je agregat deloval ( laufal ), so se na sprednjem cilindru med glavo in cilindrom pojavljali majhni mehurčki, za katere mislim, da je bila hladilna tekočina. Nikoli mi ni primanjkovalo hladilne tekočine in olja. Agregat ni nikoli kuhal. Kaj naj storim?

Vsako mnenje dobrodošlo.

Začetnik10, najprej kar moraš postorit je, da preveriš hitre spojke za dovod goriva, za tem, pa se je potrebno posvetit elektriki. Ta ima kar nekaj konstrukcijskih napak. Ko boš postoril tole, še nisi zaključil. :blush:

20160422_170500.jpg

Objavljeno

Oj,

ali mogoče kdo ve, katera svečka je "center plug" na cilindru capota? Razstavil in pozabil zapisat oziroma poslikat.

Objavljeno
On 4/22/2016 at 5:23 PM, Sash00 said:

Oj vsem,

hvala za nasvete. NX650 misliš da bi moral ravnati tudi cilindre, glede na to, da so vodno hlajeni? Sedaj imam agregat že sestavljen in vgrajen v ogrodje motorja. Nisem pa ga še štartal. Ali je smiselno spet razdret agregat? Največja " štala " je v tem, ker so tesnila za glavo motorja nesramno draga. Res pa je, da so tesnila kovinska, ravna in prevlečena s teflonom. Če sta cilindra zvita, tako kot ti navajaš, res ne bo tesnilo. Sem pa se pozanimal pri drugih mehanikih kateri popravljajo motocikle ( imen ne bom navajal ),in pravijo, da ponavadi pri vodno hlajenih agregatih cilindra ne zvije. Pred tem, ko je agregat deloval ( laufal ), so se na sprednjem cilindru med glavo in cilindrom pojavljali majhni mehurčki, za katere mislim, da je bila hladilna tekočina. Nikoli mi ni primanjkovalo hladilne tekočine in olja. Agregat ni nikoli kuhal. Kaj naj storim?

 

Nima smisla še 1x razdret ker si že sestavil... če ga greš razdret boš spet moral menjat tesnilo in spet ravnat glavo.... nima smisla..

Če mojstri tako rečejo da ne zvije cilindrov na vodno hlajenih potem to drži :cool: 

Objavljeno
pred eno uro, Sash00 pravi:

Oj,

ali mogoče kdo ve, katera svečka je "center plug" na cilindru capota? Razstavil in pozabil zapisat oziroma poslikat.

 

Coils.jpg

Objavljeno

Oj,

najlepša hvala Gift, prav tako tebi NX650. Upam, da bom ta petek že štartal motor.

Pozabi pa sem omenit, da sta bila vijaka katera privijačita oziroma držita skupaj samo cilinder in glavo motorja ( vijaka pri izpušnih odprtinah in sta privijačena od spodaj navzgor ) bila odvita " losana " pri obeh cilindrih. Je lahko zaradi tega zvit cilinder? Ali je zaradi tega " prepihalo " tesnilo. Glavi sta bili zviti. Bom pa še odstranil uvodnico za zrak na air box-u, da vidim kakšen bo učinek. Bom sporočil rezultate.

Lep pozdrav.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!