DAMI34 Objavljeno Marec 9, 2016 Opozori Objavljeno Marec 9, 2016 6 l v dvoje pa kufri, pa AC...sploh ni slabo.
gift Objavljeno Marec 9, 2016 Opozori Objavljeno Marec 9, 2016 Jaz sem z dvema in kufri delal tudi preko 400 km.. vse je odvisno od stila vožnje (mapa update pa obvezna).
Cartman Objavljeno Marec 9, 2016 Opozori Objavljeno Marec 9, 2016 a majo vsi capoti kolesa na šprikle?
Rdeči Objavljeno Marec 9, 2016 Opozori Objavljeno Marec 9, 2016 Tudi 440 km. sem jih že stisnil. Kot si omenil gift mal od načina vožnje, mapa ,itd. Pa nebi zavajal, da bi kdo za cesto vstal. Ja šprikle imajo vsi tastari caponordi. Cartman 1
Dr_Jakob Objavljeno Marec 9, 2016 Opozori Objavljeno Marec 9, 2016 Men je pr Capotu najbolj všeč kolegijalnost med Caponordisti, ACIM, deli iz Italije ... sej poznate, pa to, da ma Šarc vedno laptop s sabo, naložiš mapo med postankom za kavo hribuc, janezhotko, KilleRBee in 1 other 4
Rdeči Objavljeno Marec 9, 2016 Opozori Objavljeno Marec 9, 2016 pred eno uro, Fadil pravi: Do kdaj pa so delali stare Caponord? 2007-2008 l tam nekje. nisem 100%
gift Objavljeno Marec 9, 2016 Opozori Objavljeno Marec 9, 2016 pred 10 urami, Cartman pravi: a majo vsi capoti kolesa na šprikle? In to enakega proizvajalca kot BMW Gs
biker77 Objavljeno Marec 9, 2016 Opozori Objavljeno Marec 9, 2016 Mislim da 2008. Moja je 2007 z abs. Ni pa v osnovi nic drugacna kot 2002. U bistvu je za tako staro kanto zelo fajn motor.
Rdeči Objavljeno Marec 10, 2016 Opozori Objavljeno Marec 10, 2016 Starejši caponord se razlikuje samo po maski, ki pa je tudi boljša vetrna od mlajšega modela. To se tiče sprednjih žmigovcev. Je pa slabost v tem, če ti pade motor prej polomiš plastiko.
gift Objavljeno Marec 10, 2016 Opozori Objavljeno Marec 10, 2016 Do letnika 2002, zna bit problem na kakšni mašini (so spremenili tolerance pri cilindrih, ker so imeli premočno kompresijo nekateri prvi modeli), drugače je vse isto...Italiansko pač
hribuc Objavljeno Marec 12, 2016 Opozori Objavljeno Marec 12, 2016 Ob 5. 1. 2016 at 7:39, gift pravi: S tem ne boš pridobil nič. Zmontiraj si to fedro noter, pa boš imel mir. Preverjeno deluje. Ne boš čutil, da imaš dva naložena. V kolikor boš imel še prednje progresivne vzmeti, je komplet 1A, za nizko ceno. Lahko pa kupiš enako fedro v drugi barvi, pa Touratech gor piše, pa boš dal enkrat več (enak proizvajalec Hyperpro). http://store.so-products.com/aprilia-1000-caponord-02-07.html No Gift,sem ti verjel na besedo in kontaktiral Nizozemce za ta feder pa so mi poslal link od enga Jodlarja k se ukvarja s temi predelavami pa sva se po mailu vse zmenila js plačal on poslal robo z vsemi podatki za nastavitve.Tko da zdej samo še zamenjam pa bo. Imam pa občutek da bo zadeva funkcionirala ker je fedr že na oko precej bolj hud od originala.Bom poročal ko sprobam zadevo gift 1
gift Objavljeno Marec 13, 2016 Opozori Objavljeno Marec 13, 2016 (popravljeno) Bo funkcionirala ne skrbi! http://moto-abruzzo.com/aprilia-caponord-rally-raid/chassis/rear-shock-absorber-hyperpro-spring/ zakladnica idej, za Caponorda Popravljeno Marec 13, 2016. Popravil gift
zundapp Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 Zdravo kolegi Sem novi lastnik Capota, potrebujem pa centralno stojalo, če kdo proda.......... LP Uroš
Sash00 Objavljeno April 11, 2016 Opozori Objavljeno April 11, 2016 Pozdravljeni, približno pol leta imam capota letnik 2001, pa mi je spustilo tesnilo za glavo motorja na sprednjem cilindru. Da vzameš agregat iz motorja je kar nekaj dela, zato sem se odločil, da tale poseg storim kar sam, predvsem zaradi stroškov. Z nekaj truda, nekaj strojnega znanja in predpriprav za vpetje agregata mi je tudi uspelo. Agregat odpeljem do mehanika, kateri servisira samo motorna kolesa. Razstavil in sestavil je agregat, zamenjal batne obročke z novimi, vsa nova tesnila, stuširal obe glavi na silicijevi plošči ( obe sta bili zviti ) in preveril zračnost vseh ventilov. Upošteval je vsa navodila oziroma parametre proizvajalca ( momet ztegovanja, tolerance oziroma zračnost pri nastavitvah ventilov ...... ). Danes sem slučajno brskal po vašem forumu in izsledil, da so letniki do 2002 imeli težave z agregati. Ali mogoče ve kdo katere težave? Če so bile s tesnenjem glav zaradi prevelike kompresije, potem bi moral pod cilinder vstavit še eno dodatno tesnilo, da bi zmanjšal kompresijski prostor, ker če nisem potem bo spet " štala". Niso pa bili tuširani cilindri. Bi moral tuširat tudi cilindre? Agregat pa je že sestavljen. Ali je imel že kdo enako težavo? Pa dodam še kakšno fotko. Zahvaljujem se v naprej za odgovore. Lep pozdrav.
Sash00 Objavljeno April 11, 2016 Opozori Objavljeno April 11, 2016 Upssss narobe napisal, povečal kompresijski prostor in s tem zmanjšal kompresijo.
začetnik10 Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 Pozdravljeni..nov na forumu in od pojutrišnjem tudi novi lastnik capota 2003...je kje v okolici MB kakšna dobra duša, da malo pogleda moj motor..mogoče kaj svetuje...kot že moj nick pove...greenhorn totalni hehehe...aja pa za pir dam, če bo kaj pomagalo
gift Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 Matej na Motorjetu ve popolnoma vse o Capotu, sem ga jaz naučil začetnik10 1
blindek Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Kako pa je kaj zanesljivost novejsih Capotov? Modeli 2015-2016?
NX650 Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 On 4/11/2016 at 8:05 PM, Sash00 said: Pozdravljeni, približno pol leta imam capota letnik 2001, pa mi je spustilo tesnilo za glavo motorja na sprednjem cilindru. Da vzameš agregat iz motorja je kar nekaj dela, zato sem se odločil, da tale poseg storim kar sam, predvsem zaradi stroškov. Z nekaj truda, nekaj strojnega znanja in predpriprav za vpetje agregata mi je tudi uspelo. Agregat odpeljem do mehanika, kateri servisira samo motorna kolesa. Razstavil in sestavil je agregat, zamenjal batne obročke z novimi, vsa nova tesnila, stuširal obe glavi na silicijevi plošči ( obe sta bili zviti ) in preveril zračnost vseh ventilov. Upošteval je vsa navodila oziroma parametre proizvajalca ( momet ztegovanja, tolerance oziroma zračnost pri nastavitvah ventilov ...... ). Danes sem slučajno brskal po vašem forumu in izsledil, da so letniki do 2002 imeli težave z agregati. Ali mogoče ve kdo katere težave? Če so bile s tesnenjem glav zaradi prevelike kompresije, potem bi moral pod cilinder vstavit še eno dodatno tesnilo, da bi zmanjšal kompresijski prostor, ker če nisem potem bo spet " štala". Niso pa bili tuširani cilindri. Bi moral tuširat tudi cilindre? Agregat pa je že sestavljen. Ali je imel že kdo enako težavo? Pa dodam še kakšno fotko. Zahvaljujem se v naprej za odgovore. Lep pozdrav. Jaz sem ravno prejšnji tedn končal enak poseg..samo pri drugem motorju Jaz sem (tuširal = ravnal) glavo motorja in cilindre, ker so bili cilindri tudi zviti.. in bi se po moje zgodilo enako če daš novo tesnilo na zvite cilindre in poravnano glavo... Po moje ti ni prepihalo tesnila zaradi prevelike kompresije prej se ji je kaj drugega zgodilo...
Sash00 Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 Oj vsem, hvala za nasvete. NX650 misliš da bi moral ravnati tudi cilindre, glede na to, da so vodno hlajeni? Sedaj imam agregat že sestavljen in vgrajen v ogrodje motorja. Nisem pa ga še štartal. Ali je smiselno spet razdret agregat? Največja " štala " je v tem, ker so tesnila za glavo motorja nesramno draga. Res pa je, da so tesnila kovinska, ravna in prevlečena s teflonom. Če sta cilindra zvita, tako kot ti navajaš, res ne bo tesnilo. Sem pa se pozanimal pri drugih mehanikih kateri popravljajo motocikle ( imen ne bom navajal ),in pravijo, da ponavadi pri vodno hlajenih agregatih cilindra ne zvije. Pred tem, ko je agregat deloval ( laufal ), so se na sprednjem cilindru med glavo in cilindrom pojavljali majhni mehurčki, za katere mislim, da je bila hladilna tekočina. Nikoli mi ni primanjkovalo hladilne tekočine in olja. Agregat ni nikoli kuhal. Kaj naj storim? Vsako mnenje dobrodošlo. Začetnik10, najprej kar moraš postorit je, da preveriš hitre spojke za dovod goriva, za tem, pa se je potrebno posvetit elektriki. Ta ima kar nekaj konstrukcijskih napak. Ko boš postoril tole, še nisi zaključil.
Sash00 Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 Oj, ali mogoče kdo ve, katera svečka je "center plug" na cilindru capota? Razstavil in pozabil zapisat oziroma poslikat.
NX650 Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 On 4/22/2016 at 5:23 PM, Sash00 said: Oj vsem, hvala za nasvete. NX650 misliš da bi moral ravnati tudi cilindre, glede na to, da so vodno hlajeni? Sedaj imam agregat že sestavljen in vgrajen v ogrodje motorja. Nisem pa ga še štartal. Ali je smiselno spet razdret agregat? Največja " štala " je v tem, ker so tesnila za glavo motorja nesramno draga. Res pa je, da so tesnila kovinska, ravna in prevlečena s teflonom. Če sta cilindra zvita, tako kot ti navajaš, res ne bo tesnilo. Sem pa se pozanimal pri drugih mehanikih kateri popravljajo motocikle ( imen ne bom navajal ),in pravijo, da ponavadi pri vodno hlajenih agregatih cilindra ne zvije. Pred tem, ko je agregat deloval ( laufal ), so se na sprednjem cilindru med glavo in cilindrom pojavljali majhni mehurčki, za katere mislim, da je bila hladilna tekočina. Nikoli mi ni primanjkovalo hladilne tekočine in olja. Agregat ni nikoli kuhal. Kaj naj storim? Nima smisla še 1x razdret ker si že sestavil... če ga greš razdret boš spet moral menjat tesnilo in spet ravnat glavo.... nima smisla.. Če mojstri tako rečejo da ne zvije cilindrov na vodno hlajenih potem to drži
gift Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 pred eno uro, Sash00 pravi: Oj, ali mogoče kdo ve, katera svečka je "center plug" na cilindru capota? Razstavil in pozabil zapisat oziroma poslikat.
Sash00 Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 Oj, najlepša hvala Gift, prav tako tebi NX650. Upam, da bom ta petek že štartal motor. Pozabi pa sem omenit, da sta bila vijaka katera privijačita oziroma držita skupaj samo cilinder in glavo motorja ( vijaka pri izpušnih odprtinah in sta privijačena od spodaj navzgor ) bila odvita " losana " pri obeh cilindrih. Je lahko zaradi tega zvit cilinder? Ali je zaradi tega " prepihalo " tesnilo. Glavi sta bili zviti. Bom pa še odstranil uvodnico za zrak na air box-u, da vidim kakšen bo učinek. Bom sporočil rezultate. Lep pozdrav.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se