Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Mal za informacijo:

Sem bral AF1 forum (aprilia forum) in naletel na eno debato o demontaži gumijaste uvodnice v airbox (snorkel), pa mi firbec ni dal miru in sem moral zadevo sprobat. In glej ga zlomka, da so brihne glavce pogruntale v čem je štos; Elektronika pri nižjih obratih dela prebogato mešanico, upor zraka pa skozi ta snorkel zadevo še ojača. Tko da vržeš gumo dol in Capo zadiha s polnimi pljuči. Kot da bi mu nataknil tisti flajšter za na nos proti smrčanju :rolleyes: Po prvih občutkih je pospeševanje zlo gladko že od 2000 obratov naprej, sploh v prvi, drugi in tretji prestavi skoči do blokade presenetljivo hitro.

Stranski učinek je pa še bolj globok glas ko se mu lopute odprejo do konca.... Če imate slučajno kdaj kestel odmontiran, priporočam da vržete to zadevo ven.

Lp T.

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js tudi ne bi priporočal Avto Triglava. Nimam nič proti serviserju, ampak roki dobave materiala pa fantom ne grejo. 3 tedne sem moral čakat na eno j... gumasto cev, ker ni in ni prišla iz Italije.

Drugače se da z njimi ( v bistvu z enim edinim serviserjem, ta drug sestavlja nove skuterje ) vse pomenit in zaradi slabe vesti mi ni računal toliko ur, kolikor je šraufal. :OK:

Če imajo drugje to urejeno, pejte rajše tja, drugače bo zaradi servisa pol sezone mimo. Opcija je pa tudi, da greste na Triglav, naročite material in pridete na servis, ko bo vse dobavljeno. NE PUŠČAJTE MOTORJA PRI NJIH, ker vam ga bojo delno razstavili in bo potem čakal na eno ....... cev 3 tedne ( drugače bi se lahko še peljal). :BUA:

Tko, nared'te kar hoč'te.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js tudi ne bi priporočal Avto Triglava. Nimam nič proti serviserju, ampak roki dobave materiala pa fantom ne grejo. 3 tedne sem moral čakat na eno j... gumasto cev, ker ni in ni prišla iz Italije.

ja... od kod nabavlja langus, vombergar in ostali uradni serviserji??? če robe ni na AT, in ni slučajno kje skrita potem boš kjerkoli čakal 3tedne. a zakaj?

zato, ker je politika AT, da kamion z naročili pošilja v italijo 1x na 3tedne. takrat dobijo robo vsi... in po mojih izkušnjah, noben drug, razen AT (pa še ta bolj bogo) nima ničesar na zalogi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal za informacijo:

Sem bral AF1 forum (aprilia forum) in naletel na eno debato o demontaži gumijaste uvodnice v airbox (snorkel), pa mi firbec ni dal miru in sem moral zadevo sprobat. In glej ga zlomka, da so brihne glavce pogruntale v čem je štos; Elektronika pri nižjih obratih dela prebogato mešanico, upor zraka pa skozi ta snorkel zadevo še ojača. Tko da vržeš gumo dol in Capo zadiha s polnimi pljuči. Kot da bi mu nataknil tisti flajšter za na nos proti smrčanju :rolleyes: Po prvih občutkih je pospeševanje zlo gladko že od 2000 obratov naprej, sploh v prvi, drugi in tretji prestavi skoči do blokade presenetljivo hitro.

Stranski učinek je pa še bolj globok glas ko se mu lopute odprejo do konca.... Če imate slučajno kdaj kestel odmontiran, priporočam da vržete to zadevo ven.

Lp T.

Kako se pa vsa stvar odraža na porabi? bi blo za prčakvat, da več goriva pride polno izkoriščenega in torej dobiš za isti dnar več kot prej. :yea1: Kar je specialno fletn. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede čalanja pri serviseru se delno strinjam s prej napisanim in (kot vedno ) krivim zgolj Italijane. In z zgražanjem ne bom nič dosegel. Zgolj za primerjavo: Pri Yamahi sem del, ki se je nahajal nekje v Sloveniji čakal 3 dni max. Če so ga imeli v Belgiji (al tam nekje), kjer je centralno skladišče za celo Evropo, je dobava trajala 1 teden. Če pa bi morali robo pošiljati z Japonske, bi to trajalo 3-4 tedne.

3-4 tedne iz Japonske, ki je n 000km stran ali pa iz Italije, ki je 150 km stran??? :blink: Logike tukaj ni, tako da krivim logistiko. In na koncu smo mi, ki za dele plačamo precej denarja tisti, ki smo brez motorja po cel mesec. :angry:

Ampak pustmo to, s tem naj se ukvarjajo tisti, ki jih mi zaradi dolgega čakanja na motor preganjamo in so za to plačani.

Zanima me, če je kdo že namontiral voltmeter na motor, oz. ali je bolje namontirat voltmeter ali ampermeter. Za to se zanimam, ker sem se zadnjič osmešil na moto zboru v Žireh, akumulator je bil prazen in sem motor rinil pol kilometra do asfalta in ga tam rinil po cesti (in odlično promoviral Apriliine motocikle 1000 glavi množici). :blush: Serviser mi je razložil, da reglerji pri Apriliah redno krepavajo in so daleč najbolj prodajana roba.

Našel sem tole: post-10596-1245783215_thumb.jpg post-10596-1245783697_thumb.jpgpost-10596-1245783844.jpg

Datel Voltmeter

Zanima me, ali je kdo že montiral tole pripravco in kje bi se to v RS dalo kupit. Bom pa absolutno nekaj ukrenil glede vedenja o stanju akumulatorja, ker mi regler lahko pogine danes, posledice pa bom čutil čez dva dni (na 30 stopinj Celzija sredi ničesar in s sitno babo zadaj).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serviser mi je razložil, da reglerji pri Apriliah redno krepavajo in so daleč najbolj prodajana roba.

zamenjaj serviserja... al pa mam tako srečo? ja pa jade... al pa se ne igram z elektriko? to može... al pa je potrebno prebrat, kolikšna ja max. dovoljena dodatna obremenitev in vso dodatno navlako zmanjšati?

8let brez problema s štromom, ti pa bluzneš(kao , serviser d dasa to reku)... a ti je on kej vezov v zadnjem času? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede čalanja pri serviseru se delno strinjam s prej napisanim in (kot vedno ) krivim zgolj Italijane. In z zgražanjem ne bom nič dosegel. Zgolj za primerjavo: Pri Yamahi sem del, ki se je nahajal nekje v Sloveniji čakal 3 dni max. Če so ga imeli v Belgiji (al tam nekje), kjer je centralno skladišče za celo Evropo, je dobava trajala 1 teden. Če pa bi morali robo pošiljati z Japonske, bi to trajalo 3-4 tedne.

3-4 tedne iz Japonske, ki je n 000km stran ali pa iz Italije, ki je 150 km stran??? :blink: Logike tukaj ni, tako da krivim logistiko. In na koncu smo mi, ki za dele plačamo precej denarja tisti, ki smo brez motorja po cel mesec. :angry:

Ampak pustmo to, s tem naj se ukvarjajo tisti, ki jih mi zaradi dolgega čakanja na motor preganjamo in so za to plačani.

Zanima me, če je kdo že namontiral voltmeter na motor, oz. ali je bolje namontirat voltmeter ali ampermeter. Za to se zanimam, ker sem se zadnjič osmešil na moto zboru v Žireh, akumulator je bil prazen in sem motor rinil pol kilometra do asfalta in ga tam rinil po cesti (in odlično promoviral Apriliine motocikle 1000 glavi množici). :blush: Serviser mi je razložil, da reglerji pri Apriliah redno krepavajo in so daleč najbolj prodajana roba.

Našel sem tole: post-10596-1245783215_thumb.jpg post-10596-1245783697_thumb.jpgpost-10596-1245783844.jpg

Datel Voltmeter

Zanima me, ali je kdo že montiral tole pripravco in kje bi se to v RS dalo kupit. Bom pa absolutno nekaj ukrenil glede vedenja o stanju akumulatorja, ker mi regler lahko pogine danes, posledice pa bom čutil čez dva dni (na 30 stopinj Celzija sredi ničesar in s sitno babo zadaj).

Lahko probaš si kaj pomagat s temile linki. Je pa precej gor uzet tale voltmeter, ker je pri drugih vprašljiva vodoodpornost. :whistle:

http://www.murata-ps.com/distributors.html#europe

http://www.murata-ps.com/data/meters/20lcd-01-dcm.pdf

Je pa cena pri nas skor 30€, kar pa tud ni glih sitnica.

Popravljeno . Popravil inspektormirko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale naš forum je vedno bolj podoben tistemu na AF1, tam je zlo veliko napisanega o tistih klasičnih težavah; vžigalne tuljave, reglerji, crkavanje ležajev v prednjem kolesu, hitri spojki za gorivo pod rezervoarjem, skurjenih električnih konektorjih, releju štarterja ki ti zašmelca in ga ne moreš ustavit.....

Glede reglerjev je kar nekaj opisanega o crkavanju, in tudi o montaži voltmetrov ( http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=179442 ). Reglerji in tuljave pa največkrat crknejo

Kar se pa preventive tiče je velikokrat omenjen rjavi konektor (Brown conector) to je tisti ki pripelje napajanje na regler (tri rumene žice), fora je pa v tem, da so kabli površno zakrimpani v čeveljček in potem prihaja do slabega stika, pregrevanja in topljenja konektorja. Pol pa crkne regler in v najslabšem primeru še kakšen del računalnika in vžigalne tuljave. Fantje po svetu pa so našli kar nekaj rešitev za te šlamparije. Zamenjava konektorja ali pa vsaj pospajkanje žice in konektorja, cenejši regler je od Honde Goldwing (tam je potrebno dodatno žico reglerja pripeljat do + pola akumulatorja), priporočljivo pa je napeljat dodatno napeljavo - pola na zadnji del okvirja (subframe). Voltmeter pa ti pokaže prve napake na tem sklopu, ko ti napetost pri delujočem motorju pade pod 12,8V.

Sej ne da bi bil zdej pameten, ampak sem letos dolgo časa čakal da sem dobil motor in sem imel čas brat forum. No ni vse tako črno kot se sliši, drugače se verjetno nebi odločil in še enkrat kupil Capota :worship:

No spodaj je pa še moja pogruntavščina glede zmanjšanja turbulenc za prednjo šipo. Spodnji del je podložen za približno dva cm, za šipo je sedaj manj podtlaka, ni toliko turbulence in zračni tok je v vrh čelade. To pomeni manj hrupa v čeladi in manj tresenja čelade pri večjih hitrostih.

P.S. Zanima me kako lahko Capota vžgeš na porivanje če nima elektrike? Ne dela ti pumpa za bencin, računalniku se meša? Po moje ne moreš, razen če akumulator res ni čist prazen.

Zdele pa kufre gor in jutri do nedelje proti Zenici, mal se nam dež obeta, ko pa pridem nazaj pa poročam kako je z porabo po odstranjenem "snorklu"

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Počasi bo treba zamenjat gume, na prejšnjem sem imel Michelin Anakee, na sedanjem tourance. Prednja po 16.000km počasi izgublja profil. Za kakšnih 3k bi bla še, ampak bo potrebno zaradi dopusta zadevo predčasno zamenjat. Po vsej verjetnosti bom zamenjal kar obe glede na to da so gor še prve letnik 2005.

Kakšne imate izkušnje z Tourance EXP, na tujih forumih nekateri jamrajo da zdržijo malenkost manj, o kvaliteti pa ni kakšnih bistvenih razlik?

Lp T.

P.S. Kje se dobi najugodnejšo ceno trenutno na trgu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravnokar z dolge poti... in vse je bilo ok. Imam pa vprašanje glede sklopke. Ko je motor dolgo stoji nekako nima istega koraka kot če teče nekaj časa. igral sem se z nastavitvijo hoda, in preveril nivo olja. na poti ni delala resnih težav, vendar bi si želel malo bolj uniformno obnašanje. Je morda kje kak mehurček za odzračit ali kaj podobnega. Olja ne pušča. Eno noč je ždela na boku ker se je zaradi dežja tačka udrla v tla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je bil motor na boku, potem je možno da je zrak prišel v sistem. Bo treba malo prezračit, čisto preprosto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi bo treba zamenjat gume, na prejšnjem sem imel Michelin Anakee, na sedanjem tourance. Prednja po 16.000km počasi izgublja profil. Za kakšnih 3k bi bla še, ampak bo potrebno zaradi dopusta zadevo predčasno zamenjat. Po vsej verjetnosti bom zamenjal kar obe glede na to da so gor še prve letnik 2005.

Kakšne imate izkušnje z Tourance EXP, na tujih forumih nekateri jamrajo da zdržijo malenkost manj, o kvaliteti pa ni kakšnih bistvenih razlik?

Lp T.

P.S. Kje se dobi najugodnejšo ceno trenutno na trgu?

Zelo hvalijo tudi Continental TrailAttack. Na nekem nemškem testu je celo zmagala - Torance EXP je bila boljša samo v mokrem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Aprilia Caponord je problem samo pri teh konektorjih kot je napisal @Šarc.

Jaz sem imel problem crknjenega reglerja lani 80km pred Rimom :krneki:

Največje veselje pa sem doživel, ko so bili trije servisi v krogu 5km, v Italiji pa Feragosta ali kako že :whistle:

Živ bog ni hotel pomagati :headbang:

Motor pripeljal domov, in sam zrihtal. Zamenjal regler, najbolj važna pa je masa/-pol ki gre iz reglerja.

Tukaj sem zraven prilotal(srebrn hard lot) žico in jo spojil direktno na -pol aku kleme. Pridobil kar nekaj na voltaži, zapravil skoraj nič € :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi bo treba zamenjat gume, na prejšnjem sem imel Michelin Anakee, na sedanjem tourance. Prednja po 16.000km počasi izgublja profil. Za kakšnih 3k bi bla še, ampak bo potrebno zaradi dopusta zadevo predčasno zamenjat. Po vsej verjetnosti bom zamenjal kar obe glede na to da so gor še prve letnik 2005.

Kakšne imate izkušnje z Tourance EXP, na tujih forumih nekateri jamrajo da zdržijo malenkost manj, o kvaliteti pa ni kakšnih bistvenih razlik?

Lp T.

P.S. Kje se dobi najugodnejšo ceno trenutno na trgu?

Najceneje jih boš dobil v Vulco servisu, Radlje ob Dravi. Prednja in zadnja Metzeler 195€ + 20€ montaža. Ponavadi pa ti zmontirajo zastonj.

Za par Conti TrailAttack pa boš odštel 187€. Spotoma narediš še en izlet preko Jezerskega, premontažo pa počakaš pri njih v kafiču.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najceneje jih boš dobil v Vulco servisu, Radlje ob Dravi. Prednja in zadnja Metzeler 195€ + 20€ montaža. Ponavadi pa ti zmontirajo zastonj.

Za par Conti TrailAttack pa boš odštel 187€. Spotoma narediš še en izlet preko Jezerskega, premontažo pa počakaš pri njih v kafiču.

Vozi jkdo izmed vas Conti TrailAttack, me prav zanimajo izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale naš forum je vedno bolj podoben tistemu na AF1, tam je zlo veliko napisanega o tistih klasičnih težavah; vžigalne tuljave, reglerji, crkavanje ležajev v prednjem kolesu, hitri spojki za gorivo pod rezervoarjem, skurjenih električnih konektorjih, releju štarterja ki ti zašmelca in ga ne moreš ustavit.....

Glede reglerjev je kar nekaj opisanega o crkavanju, in tudi o montaži voltmetrov ( http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=179442 ). Reglerji in tuljave pa največkrat crknejo

Kar se pa preventive tiče je velikokrat omenjen rjavi konektor (Brown conector) to je tisti ki pripelje napajanje na regler (tri rumene žice), fora je pa v tem, da so kabli površno zakrimpani v čeveljček in potem prihaja do slabega stika, pregrevanja in topljenja konektorja. Pol pa crkne regler in v najslabšem primeru še kakšen del računalnika in vžigalne tuljave. Fantje po svetu pa so našli kar nekaj rešitev za te šlamparije. Zamenjava konektorja ali pa vsaj pospajkanje žice in konektorja, cenejši regler je od Honde Goldwing (tam je potrebno dodatno žico reglerja pripeljat do + pola akumulatorja), priporočljivo pa je napeljat dodatno napeljavo - pola na zadnji del okvirja (subframe). Voltmeter pa ti pokaže prve napake na tem sklopu, ko ti napetost pri delujočem motorju pade pod 12,8V.

Sej ne da bi bil zdej pameten, ampak sem letos dolgo časa čakal da sem dobil motor in sem imel čas brat forum. No ni vse tako črno kot se sliši, drugače se verjetno nebi odločil in še enkrat kupil Capota :worship:

No spodaj je pa še moja pogruntavščina glede zmanjšanja turbulenc za prednjo šipo. Spodnji del je podložen za približno dva cm, za šipo je sedaj manj podtlaka, ni toliko turbulence in zračni tok je v vrh čelade. To pomeni manj hrupa v čeladi in manj tresenja čelade pri večjih hitrostih.

P.S. Zanima me kako lahko Capota vžgeš na porivanje če nima elektrike? Ne dela ti pumpa za bencin, računalniku se meša? Po moje ne moreš, razen če akumulator res ni čist prazen.

Zdele pa kufre gor in jutri do nedelje proti Zenici, mal se nam dež obeta, ko pa pridem nazaj pa poročam kako je z porabo po odstranjenem "snorklu"

Lp T.

Tole z vizirjem prav spodobno zgleda. In kako se obnese po turi do Zenice, je to odgovor za tresenje čelade pri brzini. :naughty:

A si podkladal tudi zgornje vijake a samo spodnje. Kakšne distančnike si vzel, gumi ali plastika,...

Kako je s porabo brez šnorkla in kako vleče?

Žal je pa pri štrom pumpah tko, da ko gre elektrika zadeva ne gre nikamor več, al rineš al pa šlepaš :headbang:

LP UM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole z vizirjem prav spodobno zgleda. In kako se obnese po turi do Zenice, je to odgovor za tresenje čelade pri brzini. :naughty:

A si podkladal tudi zgornje vijake a samo spodnje. Kakšne distančnike si vzel, gumi ali plastika,...

Kako je s porabo brez šnorkla in kako vleče?

Žal je pa pri štrom pumpah tko, da ko gre elektrika zadeva ne gre nikamor več, al rineš al pa šlepaš :headbang:

LP UM

Kar se tresenja in hrupa tiče je zadeva močno izboljšana, tolk da grem spet proti Zenici :whistle: no malo južneje, v soboto štartamo čez bosno, ČG in Albanijo v Makedonijo.

Distančnikov nisem dal nikjer, samo daljše spodnje vijake (mislim da 55mm), rešeno je pa tako, da so vijaki priviti v masko samo 5mm, nato so malce skrivljeni, zraven je pa še kontra matica ki ti stiska podložko (selen) ob šipo oz ob glavo vijaka. Sej ne vem kako bi drugače napisal. :whistle: Desetkrat preberi stavek in probaj zadevo zmontirat :headbang: pa ti bo mogoče uspelo. ko bo pa enkrat skupaj ti pa tako ali tako jasno da je čisto preprosto.

Kar se porabe tiče mislim da ni spremembe, zadnje čase imam za sabo dosti avtoceste, tam pa ni merodajno ker je itak pijanec. Vleče pa po mojem občutku veliko lepše, se kdaj zgodi da me blokada prehiti pred prestavljanjem :krneki:

Pa še mal za zraven:

Imam naročene Metzeler Tourance EXP, bom pač probal

In še vprašanje čigav je CAPO prakiran v KR pred Slogo, kakšen motosvetovec? Službeno sva soseda!

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tresenja in hrupa tiče je zadeva močno izboljšana, tolk da grem spet proti Zenici :whistle: no malo južneje, v soboto štartamo čez bosno, ČG in Albanijo v Makedonijo.

Distančnikov nisem dal nikjer, samo daljše spodnje vijake (mislim da 55mm), rešeno je pa tako, da so vijaki priviti v masko samo 5mm, nato so malce skrivljeni, zraven je pa še kontra matica ki ti stiska podložko (selen) ob šipo oz ob glavo vijaka. Sej ne vem kako bi drugače napisal. :whistle: Desetkrat preberi stavek in probaj zadevo zmontirat :headbang: pa ti bo mogoče uspelo. ko bo pa enkrat skupaj ti pa tako ali tako jasno da je čisto preprosto.

Kar se porabe tiče mislim da ni spremembe, zadnje čase imam za sabo dosti avtoceste, tam pa ni merodajno ker je itak pijanec. Vleče pa po mojem občutku veliko lepše, se kdaj zgodi da me blokada prehiti pred prestavljanjem :krneki:

Pa še mal za zraven:

Imam naročene Metzeler Tourance EXP, bom pač probal

In še vprašanje čigav je CAPO prakiran v KR pred Slogo, kakšen motosvetovec? Službeno sva soseda!

Lp T.

Tourance imam tudi jaz. Preverjeno držijo do brušenja tačk, in so po mojih skromnih izkušnjah dobre. Pripomba je da sem na isti poti ki jo greš delat ti (do istambula) pustil več kot pol profila po sredini čeprav smo vozili izključno B ceste. guma je po 6000 km primerna samo še za železno kapljo. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po daljšem času pozdravljeni,

imam problem z reglerjem, premalo polni, če se vozim s prižganimi lučmi mi sprazni akumulator ravno toliko, da je premalo za zagon, če pa samo s pozicijo je OK, ali ima kdo rabljenega in dobrega za prodat, ker je nov cca 170€,

lp candalinni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po daljšem času pozdravljeni,

imam problem z reglerjem, premalo polni, če se vozim s prižganimi lučmi mi sprazni akumulator ravno toliko, da je premalo za zagon, če pa samo s pozicijo je OK, ali ima kdo rabljenega in dobrega za prodat, ker je nov cca 170€,

lp candalinni

Tukaj

in Tukaj

Novo, pod 100€ :naughty: jaz imam tadrugega, vendar ni imel konektorjev, sem moral tastare razdret in na novo nardit :rolleyes:

Lahko pa še direktno iz reglerja potegneš bypas za -pol in ga pritrdiš direktno na -kleme akuja, pridobiš skoraj 1V, probaj, mogoče je samo to.

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj

in Tukaj

Novo, pod 100€ :naughty: jaz imam tadrugega, vendar ni imel konektorjev, sem moral tastare razdret in na novo nardit :rolleyes:

Lahko pa še direktno iz reglerja potegneš bypas za -pol in ga pritrdiš direktno na -kleme akuja, pridobiš skoraj 1V, probaj, mogoče je samo to.

Tale ta drugi regler (na tej povezavi) ali je res imel še eno črno žico in kam si jo vezal? Ignition (vžig) kam naj bi to vezal.

Jaz sem iz original reglerja precinil še dodatno eno 2,5 mm žico iz + in iz - direkt na baterijo. S tem da sem oba + iz reglerja najprej pocinil skupaj nato pa še dodatno eno žico.

Zadeva je super 14,3 V kot mora bit pa še ko prižgem gretje ročic na max, dodatne meglenke 2x55 W je še vedno 13,9, dodam gas na 4k obratov in je 14,3.

Če bo kaj nagajalo imam pa v planu prerezat rjavi konektor in zacinit skupaj te žice.

En kolega pa ima iste porabnike kot jaz pa mu ne polni dovolj, 12,9 z vsemi porabniki in 13,8 ko je use ugasnjeno, sm pa opazil da mu rumene žice greje na dolžini 5 cm od konektorja proti alternatorju. Tako da bo verjetno to krivo in bo treba prerezat zadevo ter pocinit, ne pomaga čeprev sem s kleščami že močno potisnil kontakte, ker sem komaj da spojil konektor.

Je pa regler že bil 1x menjan,zmeril sem napetost iz alternatorja 25-73V izmenični tok kar je super, torej stator je v redu.

Pr komu si pa nabavil tale Voltmeter?? Sem ga videl v Verbaniji kjer je bilo 5. julija mednarodno srečanje caponordistov (Verbania srečanje) z ogledom tovarne Aprilia (foto to zadevo da jih je imelo kr nekaj montirano :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale ta drugi regler (na tej povezavi) ali je res imel še eno črno žico in kam si jo vezal? Ignition (vžig) kam naj bi to vezal.

Jaz sem iz original reglerja precinil še dodatno eno 2,5 mm žico iz + in iz - direkt na baterijo. S tem da sem oba + iz reglerja najprej pocinil skupaj nato pa še dodatno eno žico.

Zadeva je super 14,3 V kot mora bit pa še ko prižgem gretje ročic na max, dodatne meglenke 2x55 W je še vedno 13,9, dodam gas na 4k obratov in je 14,3.

Če bo kaj nagajalo imam pa v planu prerezat rjavi konektor in zacinit skupaj te žice.

En kolega pa ima iste porabnike kot jaz pa mu ne polni dovolj, 12,9 z vsemi porabniki in 13,8 ko je use ugasnjeno, sm pa opazil da mu rumene žice greje na dolžini 5 cm od konektorja proti alternatorju. Tako da bo verjetno to krivo in bo treba prerezat zadevo ter pocinit, ne pomaga čeprev sem s kleščami že močno potisnil kontakte, ker sem komaj da spojil konektor.

Je pa regler že bil 1x menjan,zmeril sem napetost iz alternatorja 25-73V izmenični tok kar je super, torej stator je v redu.

Pr komu si pa nabavil tale Voltmeter?? Sem ga videl v Verbaniji kjer je bilo 5. julija mednarodno srečanje caponordistov (Verbania srečanje) z ogledom tovarne Aprilia (foto to zadevo da jih je imelo kr nekaj montirano :rolleyes:

Z reglerjem si naredil enako kot jaz :OK: in zadeva je bila rešena.

Tist regler (tadrugi), črno žico povežeš direktno na +klemo na acu, še bolje pa na črnordečo žico gl. 30A varovalke, katera gre na Vžig(ignition), ostalo pa normalno kot je. Pa tisto maso enako by-pas na -klemo.

Za kolega - najprej naj preveri če je acu v dobrem stanju, potem pa povezave do reglerja in naprej. Tisti rjav konektor pod kestlom pri mašini je pa najbolje odstranit in direktno povezat, ker je čist brez veze tam. Kar nekaj na AF1 forumu je to naredilo, ker jim jih je zašmelcalo zaradi slabih kontaktov. Pri statorju, če gre čez 70V je vse OK.

Voltmetra pa še nimam, nisem našel primernega, da bi ga montiral, so vsi preveliki(imel bi ga pa za kontrolo).

Sem pa že študiral, da bi nabavil kar navadnega, ki jih imajo nekateri v avtu(kaže temperaturo in voltažo) in ga nekam montiral na armaturko, samo ne vem kako bi bilo ob dežju :whistle:

A sta bla skupaj z Regijem na srečanju? Me je vabil, samo mi ni zneslo :( , bom pa drugič probal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!