Danilo D Objavljeno April 11, 2015 Opozori Objavljeno April 11, 2015 Jaz sem jih lani kupu ene par, sicer je z njimi res fino delat ker ni nil fsrano pol, samo glede na to da hočem met ketno tko spucano da se sija k iz fabrike, imam en sprej za švoh dvakrat spucat ketno ....... bi se spufu če bi ketno z tem vragom pucu . Za ketno mazat, me cnej pride svetilni petrolej .... no do zdej ne blo še hratis .... pa še fajn se mi zdi, ker v k njigi z navodili piše, da se ketna puca z svetilni petrolejem . Je pa res, da je od tega sranja pol fse mastn naokol :grim, tist pa pol z čistilom za platišča spucam Kaj zdej, a kj kupujete al nc js sm dns sprej za pucanje verige )))
Danilo D Objavljeno April 12, 2015 Opozori Objavljeno April 12, 2015 Danes pa sprobal 5 L škropilnico, ki sem jo kaka dva tedna nazaj kupu v Lidlu. Sem si namešal notri šampon za predpranje, parkrat napumpam za pritisk in vola .... škropilica prou fajn šprica, tko čist zamegli tist del ko ga pošpricaš, in v vsak kurčev kot od spodaj, zgoraj .... lahko z njo pošpricaš .
motofrik Objavljeno Januar 24, 2016 Opozori Objavljeno Januar 24, 2016 Ob 20. 2. 2015 at 11:07, motofrik pravi: Sprobal čelado v Lidlu (jebiga, radovednost ni dala miru...) -na glavi sedi kot ulita, zvočno dobro tesni -bolje kot moja Banditka.... Nima pa nobene nalepke proizvajalca. Kaj, če res drži tisto, da za Lidl dela en proizvajalec čelad, naredi par tisoč čelad ceneje, samo ne da svoje nalepke... Ma, za sprobat je. Na besedo ne verjamem... Ja, sem jo kupil lani. Pa ni vredna tistega denarja. Ko je vizir bil priprt, je rahlo vibriralo..tisti zoprn zvok. Ta sončna zaslonka se je dvakrat hotela zatakniti. No, danes sem pa pljunil v roke, razdrl kompletno čelado, da podmažem in nastavim vizir, da ne bi brenčalo, ko ni povsem zaprt. Ko sem videl, iz kako tanke plastike je osnovna školjka... pa površnost notranje izdelave.... Samo v vrečko sem dal vse skupaj, pa direkt keson.Ko pomislim, da sem se skoraj celo sezono vozil z glavo naprodaj.... Resno odsvetujem nakup. Za skuterčka še sprejemljiva kvaliteta, za motor...ne. Dajte raje kak evro več in kupite čelado kakšnega priznanega proizvajalca. Scarabeo 500, builder, J.a.m.e.s in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Januar 24, 2016 Opozori Objavljeno Januar 24, 2016 (popravljeno) Jaz sem imel dingdongl s xaro picasso pri hitrosti okrog 60km/h. Tok letijo vsi skuterčki. Čelada Hjc rpha10+ je po pristanku počila a glava je ostala popolnoma cela. Torej lidlova tut za skuterček ni. Popravljeno Januar 24, 2016. Popravil DAMI34 Joker, DXR16, Scarabeo 500 in 6 others 9
jany Objavljeno Januar 24, 2016 Opozori Objavljeno Januar 24, 2016 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: Jaz sem imel dingdongl s xaro picasso pri hitrosti okrog 60km/h. Tok letijo vsi skuterčki. Čelada Hjc rpha10+ je po pristanku počila a glava je ostala popolnoma cela. Torej lidlova tut za skuterček ni. Pri lidlovi bi ostala čelada cela glava pa ne DAMI34, Kmet2, builder in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Januar 24, 2016 Opozori Objavljeno Januar 24, 2016 To pojma nimam, mogoče je celo dobra CE oznaka bi nekaj morala pomeniti. Hočem pojasniti, da vožnja s skuterčkom je lahko še bolj nevarna kot z motorjem ker: -se vozimo z njim povečini v mestih in vaseh, posledično se tveganje zaradi prometa lahko tudi podeseteri -načeloma(ker ne gre hitro) se nosi pimankljiva, ali manj varns zaščitna oprema -že sam skuter je v primerjavi z dobrim motorjem manj varen, ima slabše zavore, slabše pnevmatike.. Jp...skuterji so hudo nevarni, pa se niti ne zavedamo tega. Kmet2, Bmflar, jany in 4 others 7
jany Objavljeno Januar 24, 2016 Opozori Objavljeno Januar 24, 2016 Živi dokaz so italjani pri njih so nesreče z skuterji pogoste in ponavadi zelo hude. Glede ce certifikata pa jim ne zaupam lahko pomeni tudi china export to dajajo kitajci povsod logotipje skoraj identičen ce certifikat :-D Bmflar, DAMI34 in Kmet2 3
KARMEN1 Objavljeno Januar 25, 2016 Opozori Objavljeno Januar 25, 2016 O teh čeladah je bilo tukaj napisanih kar nekaj strani. Če ima čelada oznako CE in ste še sami ugotovili, da je na testih dosegla dobre rezultate, ne more nekdo, ki se na te stvari ne spozna, oceniti, da je zanič. Bmflar in DAMI34 2
jany Objavljeno Januar 25, 2016 Opozori Objavljeno Januar 25, 2016 Igi Pop, kr nekiiiiii, DXR16 in 2 others 5
Popularna objava Jure Objavljeno Januar 25, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 25, 2016 (popravljeno) Ob 24. 1. 2016 at 20:59, DAMI34 pravi: Jaz sem imel dingdongl s xaro picasso pri hitrosti okrog 60km/h. Tok letijo vsi skuterčki. Čelada Hjc rpha10+ je po pristanku počila a glava je ostala popolnoma cela. Torej lidlova tut za skuterček ni. Kot zanimivost, Rpha10+ kljub temu, da je čelada precej visokega ranga, po nekaterih testih (npr angleški SHARP) ni ravno najboljša. Samo 3 zvezdice od 5 kar se tiče varnosti. V tem segmentu jo recimo bistveno prekaša njena prehodnica HJC HQ1 (5/5 zvezdic) in tudi marsikatera bistveno cenejša, navadna polikarbonatna čelada primarno namenjena za mopede/skuterje. Ne pravim, da je SHARP test alfa in omega v svetu ocenjevanja varnosti posamezne čelade, hočem pa rečt, da ni nujno, da je neka čelada boljša od druge samo zato ker je bolj znanega proizvajalca in stane več denarja. Res sicer je, da ti npr. nakup čelade neke večje firme da neko gotovost, da je vsaj solidna, medtem ko pri nekih noname čeladah z neznanim poreklom tega ne vemo. Pa vendarle, že marsikatera navadna plastična čelada, za male pare, ki je bila preizkušena na testih, se je odnesla več kot odlično. Tako da če nekdo pri nakupu malo pobrska in se odloči ka kakšno cenejšo, manj znano, pa vendarle na testih sprobano čelado, se ne bo peljal nič manj varno četudi je dal za njo 70 eur, kakor tisti, ki je dal za čelado 700. Če slučajno kdo še ni videl, pred leti je po netu krožil zelo zanimiv članek na temo varnosti čelad z vidika tega katere varnostne standarde izpolnjujejo ter z vidika materiala školjke - kompozit vs plastika. Ugotovitve so bile precej zanimive. Ugotovili so, da je v veliko primerih ob najbolj pogostem udarcu (to je udarec z glavo na ravno podlago, torej na asfalt) dejansko najboljša polikarbonatna čelada. Sama lupina kot taka nima neke funkcije pri blaženju udarca (zmanjševanju g sile) ampak to opravlja stiroporna pena v čeladi. Ugotovili so, da je pri polikarbonatnih čeladah pri takšnih ravnih udarcih prišlo še do dodatnega blaženja, ker se je pena stisnila iz obe strani, tako iz notranje strani na delu kamor je pristisnila glava, kakor na zunanjem delu kjer je plastična čelada udarila ob tla, malo uvila školjko in s tem sploščila notranjo oblogo tudi iz zunanje strani. Kompozitne čelade so bolj trde, res da počijo in kao vzamejo s tem nase nekaj energije, vendar deformacije na stiroporni peni so bile kljub temu manjše kakor na polikarbonatnih čeladah in posledično je bilo ublažene manj sile. Nadalje so ugotovilu tudi, da nekateri, kao najvišji varnostni standardi kot je ameriški SNELL, ne pomenijo tudi splošno najbolj varne čelade (kljub splošnemu prepričanju nekaterih da je tako). Zaradi specifike testa, ki je narejen tako, da zahteva od čelade da dobro prenese dva udarca na isto točko, so proizvajalci v zaseldovanju tega cilja začeli uporabljati tršo stiroporno peno, ki je v primeru dveh točkovnih udarcev na isto mesto res bolj varna od mehkejše. Toda takih nesreč je mogoče 1%. V veliki večini primerov do takih udarcev ne prihaja in ko se vse neha že po prvem resnem šusu, so take čelade dejansko bolj nevarne ker pena pri prvem udarcu ublaži toliko manj kot bi lahko. Sodeč po meritvah je tako neka cenena skoraj noname plastična čelada prenesla na glavo bistveno manj sile kakor neka oh in sploh Snell certificirana Araika za ne vem kolk denarja. Aje, v tistem specifičnem dvojnem točkovnem udarcu bi bila Arai boljša, ampak statistika govori močno v prid nekim "običajnim nesrečam". Kakorkoli že, če koga zanima kej več, naj si prebere tale prispevek, res zanimivo branje. http://motorcycleinfo.calsci.com/Articles/MotorcyclistHelmets.html Bistvo vsega pa je, da so se načeloma vse čelade na testu, ki so bile CE certificirane, od tistih najcenejših, do tistih najboljših obnesle precej solidno, pri čemer so imele rezultate med najboljšimi ravno cenejše polikarbonatne čelade P.S. Da se razumemo, tudi sam uporabljam karbonsko čelado višjega cenovnega razreda, ampak po branju takšne in drugačne literature v zadnjih letih nisem več tako prepričan kot včasih, da so kompozitne drage čelade tudi nujno varnejše od kakšnih Lidl in Louis poceni variant Popravljeno Januar 25, 2016. Popravil Jure pikolo, Mavti, Joker in 8 others 11
KARMEN1 Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 pred 20 urami, jany pravi: Takšne stvari z lahkoto ugotovi pristojni tržni inšpektor že takoj ob samem uvozu, tako da ima vse možnosti preprečiti vnos v EU. maxxa, builder, jany in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 pred 9 urami, Jure pravi: P.S. Da se razumemo, tudi sam uporabljam karbonsko čelado višjega cenovnega razreda, ampak po branju takšne in drugačne literature v zadnjih letih nisem več tako prepričan kot včasih, da so kompozitne drage čelade tudi nujno varnejše od kakšnih Lidl in Louis poceni variant Popolnoma se strinjam z vsem napisanim, saj sem že večkrat sem pisal o podobnih opažanjih, če skrajšam, cena čelade ne pomeni koliko je le ta varna, odporna na udarce.(ženi sem nabavil pol cenejšo hjc, pa ma 4 zvezdice po sharpu, in še več opreme kot moja) Vendar je bil moj point pisanja v tej temi usmerjen proti izjavi SKUTER GRE POČASI PA NE RABIM TOLIKO ZAŠČITE. builder, Efendi, KARMEN1 in 2 others 5
Zivnorc Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 (popravljeno) Vprašaj HD Dyno... kako se je stenstal njegov prijatelj s 125ccm skuterjem prejšnji teden nedaleč od mene.... ...in to, kar je napisal Jure 100% drži....glede varnosti. ..ok... pustimo zdaj kvaliteto in končno izdelavo raznih zapiral...tesnenja...itd...tu šepa ... drugače pa tudi moja full kull karbonska X-lite ni nevem kako tesna... mi je že zatekala voda po pin-locku .... glasna je ko sto matr....itd..itd... Popravljeno Januar 26, 2016. Popravil Zivnorc DAMI34, builder in Bmflar 3
Kmet2 Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 pred 10 urami, Jure pravi: Kot zanimivost, Rpha10+ kljub temu, da je čelada precej visokega ranga, po nekaterih testih (npr angleški SHARP) ni ravno najboljša. Samo 3 zvezdice od 5 kar se tiče varnosti. V tem segmentu jo recimo bistveno prekaša njena prehodnica HJC HQ1 (5/5 zvezdic) in tudi marsikatera bistveno cenejša, navadna polikarbonatna čelada primarno namenjena za mopede/skuterje. Ne pravim, da je SHARP test alfa in omega v svetu ocenjevanja varnosti posamezne čelade, hočem pa rečt, da ni nujno, da je neka čelada boljša od druge samo zato ker je bolj znanega proizvajalca in stane več denarja. Res sicer je, da ti npr. nakup čelade neke večje firme da neko gotovost, da je vsaj solidna, medtem ko pri nekih noname čeladah z neznanim poreklom tega ne vemo. Pa vendarle, že marsikatera navadna plastična čelada, za male pare, ki je bila preizkušena na testih, se je odnesla več kot odlično. Tako da če nekdo pri nakupu malo pobrska in se odloči ka kakšno cenejšo, manj znano, pa vendarle na testih sprobano čelado, se ne bo peljal nič manj varno četudi je dal za njo 70 eur, kakor tisti, ki je dal za čelado 700. Če slučajno kdo še ni videl, pred leti je po netu krožil zelo zanimiv članek na temo varnosti čelad z vidika tega katere varnostne standarde izpolnjujejo ter z vidika materiala školjke - kompozit vs plastika. Ugotovitve so bile precej zanimive. Ugotovili so, da je v veliko primerih ob najbolj pogostem udarcu (to je udarec z glavo na ravno podlago, torej na asfalt) dejansko najboljša polikarbonatna čelada. Sama lupina kot taka nima neke funkcije pri blaženju udarca (zmanjševanju g sile) ampak to opravlja stiroporna pena v čeladi. Ugotovili so, da je pri polikarbonatnih čeladah pri takšnih ravnih udarcih prišlo še do dodatnega blaženja, ker se je pena stisnila iz obe strani, tako iz notranje strani na delu kamor je pristisnila glava, kakor na zunanjem delu kjer je plastična čelada udarila ob tla, malo uvila školjko in s tem sploščila notranjo oblogo tudi iz zunanje strani. Kompozitne čelade so bolj trde, res da počijo in kao vzamejo s tem nase nekaj energije, vendar deformacije na stiroporni peni so bile kljub temu manjše kakor na polikarbonatnih čeladah in posledično je bilo ublažene manj sile. Nadalje so ugotovilu tudi, da nekateri, kao najvišji varnostni standardi kot je ameriški SNELL, ne pomenijo tudi splošno najbolj varne čelade (kljub splošnemu prepričanju nekaterih da je tako). Zaradi specifike testa, ki je narejen tako, da zahteva od čelade da dobro prenese dva udarca na isto točko, so proizvajalci v zaseldovanju tega cilja začeli uporabljati tršo stiroporno peno, ki je v primeru dveh točkovnih udarcev na isto mesto res bolj varna od mehkejše. Toda takih nesreč je mogoče 1%. V veliki večini primerov do takih udarcev ne prihaja in ko se vse neha že po prvem resnem šusu, so take čelade dejansko bolj nevarne ker pena pri prvem udarcu ublaži toliko manj kot bi lahko. Sodeč po meritvah je tako neka cenena skoraj noname plastična čelada prenesla na glavo bistveno manj sile kakor neka oh in sploh Snell certificirana Araika za ne vem kolk denarja. Aje, v tistem specifičnem dvojnem točkovnem udarcu bi bila Arai boljša, ampak statistika govori močno v prid nekim "običajnim nesrečam". Kakorkoli že, če koga zanima kej več, naj si prebere tale prispevek, res zanimivo branje. http://motorcycleinfo.calsci.com/Articles/MotorcyclistHelmets.html Bistvo vsega pa je, da so se načeloma vse čelade na testu, ki so bile CE certificirane, od tistih najcenejših, do tistih najboljših obnesle precej solidno, pri čemer so imele rezultate med najboljšimi ravno cenejše polikarbonatne čelade P.S.Da se razumemo, tudi sam uporabljam karbonsko čelado višjega cenovnega razreda, ampak po branju takšne in drugačne literature v zadnjih letih nisem več tako prepričan kot včasih, da so kompozitne drage čelade tudi nujno varnejše od kakšnih Lidl in Louis poceni variant Če nisi tako prepričan ne kupuj višjecenovne čelade temveč kupi Lidlovo ali pa iz Hoiferja Tvoja izjava bo imela težo šele takrat ko se boš vozil z lidlovo ali hoferjovo čelado po pisti ali cesti ,do takrat pa je to samo ljudem všečna izjava ......
Bmflar Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 (popravljeno) pred 6 minutami, Zivnorc pravi: Vprašaj HD Dyno... kako se je stenstal njegov prijatelj s 125ccm skuterjem prejšnji teden nedaleč od mene.... ...in to, kar je napisal Jure 100% drži. Skuter Komplicirani zlom noge ( operacija 5 ur ), dva zlomljena rebra, operacija ključnice ga čaka danes ... Popravljeno Januar 26, 2016. Popravil HD-Dyna
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 pred 2 minutami, HD-Dyna pravi: Skuter Komplicirani zlom noge ( operacija 5 ur ), dva zlomljena rebra, operacija ključnice ga čaka danes ... Ne bom lajkal KARMEN1 1
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 pred 3 minutami, Kmet2 pravi: Če nisi tako prepričan ne kupuj višjecenovne čelade temveč kupi Lidlovo ali pa iz Hoiferja Tvoja izjava bo imela težo šele takrat ko se boš vozil z lidlovo ali hoferjovo čelado po pisti ali cesti ,do takrat pa je to samo ljudem všečna izjava ...... Ni potrebe da se on vozi z lidlovo, saj so testi o trdnosti in varnosti opravljeni. Sicer pa čelade se kupuje po lepoti Bmflar in Igi Pop 2
Zivnorc Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 ..a naredimo test.. .... na plot , 15m stran, postavimo več čelad.... pa delamo 9mm luknje v njih. ...karbonsko pa kmet lahk kar na glavo da... zih ne bo šlo skoz... sam falit ne smeš malo nižje... ..hec Bmflar, Kmet2 in DAMI34 3
thumper Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 pred 3 minutami, Zivnorc pravi: ..a naredimo test.. .... na plot , 15m stran, postavimo več čelad.... pa delamo 9mm luknje v njih. ...karbonsko pa kmet lahk kar na glavo da... zih ne bo šlo skoz... sam falit ne smeš malo nižje... ..hec pr kmetu bo samo vstopna luknja.. Zivnorc 1
Cartman Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 Še zmer se mi zdi, da je razlika v ceni med dragimi in poceni čeladami 80% ekstra udobje, 5% ekstra varnost in 15% dodartna življenska doba. Če nerodno poči, in možgani udarijo u lobanjo je pizdarija. ne glede kaj zaen pokrov maš na buči. Kaj bo? ene 6 let odkar je eXtreme13 za božiča ruknil v katro. Z drago in dobro čelado. Pri zavesti, ostal na opazovanju. Notranje krvavitve v glavi so ga vseeno pokopale..... Fajn je met dobro opremo, ni pa to noben garant. DAMI34, cikadina, Igi Pop in 4 others 7
Jure Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 pred 2 urami, Kmet2 pravi: Če nisi tako prepričan ne kupuj višjecenovne čelade temveč kupi Lidlovo ali pa iz Hoiferja Tvoja izjava bo imela težo šele takrat ko se boš vozil z lidlovo ali hoferjovo čelado po pisti ali cesti ,do takrat pa je to samo ljudem všečna izjava ...... Tocno tako kot sem napisal, nisem vec preprican, da so visjecenovne celade bolj varne in ne vem zakaj bi bla to ljudem vsecna al pa nevsecna izjava, zgolj deljenje mnenja, ki je al pa ni pravilno Nisem pa nikoli rekel, da med celadami ni razlik v drugih atributih, zracenje, kakovost notranjosti, kakovost koncne izdelave, dizajn, etc., sigurno neka poceni Lidlova ni ista ko tneka top end zadeva. K sreci si zase lahko privoscim tut mal drazjo, ce mi je vsec in cisto mozno je, da bo tudi naslednja nekaj taksnega kot je zdajsnja. Ampak ce pa Hofer narEdi eno meni csecno zadevo, ki bo prestsla tudi kaksen neodvisen test in se dobrk odrezala, pa nikoli ne ves Mam kar nek Hoferjevih stvari, ki mi lepo sluzijo cikadina, Bmflar, KARMEN1 in 5 others 8
Kmet2 Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 Ko boš najdel kakšno všečno lidlovo čelado me le obvesti ,majo veliko izbiro ni vrag da je ne najdeš . P.S. sem pa prepričan da se to ne bo zgodilo ....zato....... Zivnorc in Bmflar 2
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 pred 36 minutami, Kmet2 pravi: Ko boš najdel kakšno všečno lidlovo čelado me le obvesti ,majo veliko izbiro ni vrag da je ne najdeš . P.S. sem pa prepričan da se to ne bo zgodilo ....zato....... Mešaš dve stvari: 1, nakup čelade v lidlu ali hoferju In 2, trditvijo, ki je tudi znanstveno dokazana (sharp in ostali testi), kjer je jasno dokazano da varnost ni premosorazmerna s ceno čelade Kapišiš? notranc, Zivnorc, Bmflar in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 pred 11 minutami, DAMI34 pravi: Mešaš dve stvari: 1, nakup čelade v lidlu ali hoferju In 2, trditvijo, ki je tudi znanstveno dokazana (sharp in ostali testi), kjer je jasno dokazano da varnost ni premosorazmerna s ceno čelade Kapišiš? Nč ne mešam ,čelade kupujem predvsem po kriterijih varnost ....potem dooolgo nič in dizajn pa ostalo in če dobiš isto varnost kot v lidlu pač kupiš v lidlu za 3x manjšo ceno ......me zanima kaj boš kupil in kje ....kapišiš . Ko boš imel lidl čelado ki je isto varna kot naprimer HJC se ti globoko priklonim do takrat pa ne mi sanjat pa zagovarjat kako so lidl čelade varne in ni razlike z premium znamkami ...... P.S. sploh pa zaradi mene si nataknite lonec na glavo ,sam lidlovih in ostalih ćelad ,ki se prodajajo zraven krompirja ne kupim ,sem prevečkrat že testiral res top čelade .......ki so mi do zdaj vedno ohranile bučo ,seveda poleg veeeeliiiikooo sreče! Bmflar 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se