Skoči na vsebino

Moto oprema LIDL


Blond

Priporočene objave

Eno so minimalne zahteve kaj mora čelada prenesti. Velika napaka pri homologacijah je da se ocenjuje le ustreznost glede na minimalne predpisane zahteve.

Ako bi se ocenjevale tako kot crash testi pri avtomobilih (z zvezdicami po segmentih) mislim da bi bila slika precej drugačna. Kolikor vem so se večji proizvajalci oziroma predvsem Arai zavzemali za takšno ocenjevanje.

Kakor komu. Jaz je ne dam na glavo, itak ima pa vsak sam izbiro kako se bo odločil. Če že ne drugega je čelada baje glasna in se rosi. Pa si zdaj predstavljaj da te cel dan na potovanju zaliva dež ti pa na vizirju kondenza za izvoz.

Meni se zdi da se je ravno ARAI najbolj "pizdil" cez take teste.

http://sharp.direct.gov.uk/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest VisualID

Torej, kar se UDARCA TIČE je test prestala brez pomanjklivosti! ... bravo KITAJCI!:trance_27_notworthy:

Ne, da bi pogreval temo, ampak me zanima iz čistega firbca: imaš kakšne natančne podatke G sil (ponavadi se označujejo z malim "g", samo jaz jih bom z velikim, da jih ne bo kdo zamenjal za "gram"), ki jih te čelade prenesejo na glavo?

Kot kupca in uporabnika čelad me nadalje zanima v zvezi s tem ADAC testom: Ali so bili tile testi bolj takšni "testi varnosti" kot so v večini revij in newsletterjev? Torej bolj kikiriki testi, brez natančnih podatkov, senzorjev, ocenjevali so samo na oko? Kaj so bile za njih "pomanjkljivosti"? Ali so bili zadovoljni že s tem, da je čelada odgovarjala nekemu minimumu? Zakaj ne postrežejo z natančnimi podatki, da bi ljudje vedeli točno kako varne so te čelade?

Vsak raziskovalec ve, da mora svoje zaključke podkrepiti s suhimi podatki, ki so bili pridobljeni z zahtevnimi, dolgoročnimi in izčrpnimi testiranji in raziskavami in jih tako ni mogoče izpodbiti, če hoče, da ima njegova raziskava kakršnokoli kredibilnost.

Jaz osebno (to pomeni, da govorim samo za sebe in ne za ostale) bom bolj zaupal dolgotrajni in izčrpni NEODVISNI raziskavi pri kateri so sodelovali največji strokovnjaki na tem področju in ki so znani po tem, da jim ni vseeno za motoriste (in ki so v dosti primerih sami motoristi), kot pa nekakšnim kikiriki testom tako zbirokratizirane organizacije kot je ADAC in ki jim je motorizem najmanjši segment njihovega dela in misije.

S tem ne mislim, da je ADAC-u vseeno za motoriste ali pa, da niso bili tile testerji motoristi sami, ampak samo to, da ker predstavljajo tako majhen segment v tako veliki organizaciji, da zato nimajo na voljo sredstev za kakšne zahtevnejše in kvalitetnejše crash teste in so zato primorani ocenjevati na grobo, dostikrat na oči, in so povrh vsega še laiki in ne strokovnjaki, kaj šele strokovnjaki svetovnega kova. Pohvalno je, da so se sploh spravili k testiranju opreme z namenom ugotoviti, kako varujejo motoriste, vendar to ne pomeni, da so zato bili tile testi kvalitetno opravljeni in/ali zanesljivi/natančni.

Po drugi strani so testi Motorcyclist Online ( http://www.motorcyclistonline.com/gearbox/motorcycle_helmet_review/index.html - rezultati so pod rumeno čelado pri poglavju The Rules Rule, odvisno od browserja boste mogoče morali z miško na sliko tiste rumene čelade, NE klikati, samo idite na sliko in se bodo rezultati odprli) na primer vsebovali senzorje, polne čelade, skrbno so prikrivali točno kakšne teste bodo izvedli (da proizvajalci čelad, ki so čelade dali v test, teh testnih čelad niso mogli posebej prirediti za čimboljše rezultate - znana praksa za pridobitev varnostnih certifikatov, med drugimi tudi evropskih ECE certifikatov, potrebnih za dovoljenje za prodajo v Evropi) in postregajo z natančnimi podatki G sil, ki jih čelada prenese na glavo in to na podlagi kakšnih testov so dobili te podatke.

---------------------------------------------

---------------------------------------------

Zdravniki in raziskovalci poškodb glave uporabljajo poenostavljen sistem predalčkanja resnosti poškodb, t.i. "Abbreviated Injury Scale", oz. AIS, ki pove, kako resno je pacient poškodovan, ko ga pripeljejo na urgenco. AIS se nadalje deli na podlagi G sil, ki so vplivale na glavo.

AIS 0 = < 50 G = ni poškodb

AIS 1 = 50 - 100 G = lažja poškodba

AIS 2 = 100 - 150 G = srednja poškodba

AIS 3 = 150 - 200 G = resna poškodba

AIS 4 = 200 - 250 G = huda poškodba

AIS 5 = 250 - 300 G = kritična poškodba

AIS 6 = > 300 G = ni možnosti preživetja

Ali ni ta sistem G sil boljši in zanesljivejši kot pa neki sistem zvezdic, ki ga imajo nekatere revije, ali pa totalna pomanjkljivost kakšnih podatkov, samo neko zagotovilo, da je tako?

Zakaj bi svoje življenje tvegal na podlagi nekega zagotovila laikov o ustreznosti brez kakršnihkoli podatkov, zakaj bi verjel samo njihovi besedi da je to tako?

---------------------------------------------

Nobena čelada na testu ni prenesla manj kot 150G sil na glavo, ne glede na to kako draga ali kako poceni je bila, vse so bile znotraj AIS 3 in AIS 4. Je pa dobra novica, da nobena ni padla v AIS 6.

To pa zato, ker niso testirali tistih znanih skull-cap čelad, ki so samo za vzorec in pa važenje, kot tudi ne bivših vojaških železnih čelad, ki so tako priljubljene med čoperisti in pa čelad, ki jih na veliko prodajajo na raznih štandih po obmorski Hrvaški in ki jih je tako pogosto mogoče videti na glavah skuteristov in tudi motoristov na morju...

-

Schuberth S1 je recimo prenesla na glavo povprečno 161G sil, AGV Ti-Tech 169G sil, Suomy Spec 1R prenesla 171G, Shark RSX 173G sil, Vemar VSR 174G sil, Scorpion EXO-400 187G, AGV X-R2 188G, HJC AC-11 204G, EXO-700 211G sil,...

http://www.motorcyclistonline.com/gearbox/motorcycle_helmet_review/index.html

Testi so bili MED DRUGIMI:

- rekreiran udarec z čelado iz višine 2,1 metra na ploski asfalt (dejansko so uporabili nekdanji kos ceste iz njihove bližine, kos ki je bil izrezan iz ceste ko so le-to nanovo položili in potem utrjen z betonom, da je obržal obliko in trdnost in trdoto)

- iz višine 3 metre na ploski asfalt

- udarec s kladivom (v obliki oranže) s 150 Jouli energije (simulacija udarca glave na robnik)

- ...

----------------------------------

"COST 327" študija motorističnih nesreč, izvedena v EVROPI, na zahtevo EU, je ugotovila naslednje (za tiste, ki se vam ne da brati celotnega članka, ali pa ne razumete angleško):

- dejanske hitrosti pri nesreči so majhne, posledice so pa nasprotno hude. To so resne nesreče, ponavadi s smrtnim izzidom in večina se jih zgodi zelo blizu doma. Navigiranje skozi križišča, predvsem na začetku in koncu poti (torej tik po odhodu od doma ali pred prihodom domov) je najbolj nevarno početje za motorista.

CITAT: "Actual crash speeds are slow, but the damage isn't. These are serious, often fatal crashes. Most of these crashes happen very close to home. Because no matter where you go, you always leave your own neighborhood and come back to it. And making it through traffic-filled intersections—the ones near your home—is the most dangerous thing you do on a street motorcycle."

- naslednja največja skupina tipičnih nesreč se zgodi ponoči, pogosto čez vikend, pri večjih hitrostih. Dosti pogosteje se zgodijo zaradi alkohola v krvi in dostikrat, ko je motorist sam in ne v skupini.

CITAT: "The next-biggest group of typical accidents happens at night, often on a weekend, at higher speeds. They are much more likely to involve alcohol, and often take place when a rider goes off the road alone."

------------------------

Povzetek študije v nadaljevanju:

Ta dva tipa nesreč zaobjemata skoraj 75% vseh resnejših nesreč v Evropi. Torej, nesreče katerih se najbolj bojimo, in za katere ponavadi kupujemo svoje čelade - padci pri večjih hitrostih, pri športni vožnji - so relativno redke.

CITAT: "These two groups of accidents account for almost 75 percent of all serious crashes. So the accident we are most afraid of, and the one we tend to buy our helmets for—crashing at high speeds, out sport riding—is relatively rare."

Torej, varne čelade nam bodo prej pomagale pri nesrečah pri manjših hitrostih, kot pa pri nesrečah pri večjih hitrostih in to samo zato, ker je nesreč pri večjih hitrostih dokaj malo. Če smo kupovali čelado na podlagi tega, kako dobro nas bo varovala in ne kako poceni je (pogosto varne čelade kupujejo tistih, ki vozijo hitro), je bolj verjetno, da nam bo prišla prav pri majhnih hitrostih kot pa pri večjih.

Kar izpodbije trditev, da se drage in/ali varne čelade naj kupijo samo če voziš hitro, za izlet do trgovine ali najbližjega kafeja pa je ena čisto poceni čisto v redu.

Statistika dokazuje, da so ravno takšne vožnje najbolj nevarne in se med njimi zgodi največ nesreč, kot tudi največ nesreč s smrtnim izzidom.

----------------

Nadalje:

Študija COST 327, izvedena pred kratkim v deželi Autobahna (torej v Nemčiji), je odkrila zelo malo nesreč pri hitrosti preko 120 kmh. Velika lekcija tega je: napaka je domnevati, da velika hitrost botruje večini nesreč samo zato, ker je motor sposoben velikih hitrosti.

"And the COST 327 study, done recently in the land of the autobahn, contained very few crashes over 120 kph, or 75 mph. The big lesson here is this: It's a mistake to assume that going really fast causes a significant number of accidents just because a motorcycle can go really fast."

----------------------------

Deloma imajo tisti, ki trdijo, da jim nobena čelada ne bo pomagala nad 150 kmh, prav.

Zakaj? Zato, ker so težje nesreče pri in nad 150 kmh izredno redke in pri takšnem padcu je bolj nevarno kaj se s celotnim telesom dogaja preden se dokončno ustavi.

Največji udarec na glavo pri padcu je tipično prvi kontakt glave/čelade ob tla in energija udarca je proporcionalna z višino s katere je motorist padel in ne s hitrostjo s katero je vozil.

CITAT:"The biggest impact in a given crash will typically happen on that first contact, and the energy is proportional to the height from which the rider falls—not his forward speed at the time."

Padec pri veliki hitrosti ponavadi vsebuje dosti drsenja po tleh, kar pa ni posebej zahtevno za glavo v čeladi, ker vse moderne zaprte (integralne) čelade odlično varujejo pred odrgninami.

CITAT: "A high-speed crash may involve a lot of sliding along the ground, but this is not particularly challenging to a helmeted head because all modern full-face helmets do an excellent job of protecting you from abrasion."

Mislim, da je že marsikateri od nas videl slike motoristov, ki jih je dobesedno raztrgalo na polovico od sil in/ali zunanjih vplivov, kot posledica padca zaradi hitre vožnje. Če jih že niste dobili na email od kakšnega znanca v zadnjih letih, so pa nekatere takšne bile letos objavljene na tem forumu. Nadalje so še poškodbe hrbtenice, vratu, notranje krvavitve in ostale notranje poškodbe, penetracija kakšnega tujega objekta v telo in skozi organe, izkrvavitev,...

-----------------------------------------------

ZANIMIVO: ameriške obrambne sile imajo posebne standarde za čelade posadk helikopterjev. Sila udarca, ki ga čelada prenese na glavo pri ušesih (ki so še posebej ubčutljiva), ne sme presegati 150 g sil in pa 175 g sil drugje po čeladi... In to pri istih testih kot jih je opravil Motorcyclist Online...

CITAT: "The U.S. Army Aeromedical Research Laboratory (USAARL) has created a g-tolerance standard for helicopter crewpersons' helmets. For a two-meter drop height, the same drop height we used in 3/4 of our testing, the Army allows no more than 150 gs to the earcup areas of the head, which they have determined are especially vulnerable, and no more than 175 gs on other areas. Should we motorcyclists, who are often older, not as fit, and not quite so willing to die or sustain head injuries as eager young soldiers, accept g tolerance levels of 300g for the same hits? "

-----------------------------------------------

-----------------------------------------------

-----------------------------------------------

Če mene kdo kaj vpraša je to dokaj zanimivo branje iz katerega se da dosti novega izvedeti.

P.S.: če najdete kakšne slovnične napake jih lahko obdržite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest VisualID

Meni se zdi da se je ravno ARAI najbolj "pizdil" cez take teste.

http://sharp.direct.gov.uk/

Če se dobro spomnim je Sharp povzročil negodovanje zaradi določenega dela testa, pri katerem so drage znamke, predvsem Arai padle na izpitu. Sporni test pa je bil udarec na spodnjo stran čelade, torej na tisto mesto na katero je skoraj nemogoče udariti, ker ga varujejo rame motorista in pa zaobljenost čelade navznoter od sredine navzdol. Smisel tega dela testa je pa že od začetka stvar gorečih debat.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej se gre zaradi samega staša dolgoletnih izkušenj na področju čelad. Priznane firme prav gotovo uporabljajo boljši material, samo zračenje je bolj dovršeno, da o podlogi ne govorimo, ki je ključnega pomena če motorist ne nosi podkape itd.

Vsak pa naj se odloči sam kako in kaj, življenje je samo eno, živite kot vam paše in ne kot paše drugim.

Lep dan, čeprav ni kaj preveč zaradi dežja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res nimam pojma kakšne teste je dalal ADAC, a dejstvo je da Čelade "kar tako" le niso spustiliv prodajo...Lidl je le nemška firma in kot trgovska veriga zelo razširjen... Osebno menim, da si kot tak res ne bi smel privoščit "blamaže" na račun netestiranih, nekvalitetnih, morda nevarnih čelad...:wacko:

Adac skomercializiran? Morda... a vendar ga v svojih člankih in testiranjih povzema večina EU-revij, pa naj si gre za crash teste, statistike zanesljivosti, gume, varnosti baby sedežev, predorov, avtocest... verjetno tudi njihov test čelad nekaj velja...:closedeyes:

In glede na zgoraj napisane trditve bi najdražje čalade morali uporabljat ravno skuteristi in mopedisti, kot najbolj izpostavljeni, pa vemo da ni tako...:surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm si kupu edin hlače-podobleko, kar pa itq nimaš kej velik zgrešit wink.gif

za ostalo pa usen če nimaš, tiste obleke hm hm.... čelada? mam raj en lonec na glavi... zgledal mi je use kokr da bi s kitajske uvozil tongue.gif jah un kokr se nima rad je zih to nabavlu k je blo tolk poceniii, waw SS.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest VisualID

Res nimam pojma kakšne teste je dalal ADAC, a dejstvo je da Čelade "kar tako" le niso spustiliv prodajo...Lidl je le nemška firma in kot trgovska veriga zelo razširjen... Osebno menim, da si kot tak res ne bi smel privoščit "blamaže" na račun netestiranih, nekvalitetnih, morda nevarnih čelad...:wacko:

Za prodajo v Evropi mora vsaka čelada imeti ECE certifikat, ki postavlja neko določeno stopnjo zaščite kot zahtevan standard. Dokler njihove čelade imajo ta certifikat se nima Lidl kaj blamirati, tako da ni razloga za strah pred takšnim dogodkom.

Je pa treba razumeti, da je ta standard daleč od stopnje varnosti, ki jo recimo ponujajo Schuberth, AGV, ipd. v svojih čeladah. Te dve firmi v svojih produktih daleč presegata zahtevan minimalni standard.

Logika (in pa čista matematika stroškov materiala, izdelave,...) pa tudi pove, da čelada za 50 EUR ne more bit iste kvalitete (izdelava in material školjke, finiša, laka, notranje pralne podloge,...) kot čelada za 300 EUR.

Vse čelade pa tudi ne varujejo isto, kot človeku narekuje logika (ker vsak model čelade je narejen na drugačen način in vsak proizvajalec čelade ima drugačno filozofijo kako naj bi izgledala varovalna podloga) in pa od-mene-že-omenjeni crash test čelad.

Dokler mi ne bo kdo postregel z zanesljivimi in kredibilnimi rezultati crash testov teh Lidlovih čelad, ki jih bo izvedla neodvisna skupina, bom dvomil v njihovo sposobnost braniti mojo glavo enako kot kakšne Schuberth ali pa AGV čelade.

Adac skomercializiran?

Beri pazljiveje. Napisal sem ZBIROKRATIZIRANA organizacija, NE skomercializirana. To sta dva povsem različna pojma, ki pa data celemu sestavku povsem drugačen pomen.

In glede na zgoraj napisane trditve bi najdražje čalade morali uporabljat ravno skuteristi in mopedisti, kot najbolj izpostavljeni, pa vemo da ni tako...:surrender:

In mopedisti, skuteristi in kolesarji kljub temu redno umirajo in se resno poškodujejo, samo niso pa te smrti tako publicirane kot motoristične. V časopise ne pride vse, kar se zgodi. Vprašaj kakšnega pravnika ali forenzika ali pa tudi kakšnega policista na višjem položaju in če bodo odkriti (ali pa če bo njihov jezik že kaj bolj tekoč zaradi kakšne kapljice plemenitega) ti bodo potrdili, da marsičesa rumeni tisk ali ne izve ali pa nima dovoljenja, da objavi. To ni nikakršna teorija zarote, ampak je dejstvo.

Imel sem sošolca, ki je preživel prometno nesrečo s skuterjem samo zato, ker je takrat imel na glavi svojo Schuberth S1, ki jo drugače ima samo na motorju. Sam je izjavil, da s čelado, ki jo je ponavadi imel na skuterju, ne bi preživel. Po nesreči si je kupil novo S1 (po vsaki nesreči, v kateri si vdaril z glavo ob tla je treba zamenjati čelado in tisto vdarjeno zavreči) in jo do takrat dalje nosil tudi na skuterju, dokler ni zaradi službe (pomanjkanje časa in energije) pustil motorizma.

Če pa imaš probleme s katerimi izseki raziskave in poročila COST 327 in si prepričan, da laik veš več kot pa strokovnjaki s tega področja, pa ti predlagam da se obrneš na organ EU, ki je to raziskavo izvedel in sestavil poročilo, in se pri njih pritožiš in tako ali drugače izraziš nestrinjanje z njihovimi ugotovitvami. Nadaljna instanca je pa tudi profesor Hugh "Harry" Hurt, ki je napisal The Hurt Report za NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) in je že davno bil postavljen v Motorcycle Hall of Fame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob vsem tem se mi poraja vprašanje, kdo je potem RAZGRABIL lidlove preklopne čelade? Že v petek je na štajerskem ni bilo več moč dobiti... očitno (nas) je precej kupcev pravih bebcev... skratka, roba je pošla v dveh dneh!:evilgrin: ...aja, za sopotnice,... bomo tašče s seboj fural...:kva2::kva2:, pa mal izzival...

No v teste, prej objavljene, pa seveda ne dvomim, in sploh se nimam za strokovnjaka...:trance_27_notworthy: in za svojo Xlite 601 sem pred leti plačal v razprodaji 130 € in več gotovo nikoli ne bom dal za čelado...:closedeyes:

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest VisualID

Ob vsem tem se mi poraja vprašanje, kdo je potem RAZGRABIL lidlove preklopne čelade? Že v petek je na štajerskem ni bilo več moč dobiti... očitno (nas) je precej kupcev pravih bebcev...

Ne mislim nikogar obkladati s kakimi žaljivkami in podobnim, daleč od tega, vsak se odloča zase in ne bom pustil, da bi me kdorkoli potegnil dol na to stopnjo. Edino, kar sem hotel je posredovati srenji na tej strani nekaj podatkov in dejstev in da si dalje sami ustvarijo sliko.

Še vedno imam v glavi sliko od prejšnjega ponedeljka v Arclinu pri Vojniku. Sem se tam mimo peljal z motorjem kakih 15-30 minut po nesreči, tisti revež je še vedno ležal na tleh pokrit. Takih stvari nočem več videti. Če sem s svojim postom pomagal rešiti vsaj eno življenje je dosegel svoj namen.

Glede sopotnic... za svoje sopotnice imam brezhibno AGV čelado. Kaj pa kdo iz tega potegne je pa njegova stvar.

Popravljeno . Popravil VisualID
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob vsem tem se mi poraja vprašanje, kdo je potem RAZGRABIL lidlove preklopne čelade? Že v petek je na štajerskem ni bilo več moč dobiti... očitno (nas) je precej kupcev pravih bebcev... skratka, roba je pošla v dveh dneh!:evilgrin: ...aja, za sopotnice,... bomo tašče s seboj fural...:kva2::kva2:, pa mal izzival...

Res hočeš odgovor? Tisti ki škrtarte kjer se ne škrtari.

1. pravilo motorista! Ne šparaj pri gumah in zaščitni opremi, predvsem pri čeladi ne.

Drugač pa X-lite, ki ima redno maloprodajno ceno 350 in jo slučajno dobiš nekje na eni odprodaji za 130€, ni niti približno isto kot neka čelada po redni ceni 100€, kaj šele po redni ceni 60€.

Brez skrbi, da ima tudi Lidl oreng maržo pri tisti 60€ čeladi in to ni dejanska vrednost čelade. Če že primerjaš z X-lite na takem znižanju potem postavi v isto luč tudi tole čelado. Če bi bla tolk znižana, kot je bila omenjena X-lite, bi bila 25€.

Drugače pa itak je to odločitev vsakega posameznika kaj si bo dal na glavo. Komur je par € tako pomembno, da varčuje pri takih zadevah, pa naj. Je pa vseeno prav, da se pri taki javni debati na forumu pove, da se pri čeladah ne špara, ker forum bere tudi veliko število frišnih motoristov, katerim je treba pravočasno vcepit pomen varnosti, predvsem glave.

Drugače pa tole kako so razgrabili čelade ne pove popolnoma nič drugega, kakor to, da hočemo vsi imet vse in to napol zastonj.. En primer.. Ko so se prvič pojavili kitajski atvji pa razni minimoti na slo sceni je par folka precej zaslužilo. Ljudje so razgrabili zadevo. Blo je do 10x cenej ko japonska konkurenca, na zunaj so te zadeve zgledale odlično.. Kaj je pa potem bilo, pa vsi vemo. Ponavadi že po par 100km ni več šlo, potem pa jok in stok. Ker si pač dobil kar si plačal - sranje!

Pa ne pravim, da so te čelade sranje. To primerjavo sem dal sam zato, da ti pokažem, da to, da kupci nekaj razgrabijo, še ne pomeni, da so razgrabili zato ker je dejansko kvalitetno.

Dejstvo je, da pri nesreči in udarcu v glavo rabiš vsak % "presežka varnosti" kot ga lahko dobiš. Tut če je Xlite samo 1% bolj varna od tele, je to veliko več vredno kot 200€ razlike v ceni, ko si enkrat v nesreči. Ne moreš pa trdit, da je nek poceni plastičen diskontni izdelek identično primerljiv z idelkom neke tovarne, ki je specializirana samo v čelade in se z izdelavo, materiali, itd, ukvarja že 30 let.

No, vsak nej presodi sam kolk se ceni. Jaz vem, da svojo glavo bolj od Hoferjeve ali Lidlove čelade.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, v LIDLU sem takrat, ko je bila tale motoristična oprema na prodaj, kupil motoristični nahrbtnik, z trdim hrbtom. Sicer mi ni deloval ne vem kaj ampak sem ga kupil, ker žal na motorju nimam prostora za prvo pomoč, ki jo je dobro imeti za na kakšne daljše fure kot preventivo, da ne plačaš kazni če te ustavijo in se zapičijo v prvo pomoč. Mislim, da je večina enakega ali podobnega mnenja, ker roko na srce, bi malo kdo od nas šel pomagat nekomu, ki je imel hudo prometno nesrečo. Mislim bi šli ampak kaj dosti en bi pomagali prej škodovali saj sem jaz tiste ure o prvi pomoči pozabil v 14 dneh. Da ne bom samo offtopic, nadaljujmo z nahrbtnikom. Za njega sem plačal 17€, kar je praktično zastonj za to kar sem dobil. Dobil sem lep nahrbtnik, z odsevnim napisom na zadnji strani, kapaciteta nahrbtnika je 15l kar je veliko, tista platnica ne vem kako je z njo in tudi upam, da ne bom nikoli izvedel. Aja in na navodilih(papirju, etikati) je pisalo, da je nepremočljiv. Takrat sem mislil, da je larifari. Ampak se je izkazalo, da ni. To soboto sem šel eno lepo turco čez Kras. In glej ga zlomka, pri Sežani se je ulilo kot iz škafa. Doma sem iz Ajdovščine. Pralo me je kar dolgo ampak ko sem prišel domov je bila notranjost nahrbtnika SUHA, niti kaplijca ni prišla noter. To vem zato, ker sem imel v nahrbtniku en zvezek(sošolčev, ki sem ga pozabil vzeti ven ko sem ga šel iskati :P ). Aja takrat sem si tudi rokavice kupil v LIDLU(15€) in ravno tako niso razočarale. Zračne so, grejejo, hladijo, spotim v njih se ne in nepremočljive so tudi(sprobano takrat kot nahrbtnik). Tako, da bom kakšno malenkost še kupil v LIDLU. Ker za tako ceno, dobiš še predobro :)

Glede čelad pa nevem: Sam imam od AGVja in sem popolnoma zadovoljen. Čelado z LIDLA pa nevem če bi kupil :)

Popravljeno . Popravil znj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, s tem se popolnoma strinjam.. Jaz sem že veliko zadev kupil v Hoferju in Lidlu, pa se nekatere obnesejo presenetljivo dobro. Ne mislim zdej moto opreme, tako na splošno.. Od pohodne jakne, do orodja.. Sem pa naletel parkrat tudi že na "škart" robo. Kljub temu, da je veliko stvari čisto ok, vse niso. In tudi tiste stvari ki so ok, se pri specializiranih proizvajalcih, za seveda veliko več denarja dobijo boljše.

In pri čeladi je isto. In ker je to najpomembnejši del za varnost, je dobro samo najboljše, tudi če bistveno dražje. Zato Lidl in Hofer za ostale zadeve ja. Včasih celo zelo priporočljivo. Pri zaščiti glave pa res ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še en komentar.. Glede preklopne ne vem iz katerega materiala je, ker ne najdem letaka.. Ampak jet čelada, ki so jo imeli v ponudbi od 27.5. piše, da je iz ABS plastike..

To je najcenejša in "najslabša" plastika za izdelavo čelade. Recimo nolanove plastične čelade, torej tiste iz nanjižjih rangov" uporabljajo polikarbonat Lexan, ki je kar 30% trpežnejši od ABSa, in tudi po drugih lastnostih bolj primeren za čelado. Že to je dovolj velika razlika, da se ne splača šparat.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno so minimalne zahteve kaj mora čelada prenesti. Velika napaka pri homologacijah je da se ocenjuje le ustreznost glede na minimalne predpisane zahteve.

Ako bi se ocenjevale tako kot crash testi pri avtomobilih (z zvezdicami po segmentih) mislim da bi bila slika precej drugačna. Kolikor vem so se večji proizvajalci oziroma predvsem Arai zavzemali za takšno ocenjevanje.

Kakor komu. Jaz je ne dam na glavo, itak ima pa vsak sam izbiro kako se bo odločil. Če že ne drugega je čelada baje glasna in se rosi. Pa si zdaj predstavljaj da te cel dan na potovanju zaliva dež ti pa na vizirju kondenza za izvoz.

se popolnoma strinjam z tem postom. ECE standard predpisuje samo minimalne zahteve, recimo tako kot bi bilo 1 zvezdica na crash testu.

kar se tiče pridobitve CE standarda je tako, da obstajajo določeni testni laboratoriji, ki so "popustljivi" in prozvajalci vejo kateri so, zato bi če bi raziskovali videli, da se verjetno pri skoraj vseh (ne samo čeladah) homologacijah pojavljajo določeni italijanski in španski laboratoriji, ki podeljujejo certifikate malo bolj po domače.

jaz bi tako čelado imel za skuterja, za kaj več pa ne ampak to je moje mišljenje.

kar se pa tiče ostale robe pa je nepremočljivost ali vzdržljivost še najmanjši problem. ni problem naredit nepremočljivega rukzaka ali čevlja, ki bo držal dolgo. problem je narediti material, ki ne premoči in obenem diha.

zato imate v hervisu gore-tex ali windstopper zimske jakne za 50-100€ in v npr. iglu sportu jakne iz "istega" materiala za 300-500€. potem pa je samo pomembno za kaj in koliko jo uporabljaš. za turistično smučanje bo vse OK, verjetno pa alpinisti nebi v himalajo šli v hervisovem goratexu.

no pri čeladah in moto opremi je isto - edini problem je da tako profiji kot amaterji z motorjem padamo in da pač ni vseeno kaj imaš takrat na sebi.

sicer pa ferek - ti se itak nimaš kaj bat. po postih sodeč si ultra varen voznik in takim se nič ne zgodi :whistle:

no mogoče edino če kje zaradi zarošene čelade in glavobola od šumenja pri manevriranju pred gostilno ubrišeš.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi dodal še en "praktičen nasvet": moto oprema, kupljena v špeceriji, zagotovo ni namenjena resni in pogosti uporabi hitrih motoristov.

Ne pozabite pa, da so med nami tudi skuteristi, pa čoperisti, pa old-timer-motoristi, itd ..

Za takšno občasno uporabo pri zmernih hitrostih, je tudi LIDL-HOFER oprema po mojem mnjenju, kar OK.

Sam se sicer ščitim z Dainese kombinezonom in Shoei čalado, pa vendar je, za ta drug motor, oldtimer, ali pa za skuter, kadar jo malo mahnem na kafetek, taka LIDL-HOFER oprema čisto OK.

Kakor sem zapisal že v enem postu pred par dnevi: če bi mi, kupci, poznali dejansko proizvodno vrednost opreme (razvoj + izdelava) in jo primerjali s prodajno ceno, bi vsi pobledeli od jeze.

Če bi npr. od maloprodajne cene čelade priznane znamke odšteli marketinške stroške in poprodajne stroške (garancija, servis, MASTNE marže, itd ...), bi pristali skoraj na maloprodajni ceni LIDL-HOFER opreme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi dodal še en "praktičen nasvet": moto oprema, kupljena v špeceriji, zagotovo ni namenjena resni in pogosti uporabi hitrih motoristov.

Ne pozabite pa, da so med nami tudi skuteristi, pa čoperisti, pa old-timer-motoristi, itd ..

Za takšno občasno uporabo pri zmernih hitrostih, je tudi LIDL-HOFER oprema po mojem mnjenju, kar OK.

Sam se sicer ščitim z Dainese kombinezonom in Shoei čalado, pa vendar je, za ta drug motor, oldtimer, ali pa za skuter, kadar jo malo mahnem na kafetek, taka LIDL-HOFER oprema čisto OK.

Kakor sem zapisal že v enem postu pred par dnevi: če bi mi, kupci, poznali dejansko proizvodno vrednost opreme (razvoj + izdelava) in jo primerjali s prodajno ceno, bi vsi pobledeli od jeze.

Če bi npr. od maloprodajne cene čelade priznane znamke odšteli marketinške stroške in poprodajne stroške (garancija, servis, MASTNE marže, itd ...), bi pristali skoraj na maloprodajni ceni LIDL-HOFER opreme.

Se strinjam

Sam dvoje bi pripomnil..

1. Zame je vseeno koliko pogosto uporabljam čelado in na kakšnem vozilu.. Sile so že pri recimo 50km/h kolikor doseže vsak skupet, oldtimer, itd, pri direktnem udarcu tako zelo velike, da rabiš na glavi najbolje kar lahko dobiš. Tako, da jaz nisem eden tistih, ki bi rekel, "ah za skuter je pa tut to ok". Privošči si najboljšo čelado kar si lahko, pa magari če se s tomosovim avtomatikom voziš :)

2. Marže in ostali stroški so napram dejanski proizvodni ceni OGROMNI. Pri vseh stvareh je to. Ampak ti stroški obstajajo tudi pri Hoferjevih ali Lidlovih čeladah. Če oklestimo eno Shoei, do recimo 60€ dejanskega proizvodnega stroška. Se ena Hoferjeva s to maloprodajno ceno ziher oklesti vsaj do 20€, pa verjetno je še precej manj dejanskega proizvodnega stroška po komadu.. Razlika med 20 in 60€ je pa OGROMNA v smislu proizvodnih stroškov, v tej razliki so bistvene razlike v materialu, kvaliteti, itd.. Kljub temu, da se malo sliši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina vas malo obrača moje besede... Nikjer nisem trdil o oh in sploh kvaliteti Lidlove čelade... Napisal sem, da sem jo izključno kupil za rezervo za osebo z očali ki za 3x letno ne rabi dražje preklopne čelade, poleg ene MTRjeve in Nolan N 70, moje X lite in moje Braincap za 20 € (JA za pozirat ali kao ste že napisali - no jaz jo imam do štacune pa za poleti ob obali itd) skratka za Frajerja špilat in nosit glavo naprodaj... Napisal sem da me je začudilo kako hitro je pošla in da me je presenetila (navidezna!) kvaliteta v primerjavi z Cenovno malo dražjim MTRjem in PROBIKERjem, ki tudi ne moreta biti ne vem kaj! Tudi če jo bom sprobal nekega hodega hrupa ali prepiha pri meni ne bo, zaradi šipe, bi bila pa verjetno obupna na kakem SSju..:surrender:

Napisal sem tudi da je adacov (ne vem kak) test prestala, da pa je sam nisem ob tla metal da bi sprobal... Jo pa osebno, čeprav je moja številka gotovo ne bom uporabljal, ker delam po 15000 letno in se nekako nimam za nekega "vikend šoferja"..:trance_27_notworthy:

Zgolj v vednost svojo XLite 601 sem za omenjeno ceno kupil pri uvozniku in ne "kr nekje" zato jo tudi tam redno servisiram, čeprav takole po videzu Shoia ali Araia ne dosega. Če pa bi zadjle zase kupoval čelado bi to bila nedvomno N43 AIR, ki v stilu 3 čelade v eni, najbolj pooseblja moj stil vožnje...:trance_27_notworthy:

Kolikor pa kdo na motorju reskira je pa njegova stvar... sam nikoli ne polagam ovinkov in "hitrostne rekorde" podiram le za kratek čas na AC... Po drugi strani pa poleti pri 30 C redno prakticiram vožnjo v kavbojkah (včasih tudi kratkih hlačah), ter v lajblču in kratkih rokavih (že prejšnji četrtek od MB do doma), pa nisem nek naiven mulc in se popolnoma zavedam tveganja in nevarnosti, a sem (malo preveč) rad "komot" in sovražim vročino, pa ne bi zdaj se v slabo voljo spravljal z razmišljanji o morebitnem padcu... v tem primeru bom gotovo popolnoma spremenil mišljenje... :headbang:

Kot je že marsikdo zapisal, se je pa zanimivo vprašat o proizvodnji ceni takih (in podobnih, dražjih) izdelkov!:lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13:00 sem bil v Lidlu, pa je bilo še nekaj teh čelad. Torej narod le ne kupuje kar na blef, ker so pač cenejše, kot normalne cene. Jaz moji ženki ne bi kupil tega, ima isto čelado kot jaz. Pa čeprav gre na furo le parkrat na leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. Marže in ostali stroški so napram dejanski proizvodni ceni OGROMNI. Pri vseh stvareh je to. Ampak ti stroški obstajajo tudi pri Hoferjevih ali Lidlovih čeladah. Če oklestimo eno Shoei, do recimo 60€ dejanskega proizvodnega stroška. Se ena Hoferjeva s to maloprodajno ceno ziher oklesti vsaj do 20€, pa verjetno je še precej manj dejanskega proizvodnega stroška po komadu.. Razlika med 20 in 60€ je pa OGROMNA v smislu proizvodnih stroškov, v tej razliki so bistvene razlike v materialu, kvaliteti, itd.. Kljub temu, da se malo sliši.

Tole pa kar malo na pamet sekaš a ne ?

Razlika med maržami v verigi proizvajalca do navadne trgovine in proizvajalca do tehle diskontnih je kar precejšnja.

In Hofer/Lidl imajo te produkte za vabo (kot je že Darko3g omenil).

Tako, da kar si privoščijo je to, da jih v posamezno trgovino dajo sorazmerno malo, zelo pa dvomim, da bi dali neko zelo slabo kvaliteto.

Se ne bi čudil, če je za omenjeno blagovno znamko skrit kar kak precej renomiran proizvajalec čelad :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor pa kdo na motorju reskira je pa njegova stvar... sam nikoli ne polagam ovinkov in "hitrostne rekorde" podiram le za kratek čas na AC... Po drugi strani pa poleti pri 30 C redno prakticiram vožnjo v kavbojkah (včasih tudi kratkih hlačah), ter v lajblču in kratkih rokavih (že prejšnji četrtek od MB do doma), pa nisem nek naiven mulc in se popolnoma zavedam tveganja in nevarnosti, a sem (malo preveč) rad "komot" in sovražim vročino, pa ne bi zdaj se v slabo voljo spravljal z razmišljanji o morebitnem padcu... v tem primeru bom gotovo popolnoma spremenil mišljenje... headbang.gif

Mnja, ko te pri umirjeni vožnji skozi mesto "zbije" avto pri 40 km/h, ugotoviš da ne glede na to, kako svinjsko ti je vroče, je veliko bolje imet gor komplet opremo, tud za tist slab km kot kavbojke (da o kratkih hlačah ne bi headbang.gif ) in bit potem cel odrgnjen. Žal je tako, da tudi če se ti odločiš, da se boš peljal počasi in pazil, drugi tudi slučajno ne bodo nič bolj. In žal kot je Jure že napisal, ker si ravno ne moreš zbrat, kdaj se boš valjal po tleh (če se je že glih treba, ane whistle.gif - po lastni ali tuji krivdi ), je pa zato toliko bolj pomembno, da vedno maksimalno poskrbiš za svojo varnost ob morebitnem padcu. In ker sem nekaj časa preživela tudi na Soči, absolutno preveč cenim svojo bučko, da bi jo pustila v 40E Hong Kong magic vedru za na glavo. Vse ostalo pocajtaš, možganov se žal zaenkrat še ne da. In tudi mojim sopotnikom so oproščene samo motoristične hlače, vse ostalo more bit gor, pa čeprav se pelje samo npr. 1x letno. Se že da sposodit od koga opremo za ta čas, če že želje po več ni. Bolje malo tečnarit, kot da se potem grizeš, če se slučajno kaj naredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor pa kdo na motorju reskira je pa njegova stvar... sam nikoli ne polagam ovinkov in "hitrostne rekorde" podiram le za kratek čas na AC... Po drugi strani pa poleti pri 30 C redno prakticiram vožnjo v kavbojkah (včasih tudi kratkih hlačah), ter v lajblču in kratkih rokavih (že prejšnji četrtek od MB do doma), pa nisem nek naiven mulc in se popolnoma zavedam tveganja in nevarnosti, a sem (malo preveč) rad "komot" in sovražim vročino, pa ne bi zdaj se v slabo voljo spravljal z razmišljanji o morebitnem padcu... v tem primeru bom gotovo popolnoma spremenil mišljenje... :headbang:

No, jaz sem z mopedom pri 20kmh pogrnil po asfaltu v hlačah in kratkih rokavih, pa sem imel lepo oluplen kolen in komolc in se je lep čas pa boleče cajtalo.

Spet drugič sem pa pri 10kmh v trenirki pogrnil na terenu in se kvalitetno udaril v kolen, da sem en teden šepal. :)

Torej, za nudiste je FKK, ne motor. B)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole pa kar malo na pamet sekaš a ne ?

Razlika med maržami v verigi proizvajalca do navadne trgovine in proizvajalca do tehle diskontnih je kar precejšnja.

In Hofer/Lidl imajo te produkte za vabo (kot je že Darko3g omenil).

Tako, da kar si privoščijo je to, da jih v posamezno trgovino dajo sorazmerno malo, zelo pa dvomim, da bi dali neko zelo slabo kvaliteto.

Se ne bi čudil, če je za omenjeno blagovno znamko skrit kar kak precej renomiran proizvajalec čelad :whistle:

Ne, nič na pamet ne sekam. Ajde, tele številke niso točne, ampak saj smo se sam o primerjavi pogovarjali. Imam pa drugač znanca, ki je precej pri koritu v Hoferju in sva enkrat debatirala na to temo. Ne lih o čeladah, ampak na splošno o teh akcijskih artiklih. Res da so marže manjše kot pri kakšnih drugih, ampak še vedno pa so občutne marže. In kljub temu, da je procentualno marža lahko manjša kot pri neki uveljavljeni znamki še vedno niti približno ne pridemo do iste proizvodne cene v primeru o katerem smo debatirali. Pri sami proizvodni ceni na kos je pa vsak € bistvenega pomena kar se tiče kvačitete materialov in izdelave.

Sicer pa že samo dejstvo, da je material navadna ABS plastika, ki velja za najbolj ceneno in manj trpežno, oziroma s slabšimi lastnosti od nekaterih ostalih polikarbonatov, zame pove dovolj, da take čelade ne bi dajal na glavo.

Lahko sicer, da je zadaj tudi kakšen izmed bolj znanih, ne bom trdil da ne. Lahko so čelade res super. Ampak lih tako so lahko pa en kitajski šrot, ki je sicer dosegel minimalne zateve ampak ni senca nekemu boljšemu proizvajalcu.. Ker tega ne vemo, vsaj jaz nisem pripravljen tvegat sam zato, da bi prišparal par tankov bencina. Ziher je ziher, ko smo pri zaščiti glave..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...navadna ABS plastika?... Kako dolgo pa že poznamo polikarbonat, lexan itd, kompozite?..:krneki:.. Potem smo pred leti resnično vsi nosili "glave na prodaj"...:closedeyes:

Mene osebno pri lidlovi (crivit sport) čeladi ne skrbi toliko kako bo "tolkla ob asfalt", bolj zanimivo bo kakšna bo kvaliteta vizirja (sta sicer 2) in predvsem kako dolgo bo deloval preklopni mehanizem... Kolega je 4 leta nazaj nabavil airohovo za takratnih 35000 sit, po dobrem letu in pol sicer kar intenzivne uporabe na skuterju je bil preklopni mehanizem razjeban, da je sam dol padal...:headbang: Tu se bo pokazala kvaliteta sestavnih delov, ker dvomim, da je tisti, ki je to čelado spravil skupaj, izdelal tudi vse sestavne dele... Verjetno je "zmetana" skupaj (čeprav na videz dobro) v stilu "malo od tu, malo od tam".:alien1:..

Je pa res, da bom to kvaliteto težko ugotovil, ker se ne bo tako intenzivno uporabljala... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo tak bom reko...Lidl, Hofer in podobne trgovine so za klobase, pijačo itd...Če pa hočete bit varni na cesti, če se že ne vozite samo z mopedom v trgovino pa moto opremo kupujte v SAMO zato opremljenih trgovinah (jih imamo v SLO kar nekaj in to vrhunskih)!!!! so finančne težave..., vendar za motor in moto opremo dajte nekaj dodatnega cvenka. ;))

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo tak bom reko...Lidl, Hofer in podobne trgovine so za klobase, pijačo itd...Če pa hočete bit varni na cesti, če se že ne vozite samo z mopedom v trgovino pa moto opremo kupujte v SAMO zato opremljenih trgovinah (jih imamo v SLO kar nekaj in to vrhunskih)!!!! so finančne težave..., vendar za motor in moto opremo dajte nekaj dodatnega cvenka. trance_44_wink5.gif)

Tle se pa ne strinjam... Jebi ga, kdor je nabavu nej poroca, kako se bodo stvari obnesle.. Pol bomo vidl, al smo se zajebal, al ne.. Z nakupom al brez..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!