Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

vsisni so bili ok, izpušne pa je 3 malenkost prilagodil

popravljam, izpušni na 3 cilindru je bil za prilagodit, ostali v mejah tolerance, in kontrola je bila opravljena na 46kkm

http://www.motosvet.com/tabla/topic/34207-kawasaki-z-1000-sx/page-28#entry2048811 pravzaprav če prebreš ene 20 strani nazaj je opisana vsa zgodovina mojga mopeda-je ko servisna knjigica :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsisni so bili ok, izpušne pa je 3 malenkost prilagodil

Ja sej pravjo da večinoma če je motor ok ni kaj velik za popravljat, je pa fanj da se pogleda tako da že to je +300 eur za moje pojme. Bom vidu drugo leto kako bo finančno stanje... pa te bom potem še kaj povprašal o opremi itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI:

Resno misliš vzet novega SX-a?  Če ja, katero barvo imaš v mislih? :)

 

Tudi jaz bom po vsej verjetnosti vzel novega SX-a, ker mi je izredno všeč motor,  verjetno bom kupil zelenega, ampak me full jezi to, ker ni več na razpolago letnika 2014, ker mi je barvna kombinacija izredno všeč (tank in sprednja maska zelena) , tile ki pridejo zdej, torej modelno leto 2015 pa mi niso tok všeč, ker ima  črn tank in črno sprednjo masko. :(

 

No nima veze, dej povej kako se obnese originalna vetrna zaščita. Do zdej sem imel Z750 (naked), pa me zanima, kolk dejansko  manj piha v prsi, noge, v čelado  kot na nakedu? Ker na nakedu na avtocesti orng premetava glavo in fejst piha v prsa zato tudi razmišljam o nabavi tega motorja.

 

Pa še nekaj me zanima če kdo ve, tile stranski kovčki 2x28L kot original dodatna oprema za tanovega SX-a  stanejo okoli 800 eur, kako pa so kaj deklarirani za max hitrost?

Se lahko z njimi pelješ tudi 200km/h, ali je ista fora kot za tiste navadne kovčke, kjer je max hitrost 120km/h.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej pravjo da večinoma če je motor ok ni kaj velik za popravljat, je pa fanj da se pogleda tako da že to je +300 eur za moje pojme. Bom vidu drugo leto kako bo finančno stanje... pa te bom potem še kaj povprašal o opremi itd..

Se ne gre za popravljat ampak za nastavit tolerance ventilov, a je al ni kaj za delat, to moraš naredit vsakih 40-45kkm. Cifra okrog 300€. Sam to je pa vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI:

Resno misliš vzet novega SX-a?  Če ja, katero barvo imaš v mislih? :)

 

Tudi jaz bom po vsej verjetnosti vzel novega SX-a, ker mi je izredno všeč motor,  verjetno bom kupil zelenega, ampak me full jezi to, ker ni več na razpolago letnika 2014, ker mi je barvna kombinacija izredno všeč (tank in sprednja maska zelena) , tile ki pridejo zdej, torej modelno leto 2015 pa mi niso tok všeč, ker ima  črn tank in črno sprednjo masko. :(

 

No nima veze, dej povej kako se obnese originalna vetrna zaščita. Do zdej sem imel Z750 (naked), pa me zanima, kolk dejansko  manj piha v prsi, noge, v čelado  kot na nakedu? Ker na nakedu na avtocesti orng premetava glavo in fejst piha v prsa zato tudi razmišljam o nabavi tega motorja.

 

Pa še nekaj me zanima če kdo ve, tile stranski kovčki 2x28L kot original dodatna oprema za tanovega SX-a  stanejo okoli 800 eur, kako pa so kaj deklarirani za max hitrost?

Se lahko z njimi pelješ tudi 200km/h, ali je ista fora kot za tiste navadne kovčke, kjer je max hitrost 120km/h.

 

Lp

Resno mislim. Barva bo črna itak. Deklarirana hitrost kufrov (Givi itd) je vedno okrog 120km/h, da se zaščitijo. Drugač pa mirno pališ preko 200km/h.

Vetrna zaščita: pri spuščeni šipci je nekoliko pritiska v prsa, pri ermaxovi pa nič. Noge in spodnji del je lepo ujet v oklep in ni nobenega pihanja. Sedaj pa AC: če dvigneš original šipco, tja do 150km/h je kar dobro, čez pa ne več toliko, govorim za dolgotrajne vožnje po AC, katere itak meni ne odgovarjajo in ponavadi, če že grem vozim tja do 130km/h.

Cena original kufrov je: 544€ + poštnina  http://www.kawasakioriginalparts.com/product.php?xProd=239407&currency=2

oziroma če vzameš Z1000sx tourer, bi morali biti v originalu zraven. Kar sem lani testnega SXa gledal, so kufri dobro pritrjeni in zelo malo moteči pri vožnji. Sicer je pa najbolj moteč ponavadi zadnji kufer, ko pri velikih hitrostih(nad 200km/h) vrtinči zrak in povzroča tresenje motorja.

 

Kar sem gledal na avtonet se še dobijo 2014 letniki, po mojem se bodo tudi še spomladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz tud živ....za novga pa še zaenkrat nebo..??? itak pa je stari špica :OK:

Špica, se strinjam. Dokler se mi bo vse smejalo ko se vozim, bom vedu, da je špica. Menjal bom pa itak samo zato ker sem si zaželel novega, pač tisto podaljšano 6 brzino, pa 4 kojne več, pa kufrčke, pa zato ker sedaj še nekaj dobim za mojega. Drugače pa lahko rečem, laufa kot šwicarska ura. Zadnjič, ko je ventile nastavljal, mi je serviser pokazal slike in rekel, da je tale agregat po njegovem zelo posrečeno narejen, ker ima ful placa (torej da ni vse stisnjeno in filigransko nabasano v škatlo, zato so manjša pregrevanja in obrabe materialov), da lahko celo roko not vtakne (haha) in da po njegovem bi moral tudi 200000km nardit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede kovčka, pač me je nekak strah, da bi mi ga med vožnjo pri višji hitrosti dol vrglo, kar se mi je naredilo na z750, ko mi je givi kovček dol padu med vožnjo, pred tem pa sem naredil čez 1000km brez da bi ga dol jemal. Ne vem zakaj se je to nardilo, zato pa imam pomisleke glede teh kovčkov. Se pa tudi večkrat peljem 200+, tk da ne vem kje bi preveril,da ti originalni stranski kovčki  dopuščajo takšne visoke hitrosti. Si ne upam dati 700 eur, potem pa zgubim katerega med vožnjo :grrr

 

Letnikov 2014 nimajo več, niti enega, sem klical v DKS in je razrodano vse. Če bi imeli, bi ga takoj naročil, ker se mi zdijo vse barve zelo posrečene.Tudi srebrna. :yes:

Pri 2015 pa me izredno moti črn tank in sprednja maska, pač sem malenkosten. :grim .

 

Črnega boš vzel, hm, 2014 črn je bil strupen, ker je bil cel metalik black, 2015 pa je črn z kombinacijo sive karbon barve. Kakšen zgleda v živo, ne vem.

 

Ja novi ima res podaljšano 6 brzino, ampak baje še vedno prekratko.  Ne boš verjetno kej dost opazil razlike. Kar mi je pri novem najbolj všeč v primerjavi z staremu je KTRC, še posebno v dežju pride prav in boljše sprednje vilice, boljši ABS in boljši (trši) zadnji blažilnik ki se kar prek ročke nastavlja trdota. Seveda tudi novi pritrdilni mehanizem za stranske kovčke je fenomenalen. 

 

Aja, pri nas naj bi stali ti kovčki slabih 800 eur :jezen

Torej na tej strani,kjer stane set  544 eur, če prav razumem to zajema oba kovčka v barvi in vse kar rabiš za namestitev z 2 ključavnicama ?

Mogoče veš koliko pride poštnina?

 

 

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klikni na link pa poglej, če znaš angleško lepo piše spodaj kaj vse je v tej ceni :D

*6 brzina je fajn ker je podaljšana zaradi porabe pri večjih hitrostih, drugače mi pa nič ne manjka, ker čez 200km/h se zelo redko peljem. (pri meni so najbolj uporabne hitrosti med 80-140km/h kjer pa tale agregat blesti)

*Olje v vilicah sem že sedaj menjal in dal 10ko in je fantastično, nastavitve default, v nasprotnem moraš en krog zategnit prednapetost in dušenje 1 četrt. Ravno tako zadnji amortizer 1 klik več prednapetosti in 1/8 povrat.

*Motorjev pa nima samo DKS poglej malo na Avtonet. (motrjet, panigaz, motoland) http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=8858068&show=1

*Boljši ABS in zavore je fajn ker so, ampak tudi sedanje opravljajo svoje delo zelo dobro. 

*Kar pa se tiče kovčkov: če boš kupoval novega naročiš skupaj s kufri (turer verzija), kjer je en kjuč za cel moped.

 

Za novga se odločam izključno ker si pač želim novga (pa dnar mora krožit), pa sedanji ima še nekoliko vrednosti. Drgač pa je moj bomba in ga gladko lahko furam naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI:  Že res, da ni samo DKS, ampak problem je tukaj, ker vse te trgovine ki si jih ti naštel, jemljejo motorje od DKS-a, ki je uvoznik za kawasakije. In katero koli trgovino sem poklical, tudi v DKS, so neki preverjali v računalniku in jih ni več za dobit.  Neka čudna politika je to. Sem rekel, če lahko da povpraševanje v centralno skladišče v evropi in kao da da se ne da oz nimajo tam tudi nobenega. :wacko:

Iz tujine pa se verjetno ne splača, zaradi davkov, DMV-ja in kup enih papirjev in poti.

 

Če veš za kakšnega 2014 sx-a, pridem kr po njega. :yes:

Kje pa ga boš ti vzel?

Ti verjamem, da si želiš novega, js še tok bolj, ker ga še ssploh nisem okusil, SX je men eden najlepših motorjev. Tko da verjetno bova že dva nova kupca :naughty:

 

Ja to pa vem, če bom hotu met en ključ za motor in kovčke, bom mogu skupaj naročit kot tourer model. Se še nisem odloču, mogoče bom kr vzel zadnji kovček en givi maxia  55L in bo to to. Pa še dost cenej je.

 

mladench:

A ti tud nabavljaš? .)

ja tud js sem si mal za hec konfiguriru, sam kaj, ko ni teh 2014 modelov več. Enostavno mi 2015 niso tok všeč, zaradi črnega kesla in maske. Očitno se bom mogu zadovoljit.

 

Sem zdj mislu klicat v EUTRADE.SI, za tiste crash pade, ko je nekdo dal link zgoraj, pa vidim da imajo MRA temne Vizirje po 62eur kar je ugodno, pa vidim da je to avstrijska trgovina. Pa sem spet tam.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spomladi bom čaral. Bo pa RDEČe/ČRn :D

Si preveril na linku od autoneta? Tam je en črn od Panigaza. Če ga pa nimajo jih napizdi koji kurac oglašujejo :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@renny veš kako je, gledam, bi menjal. Zdj k sm pa neki našparu, pa se je še baba oglasla pa bi stanovanje :D no na konc bova pa sprejela kompromis pa kupla stanovanje :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami....sem slišal, da ima spodnja lokomotiva novejšo, predvsem pa bolj zanesljivo tehniko, kot pa vozilo, ki je parkirano pred njo.... Lokomotiva ima recimo "traction kontrol" v obliki peska, itd...  :P  

post-35672-0-19715000-1415644561_thumb.jpg

 

Ali lahko potrdiš omenjene informacije za vse potencialne kupce?  :kva1:

Hvala za odgovor :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami....sem slišal, da ima spodnja lokomotiva novejšo, predvsem pa bolj zanesljivo tehniko, kot pa vozilo, ki je parkirano pred njo.... Lokomotiva ima recimo "traction kontrol" v obliki peska, itd...  :P  

attachicon.gifkwak.jpg

 

Ali lahko potrdiš omenjene informacije za vse potencialne kupce?  :kva1:

Hvala za odgovor :lol:

Da, kopirali so BMW, ki to napredno tehniko uporablja že od leta 1941 :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI:

Resno misliš vzet novega SX-a?  Če ja, katero barvo imaš v mislih? :)

 

Tudi jaz bom po vsej verjetnosti vzel novega SX-a, ker mi je izredno všeč motor,  verjetno bom kupil zelenega, ampak me full jezi to, ker ni več na razpolago letnika 2014, ker mi je barvna kombinacija izredno všeč (tank in sprednja maska zelena) , tile ki pridejo zdej, torej modelno leto 2015 pa mi niso tok všeč, ker ima  črn tank in črno sprednjo masko. :(

 

No nima veze, dej povej kako se obnese originalna vetrna zaščita. Do zdej sem imel Z750 (naked), pa me zanima, kolk dejansko  manj piha v prsi, noge, v čelado  kot na nakedu? Ker na nakedu na avtocesti orng premetava glavo in fejst piha v prsa zato tudi razmišljam o nabavi tega motorja.

 

Pa še nekaj me zanima če kdo ve, tile stranski kovčki 2x28L kot original dodatna oprema za tanovega SX-a  stanejo okoli 800 eur, kako pa so kaj deklarirani za max hitrost?

Se lahko z njimi pelješ tudi 200km/h, ali je ista fora kot za tiste navadne kovčke, kjer je max hitrost 120km/h.

 

Lp

 

Tale naš DAMI je bolj "turist", škoda SXa za njega :) (uh bo hud)

 

Jest mam Givi kufer TopCase zadej, a je V46 oznaka, testiran nekej cajta na 200 precej +, drži. Sem se pa po izpustu adrenalina spomnu, da ga imam gor in da to ni pametno.

 

Original šipca: je tako kot je napisal DAMI - jest sem imel problem, da mi je na srednji stopniji (spodnja je neuporabna, zgornja je nedostojno grda) pihalo točn v spodni rob čelade in mi je čelado metalo gor/dol. Zato sem podložil šipco z gumijastimi distančniki (2 in 3 par vijakov) da sem za cca 2 cm dvignil zgornji rob.

 

Drgač pa je to "delovni stroj" za veliko hitro prevoženih km. Če kej, bi menjal amortizer zadej,... ampak k se ga navadiš gre tudi s serijskim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haha, turist sm, to maš prav. Mogoč bom pa le kdaj s tabo potoval do črnega kala, da mau primerjava vtise, pa da vidva, kak lima skozi ovinke, ker po AC 200 ne bom gonu :P (lohk pa po ta stari cesti, če te ni strah)

Jaz imam tudi givi V46 in kot sem rekel, je že marsikaj prenesel, vključno Louisovo torbo na sebi. Rekel pa sem da pri hitrostih preko 150 ali 180 se ga začne čutiti, nastanejo vibracije, katerih pa ni, če imam stranske kufre ali pa nič.

 

Kaj konkretno te moti pri zadnjem amortizerju?

p.s. več kot 256km/h po števcu itak ne gre moped :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takle okrcan je prevozil več kot 2000km, torej ni panike, da ti bo kufr odneslo :D

 

417409_374551769281048_1149009286_n.jpg?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sj verjetno bom kr kupu en givi topcase pa bo za moje potrebe čist kul. Že res da ne izgleda tako lepo kot stranski originalni, ni pa tudi tako slabo.

Verjetno ali maxia 55L tech  al pa givi V47 tech. Mogoče je maxia 55L mal prevelika za ta motor, ga je potem sam kovček. :grim

Originalni so lepi, sam majo pa tudi svoje pomanjkljivosti, predvsem cena, pa moja bo težje hodla na motor, pa rajš mam kramarijo na vrhu, kot pa da ta original kovček odpiram pa vse ven pada. Pač razlika med kovčkom + nosilec+plošča in temi originalnimi kovčki znaša ~ 300 EUR oz celo več in rajš kej drugega kupim, kot je temna šipca, crash padi, sekundarno boljšo čelado...

 

Ja verjamem da je delovni stroj, vsepovsod hvalijo motor, z izjemnim navorom. Edino 6 prestava je kao prekratka, pa tudi pri novem je še vedno prekratka. Malo pomaga tudi, da daš sprednjega za en zob (daš 16) večji zobnik ali pa zadaj manjšega (39), pa rahlo podaljšaš prestavna razmerja in hkrati tudi znižaš vrtljaje pri določeni hitrosti. namesto 41:15 daš ali 41:16 ali pa 39:15. Je Kdo od vaju to naredil?

 

Ja ta novi model naj bi imel boljši (trši) zadnji amortizer, pa tudi prednje vilice naj bi bile boljše. Koliko pa se dejansko pozna, pa ne vem.

 

Mene predvsem zanima, kako se kaj KTRC obnese, če ti tudi , ko si v nagibu in preveč odpreš plin "kroti" zadnjo gumo, da ne pride tako hitro do zdrsa ? Ne vem kako se to v praksi obnese?  To bi  znalo prit dostikrat prav, ko se kje preganjaš o ovinkih. :OK: Pa predvsem na mokrem da se  razumemo.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTRC  :eek:  tega in podajanje moči preko map,tega pa vi res ne potrebujete,naročite si brez tega ker se vam lahko pokvari pa itak ste taki profiči da mate vso elektroniko  v zapestju. Pa ne hecam se vidim mojega prijatelja Damija,res dobro pelje brez vseh elektronskih pomagal,zato vrjamem da si on tega ne želi na motorju  ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tle je en keč, ker je ktrc torej je kawasaki elektronika bi kawo-vozci to meli. oni ne bi meli asc, aprc, al kar ma kak ktm, ker ni made in japan in pol se kvari, zastopislš? made in japan enostavno pomeni zadeva nikoli ne crkne. kot una honda cub k so jo z stolpnce dol vrgli pa je normalno delala naprej. japonski motorji so skor k perpetuum mobile

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kratko: KTRC je fajn, ni pa nujen :P

Dual mode je fajn, ni pa nujen. :P

Vse ostalo sem pa par strani nazaj pisal.

Kufri so nujni, podaljški ogledal so nujni, izboljšane zavore in podaljašana 6 so nujni. Povečanje konjičkov je nujno, še lepši izpuh je nujen, duble metuljček je nujen. Črna barva je nujno, no mogoče mau ardeče vmes.

Ostali pejte nabijat v za to namenjene teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sj verjetno bom kr kupu en givi topcase pa bo za moje potrebe čist kul. Že res da ne izgleda tako lepo kot stranski originalni, ni pa tudi tako slabo.

Verjetno ali maxia 55L tech  al pa givi V47 tech. Mogoče je maxia 55L mal prevelika za ta motor, ga je potem sam kovček. :grim

Originalni so lepi, sam majo pa tudi svoje pomanjkljivosti, predvsem cena, pa moja bo težje hodla na motor, pa rajš mam kramarijo na vrhu, kot pa da ta original kovček odpiram pa vse ven pada. Pač razlika med kovčkom + nosilec+plošča in temi originalnimi kovčki znaša ~ 300 EUR oz celo več in rajš kej drugega kupim, kot je temna šipca, crash padi, sekundarno boljšo čelado...

 

Ja verjamem da je delovni stroj, vsepovsod hvalijo motor, z izjemnim navorom. Edino 6 prestava je kao prekratka, pa tudi pri novem je še vedno prekratka. Malo pomaga tudi, da daš sprednjega za en zob (daš 16) večji zobnik ali pa zadaj manjšega (39), pa rahlo podaljšaš prestavna razmerja in hkrati tudi znižaš vrtljaje pri določeni hitrosti. namesto 41:15 daš ali 41:16 ali pa 39:15. Je Kdo od vaju to naredil?

 

Ja ta novi model naj bi imel boljši (trši) zadnji amortizer, pa tudi prednje vilice naj bi bile boljše. Koliko pa se dejansko pozna, pa ne vem.

 

Mene predvsem zanima, kako se kaj KTRC obnese, če ti tudi , ko si v nagibu in preveč odpreš plin "kroti" zadnjo gumo, da ne pride tako hitro do zdrsa ? Ne vem kako se to v praksi obnese?  To bi  znalo prit dostikrat prav, ko se kje preganjaš o ovinkih. :OK: Pa predvsem na mokrem da se  razumemo.

 

Lp

KTRC pomaga pri zdrsu (tako pokonci kot v nagibu), imaš 4 stopnje. Hkrati imaš tudi 2 načina vožnje z vsemi konji al pa približno 70%. Jaz na mojmu nimam nič in mi v bistvu ne manjka nič. Je pa fajn ktrc, ker lahko reši kdaj kako tvojo neumnost, enako kot ABS. Ni pa pametno, da nabiješ KTRC na 4 stopnjo, pol pa sam na polno odpiraš plin, ker se lahko navadiš narobe voziti moped in ne bo več "rešpekta" pred raznimi zdrsi, spolzkim cestiščem itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTRC  :eek:  tega in podajanje moči preko map,tega pa vi res ne potrebujete,naročite si brez tega ker se vam lahko pokvari pa itak ste taki profiči da mate vso elektroniko  v zapestju. Pa ne hecam se vidim mojega prijatelja Damija,res dobro pelje brez vseh elektronskih pomagal,zato vrjamem da si on tega ne želi na motorju  ;)

Miško, KTRC je standarden, ABS je pa opšonal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!