Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Evo, mal sm preverjal popvprečno porabo v poletnem času na potovanju, tempo živahen, s kufri in solo:

5,4 litra po računalniku, kar se mi zdi dokaj ok

 

Ne dokaj ok, zelo vredu taka poraba. Meni je mojo Yamaho zadnjič uspelo spravit celo pod 5 litrov. Je pa res, da je bil tempo turističen, daljša relacija ter poletni čas ob morju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne dokaj ok, zelo vredu taka poraba. Meni je mojo Yamaho zadnjič uspelo spravit celo pod 5 litrov. Je pa res, da je bil tempo turističen, daljša relacija ter poletni čas ob morju.

ja, 4,5 bi se dalo samo bi res moral šparat. Max 90km/h, brez kovčkov, pa ne čez 4000 obratov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, 4,5 bi se dalo samo bi res moral šparat. Max 90km/h, brez kovčkov, pa ne čez 4000 obratov.

 

 

Ne dokaj ok, zelo vredu taka poraba. Meni je mojo Yamaho zadnjič uspelo spravit celo pod 5 litrov. Je pa res, da je bil tempo turističen, daljša relacija ter poletni čas ob morju.

 

Jao pa kaki so to motorji?

 

Kawasaki Versys 2006 letnik, 62 konjev, pa en kaliber za balanco, stranska kovčka polna , redko kdaj pod 5k obratov, 4,8 l ta vikend na jadranki! Zdej se pa malo zamislite, ali mate full požrešne motorje, ali pa vozit ne znate. Daš men, ti takoj spravim ZX-a al pa fazerko pod 4 l, haha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, mal sm preverjal popvprečno porabo v poletnem času na potovanju, tempo živahen, s kufri in solo:

5,4 litra po računalniku, kar se mi zdi dokaj ok

5.3.........vse isto  ..... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao pa kaki so to motorji?

 

Kawasaki Versys 2006 letnik, 62 konjev, pa en kaliber za balanco, stranska kovčka polna , redko kdaj pod 5k obratov, 4,8 l ta vikend na jadranki! Zdej se pa malo zamislite, ali mate full požrešne motorje, ali pa vozit ne znate. Daš men, ti takoj spravim ZX-a al pa fazerko pod 4 l, haha

pajade.......tvoj več rabi, ti dokažem:

Versys 62 kojnu ti popije 4,8litra/100km, kar pomeni da ti en kojn popije 0,0775 litra/100km

SX 142 kojnu popije 5,4 litra/100km, kar pomeni da mi en kojn popije skromnih 0,0381 litra/100km

zaključek: moji konjički popijejo skoraj pol manj kot tvoji :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pajade.......tvoj več rabi, ti dokažem:

Versys 62 kojnu ti popije 4,8litra/100km, kar pomeni da ti en kojn popije 0,0775 litra/100km

SX 142 kojnu popije 5,4 litra/100km, kar pomeni da mi en kojn popije skromnih 0,0381 litra/100km

zaključek: moji konjički popijejo skoraj pol manj kot tvoji :P

 

Pa ti maš navora za izvoz, s kilava sva tu tu, zračunaj razmerje konji/kile pa pol primerjaj porabo  :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pajade.......tvoj več rabi, ti dokažem:

Versys 62 kojnu ti popije 4,8litra/100km, kar pomeni da ti en kojn popije 0,0775 litra/100km

SX 142 kojnu popije 5,4 litra/100km, kar pomeni da mi en kojn popije skromnih 0,0381 litra/100km

zaključek: moji konjički popijejo skoraj pol manj kot tvoji :P

 

Eh, to ni nič v primerjavi z mano! Jaz imam porabo na bemfi samo neverjetnih 0,008 litra/100km :OK: ................................................................olja seveda :kva2:

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pajade.......tvoj več rabi, ti dokažem:

Versys 62 kojnu ti popije 4,8litra/100km, kar pomeni da ti en kojn popije 0,0775 litra/100km

SX 142 kojnu popije 5,4 litra/100km, kar pomeni da mi en kojn popije skromnih 0,0381 litra/100km

zaključek: moji konjički popijejo skoraj pol manj kot tvoji :P

 

Samo ne gredo pa 2x več :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, to ni nič v primerjavi z mano! Jaz imam porabo na bemfi samo neverjetnih 0,008 litra/100km :OK: ................................................................olja seveda :kva2:

tvoj pa res najmanj rabi :D

Samo ne gredo pa 2x več :)

sam 2x prej pridejo na željeno hitrost :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti maš navora za izvoz, s kilava sva tu tu, zračunaj razmerje konji/kile pa pol primerjaj porabo  :004

142 konjev/230kg =0,617 kojna na kg porabi 5,4litra/100km

62kojnu/220kg=0,28 kojna na kg porabi 4,8litra/100km

še vedno maš bolj požrešne kojne :D

zmagu, zmagu :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

142 konjev/230kg =0,617 kojna na kg porabi 5,4litra/100km

62kojnu/220kg=0,28 kojna na kg porabi 4,8litra/100km

še vedno maš bolj požrešne kojne :D

zmagu, zmagu :P

 

jebemti, vidm, da se ne daš, zdej zračunaj še porabo glede na ceno motocikla, moj 3kk€, tvoj 12k€, še vedno zmagaš :D?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebemti, vidm, da se ne daš, zdej zračunaj še porabo glede na ceno motocikla, moj 3kk€, tvoj 12k€, še vedno zmagaš :D?

khm...pravilno nastavi račun (novo vozilo)

 

sx nov 13.100€/142 kojnu= 92€

versis nov 7.300€/62 kojnu= 117€

V bistvu tvoj konj stane 25€ več kot moj :P

 

zmagu zmagu

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

khm...pravilno nastavi račun (novo vozilo)

 

sx nov 13.100€/142 kojnu= 92€

versis nov 7.300€/62 kojnu= 117€

V bistvu tvoj konj stane 25€ več kot moj :P

 

zmagu zmagu

 

površno si ti to vzel...matematika verjetno nisi nikoli preveč maral, al si formule sam do konca napisal, po svoje :P

 

Jaz nisem dal toliko za njega ;)

 

NIma veze...morm delat ajd bok...GS ne pade sam od sebe v garažo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

površno si ti to vzel...matematika verjetno nisi nikoli preveč maral, al si formule sam do konca napisal, po svoje :P

 

Jaz nisem dal toliko za njega ;)

 

NIma veze...morm delat ajd bok...GS ne pade sam od sebe v garažo :D

že tri poste te zajebavam z računanjem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis na 10.000 narejen. Menjano olje, filter, zavorno olje zadnje zavore, prilagoditev višine tačke zadnje zavore in kontrola. 118€. mojster pravi, da je moped ko nov :D

Gasa dalje...

 

11401114_871249832944570_310849949450175

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa zavorno olje?

črno je bilo, na Korziki je precej zadnja zavora pela (nasploh je bilo velik vožnje v dvoje), posledično od segrevanja počrni...sicer pa to ni nek znesek in jaz dokaj pogosto menjujem zavorno.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno na njegovo željo.

DAMI:  a si ti kej nastavljal sprednje vilice? SI jih kej "otrdil"

 

Moja poraba znaša  povprečno do sedaj nekje 5,9L. To pa zato, ker je toliko "gužve na cesti in se moram velikokrat vozit počasi za avtomobili. Če bi bila bolj prazna cesta, bi po mojem gladko prilezu do 7 litrov :grim

Računalnik pa tudi točno izračuna povprečno porabo, lahko rečem da do decilitra natančno, pohvalno.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorno olje je bilo menjano na mojo željo. Vilic nisem spreminjal, je že po defoltu dovolj trd. Če se ti v dolgih ovinkih in hitrostih nad 150km/h rahlo ziblje, zategni za en klik zadnji amortizer. Namesto na 8, prestavi na 9.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, bom poskusu. Na 8 je po defaultu? Torej se pozna razlika v praksi ko zategneš? Pri višjih hitrostih bo kr prav prišlo malo bolj "trdo" :OK:

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, bom poskusu. Na 8 je po defaultu? Torej se pozna razlika v praksi ko zategneš? Pri višjih hitrostih bo kr prav prišlo malo bolj "trdo" :OK:

 

Lp

je, defolt je 8, stopenj je 40...ampak se že en klik pozna, vsaj meni. Če mam kovčke s sabo, povečam za dva klika in 2mm povrat. Če mam sopotnico cca 50kg, povečam za 10klikov in 1/8 dušenje. Sopotnica plus polni (nabasani kufri) 12 klikov in 1/4-1/2 povrat. Le tega itak prilagajaš tako da se zadeva zaziba in ustavi. Če vozim Kmeta 15 klikov in skoraj polovica dušenje. Približno iste nastavitve + kak klik več, če je DrJakob sopotnik. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, hvala. bom probal  par klikov pritegnat zadnji amortizer. Da vidim, če bo bolj stabilen in miren v dolgih ovinkih, ker sem mel res občutek, da se v dolgih ovinkih nad 150km/h začne "zibat (guncat)" motor.  Sem prvo pomislil, da so sprednje vilice premehko nastavljene po defaultu.

Sicer je že po defaultu ok za vozit motor, ampak bom poskusu, da bo še bolj miren na dolgih ovinkih. Ker včasih ko vidim pred sabo dolg ovinek, prav paše dodajat gas in na sharf zapeljat skozi doooolgi ovinek :OK:

 

lp

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodajam svojega SX, moral bo prepustiti mesto novemu konjiču. Nekaj dodatkov on njega bo ostalo, zato če koga zanimajo športna ogledala z led smerniki ---30€ pa so tvoja.

Aleš

041/959636post-2253-0-30571300-1434117116_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, hvala. bom probal  par klikov pritegnat zadnji amortizer. Da vidim, če bo bolj stabilen in miren v dolgih ovinkih, ker sem mel res občutek, da se v dolgih ovinkih nad 150km/h začne "zibat (guncat)" motor.  Sem prvo pomislil, da so sprednje vilice premehko nastavljene po defaultu.

Sicer je že po defaultu ok za vozit motor, ampak bom poskusu, da bo še bolj miren na dolgih ovinkih. Ker včasih ko vidim pred sabo dolg ovinek, prav paše dodajat gas in na sharf zapeljat skozi doooolgi ovinek :OK:

 

lp

Situacija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusu sem spredaj vilice za cel obrat našpanat villice spredaj, pa motor ni lepo padel v ovinek, sem mogu kr mal več sile uporabit. Potem se dal nazaj na default, zdj je mal boljš. Zadaj sem malo prišpanal tisto ročko ob strani, ampak še niti nisem toliko probal, malo je bolje, pa vseeno se mi zdi da še vedno ni tko miren pri kakšnih 150km/h v ovinku. Niti ne vem za koliko zasukat, tam piše da gre od 0 do 40. Ampak ročka se suče brezstopenjsko, kako naj vem, da sem dal iz 8 na recimo 12. ?  Si še kaj drugega spreminjal?

Tudi se mi zdi, da ne pade tako lepo v ovinek več, predvidevam da zato, ker guma nima več taprave oblike, ker je po sredini veliko bolj obrabljena kot ob straneh, pač avtocesta, pospeševanja...  

 

Aja, glede gum, kaj priporočaš, kolikor sem bral, si bil zelo zadovoljen z mitas sportforce?  Kako je ta mitas v primerjavi z originalnimi bridgestone S20 ?   Kaj pa razlika med T30 in mitas ?  Ali veliko težje pade v ovinek motor z T30 gumami ?  Ker se odločam, ali ST ali SS (mitas)

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!