Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Wilson

138KM in 110 Nm navora ni zadosti? hmm..le koliko jih ima CBF1000, GSF1250, FZ1 (konjev ima resda več..ima pa manj navora in slabšo bočno vetrno zaščito). Še FJR 1300 in GTR 1400 imata samo nekaj konjev več, imata pa dosti več navora, ampak je tudi prostornina dosti večja, tako da res ne vem kaj je bilo mišljeno pod hudo živinče za touring bike.

Aja, odgovor: CBF1000 (106KM, GSF1250FA (98KM), FZ1 (150KM)

Če daš original stranske kovčke potem se ne da zadnjega kovčka (sem se že pozanimal :D ) Če pa boš dal Givi nosilce, potem bo možno vse tri.

Narobe si me razumel, z živinčetom sem imel v mislih nosilnost.

Mašinca je krasna, KM je več kot dovolj, zadek je sicer krasno majhen, le njegova nosilnost me skrbi.

Že vedo zakaj niso dali v ponudbo original nosilca za vse tri kufre.

Voznik, sopotnica, vsi kufri, nosilci, tanktorba, prtljaga in vsa druga šara, ki jo vlačimo s seboj, večinoma krepko presega 200kg.

Če kdo naleti na podatek o skupni masi naj ga prosim objavi.

Ajd

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Narobe si me razumel, z živinčetom sem imel v mislih nosilnost.

Mašinca je krasna, KM je več kot dovolj, zadek je sicer krasno majhen, le njegova nosilnost me skrbi.

Že vedo zakaj niso dali v ponudbo original nosilca za vse tri kufre.

Voznik, sopotnica, vsi kufri, nosilci, tanktorba, prtljaga in vsa druga šara, ki jo vlačimo s seboj, večinoma krepko presega 200kg.

Če kdo naleti na podatek o skupni masi naj ga prosim objavi.

Ajd

Ne vem koliko robe vlačiš ti, samo jaz sem na xj6 uspel peljati vse, 2 osebi in dopust 10 dni kampiranja.(vključno z dvema stolčkoma in žepno knjigo). In zanimivo, malce sem vagal vso prtljago, mojo in ženino težo, pa nisem presegel dovoljene nosilnosti. Glede na konstrukcijo in 1000ccm motor je kawa sigurno robustnejša in bolj nosilna. Sicer nisem iskal podatka o nosilnosti, vendar se bistveno ne more razlikovat proti z1000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson

Ne vem koliko robe vlačiš ti, samo jaz sem na xj6 uspel peljati vse, 2 osebi in dopust 10 dni kampiranja.(vključno z dvema stolčkoma in žepno knjigo). In zanimivo, malce sem vagal vso prtljago, mojo in ženino težo, pa nisem presegel dovoljene nosilnosti. Glede na konstrukcijo in 1000ccm motor je kawa sigurno robustnejša in bolj nosilna. Sicer nisem iskal podatka o nosilnosti, vendar se bistveno ne more razlikovat proti z1000.

Pišem o pravih bajkerjih, ne oblečenih komarjih :kva2:

Šalo na stran, jaz imam v popolni bojni opremi 100 kg žena 80Kg, zadnji kufer je včasih naložen, da ga komi nesem, potem sta tu še bočna kufra in tanktorba. Motor ima brez vseh tekočin 214 kg, skupno nosilnost pa 450Kg, torej...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Pišem o pravih bajkerjih, ne oblečenih komarjih :kva2:

Šalo na stran, jaz imam v popolni bojni opremi 100 kg žena 80Kg, zadnji kufer je včasih naložen, da ga komi nesem, potem sta tu še bočna kufra in tanktorba. Motor ima brez vseh tekočin 214 kg, skupno nosilnost pa 450Kg, torej...

Ti pa žena vsak po 20 kg dol, pa imaš novih 40kg prostora trance_25_naughty.gif.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Za mojih 65 kil in 15 kg prtljage, bo dovolj nosilnosti :P , karakter ne računam :lol:

sicer pa, ker nekateri primerjajo FZ1 in Z1000SX, naj si gledajo in prevedejo spodnji link ... jaz primerjave, še ne morem delat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson

Ti pa žena vsak po 20 kg dol, pa imaš novih 40kg prostora trance_25_naughty.gif.

Počakmo podatke o nosilnosti, morebit tud 40 kg ne bo dovolj. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Počakmo podatke o nosilnosti, morebit tud 40 kg ne bo dovolj. :lol:

Pol pa babo dol, pa naj gre z avtom zadej. Nosilnosti več kot preveč.trance_27_notworthy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupiter

Za mojih 65 kil in 15 kg prtljage, bo dovolj nosilnosti :P , karakter ne računam :lol:

sicer pa, ker nekateri primerjajo FZ1 in Z1000SX, naj si gledajo in prevedejo spodnji link ... jaz primerjave, še ne morem delat ;)

Na kratko za tiste, ki so bolj vešči kakšnih drugih jezikov...

...v Angliji je Z 1000 SX (model s kovčki, touring) za 800 funtov cenejši od FZ-1 Fazer, vozi pa se kot 1000 funtov dražji motocikel...

...to je športni motor, ki se lepo vozi in uporablja, tudi za vsak dan...

Med drugim govori, da motor lepo zavija, da je forma motocikla podobna VFR 1200, da ima lepše detajle kot Yamaha in tudi, da je Kawasakijev motor vseeno "vzet" iz športnega Kawasakija, ki so ga potem vgradili v touring model (Z 1000) in ga nato vgradili "to something" :D , v še nekaj (kar naj bi bil Z1000SX). Tako, na kratko...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Dons itak samo japonsk razumem :lol:

Primerjavo bom sam naredu in to spomladi... ne bo profesionalna, bo pa za moj občutek in počutje v redu, saj bom vedel, ali se primerjati sploh da in ali mi odgovarja Z1000SX ;)

Nameravam imeti navadnega in samo za na pot, bom montiral kufre :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcN

Motor sem si zadnjič malce ogledoval in je zelo lep. Lepi detajli ter oblika. Malce se mi zdi lepši od fazerja. Meni osebno se prehod z Fazerja na Z1000 SX ne zdi smiselen. Pridobiš izjemno malo. Videz spedenane fazerce je vseeno hud po zmogljivostih pa sta tam tam.

No kukrkoli na koncu pri odločitvi pride do izraza izgled in firma. Je pa lepo da je FZ1-S po 5 letih dobil konkuretna v svoji sport touring kategoriji in mislim da se bo vse več ljudi znašlo med uporabniki sport tourerjev. Dovoljujejo norenje po cesti, prav tako pa so primerni za izlete = zmaga... :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vuk76

Bom letnik 2012 vzel, da nardijo še dodatke :P ... tko da je Yamica še eno sezono v igri ;) .. za pol se pa res zanimam za SX-a :yes:

Odlicna odlocitev :worship: ...upam,da se tudi sam v letu 2012 vrnem na Kawasakija. Kolko sem ga uspel videti in 'sprobati' v DKSu je super zadevca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

Na kratko za tiste, ki so bolj vešči kakšnih drugih jezikov...

...v Angliji je Z 1000 SX (model s kovčki, touring) za 800 funtov cenejši od FZ-1 Fazer, vozi pa se kot 1000 funtov dražji motocikel...

...to je športni motor, ki se lepo vozi in uporablja, tudi za vsak dan...

Med drugim govori, da motor lepo zavija, da je forma motocikla podobna VFR 1200, da ima lepše detajle kot Yamaha in tudi, da je Kawasakijev motor vseeno "vzet" iz športnega Kawasakija, ki so ga potem vgradili v touring model (Z 1000) in ga nato vgradili "to something" :D , v še nekaj (kar naj bi bil Z1000SX). Tako, na kratko...

pozabil si povedat da nima toliko moči kot FZ1 ampak jih to ni motilo (niso niti omenjali razporeditve moči)

čisto na kratko: Zelo zadovoljni so bili z njim!

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Odlicna odlocitev :worship: ...upam,da se tudi sam v letu 2012 vrnem na Kawasakija. Kolko sem ga uspel videti in 'sprobati' v DKSu je super zadevca.

Probi do takrat, kakšen prikazovanik prestav zrihtat :lol: ... pa centralno bo treba dokupt :cry: ... čakam do pomladi, ker zdaj bi ga tudi lahko probal, ampak vožnja ne bi bila užitkarska, ker je fsrano po cesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sergini

Pomlad je, jaz pa zaljubljen. Oziroma oba sva zaljubljena v motor kateremu je namenjena tale tema. Zanima me, če lahko kakšen lastnik opiše kakšne vtise, ki mu jih nudi omenjen kawasakijev model. Sej vem, vsak svojga hval, da je najboljši oh in sploh. Preden ga grem kam sprobat bi vseeno rad vedu kaj naj pričakujem. Kaj so slabosti (če so sploh kakšne) itd... Sicer v živo ga še nisem uspel videt, ampak na slikicah je taprav drk material :). Lp, S

Share this post


Link to post
Share on other sites
mkosir

Pomlad je, jaz pa zaljubljen. Oziroma oba sva zaljubljena v motor kateremu je namenjena tale tema. Zanima me, če lahko kakšen lastnik opiše kakšne vtise, ki mu jih nudi omenjen kawasakijev model. Sej vem, vsak svojga hval, da je najboljši oh in sploh. Preden ga grem kam sprobat bi vseeno rad vedu kaj naj pričakujem. Kaj so slabosti (če so sploh kakšne) itd... Sicer v živo ga še nisem uspel videt, ampak na slikicah je taprav drk material :). Lp, S

Men je premejhen. Sm ga probu v TCju. Enostavno se nism dobr počutu na njemu. Drugače pa jebozovna zadeva. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kawasaki__Z1000SX_2011_06_1024x768.jpg

khm-ara vplačana, pa da vidmo kok bo jebozovna zadeva res trance_25_naughty.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
zviki

khm-ara vplačana, pa da vidmo kok bo jebozovna zadeva res trance_25_naughty.gif

Dobra odločitev Dami :). Edini sport tourer, ki bi ga osebno imel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Me prav zanima nosilnost, za tourig bajk ni glih neko hudo živinče, čeprav ne zgleda slabo.

Pa še tole:

Panniers cannot be used together with the Top case.

Max nosilnost 195 kg. user manual

Share this post


Link to post
Share on other sites
perici

khm-ara vplačana, pa da vidmo kok bo jebozovna zadeva res trance_25_naughty.gif

Čestitam. Pred ene pol leta sem si ga ogledal v TC-ju in mi je bil zelo všeč. Tudi pozicija sedenja mi je kar ustrezala.

Ve kdo kje bi se ga dalo peljat na testno vožnjo?

5r

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Yu3 pride domov, noro lepa, agresivna, nabildana, prava predatorica, ampak zanimivo, ko sem jo meril ima še vedno touring razmerja, recimo razdalja sedež tačke sopotnik 43 cm , kar je dokaj ugodno.

post-18923-0-87329400-1310399307_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

....Lepota, lepota....:notworthy::notworthy:

...a kaj vam je folk :blink::blink:, da tako EDINSTVEN in eleganten auspuh zamenjate z odurno grdim rorom :headbang::ninja: z navzgravžno rdečo nalepko...:slap::slap: to mi niti Bog ne more pomagat razumet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

....Lepota, lepota....:notworthy::notworthy:

...a kaj vam je folk :blink::blink:, da tako EDINSTVEN in eleganten auspuh zamenjate z odurno grdim rorom :headbang::ninja: z navzgravžno rdečo nalepko...:slap::slap: to mi niti Bog ne more pomagat razumet....

Če ga bom, ga bom zaradi zvoka, kajti priznam, tale ror sploh ni slab in zeeelo paše na motor, je pa zvok, kako naj povem: brenčanje čebelice...moj bo skoraj 80% dobil MASS izpuh in to samo zaradi barve, basa, gučanja kot ga zmore samo MASS, akrapota pa ne bom dal, ker je serijski in je slipon, brez kakega omembe vrednega efekta.. če že tuli naj tuli zares!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Če ga bom, ga bom zaradi zvoka, kajti priznam, tale ror sploh ni slab in zeeelo paše na motor, je pa zvok, kako naj povem: brenčanje čebelice...moj bo skoraj 80% dobil MASS izpuh in to samo zaradi barve, basa, gučanja kot ga zmore samo MASS, akrapota pa ne bom dal, ker je serijski in je slipon, brez kakega omembe vrednega efekta.. če že tuli naj tuli zares!

:hmm: da ne boš razočaran. z1000 ima 2x2v1. sound ni tako smooth kot če je ror 4 v 1. ne zna narest tistga HOOOW. Motor ropota kot mal pokvarjen. izvor zvoka ni več literski 4 valnik pač pa dva 500ccm dvovalnika. Mene je menjava iz 2x2v1 na 4 v ena maksimalno presenetla.

Če mene prašaš, si zadel desetko. Pefektn stroj si nabavil. prow točno perfektn. Naj ti služi! Srečno!

pa pazi, Kawasaki, nije to motor, to ti je bolest!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

:hmm: da ne boš razočaran. z1000 ima 2x2v1. sound ni tako smooth kot če je ror 4 v 1. ne zna narest tistga HOOOW. Motor ropota kot mal pokvarjen. izvor zvoka ni več literski 4 valnik pač pa dva 500ccm dvovalnika. Mene je menjava iz 2x2v1 na 4 v ena maksimalno presenetla.

Če mene prašaš, si zadel desetko. Pefektn stroj si nabavil. prow točno perfektn. Naj ti služi! Srečno!

pa pazi, Kawasaki, nije to motor, to ti je bolest!

Hvala za želje, sicer te moram razočarat, ker nisem neki "znamka" fan...xj6 je bila super dobra, in odkar sem na kwaki so yamahovci malce jezni, pa ni tok problem, dejstvo je da je sx res dober stroj, vsaj kar se testov in dizajna tiče naprej pa bomo videli...

Kar pa se tiče rora, sem se itak odločil, da bomo kar test naredili, Igor ima sigurno vzorčne rore, pa jih gor nabijemo in bo kar bo...če bo, kupimo, čene pa odpade...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!