Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Ja, vsi so nekje 2011, 2012, mlajših zaenkrat ni. Pa še ti res dobro držijo ceno. Tako, kot je rekel Dami34, potem pač kupiš novega. Poleg tega je 2018 model precej izpopolnjen že glede na 2016, tako, da se zagotovo splača dodati tistih nekaj tisoč EUR in kupiti kar novega.

Pardon, da ne bom širile krive vere: ta, ki je najnovejši na Avto.net je letnik 2016 in ima prevoženih samo 12.000 km, je 1. lastnik, kupljen pri nas v TC, redni servisi itd., ampak hoče zanj 10.700 EUR, tukaj pa vsaj jaz niti pod razno ne bi razmišljal oz. tehtal med novim. Ta je namreč še vedno prejšnji model, in če ne drugega, je še stara armaturka brez indikatorja prestav. Morda to komu ne pomeni nič, meni pa toliko, da ne bi kupil takšnega motorja, če novi to pač ponujajo. 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12919097 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz , ki pa nimam motorja več kot 1-2 sezoni, pa ne razmišljam o novem. Tale na linku je kar dobra cena glede na ostalo ponudbo. 

A se bomo stepl zanga!? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, skalar36 said:

Jaz , ki pa nimam motorja več kot 1-2 sezoni, pa ne razmišljam o novem. Tale na linku je kar dobra cena glede na ostalo ponudbo. 

A se bomo stepl zanga!? :D

Tvoja logika je dobra in umestna, jaz pa nameravam imeti moped 10 let, tako, da se vseeno bolj splača kupiti novega, vsaj moje mnenje. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, Kawalir pravi:

Tvoja logika je dobra in umestna, jaz pa nameravam imeti moped 10 let, tako, da se vseeno bolj splača kupiti novega, vsaj moje mnenje. 

Razmišljaš pravilno,ampak mi boš povedu čez 10 let ta ker motor voziš:P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, bobi1001 pravi:

Razmišljaš pravilno,ampak mi boš povedu čez 10 let ta ker motor voziš:P

v šesto sezono že grem, do konca ga bom imel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, bobi1001 said:

Razmišljaš pravilno,ampak mi boš povedu čez 10 let ta ker motor voziš:P

Znam biti precej trmast človek. :winkiss: Bom pa rekel tako, kot je za TKM rekel Dami34: če ne bom zadovoljen z mopedom, bo šel precej hitro od doma, če pa bo vse skladno s pričakovanji, bo ostal res 10 let, pa čeprav dajo ven avion, namesto mopeda. :cool: Keč pri meni je, da ne bom delal ravno veliko kilometrov, zato bi ga bilo škoda prodajati prej. Jaz niti pod razno ne bom kot Dami34, ki naredi v enem letu tudi po 20k kilometrov. Jaz jih bom delal verjetno okoli 5-10k na sezono, nič več, pa še to se upam trditi, da bo bolj proti 5k, kot proti 10k, če pa delaš tako malo kilometrov se mi zdi čisto OK, da ga imam dlje časa. Nekako ga bom prodal, ko bo imel kakšnih 60-80k km, zdaj pa računaj. Kakorkoli obračaš, bo doma res do celih 10 let. Tako delam tudi pri avtomobilih. Imam še ne 3 leta star avto, pa bo ostal doma natanko 10 let, to sem si zaobljubil, in tako bo, potem pa spet novega. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kawalir pravi:

Ja, vsi so nekje 2011, 2012, mlajših zaenkrat ni. Pa še ti res dobro držijo ceno. Tako, kot je rekel Dami34, potem pač kupiš novega. Poleg tega je 2018 model precej izpopolnjen že glede na 2016, tako, da se zagotovo splača dodati tistih nekaj tisoč EUR in kupiti kar novega.

Pardon, da ne bom širile krive vere: ta, ki je najnovejši na Avto.net je letnik 2016 in ima prevoženih samo 12.000 km, je 1. lastnik, kupljen pri nas v TC, redni servisi itd., ampak hoče zanj 10.700 EUR, tukaj pa vsaj jaz niti pod razno ne bi razmišljal oz. tehtal med novim. Ta je namreč še vedno prejšnji model, in če ne drugega, je še stara armaturka brez indikatorja prestav. Morda to komu ne pomeni nič, meni pa toliko, da ne bi kupil takšnega motorja, če novi to pač ponujajo. 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12919097 

da ne bomo cele doktorske dizertacije delal

samo v info model 2016 se med 2017 oz 2018 razlikuje samo v lepotnih popravkih plastik in malo nališpane armaturke z prikazovalnikom prestav, pa LED prednjih luči

ostal je identično, ciklistika, agregat, vzmetenje

za nekoga ki pač finančno ne doseže novega, se pač poslužuje z nakupom rabljenih

tako da tudi tisti ki kupijo rabljenega, ki ni ravno po zadnji modi in zadnjem modelu, še ne pomeni da imajo slabši motor, tudi če je model 2011 ko je SX prišel na trg

osebno imam zadnjega, ker ga je pač plačala zavarovalnica, če me uprašaš niti ne gledam v kateri prestavi imam, tudi nisem pogrešal ko sem imel model 2013 SX-a

saj je bolj pomembno gledati kaj drugi počnejo v prometu, razen če imaš fetiš po zadnji modi

v kateri prestavi voziš pa itaq če si koliko toliko motorist boš že po občutku vedel

edina stvar ki pri meni mora biti je ABS, ostalo se da uskladiti z glavo v povezavi komunikacije z desno roko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 minutes ago, peterjanko said:

samo v info model 2016 se med 2017 oz 2018 razlikuje samo v lepotnih popravkih plastik in malo nališpane armaturke z prikazovalnikom prestav, pa LED prednjih luči

A ni dost razlike? Že LED luči odtehtajo svoje, ker svetijo 40% bolje kot na prejšnjih modelih. Glede armaturke in prikazovalnika prestav pa sem rekel, da to morda nekomu ne pomeni nič, meni pa. Zakaj pa si potem veliko motoristov vgrajuje aftermarket indikatorje prestav? In celo kakšen komentar se je slišal od koga, da to pogreša pri starejših modelih SX. 

Gre pa še za nekaj: kar je danes vrhunec tehnologije, bo čez 5 let že zastarelo, kar posledično pomeni, da so modeli, ki tega nimajo, že danes zastareli. Strinjam se s tabo, da v ostalih stvareh razlik ni (ciklistika, agregat, vzmetenje itd.), ampak to je poanta, ki žene naprej gospodarstvo in prodajo: tovarne namenoma z novitetami ustvarjajo zastarelost starejših naprav oz. strojev, da se potem kupuje novo. Pa pri motorjih to še ni tako vidno: poglej telefone, tam je šele kaos. VSAKO leto nov model, ki je izboljšan in s tem starejši umetno zastareli, tako, da se spodbuja nakup novega. 

Strinjam se, da velikih razlik med modelom 2016 in 2018 ni, jih je pa ravno toliko, da bo že model 2018 čez 5 let že zastarel, model 2016 pa še bolj, vse to pa bo potem vplivalo tudi na prodajo rabljenega mopeda. Moja logika je, da kupiš rabljen motor (ali avto), če ga menjaš na 2-3 leta, če pa voziš nekaj dlje časa in imaš možnost, je smiseln nakup novega. Vsaj jaz tako gledam na te stvari.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, Kawalir said:

A ni dost razlike? Že LED luči odtehtajo svoje, ker svetijo 40% bolje kot na prejšnjih modelih.

Za tistih nekaj prevoženih kilometrov v temi mi je čisto vseeno za LED luči, če navadne svetijo spodobno. Šminka...vsaj zame. 

Glede armaturke in prikazovalnika prestav pa sem rekel, da to morda nekomu ne pomeni nič, meni pa. Zakaj pa si potem veliko motoristov vgrajuje aftermarket indikatorje prestav? In celo kakšen komentar se je slišal od koga, da to pogreša pri starejših modelih SX. 

Ker ima motor očitno prekratko prestavno razmerje in iščejo sedmo prestavo ali pa iščejo prosti tek...  Pustimo ob strani ugašanje motorja zaradi neprimerne prestave, se rado dogaja začetnikom, se navadiš. Pri normalni vožnji ima štirivaljni tisočak več kot dovolj moči v vseh prestavah, to vleče kot lokomotiva. Cukanje zaradi neprimerne prestave naj te ne skrbi. :)  

Gre pa še za nekaj: kar je danes vrhunec tehnologije, bo čez 5 let že zastarelo, kar posledično pomeni, da so modeli, ki tega nimajo, že danes zastareli. Strinjam se s tabo, da v ostalih stvareh razlik ni (ciklistika, agregat, vzmetenje itd.), ampak to je poanta, ki žene naprej gospodarstvo in prodajo: tovarne namenoma z novitetami ustvarjajo zastarelost starejših naprav oz. strojev, da se potem kupuje novo. Pa pri motorjih to še ni tako vidno: poglej telefone, tam je šele kaos. VSAKO leto nov model, ki je izboljšan in s tem starejši umetno zastareli, tako, da se spodbuja nakup novega. 

Telefone namerno upočasnijo s posodobitvami, motor pa se po petih letih pelje enako kot ob nakupu, če je pravilno vzdrževan. Proizvajalci motorjev imajo dobro naštudirane potrošnike. Očitno jim uspeva, če te že indikator prestav in led luči prepričajo v nakup novega motorja :). Ti kar kupi, nimamo nič proti, bo čez nekaj let vsaj dobra ponudba rabljenih motorjev. Če zdržiš na istem motorju 10 let pa kapo dol, jaz se po treh, štirih sezonah naveličam motorja.

Strinjam se, da velikih razlik med modelom 2016 in 2018 ni, jih je pa ravno toliko, da bo že model 2018 čez 5 let že zastarel, model 2016 pa še bolj, vse to pa bo potem vplivalo tudi na prodajo rabljenega mopeda. Moja logika je, da kupiš rabljen motor (ali avto), če ga menjaš na 2-3 leta, če pa voziš nekaj dlje časa in imaš možnost, je smiseln nakup novega. Vsaj jaz tako gledam na te stvari.  

Za pravo ceno se vse proda, prodaja rabljenega motorja naj te ne skrbi. Če te skrbi zastarelost modela si zgrešil znamko. Prava izbira je Honda, ker menjajo modele na ~8 let. :D Kawasaki stalno dodaja kakšne malenkosti, so zastareli že po dveh sezonah... :P 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, XTR said:

 

1. jaz imam na avtu LED luči, pa ti povem, da JE razlika zelo opazna v primerjavi z navadnimi halogenkami, tudi xenonkami. Osredotočil si se na nočno vožnjo, ampak tudi podnevi precej bolje svetijo, poleg tega omogočajo različne šminkerske oblike za pozicijske luči. Audi recimo je prvi začel s takšnimi dnevnimi LED lučmi, ki so zavite, različnih oblin itd. Torej estetika + uporabnost. Kaj pa matrične luči, ki so trenutno vrhunec tehnologije na področju razsvetljave? Zakaj je to potrebno? Zato, ker je boljše

2. vse, kar si napisal glede vleka motorja in prestavljanja drži in se strinjam, vseeno pa mi je všeč, če že samo s pogledom (ne ugibanjem) vem, v kateri prestavi se vozim. 

3. Upočasnjevanje telefonov je verjetno letelo na jabuk, kjer pa ni šlo za namerno upočasnjevanje starejših telefonov, ampak je bilo vezano na iztrošenost baterije, kjer so pač morali iti v nek softwerski poseg, vendar so sedaj naredili kompromis, da boš sam odločil, kaj ti več pomeni in boš določil, ali slabša procesorska moč, ali baterija. Upoštevaj pa, da je vsak nov softwar bolj zahteven, pa ga slabši procesorji težje prežvečijo. Najbolj je to vidno pri računalniških igrah.  

Seveda lahko zdržim 10 let z mopedom, ki je dober in mi dobro služi, saj tudi babe ne menjam vsake 2-3 leta :winkiss:

4. Glede Honde tudi piše, "za leto 2018 so mu (modelu) namenili to in to..." Torej so se učili pri konkurenci tudi pri Hondi. :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce znese si kupis nov moped z semi pomagali,ce ti samo enkrat prav pride si zmagal,vsa jaz osebno delam tako,ce bi se hotel vozit

z mopedom brez pomagal bi kupil 50 let starega dekovca,ce je moznost kupis moped ki ima vso trenutno obstojeco varnostno in drugo robo gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, skalar36 pravi:

Jaz , ki pa nimam motorja več kot 1-2 sezoni, pa ne razmišljam o novem. Tale na linku je kar dobra cena glede na ostalo ponudbo. 

A se bomo stepl zanga!? :D

Dejansko če tako menjuješ se splača 3 leta starega ,ko mu cena fajn pade, pa čez 2 leti prodaš s skoraj minimalno izgubo.

pred 11 urami, Snecer pravi:

v šesto sezono že grem, do konca ga bom imel

tvoj že pridobiva na vrednosti :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, XTR pravi:

 

v bistvu sta imela serija 1 in 2 res slabe luči in je ta popravek bil absolutno nujen. Če gledam razvoj SXa, so res pri seriji 2 naredili največ, dodali KTRC, mode vožnje, izboljšali agregat, izboljšali zavore ,izboljšali vzmetenje, dodali enostavno vpetje kufrov in kufre, pri trojki pa dodali še IMU, nekaj lišpa, še izboljšali vizir in oklepe in pa predvsem luči.

Kar nekaj sem se prevozil ponoči in je bila vedno muka.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, DAMI34 said:

v bistvu sta imela serija 1 in 2 res slabe luči in je ta popravek bil absolutno nujen. Če gledam razvoj SXa, so res pri seriji 2 naredili največ, dodali KTRC, mode vožnje, izboljšali agregat, izboljšali zavore ,izboljšali vzmetenje, dodali enostavno vpetje kufrov in kufre, pri trojki pa dodali še IMU, nekaj lišpa, še izboljšali vizir in oklepe in pa predvsem luči.

Kar nekaj sem se prevozil ponoči in je bila vedno muka.

IMU, cornering abs, to je zame dodana vrednost novejšega modela. Luči pa verjetno svetijo vsaj za silo, če ne motor ne bi bil homologiran za na cesto.  Torej ne gre le za kozmetične popravke, kot je bilo zgoraj omenjeno. 

Kratka predstavitev IMU-sistema; 

 

Smešne so mi izjave o prikazovalniku prestav in me spominjajo na odločanje med malim in velikim GS-om. :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, XTR pravi:

IMU, cornering abs, to je zame dodana vrednost novejšega modela. Luči pa verjetno svetijo vsaj za silo, če ne motor ne bi bil homologiran za na cesto.  Torej ne gre le za kozmetične popravke, kot je bilo zgoraj omenjeno. 

Kratka predstavitev IMU-sistema; 

 

Smešne so mi izjave o prikazovalniku prestav in me spominjajo na odločanje med malim in velikim GS-om. :)

Da vendar je mnogo večja razlika med serijo 1, ki ima samo ABS in serijo 2, ki ima ABS, KTRC in 2 moda vožnje.

Jaz recimo neke blazne razlike ne občutim na GTju, ki ima podoben sistem, kvečjemu mi gre na živce, ker mi izbrani program ne dovoli svojih nastavitev. Recimo, RAIN omejeni konji, traction pa bi želel relativno nevmešavanje. To ima sicer SX bolje rešeno.

ps. pa ne vem če je kdo že poskusil cornering ABS. Zaviram že v ovinku ampak roka ne da, da bi nabil zavoro.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js imu tut IMU

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

ps. pa ne vem če je kdo že poskusil cornering ABS. Zaviram že v ovinku ampak roka ne da, da bi nabil zavoro.

nism še probu 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolk ste me zrajcal, da ga bom še jaz naroču. Če sem "preživu" 30 let od kar imam vozniško A (ne štejem brez), upam, da se s tem tudi ne bom resno poškodoval, zaradi elektronskih pomagal. Menim pa, da bo vožnja precej bolj varna. Tebi Kawalir pa želim dober nakup in se vidimo kje na cesti.

L.p.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, T 120 pravi:

Tolk ste me zrajcal, da ga bom še jaz naroču. Če sem "preživu" 30 let od kar imam vozniško A (ne štejem brez), upam, da se s tem tudi ne bom resno poškodoval, zaradi elektronskih pomagal. Menim pa, da bo vožnja precej bolj varna. Tebi Kawalir pa želim dober nakup in se vidimo kje na cesti.

L.p.

 

a ninđo :eek:

pol uzam ZX10 R SE , ker RR-ko mam sam js :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, T 120 pravi:

Tolk ste me zrajcal, da ga bom še jaz naroču. Če sem "preživu" 30 let od kar imam vozniško A (ne štejem brez), upam, da se s tem tudi ne bom resno poškodoval, zaradi elektronskih pomagal. Menim pa, da bo vožnja precej bolj varna. Tebi Kawalir pa želim dober nakup in se vidimo kje na cesti.

L.p.

 

elektronska pomagala so lahko nevarna, to ni 100%, jaz trdim, da je to potuha za objestneže.ti moraš vse sam že prej naredit, da je vožnja varna, v situaciji pa nato pride pomagalo do izraza

ne pa da se vozi s pomagali, namesto z glavo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

a ninđo :eek:

pol uzam ZX10 R SE , ker RR-ko mam sam js :P

 

Maus pusti fanta in ne zavajaj. Mi smo stari in lahko vozimo vse. Mlade je pa treba usmerjat k pametni in strpni vožnji. Me pa prav zanima kaj bo "kupil" naš klavir?

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

elektronska pomagala so lahko nevarna, to ni 100%, jaz trdim, da je to potuha za objestneže.ti moraš vse sam že prej naredit, da je vožnja varna, v situaciji pa nato pride pomagalo do izraza

ne pa da se vozi s pomagali, namesto z glavo

največ je v roki .... nič ni 100% ... tut zdele k bom odskaklou domol, ni nujno da dam pridem, čeprav nimam nobenih pomagal - še :D

če se vozi s spodnjo glavo ti itak nč ne pomaga :P

pred 3 minutami, T 120 pravi:

Maus pusti fanta in ne zavajaj. Mi smo stari in lahko vozimo vse. Mlade je pa treba usmerjat k pametni in strpni vožnji. Me pa prav zanima kaj bo "kupil" naš klavir?

L.p.

pomoje nč, ker preveč komplicira :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo off

Jaz sem samo ob teh pomagalih vedno spominjam merca A, ki je bil brez pomagal "nevozen". Pomagalo so dali (ESP), da je bil avto sploh normalno vozen. Pri velikih kravah, nabitih z vsemi temi "pomagali" se enako sprašujem. To še na mestu komaj premakneš, pelje pa se kao superbike (nenaravno). Pol veš da nekaj ne štima.

Pri Ninji 1000 pa so pomagala spet druga pesem :) morajo bit gor, da omejijo surovo moč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, Snecer said:

malo off

Jaz sem samo ob teh pomagalih vedno spominjam merca A, ki je bil brez pomagal "nevozen". Pomagalo so dali (ESP), da je bil avto sploh normalno vozen. Pri velikih kravah, nabitih z vsemi temi "pomagali" se enako sprašujem. To še na mestu komaj premakneš, pelje pa se kao superbike (nenaravno). Pol veš da nekaj ne štima.

Pri Ninji 1000 pa so pomagala spet druga pesem :) morajo bit gor, da omejijo surovo moč.

Merc A je osnovni avto ki si sploh mercedezove znacke ne zasluzi. 

Mercedes je od klase C.. ce ne celo od E. 

Sori za off.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, T 120 pravi:

Tolk ste me zrajcal, da ga bom še jaz naroču. Če sem "preživu" 30 let od kar imam vozniško A (ne štejem brez), upam, da se s tem tudi ne bom resno poškodoval, zaradi elektronskih pomagal. Menim pa, da bo vožnja precej bolj varna. Tebi Kawalir pa želim dober nakup in se vidimo kje na cesti.

L.p.

 

fantje, vožnja ni nič bolj varna z elektronskimi pomagali kot brez njih. Gledanje in koncentracija, pravilno branje prometa in samokontrola. Ponavadi ko sem preveč razposajen ali zasanjan jo skuham. Da pa ne bi koga odvrnil od nakupa, da vse te kratice so pomagalo in ne škodijo, ne preprečujejo pa nesreč, če te nekdo spregleda. V večini preprečujejo samo nenadne pojave, ki se večinoma zgodijo na mokri, spolzki ali zdrsli podlagi.

pred 22 minutami, Snecer pravi:

malo off

Jaz sem samo ob teh pomagalih vedno spominjam merca A, ki je bil brez pomagal "nevozen". Pomagalo so dali (ESP), da je bil avto sploh normalno vozen. Pri velikih kravah, nabitih z vsemi temi "pomagali" se enako sprašujem. To še na mestu komaj premakneš, pelje pa se kao superbike (nenaravno). Pol veš da nekaj ne štima.

Pri Ninji 1000 pa so pomagala spet druga pesem :) morajo bit gor, da omejijo surovo moč.

bom čisto po domače povedal, KTRC je fina zadeva, ki pride v poštev, če se nekje ušteješ, se pa da komot brez nje živeti. Koneckoncev je tudi ABS potuha :D

Z GTjem sem se ulegel, pa ma prav vso možno potuho. Zakaj? Ker nisem prebral asfalta/podlage.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

 

bom čisto po domače povedal, KTRC je fina zadeva, ki pride v poštev, če se nekje ušteješ, se pa da komot brez nje živeti. Koneckoncev je tudi ABS potuha :D

 

ABS me je vsaj enkrat rešil sigurnega padca, pa je bilo daleč od divjanja.

KTRC, če bi ga imel, ne bi padel - tu sem pa bil sam kriv.

Vse te zadeve priporočam začetnikom in izkušenim. En na videz nedolžen padec in če imaš smolo te ni več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!