Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Tisti ki imate givi, kapa nosilec za zadni kovček s koliko vijaki imate pritrjeno ploščo zadaj? Jaz imam namreč na vsaki strani enega. Mislim da bi morala biti po dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja... po en vijak na vsaki strani... preko 50000 km še ni odpadel... tudi pri 200 kmh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. To sem vprašal zato, ker sem videl pri par motorjih (ne XJR) da imajo lepo po dva vijaka. Pri XJR ne gre. Ima široko rit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Je kdo vozil TDM900 in XJR 1300 in zna kaj povedati o primerjavi vodljivosti?

 

Berem, da je XJR 1300 precej nesiguren v ovinkih - a hkrati pogosto to preberem tudi o TDM 900.

 

Sta primerljiva? Govorim o precej športni vožnji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo vozil TDM900 in XJR 1300 in zna kaj povedati o primerjavi vodljivosti?

 

Berem, da je XJR 1300 precej nesiguren v ovinkih - a hkrati pogosto to preberem tudi o TDM 900.

 

Sta primerljiva? Govorim o precej športni vožnji?

Vozil sem oba in sta primerljiva, a vseeno različna. TDM se lažje premetava po ovinkih (moje mnenje) a razlika ni tolikšna, da bi XJR odpisal. XJR je lepši in močnejši, a mu zamerim, da se s koleni dotikam vroče mašine na zaviranjih (spet samo moje mnenje).

 

Da je katerikoli od njiju nesiguren v ovinkih je lahko posledica tega, da je to napisal nekdo, ki je peljal drug motor, ki se lepše in lažje pelje, saj sta oba motorja "malo" stara po zasnovi.

 

Pri precej športni vožnji je veliko odvisno od voznika. S kolegom (on XJR in jaz TDM) sva bila včasih zelo hitra in brez težav sledila tudi SS v skupinah. Ali pa prehitela SS po ovinkih, po ravnini naju je tak iztrelek prehitel nazaj :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi vozil oba... in hm kaj pa vem... TDM se mi zdi precej dolgočasen... tudi manj udoben... morda  primernejši za višje voznike...

 

Pri zadnjem modelu XJR (od 07 dalje), se vroče mašine več s koleni ne dotikaš - vmes je plastična pregrada... poleg tega ima serijsko popolnoma nastavljivo ohlinsovo vzmetenje, kar  pomeni, da si ga lahko za športnejšo vožnjo popolnoma prilagodiš... pri udobnih, mehkejših nastavitvah boš pa pri športnejši vožnji malo bolj plaval, pa še s čim po asfaltu počohal...

 

Sledit koga po ovinkih? brez problema... predvsem navor na xjr trga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo vozil TDM900 in XJR 1300 in zna kaj povedati o primerjavi vodljivosti?

 

Berem, da je XJR 1300 precej nesiguren v ovinkih - a hkrati pogosto to preberem tudi o TDM 900.

 

Sta primerljiva? Govorim o precej športni vožnji?

 

definiraj nesigurnost, 62.000 kilometrov sem naredil z njo pa nikoli ni bila nesigurna ona ampak vedno jaz, vozil sem jo tudi na Mobi ringu in na Marofu, pa na novem kartodromu v Hajdošah, niso neka dirkališča, ampak kot nesigurne je ne bi nikoli opisal, če jo primerjam s TDMko me je pri slednji razočaralo obnašanje v kombinaciji nizkih obratov in visoke prestave (sam bi jo opisal kot traktoriranje, trese, opleta z verigo in cuka), ki je značilna za dva cilindra v takšni konfiguraciji, vetrna zaščita je mnogo boljša, ker je na XJR praktično ni, vseeno se pa z obema z lahkoto premagujejo velike razdalje. Pa vilice so mi absolutno premehke na TDM. Po moje preveč različna za resno primerjavo.

 

Tudi vozil oba... in hm kaj pa vem... TDM se mi zdi precej dolgočasen... tudi manj udoben... morda  primernejši za višje voznike...

 

Pri zadnjem modelu XJR (od 07 dalje), se vroče mašine več s koleni ne dotikaš - vmes je plastična pregrada... poleg tega ima serijsko popolnoma nastavljivo ohlinsovo vzmetenje, kar  pomeni, da si ga lahko za športnejšo vožnjo popolnoma prilagodiš... pri udobnih, mehkejših nastavitvah boš pa pri športnejši vožnji malo bolj plaval, pa še s čim po asfaltu počohal...

 

Sledit koga po ovinkih? brez problema... predvsem navor na xjr trga!

 

ko boš videl in razumel popolnoma nastavljivo vzmetenje in ga primerjal z vzmetenjem na XJR, tega več ne boš trdil (pa Öhlins je samo zadaj ne?).

 

Vseeno mi je ali me po kolenih riba motor ali plastična zaščita pred motorjem, tu mi je prekratka in z dodatno pregrado problema niso rešili, ampak prestavili bližje k meni, ker vozim v ledru (večinoma), mi je vseeno za temperaturo ovire, ki me riba po kolenih.

 

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko boš videl in razumel popolnoma nastavljivo vzmetenje in ga primerjal z vzmetenjem na XJR, tega več ne boš trdil (pa Öhlins je samo zadaj ne?).

 

Vseeno mi je ali me po kolenih riba motor ali plastična zaščita pred motorjem, tu mi je prekratka in z dodatno pregrado problema niso rešili, ampak prestavili bližje k meni, ker vozim v ledru (večinoma), mi je vseeno za temperaturo ovire, ki me riba po kolenih.

 

 

Hehehe... brez skrbi Bajsi... nikoli se ne bom trudil razumeti popolnoma nastavljivega vzmetenja... v kaj takega se res ne bom poglabljal... verjetno se pa da s tem ZADNJIM nastaviti marsikaj, glede na to koliko je v knjigi o tem napisanega... sam ne prestavljam nič, niti ko sem sam, niti ko sma dva in polno prtljage... Fant je pač spraševal za športno vožnjo in verjetno s s tem ohlinsom da marsikaj naštimati...

 

Le  tole ribanje po kolenih mi ni jasno... jaz merim 177, pa se tega ne opazim... res pa ne nosim kombinezona ali kakih kolenčnikov.. Pri višjih bi pa znal bit problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bajsi:

 

kot "nesigurnost" mislim zgolj v primerjavi z bolj športnimi motorji (cestaki, nakedi), ki sem jih tudi že probal in so IGRAČKA za premetavat za nekoga mojih dimenzij (191cm, 90~ kg) - niso pa udobni!


XJR je razmeroma udoben, in ker si želim nakeda skora edini kandidat (poleg kakšne CB1300, BMW1150R), ampak ne bi pa rad manj agilnega konjička kot ga imam zdaj (TDM).

 

Mogoče bom pa najprej zatežil na servisu da mi vzmetenje čim bolj športno nastavijo, da vidim razliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem no... zdaj ko si "izdal" svoje "mere"... bi bil skoraj v dvomu, da ti je XJR udoben... Noge preveč pokrčene itd...

 

Se mi zdi, da če imaš željo po udobju, bolj pašeš v rang velikih endur...

 

XJR je res izjemno udoben v svojem rangu ampak le tja do 180 višine... no tako jaz čutim..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, sam merim 185cmin in mi je motor prenizek, s koleni sežem do motorja (zaradi tega redko vozim v teksitlu), na samo vodljivost lahko tudi z izbiro gume veliko vplivaš, pa nekaj z nastavitvami vzmetenja. Ampak s športnim motorjem pa zadeva ni primerljiva. Ampak spet isto bi jaz trdil za TDM.

 

Eno je vožnja po cesti, kjer oba zadoščata, drugo pa je, ko zažneš stotinke lovit. Je verjetno kak drug motor bolj primeren.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Udobje je relativno. Glede na to, da nobenega drugega nakeda sploh vozit ne morem, ker so tako nemogočih dimenzij zame, je XJR poezija. Idealno pač ni.

 

Endur ne maram, ker so grozovito grde (osebni okus, ki se pri meni sicer lahko tudi hitro spremeni).

 

Ma saj, ko bom spet sedel na svoji TDMki bom tako pozabil da sem kaj sanjal o menjavi....

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi dal gor scottoilerja. Edino kar me skrbi je dual injector. Ni nekih jasni navodil kako naj bi bil montiran. XJR zadaj nima ravnega zobnika ima rob. Če montiram, da sta šobi na tanjšem deju zobnika je ok. Sem pa bral da zaradi optimalnega mazanja tega ne priporočajo. Če montiram malo pred zobe se pa kdaj zgodi, da mi pri vzvratni vožnji potegne šobo med zobnik in ketno. Vsekakor pa naj bi šobi drseli po zobniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez veze kompliciraš... jaz sem s tem ojlerjem napravil že preko 30.000 in ketna je res B.P. pa se nisem matral z nobenimi nastavitvami... pa mi je tudi eno šobo že odtrgalo. tak da zadnjih 17000 mažem ketno sam iz ene strani... ampak olje se itak razleze vsepovsod in zadeva res deluje!... Prvo ketno sem ob tej kilometrini že menjal, druge še lep čas ne bom, kot kaže...in samo ene dvakrat v letu jo spucam pol pa sam maže...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prva ketna mi je zdržala 38.000 kilometrov, včasih mastna, včasih suha, včasih silikonsko suha, pozimi in poleti, v suhem in dežju, potem sem kupil naslednjo, pri 24.000 kilometrih še ne razmišljam o menjavi, brez sistemov za mazanje.... vsake toliko pošpricam, najraje po dežju pa mehanik jo enkrat letno spuca, jaz sem preveč nenatančen po njegovo.

 

Če se prav spomnim je nekdo v tej temi verigo menjal še veliko kasneje, prav na račun takšnega mazanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Življenska doba ne vem koliko se zares podaljša. Gre se predvsemv za to, da pri veliko prevoženih kilometrih in večdnevnih turah ni potrebno skrbeti za verigo. Potem je tu še čiščenje. Lažje je obrisati olje kot silikon. Meni ga zmeče povsod po blatniku, kufru, zadnjem kolesu... Veliko porabim za čiščenje ko je treba. Sploh pa se veliko kamenčkov nalima gor sploh spredaj pri zobniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja... tudi sam vidim predvsem eno prednost v ojlerju:  Na začetku sezone ga nafilaš, pa maš 10000 km mir... nobenih sprejev ni treba furat zram... spuca se enostavno ...in ja, življenjska doba se podaljša... Verjetno ne toliko da bi se splačalo nabavit ojler za 100 €, a te cenejše variante alla toturo, so pa gotovo vredne svojega dnarja... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno tam pri prvem zobniku me je skoraj kap, kaj se je tam enega dreka mastnega nabralo. In pol gledam tisto kepo maščobe, silikona, kamenčkov in gruntam, avspuh gre blizu, taman pod tem zobnikom,a obstaja možnost da se to vžge?!?

 

Mehanik pravi da ponavadi ne, ker če je ror fejst vroč zadeva samo dol spolzi.... ampak mislim da z oljem ni nič drugače, ravno tako lahko gor kapne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja največji jajc je s tem silikonom. Jaz razen s čistilnim benzinom se ne niti lotim pucanja. Se mi pa tudi meni po določenem času začne cedit dol silikon, olje...

post-16620-0-68502200-1359812697_thumb.jpg

post-16620-0-34023100-1359812708_thumb.jpg

 

Do sedaj nisem še imel problema s kakšim vžigom :) Je pa res, da ko vse spucam imam peska in kamenja za manjši peskovnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno tam pri prvem zobniku me je skoraj kap, kaj se je tam enega dreka mastnega nabralo. In pol gledam tisto kepo maščobe, silikona, kamenčkov in gruntam, avspuh gre blizu, taman pod tem zobnikom,a obstaja možnost da se to vžge?!?

 

Mehanik pravi da ponavadi ne, ker če je ror fejst vroč zadeva samo dol spolzi.... ampak mislim da z oljem ni nič drugače, ravno tako lahko gor kapne

Neboj se s staro mastjo se nebo vžgalo, vroč avspuh,če nikjer ne spušča, lahko z benzinom poliješ in se nebo vžgalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!