fifty Objavljeno Januar 15, 2004 Deli Objavljeno Januar 15, 2004 Včeraj sem sedel na njem. Razstavljen eksponat v TC-ju je že letnik 2004 in razen manjših novosti na števcih ter novih dimnikov je tak kot je bil - kaj pa drugega. Motor pri katerem ni kaj posebej spreminjati. Legenda. :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lina Objavljeno Januar 15, 2004 Deli Objavljeno Januar 15, 2004 A bi bil kdo tok prijazen in meni ,,babi,, razložu foro s števci. Kako dela ker ni zajle. A ja pa še neki na blatniku so luknjico za zajlo enostavno zamašil s čepkom--ampak vseen je ,,nov model,,. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Januar 15, 2004 Deli Objavljeno Januar 15, 2004 letnik 2004 in razen manjših novosti na števcih ter novih dimnikov je tak kot je bil - kaj pa drugega. Motor pri katerem ni kaj posebej spreminjati. Legenda. :yea2: Motorrad je imel TOP TEST z XJR '04, novi števci so padli :BUA: , stari so bili "nekako lepši" :OK: . Novi dimniki je manj moči :BUA: ..... Je pa prednja vilica spet malo bolj čvrsta in lepše harmonira z zadnjimi Ohlinsi :OK: . LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Januar 15, 2004 Deli Objavljeno Januar 15, 2004 A bi bil kdo tok prijazen in meni ,,babi,, razložu foro s števci. Če res ni zajle so števci električni. V mašini je en alternatorček, verjetno na gredi prvega verižnika, ki pošilja tok v števec. Ta tok pa potem sorazmerno premika kazalec hitrosti in obrača kilometre. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Boječka Objavljeno Januar 15, 2004 Deli Objavljeno Januar 15, 2004 Če res ni zajle so števci električni. V mašini je en alternatorček, verjetno na gredi prvega verižnika, ki pošilja tok v števec. Ta tok pa potem sorazmerno premika kazalec hitrosti in obrača kilometre. Tadej :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Ta je pa huda!!! Alternatorček, je reku :lol1: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lina Objavljeno Januar 16, 2004 Deli Objavljeno Januar 16, 2004 Ne morš sam kritizirat---pa ti povej kaj je. Še vedno mi ni jasno kako pridejo ,,podatki,, do števca na balaci? :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 16, 2004 Deli Objavljeno Januar 16, 2004 nekje (izhod iz masine, npr. pogonski zobnik ali odmicna gred v glavi) se nahaja elektricni odjemalec obratov, jih prenese v elektronski racunalnik in po elektricnem kablu v platino stevca na prednjih vilicah. ali tako nekako priblizno. podobno ima npr. tudi bandit urejeno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Boječka Objavljeno Januar 16, 2004 Deli Objavljeno Januar 16, 2004 Ali pa iz dejalnika impulzov na sprednjem kolesu (Fazer 600) in meter žice do števca... :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Januar 16, 2004 Deli Objavljeno Januar 16, 2004 :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Ta je pa huda!!! Alternatorček, je reku :lol1: :lol1: Zajebal, mislil sem generator. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Januar 16, 2004 Deli Objavljeno Januar 16, 2004 Zajebal, mislil sem generator. Tadej prekomplicirano ... samo senzor ki meri obrate na katerikoli gredi za menjalnikom ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Marec 8, 2004 Deli Objavljeno Marec 8, 2004 1. Kake auspuhe mate na svojih XJR1300? Vprašujem samo za ta motor, ne me zasipat z vsemi naslovi izdelovalcev piskrov in vsega njim podobnega. 2. Ima kdo nosilec za topcase? Katerega, cena, kje je nabavo? LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
superblackbird Objavljeno Marec 9, 2004 Deli Objavljeno Marec 9, 2004 1. Kake auspuhe mate na svojih XJR1300? 2. Ima kdo nosilec za topcase? Katerega, cena, kje je nabavo? LP Bajsi 1. Imel Leo Vince racing - sekalo 2. Imel Givi wingrack - nabavu v trgovini ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Marec 9, 2004 Deli Objavljeno Marec 9, 2004 1. Imel Leo Vince racing - sekalo A sta bila dva al en lonec? LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
superblackbird Objavljeno Marec 9, 2004 Deli Objavljeno Marec 9, 2004 A sta bila dva al en lonec? LP Bajsi En. Leo in Akrapo delata sam enga za XJR. Pri Leotu lahko vzameš sam lonec in dobiš zraven povezovalno cev na levi kraj. Akrapo pa ima samo celoten sistem 4v1. Akrapota nisem probal, problem pa je (kakor za koga), ker ti zviša zadnje nožnike. Moja lady 180 cm- :fight2: Jaz sem bil z Leotom zelo zadovoljen, XJR je postal neverjetno živahen. Je pa lepši in dražji z dvemi. Še najleši pa je z .... originali. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Marec 10, 2004 Deli Objavljeno Marec 10, 2004 (popravljeno) 1. Kake auspuhe mate na svojih XJR1300? Vprašujem samo za ta motor, ne me zasipat z vsemi naslovi izdelovalcev piskrov in vsega njim podobnega. 2. Ima kdo nosilec za topcase? Katerega, cena, kje je nabavo? LP Bajsi Poglej sliko! Lonci so iz Hein Gericka - una najcenejša varianta ohne TUV, ki pa je na koncu izpadla za drago. Nikoli več jih ne bi kupil. Na ovinkih drsajo po tleh. Če se je moč kaj povečala ne vem, ker ni čutiti. Sem predlani vozil enako XJR s kompletnim Akrapovičem in razlika proti moji je bila očitna. V drugi je šlo samo z gasom na zadnje kolo. Nosilec je od Givija. Takrat sem ga kupil v Trstu in to decembra, ker so bili popusti. Je bil za 50% cenejši kot pri nas. Tadej Popravljeno Marec 10, 2004. Popravil Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lina Objavljeno Marec 10, 2004 Deli Objavljeno Marec 10, 2004 Akrapota nisem probal, problem pa je (kakor za koga), ker ti zviša zadnje nožnike. Prosm---a ti to resno? Jest mam tut 180 cm in edina stvar, ki me je res veselila pri menjavi motorja je bila ta---da bom sedela kot profesor in ne kot kaka kobilica. Menjava original avspuhov z akrap. je v planu po prvem servisu, ker te trobente res niso za nikamor.--vsake oči majo svojga malarja Kok višje so tačke? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
superblackbird Objavljeno Marec 10, 2004 Deli Objavljeno Marec 10, 2004 Prosm---a ti to resno? Jest mam tut 180 cm in edina stvar, ki me je res veselila pri menjavi motorja je bila ta---da bom sedela kot profesor in ne kot kaka kobilica. Menjava original avspuhov z akrap. je v planu po prvem servisu, ker te trobente res niso za nikamor.--vsake oči majo svojga malarja Kok višje so tačke? Na oko nekje od 5-7 cm. Dobiš zraven sistema tudi nekakšne adapterje, ki lepo povišajo zadnje stopalke. Nato nastopi tudi problem, če misliš nabavit (ali če ga že imaš) Givijev wingrack, kajti ta je povezan spet z stopalkami - spet modifikacije. Odpri stran od Akrapota, je lepo vidno na slikci od XJR-ja. Če ti to ni dovolj vpraši na info Akrapoviča, meni je poslal vse detaljne slike, res prijazno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Marec 11, 2004 Deli Objavljeno Marec 11, 2004 , ker te trobente res niso za nikamor.--vsake oči majo svojga malarja No f.cking way! Meni so originali daleč najlepši, ker obožujem klasični izgled motocikla, fora je v tem da mi pri Krauseju predelajo "trobente" :BUA: in jih pol ne morem več uporabiti za tehničnega... :hmm: O:-) LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
superblackbird Objavljeno Marec 11, 2004 Deli Objavljeno Marec 11, 2004 Verjetno oba govorita o različnih trobentah. Mislim, da ima z letošnjim letom XJR neke res grde nove (originalne) dimnike, prej pa so bli zelo luštni kratki. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Marec 11, 2004 Deli Objavljeno Marec 11, 2004 Verjetno oba govorita o različnih trobentah. Mislim, da ima z letošnjim letom XJR neke res grde nove (originalne) dimnike, prej pa so bli zelo luštni kratki. Ne vem če so novi daljši, vem pa da so na videz večji oz. večjega premera. LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Marec 18, 2004 Deli Objavljeno Marec 18, 2004 HALO!!!! KRIZA!!!!!! KAJ JE MOGOČE DA MA TOTA KANTA V 5. PRI 8250 BLOKADO?!?!?! :angry: :cry: :? :hmm: V 4. gre normalno v rdeče, v 5. pa pri 8250 rpm cuka kot bi imela prekinjevalnik vžiga???? LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RoadKill Objavljeno Marec 19, 2004 Deli Objavljeno Marec 19, 2004 Za blokado sicer ne vem, me pa zanima, kakšna je hitrost? A bi mogoče rabil več? Če ja, potem si si narobe motor kupil. Lp, RK Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Marec 19, 2004 Deli Objavljeno Marec 19, 2004 225, in ja če mašina zmore, in ne ker nisem prvi in edini s tako željo. lp Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
superblackbird Objavljeno Marec 19, 2004 Deli Objavljeno Marec 19, 2004 Imaš dve možnosti; shujšaj ti al pa naj shujša XJR (Akrapoviča gor, centralno stojalo dol,...) Js sm ubral tretjo varjanto, kupu X-o. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Marec 19, 2004 Deli Objavljeno Marec 19, 2004 Sama teža ne vpliva na končno hitrost .) , moja debelost lahko vpliva le na zračni upor :D (pospeške odmislimo), mislim, da izpostavljaš napačen podatek. LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se