Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo

Mam eno vprašanje:

Mam XJR1300 letnik 2001, letos sem jo nabavu zdej sem že naredu okol 300 km pa se mi zdi da jo v ovinkih mal zvija oz. je premehka, a se da amotizerje kej nastavit? Drgač je pa zakon motor sam poraba jo mal jebe (standard).

lp Uki

Popravljeno . Popravil uki2804
Objavljeno
Zdravo

Mam eno vprašanje:

Mam XJR1300 letnik 2001, letos sem jo nabavu zdej sem že naredu okol 300 km pa se mi zdi da jo v ovinkih mal zvija oz. je premehka, a se da amotizerje kej nastavit? Drgač je pa zakon motor sam poraba jo mal jebe (standard).

lp Uki

Amortizerja nastaviš s ključi, ki ju imaš v orodju. Pod fedrom imaš veliki "matici" s takimi čudnimi utori. Te matici moraš s tistima ključema zavrteti eno proti drugi. Zavrtiš ju lahko za tri stopnje. Ko bosta tisti matici najbolj narazen, takat je amortizer najtrši.

Na vrhu vilic imaš dva "vijaka" in ju lepo zašraufaj, da bodo trše.

Tadej

PS. drugače imaš pa vse napisano in narisano v knjižici z navodili.

Objavljeno
Zdravo

Mam eno vprašanje:

Mam XJR1300 letnik 2001, letos sem jo nabavu zdej sem že naredu okol 300 km pa se mi zdi da jo v ovinkih mal zvija oz. je premehka, a se da amotizerje kej nastavit? Drgač je pa zakon motor sam poraba jo mal jebe (standard).

lp Uki

Rešitev je v zadnji gumi!

Če želiš da bo motor kolikor toliko miren, moraš natakniti gumo z velikim težnostnim faktorjem. Po mojih izkušnjah najboljša ME Z4 (za XJR!) :notworthy: .

Z vzmetenjm ne rešiš nič, ali pa zelo malo! :ph34r:

Objavljeno
Rešitev je v zadnji gumi!

Če želiš da bo motor kolikor toliko miren, moraš natakniti gumo z velikim težnostnim faktorjem. Po mojih izkušnjah najboljša ME Z4 (za XJR!) :notworthy: .

Z vzmetenjm ne rešiš nič, ali pa zelo malo! :ph34r:

Hola!

Nč ne zastopm ampak zihr je kul...

Objavljeno
Hola!

Nč ne zastopm ampak zihr je kul...

žiroskop? večja masa, bolj stabilizacijski učinek na zadev?

Objavljeno

Hola!

Zanimiva teorija, nisem dosedaj še nikjer srečal. Moja pamet - k je bolj kmečka - razmišlja takole: bolj ko je zadeva "obteženo stabilizirana", manj odzivna bo za spremembe npr iz enega skrajnega nagiba v drugi, pa vzmetenje bo imelo veliko več dela z večjo maso, kar se - spet moji pameti - ni sliši prav nič fajn... al sem kaj spregledal???

Mimogrede: še na vseh Motorradovih testih XJRjk so se pritoževali nad sicer zelo udobno a "guncajočo" vožnjo, vzrok so pa vedno pripisali premehkemu vzmetenju, zlasti prednjih vilic. Tudi vsi tovarniški "popravki" (beri novi modeli tega motorčka) so imeli eno zadevo skupno: tršanje vilic iz modela v model.

Seveda ne moremo kar vsega verjet kar piše v testih, ampak nekaj je IMHO pa najbrž le res...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

A ima kdo spredaj montirano šipco (veter zaščita) ali pa kar masko, od katerga motorja, kje jo je nabavil, koliko je stala, kako zgleda, je kaka slikca---karkoli ???

Objavljeno (popravljeno)

Puigova šipica, cena 50€, v Louisu podobne že za 20€. Motor na fotki ni XJR šipica lepo tesno prilega luči, kupljena Motocenter Ptuj.

LP Bajsi

post-4-1082718017.jpg

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno
Puigova šipica, cena 50€, v Louisu podobne že za 20€. Motor na fotki ni XJR šipica lepo tesno prilega luči, kupljena Motocenter Ptuj.

LP Bajsi

Montiral sem približno tako šipco ampak od Givija. Šipca naj bi bila originalna za XJR, vendar sem ji moral povišati okroglino nad žarometom za cca 3cm, da sem jo spravil gor. Sicer nisem vozil prek 120km/h, ( XJR kupil pred enim tednom - komaj 400km prevoženih), lahko pa rečem, da je zračni upor bistveno manjši kot brez šipce. Šipco dobil v TC Motoshopu v kot darilo ob nakupu motorja.

Objavljeno

OK samo za lastnike XJR1300 ali bivše. Največja količina goriva ki ste jo tankali? Jaz še nisem uspel prek 18l, rezerva naj bi se začela pri 17l, imam občutek da veliko prej obrnem pipico na RES kot pa pri 17l, z rezervo sem naredil tudi že 35 km, kazalček kot pribit na palčko za nulo potem pa 18l. Motor vedno tankam na centralnem stojalu in napolnim do vrha.

LP Bojan

P.S.: danes prebil 235kmh na AC, višina glave ne igra vloge pri hitrosti, če sem jo pritiskal za šipico ali pa če sem jo dvignil tako visoko da sem gledal preko nje (veter užasan!). Če se vozim s topcaseom je nad 200 hudo nestabilna oz. vijuga kot kača (nič dramatičnega, še vedno manj kot Vmax z lenkungsdemferjem)

Objavljeno

Tudi sam sem bil prvič presenečen, ko sem moral prekljukati na RES in po še 15 km do črpalke, tankal samo 15 l. Torej bi moralo biti v tanku še 6l (ob podatku o 21l kapacitete). Naslednjič sem tankal 13 l, ob tem, da sem z eno črtico na digitalnem prikazu količine goriva v tanku (to naj bi pomenilo: rezerva), prevozil še 30 km. Torej še brez preklapljanja na RES.

Iz tega bi sklepal, da predzadnja črtica izgine, ko je v tanku še 10l goriva (!?), na RES pa je potrebno preklopiti, ko je v tanku še 6-7l goriva.

Skratka, težko verjamem, da ima tank pri XJR kapaciteto 21 l. Prej kakšen liter ali dva manj.

Kar se pa porabe tiče: 6,5 litra ob zelo umirjeni vožnji (do 4.000 obratov).

Objavljeno (popravljeno)

Fifty--čist eno tako brezvezno vprašanje--a si ob nakupu dobil ,,navodila za uporabo,, od letnika 2004. Če si jih (januarja jih še niso imeli in so zraven dajali za 2003) a si tok prijazen in pogledaš kok se pumpajo gume?

Po ,,ulavfavanju,, in ob več ali manj normalini vožnji žre 7,5 litra.

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno
Amortizerja nastaviš s ključi, ki ju imaš v orodju. Pod fedrom imaš veliki "matici" s takimi čudnimi utori. Te matici moraš s tistima ključema zavrteti eno proti drugi. Zavrtiš ju lahko za tri stopnje. Ko bosta tisti matici najbolj narazen, takat je amortizer najtrši.

Na vrhu vilic imaš dva "vijaka" in ju lepo zašraufaj, da bodo trše.

Tadej

PS. drugače imaš pa vse napisano in narisano v knjižici z navodili.

Lep pozdrav.

Sem nov na forumu, bi pa v zvezi amortizerjev nekaj omenil.

Zadnje amortizerje z raztegovanjem lahko le dviguješ oz. nižaš, (višini sedeža od tal glede na obremenjenost) trdote se pa s tem ne nastavlja.

Sem mel problem, k mi je zadnji amortizer spustil, in sem moral popraviti plinski cilinder. Zdej mam na plinskih sprejemnikih ventile za zrak, in s tem lahko nastavljam trdoto, prej pa je bla trdota ista, ker se plina v sprejemnikih ni dal spremenit.

Me je pa predelava obeh amortiterjev pršla 30.000 sit, z enoletno garancijo, je pa funcionalnost zdej zakon.

Objavljeno

Sprednja guma naj bi bla napumpana na 2.5 bara, zadnja pa za normalno vožnjo 2.5 bara, medtem ko za hitro vožnjo ali če je moped obtežen 2.9 bara.

Objavljeno
OK samo za lastnike XJR1300 ali bivše. Največja količina goriva ki ste jo tankali?

LP Bojan

Sem z rezervo naredil 70 km pri vožnji z 90 km/h, v tank pa sem tistikrat spravil že 20 litrov, tako da sem se že na hlape vozil.

Sem se pa z motorjem že peljal 240 km/h, s tem da mam Akrapoviča kompletrnega, pa da sem ležal na tanku, in se skrival za števci.

Te zna pa kr hitro odtrgat dol, če preveč glavo dviguješ.

Fifi.

Objavljeno

Zdravo,

Sicer forum čitam, že kar nekaj časa pišem pa prvič. Jutri kupec odpelje stari motor jaz pa grem naslednji teden po novega XJR 1300.

Če sem prav spremljal tole temo je povprečna poraba tega motorja okrog 7,5 l/100km ali se motim? Zanima me še tudi ali je pipica za gorivo namenjena samo rezervi ali jo je potrebno odpirati in zapirati pred vsako vožnjo? Kaj pa veriga kako dolgo zdrži in kako pogosto jo je potrebno mazati? Sedaj sem imel kardan.

Hvala za odgovore.

Objavljeno
Sprednja guma naj bi bla napumpana na 2.5 bara, zadnja pa za normalno vožnjo 2.5 bara, medtem ko za hitro vožnjo ali če je moped obtežen 2.9 bara.

Letos je prvič gor dunlop 252(al neki takega) in če je napumpana tok kot michelin (prejšnji modeli) jo ,,zvija,,--- zato me zanima kaj točno piše v papirjih za letnik 2004.---a te informacije so za letošnje modele?

Objavljeno
Letos je prvič gor dunlop 252(al neki takega) in če je napumpana tok kot michelin (prejšnji modeli) jo ,,zvija,,--- zato me zanima kaj točno piše v papirjih za letnik 2004.---a te informacije so za letošnje modele?

Bom pogledal v priročnik, ko pridem domov.

Objavljeno

HVALA FIFTY.

Marci: Ketno mažeš tako kot povsod---po potrebi--sej vidš-po moje boljš mal večkrat namazat kot premalkrat. Kok časa zdrži žal (še nevem), ker je motor nov---zdej ima ene 2000 km in jo bo treba mal našponat vendar ni panike.

Kot se jaz spomnim (ga ne vozim amak sem sopotnik) nikoli nisem vidla, da bi bilo treba bencin odpirat in zapirat.

Zdej ko smo bili v Štifti (dva na motorju) klanci, ovinki bla bla bla....sicer normalna vožnja --razen v posebnih primerih in pol nazajgrede malček bolj športna je bila poraba 7,5l--če bo tako ostalo bo ok.

LP

Objavljeno

Pipica ima pozicije RES, PRI, OPEN (zadnja ni ziher) preklapljaš med res in odprtim po potrebi, PRI pa takrat ko ti zmanjka benza pa so fergazeri prazni če se ne motim (na PRI naj bi benz kar tekel skozi). Poraba med 6,7l in 7,0l pri ulavfavanju mašine, zdaj pa 7,5l pri moji normalni vožnji (še vedno je hitrejša kot ulavfavanje), če pa sem malo bolj dosleden pri dodajanju plina in na AC pa tudi 8,3l..... Za moje pojme kar veliko glede na to da Vmax mel več konjev bolj potegno pa manj pil.... Je pa res da sem imel tam razpon pri porabi med 5,5l do 11l.

LP Bajsi

Lina gume so 2,5 in 2,5 oz 2,5 in 2,9 bara pri obremenjenem motociklu. Nisem pa razumel kaj zvija? Gumo ali štel?

Objavljeno

Gumo je zvijal- sej ne vem kok je zdej ,,napihana :) ,, ker je kar parkrat ,,dopumpaval,,je pa zdej uredu---če se prov spomnim je tam okol 2.9, 3.0----pa me je čist tko zanimal, kaj sploh v papirjih piše-da bo vse po predpisih :P .

Objavljeno

V trgovini ptravijo da ,,navodila,, še niso prevedena---fifty po moje maš tut ti podtaknjenca---knjižico 03 letnik.

Sicer pa nima veze, ker sem s temi bari nardila cel halo---me je pač samo zanimal, bo že boljš.

lp

Objavljeno
---fifty po moje maš tut ti podtaknjenca---knjižico 03 letnik.

Ja, sem preverila, maš prav.

Tudi midva imava podtaknjenca. :huh:

Tako kot na vrtu. :unsure: :wacko: :)

Objavljeno
Če sem prav spremljal tole temo je povprečna poraba tega motorja okrog 7,5 l/100km ali se motim? Zanima me še tudi ali je pipica za gorivo namenjena samo rezervi ali jo je potrebno odpirati in zapirati pred vsako vožnjo? Kaj pa veriga kako dolgo zdrži in kako pogosto jo je potrebno mazati? Sedaj sem imel kardan.

Hvala za odgovore.

Povprečna poraba pri meni je cca. 7 litrov, doseže pa lahko tud 10 litrov (dinamična vožnja proti morju po tastari cesti).

Pipica za gorivo ima tri nastavitve:

- open : odprta je skoz tud k motor stoji,

- rezerva: k motor napolniš daš nazaj na open,

- pri : to je pa če ti motor dolg stoji in s tem nafilaš fergazerje (mi je pa že prav prišlo, ko sem mel probleme s podtlakom - sneta cev zaradi švoh servisa, in sem s primarnim direkt lohka dovajal bencin)

Je pa lahko problem če pozabiš na primarno ko ti motor stoji na mestu, ker bencin lahko steče v karter.

Verigo mam že 28 tisoč km pa še ni vidit utrujena, mažem jo pa vake 1000 in po vsakem pranju motorja.

Pa čestitam za nov motor, boš vsak dan :D .

Objavljeno

FIFI, LINA, BAJSI HVALA.

Od sredine naslednjega tedna bom res vsak dan :D :D tako, da mi ni za iti na NT konferenco.

Če bom dobil slovenska navodila jih sceniram in pošljem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!