Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Senna

Priporočene objave

Mah, imel sem izkušnjo, ko je prodajalec "spustil" ceno za 3% ... sem pričakoval korektnih 10% ... pač moja neizkušenost in nesposobnost pogajanja očitno :? Seveda tudi omejen buđet ...  

 

Koliko ste vi zbili ceno svojim motorjem?

 

Ko sem jaz kupoval svojo Fazerco, je imela ceno 3000 EUR.... po daljšem ogled in debatiranju, sva prišla še na končno ceno, on je hotel 2700, jaz pa sem mu dal 2600..... in 2600 je obveljala ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli še nisem kupil vozila z avtoneta in upam, da mi boste lahko pomagali. Kakšna je ponavadi izpogajana cena glede na oglaševano. Koliko % cene so/ste  ponavadi prodajalci pripravljeni spustiti oz. za koliko so/str dvignili ceno na oglasniku za kasnejše "barantanje"?

Hvala.

 

No, na podlagi odgovorov si si lahko ustvaril sliko. Kot vidiš je odvisno od mnogo dejavnikov. Motorja, značaja obeh vpletenih, morebitnih kreditov, ki enega pritiskajo, sezone, trga na splošno, geografske lokacije, položaja zvezd, sreče...

Nemogoče je dati splošen odgovor na to. Običajno je vsak prodajalec pripravljen nekoliko spustiti. Pravila pa seveda ni in seveda če bi tako pravilo obstajalo, bi bilo precej neuporabno, ker bi se popust že avtomatsko odšteval. Torej moraš poskusiti in videti sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, imel sem izkušnjo, ko je prodajalec "spustil" ceno za 3% ... sem pričakoval korektnih 10% ... pač moja neizkušenost in nesposobnost pogajanja očitno :? Seveda tudi omejen buđet ...  

 

Koliko ste vi zbili ceno svojim motorjem?

 

Mojster ne pričakuj da ti bo nekdo pri ceni 5 jurjev spustil za 500eurov, pa kje ti živiš, aja v banani smo itaq vsi, a če je z motorjem vse ok pričakuj max. okol 200eur kar je en slab komplet gum..Kar je več je pa že darežljivost prodajalca..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem nazadnje zbil ceno za natanko 21% prodajalec je nujno rabil denar...odvisno je od prodajalca, stanja motorja, kupca itd....so patudi takšni ki so fix...npr cena 5000 ne odstopa niti za cent pa ce se na glavo vrzes...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem nazadnje zbil ceno za natanko 21% prodajalec je nujno rabil denar...odvisno je od prodajalca, stanja motorja, kupca itd....so patudi takšni ki so fix...npr cena 5000 ne odstopa niti za cent pa ce se na glavo vrzes...

Aha dobil si ga brez DDV :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oglaševana cena 4900, mukotrpno sva se dogovorila za 4600, s tem da je prodajalec rekel, da če mu začnem še s 50 EUR manj gnjavit, me pa dol po hribu nažene. In deloval je dokaj resno s to grožnjo. :) Gledam pa sedaj, da v začetku sezone prodajajo primerljive motorje za 5200-5500..in zaenkrat kaže, da z mojim ni nič narobe, saj sem z njim naredil že cca 2500km in vse okey..tako da menim, da sem dobro kupil. Ampak te cene so pa nerealne po moje..relana cena je to, kolikor je največ kdo pripravljen plačat. In dvomim, da bo kdo za CBF1000A letnik 2008 plačal 5500 EUR, če so lani poleti nove iz stare zaloge prodajali za 9500. Vem iz prve roke, da je bila lani v jeseni ena isto letnik 2008, 1.lastnik, servisna, okrog 30kkm prodana za 4200 EUR. Sem jo šel gledat, samo srebrna barva... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm kupu od R-moto, pa je bil tako fajn da mi je kar sam zbil za par sto evrov (pa že tako je bil najcenejši takrat). Štiri leta kasneje je motor še vedno brez napake.

 

Ko sem pa r125 prodajal sem pa skoraj živce zgubil (k sreči nisem pokazal šibkosti) - te cijenkanje res ni zame. Postavi realno ceno, plačaj/ne plačaj, ne pa to zabijanje cajta.

 

Mimogrede, kdo ve kaj je s tem narobe, da je ze tako dolgo gor http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7995564 ?

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenija je zanimiv fenomen. Cene rabljenim motorjem so zadnja leta padla, še vedno pa so dražji kot zunaj. Od zadnjih 15 motorjev, ki sem jih kupil, sem samo 3 kupil doma, od tega je bil samo eden cenovno enak tujini, ostala dva pa sem kupil zaradi izogibu homologacije. Pri večini je bila razlika v ceni velika in vredna truda z uvozom (celo 1.500 €). Res pa je tudi, da so naši vrli politični oderuhi podražili zadevo z dodatnimi davki. Za nekatere motorje pa se še vedno splača iti ven.

Bodočim kupcem pa tale nasvet: Poišči motor v tujini, prištej davke in stroške, nato pa primerjaj ponudbo doma. Tako se tudi lažje pogajaš. Veliko uspeha...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri večini je bila razlika v ceni velika in vredna truda z uvozom (celo 1.500 €). Res pa je tudi, da so naši vrli politični oderuhi podražili zadevo z dodatnimi davki. Za nekatere motorje pa se še vedno splača iti ven.

Bodočim kupcem pa tale nasvet: Poišči motor v tujini, prištej davke in stroške, nato pa primerjaj ponudbo doma.

 

Jaz sem mojega v Italiji dobil cca 1700 eur ceneje, če noter vračunam vse dajatve in homologacijo. In to brez, da se spuščam v kvaliteto in ohranjenost primerka ter širine izbora v primerjavi z našimi.

Torej ja, zagotovo se izplača pokukat tudi ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenija je zanimiv fenomen. Cene rabljenim motorjem so zadnja leta padla, še vedno pa so dražji kot zunaj. Od zadnjih 15 motorjev, ki sem jih kupil, sem samo 3 kupil doma, od tega je bil samo eden cenovno enak tujini, ostala dva pa sem kupil zaradi izogibu homologacije. Pri večini je bila razlika v ceni velika in vredna truda z uvozom (celo 1.500 €). Res pa je tudi, da so naši vrli politični oderuhi podražili zadevo z dodatnimi davki. Za nekatere motorje pa se še vedno splača iti ven.

Bodočim kupcem pa tale nasvet: Poišči motor v tujini, prištej davke in stroške, nato pa primerjaj ponudbo doma. Tako se tudi lažje pogajaš. Veliko uspeha...

Pozdravljen!

Daj mi povej kakšne so dajatve pri nas trenutno. Za homologacijo mi je jasno! A se IVA v ITA odšteje od cene, če ga od tam pripeljem? Ne vidim namreč smisla plačat davek tam in doma... Malo sem ti zatežil, ker bo to moj prvi uvoz! Ponudba je daleč pred našo, samo čas si moraš vzet... lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Daj mi povej kakšne so dajatve pri nas trenutno. Za homologacijo mi je jasno! A se IVA v ITA odšteje od cene, če ga od tam pripeljem? Ne vidim namreč smisla plačat davek tam in doma... Malo sem ti zatežil, ker bo to moj prvi uvoz! Ponudba je daleč pred našo, samo čas si moraš vzet... lp

 

Mas tu veliko napisano -

 

http://www.motosvet.com/tabla/topic/4648-uvoz-motorja/page-88

 

in tu od 28 strani dalje je aktualno

http://www.motosvet.com/tabla/topic/25189-nakup-uvoz-homologacija-in-registracija-rabljenega-motorja-iz-tujine/page-28?hl=uvoz

 

na hitro kar sm izbrskal iz postov:

Ne moreš se kar sam odločiti kje boš plačal DDV. Pri novem ga vedno plačaš pri nas. Pri rabljenem, pa je določeno koliko mora biti star in koliko km mora imeti, da lahko plačaš DDV v državi kjer si ga kupil. Če se ne motim, je meja 6 mesecev in 6.000km. © motolover

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem je ker vedno plačaš un dmv in homologacijo in pol k greš računat so cene tam tam. sploh pa če je motor nad 1000ccm se praktično ne splača več (razn če želiš motor, ki se ga pri nas ne dobi). 

maš pa "program" od dursa za si izračunat koliko te dmv pride http://www.durs.gov.si/fileadmin/durs.gov.si/pageuploads/Davki-predpisi_in_pojasnila/DMV/Izracun_DMVnov.xls

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Daj mi povej kakšne so dajatve pri nas trenutno. Za homologacijo mi je jasno! A se IVA v ITA odšteje od cene, če ga od tam pripeljem? Ne vidim namreč smisla plačat davek tam in doma... Malo sem ti zatežil, ker bo to moj prvi uvoz! Ponudba je daleč pred našo, samo čas si moraš vzet... lp

Evo sta ti gornja dva lepo odgovorila. Kar se pa tiče DDV, ga zunaj ne plačaš, dokler je motor nov (6mes,6000km). Nato seveda plačaš našega. Hitro nabavi, predno Alenka zopet dvigne davke, ko pride v "švung" je nič ne ustavi. Je pa to edino kar zna, he he

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sta ti gornja dva lepo odgovorila. Kar se pa tiče DDV, ga zunaj ne plačaš, dokler je motor nov (6mes,6000km). Nato seveda plačaš našega. Hitro nabavi, predno Alenka zopet dvigne davke, ko pride v "švung" je nič ne ustavi. Je pa to edino kar zna, he he

Glede davkov še tole pojasnilo: DDV in DMV sta različna davka. DDV plačaš samo enkrat, odvisno ali je motor nov (plačas v Sloveniji) ali če je rabljen (plačaš v tujini). DMV pa plačaš ob vsakem uvozu, ne glede na starost vozila. Za DMV pa obstaja oprostitev plačila za nekatere kategorije državljanov (npr. invalidi). Torej DDV se ne podvaja, res pa je tudi da pri rabljenem vozilu plačaš DMV na znesek plačila, v katerem je že DDV. 

Pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Daj mi povej kakšne so dajatve pri nas trenutno. Za homologacijo mi je jasno! A se IVA v ITA odšteje od cene, če ga od tam pripeljem? Ne vidim namreč smisla plačat davek tam in doma... Malo sem ti zatežil, ker bo to moj prvi uvoz! Ponudba je daleč pred našo, samo čas si moraš vzet... lp

 

Glede uvoza: Najboljše je če se z ITA prodajalcem zmeniš da ima stoške prepisa v ITA on sam... Vse skup bo nekje 100€. Potem dobiš ti odjavljeno prometno in dokument od ACI-ja, na katerem si napisan kot kupec. To je to... Pri nas maš še potem slabih 100eur homologacije in odvisno od kolk kw ima motor, tolko je potem DMVja... Nad 75kw je 5% za EURO 3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za podobno ceno dobiš dosti boljši motor..http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8315067

V čem misliš,da je boljši a zato, ker je bil bolj gonjen - poglej malo "plave" izpušne cevi ! Če je že pripravljen toliko plačat za motor naj  raje kupil pri Valentinčiču že zaradi garancije  !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem misliš,da je boljši a zato, ker je bil bolj gonjen - poglej malo "plave" izpušne cevi ! Če je že pripravljen toliko plačat za motor naj raje kupil pri Valentinčiču že zaradi garancije !

Gonjen ..hahhaha, zakaj pa je narejen motocikel..? Aja pa pulir pasta menda veš kaj je?! Drugače pa..več opreme, boljša avtonomija, boljša vetrna zaščita..itd.itd.

EDIT: sem preveril tvojo teorijo..na a.net so vsi adventurerji s 30000-45000km s plavimi izpuhi..navadni gs, isti letnik, z 10000-15000km pa z lepimi novimi..zanimiva ta tvoja teorija, ki po vsej vrjetnosti zavaja.

Popravljeno . Popravil dromomaniac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo pozdravljeni!!!!

danes sem imel namen it pogledat tole kobilico (link spodaj)...
telefonska številka je direktno preusmerjena na Tušmobilov Helpdesk, kako je to možno, me ne spraševat...

mogoče kdo pozna ta motor, ali je vse skupaj le potegavščina????

hvala za informacije ;)

še link :)

"http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8254346"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!