flero Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 (popravljeno) Nova zverina je že nekaj časa spuščena :evilgrin: ...po testih in mnenjih uporabnikov tujih forumov sodeč, še boljša petarda kot predhodnik ...ima mogoče še kdo od motosvetovcev kako izkušnjo z novo Tuno ...jo mogoče kdo lahko primerja s staro...zadnjič sem jo samo gledal v salonu, pa se me loteva virus nove Nore Tune in ni videt, da bom kmalu ozdravel :grrr :grim Hvala za info...srečneži lp floxxx Popravljeno September 13, 2011. Popravil flero ELO, bladzo, Bremzer in 3 others 3 3
biker77 Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Tut jest sm jo gledal..na žalost zaenkrat samo v salonu..ne vem zakaj, ampak ko sediš na njej je dost bolš kot pa je zgledala na imot-u kupit, odšponat fedre in puna.. ELO, sesir, Robertjur in 5 others 5 3
gizmOkak Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 nisem vozu, sem samo sedel na njej položaj za volanom je enkraten, edino mogoče za ta tip motorja so stopalke malce "čudno" postavljene. Preveč naprej ti poriva trup, pol se moreš pa na balanco opirat. Vsaj tak občutek sem js dobil (pa nisem velik) ampak me ni motilo niti najmajn. Sklepam da se to "visenje na roke" skompenzira z vetrom v prsa in je idealka. Kaj pove agregat nimam pojma, ma po vsem prebranem v italijanskih revijah, ne more bit nič slabega Nevem pa zakaj sploh še dajajo zadnje sedeže na te mopede. Prvič je to uživancija solo, drugič tisti k je zadej trpi ko prasc sedet na tem, tretjič so grdi ko sam ps in ja... bi jo imel dive, ELO, ZaskA in 1 other 3 1
Dadi Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Sem zaljubljen me pa zanima kateri kreten tala minuse na prejšnje poste! Upam srčno, da bo kdaj v naši štalci flero, dive, ELO in 1 other 2 2
jozexj6 Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 A ma kdo tole zverinco? Me zanima kakšni so kej stroški vzdrževanja. Je tudi pri tem motorju treba (kot pri večini italjanov) štelat ventile pri 20k km?
T Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Ventile stelat?!? Sej ni nemc Jest mam staro pa se ni bilo potrebe po štelanju ventilov. (2007) Za staro Touno lahko recem da so stroški isti kot pri japoncu za enkrat (2leti)
Kawl Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Morš vedt da stari agregat je Rotaxov zato pa dela
bagio Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 A ma kdo tole zverinco? Me zanima kakšni so kej stroški vzdrževanja. Je tudi pri tem motorju treba (kot pri večini italjanov) štelat ventile pri 20k km? Ni treba štelat ampak na 10.000 menjat,če zdrži tko dolg. !
jozexj6 Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Hahahaha. Jst butl pa upal ,da bom kakšen pameten podatek dobu.
krucymucy Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Ni treba tako pogosto Joža. Ducati je specificen primer zaradi desmo krmiljenja.
bagio Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Hahahaha. Jst butl pa upal ,da bom kakšen pameten podatek dobu. Mislim,da sem ti dal najboljšega,kolega na RSV4 letnik 2011 v 10.000km vozi že tretji motor,od tega dvakrat zlomljen ventil in zaribana mašina,kaj ti naj povem bolj pametnega!!
jozexj6 Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Mislim,da sem ti dal najboljšega,kolega na RSV4 letnik 2011 v 10.000km vozi že tretji motor,od tega dvakrat zlomljen ventil in zaribana mašina,kaj ti naj povem bolj pametnega!! Sori, sm mislu da je pač še en od brezveznih komentarjev. My bad
Jure91 Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Mislim,da sem ti dal najboljšega,kolega na RSV4 letnik 2011 v 10.000km vozi že tretji motor,od tega dvakrat zlomljen ventil in zaribana mašina,kaj ti naj povem bolj pametnega!! Da ti povem še iz prve roke 11000km okvare nobene to je spet odvisn kaj naletiš, kot povsod. Drugače za vetile štelat nevem, kar se pa servisa tiče pa je na pooblaščenem 130-150€ odvisno od olja.
bagio Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 Da ti povem še iz prve roke 11000km okvare nobene to je spet odvisn kaj naletiš, kot povsod. Drugače za vetile štelat nevem, kar se pa servisa tiče pa je na pooblaščenem 130-150€ odvisno od olja. Zgleda ji ne paše vožnja po pisti,ti se verjetno voziš po cesti?Imajo pa kar pogoste težave na pisti, na Pannoniji bil nemec ki ima servis in priporočal vsem,ki vozijo na pisti menjavo serijskih ventilov za race ventile,poseg bi pa naj stal 500€ in bi stvar držala.
Jure91 Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 Aha za pisto nebi vedel , ker predvidevam, da z tuono nebi glih dirkal.
biker77 Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 Aha za pisto nebi vedel , ker predvidevam, da z tuono nebi glih dirkal. Zakaj že ne?
3ninja Objavljeno December 5, 2013 Opozori Objavljeno December 5, 2013 Zgleda ji ne paše vožnja po pisti,ti se verjetno voziš po cesti?Imajo pa kar pogoste težave na pisti, na Pannoniji bil nemec ki ima servis in priporočal vsem,ki vozijo na pisti menjavo serijskih ventilov za race ventile,poseg bi pa naj stal 500€ in bi stvar držala. Info iz prve roke. Moja RSV4-R 2010 trenutno 20.000km. Problemov je nekaj bilo (tesnila pokrovov ventilov so puščala 3x). Drugo BP. Je pa res da moja ni bila brutalni zlorabljena na pisti, samo kaka panoramska vožnja po panoniji. Drugače je pa to ultimativni stroj. RSV4 je Baletka za gsxr-a, ki je pravi medved. Komentiram ker imam oba in jih vozim. Sta pa oba moja motorja, kot večinoma vsi ostali premočna in predobra za moje skromno znanje (kot za večino občasnih obiskovalcev dirkališč-mnenje pač) BMW S 1000 RR je menda tudi vsak drugi zaribal na pisti. Zato pa zdaj večinoma vsi svoje lepe in super evropejske stroje puščamo doma in se po pistah vozimo z japonci. Jaz moje ne bi zamenjal za RR-a. Bi pa imel oba pa še kakega rdečega pa zelenega zraven če bi................. Tak to je. Port Folio, sax46 in MteByKer82 3
borollety_4 Objavljeno Januar 2, 2014 Opozori Objavljeno Januar 2, 2014 Bom kar v tej temi vpršala (no tak pa sta si motorja zelo podobna): Je že kdo naložil RACE mapo na RSV4 oz. pozna kakšnega mojstra? Kako je s nakdnadno vgradnjo Quickshiftertja (pač klasičen R model je)? Enkrat sem se menu s gospodom iz Domžal-Ljubljane, da bi se dalo vgradit orginal (mogoče tudi aftermarket) quickshifter senzor, ter nadgradnja ECU enote na APRC verzijo (v bistvu samo da zazna QS senzor). Številko pa sem seveda potem nekje založil
kasti Objavljeno Januar 3, 2014 Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 (popravljeno) Bom kar v tej temi vpršala (no tak pa sta si motorja zelo podobna): Je že kdo naložil RACE mapo na RSV4 oz. pozna kakšnega mojstra? Kako je s nakdnadno vgradnjo Quickshiftertja (pač klasičen R model je)? Enkrat sem se menu s gospodom iz Domžal-Ljubljane, da bi se dalo vgradit orginal (mogoče tudi aftermarket) quickshifter senzor, ter nadgradnja ECU enote na APRC verzijo (v bistvu samo da zazna QS senzor). Številko pa sem seveda potem nekje založil Poizkusi tukaj: Čepon Drago: 041 479 092 Popravljeno Januar 3, 2014. Popravil kasti
borollety_4 Objavljeno Januar 3, 2014 Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 Poizkusi tukaj: Čepon Drago: 041 479 092 Hvala. Mogoče uporbnik foruma tukaj?
kasti Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Hvala. Mogoče uporbnik foruma tukaj? Mislim da ni.
kasti Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 "Grom pobedio!" http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/videos/2014/january/jan1013-ktm-super-duke-group-test/
John2005 Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Huda je. Zanima me sam oše kak obi se s1000r obnesu v sklopu tega testa.
John2005 Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 Že tko huda zdej pa še hujša. Tole bi pa mel: http://www.motorcycle.com/manufacturer/aprilia/2014-eicma-2015-aprilia-tuono-v4-1100.html Nearrain 1
motolover Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 Hot Tuna! Nearrain in gsxf750 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se