Spasky Objavljeno Maj 2, 2018 Opozori Objavljeno Maj 2, 2018 jaz sem ga peljal v Kranj Moto Vomberger, prvi servis (155€).
Lunapark Objavljeno Maj 2, 2018 Opozori Objavljeno Maj 2, 2018 Pa ima tudi računalnik in vse? Sam sem dal pri hervatinu malo vec kot ti cca 170€ vendar je tudi vse mape in ostalo pogledal. Nisem bil pa navdusen prevec priznam...
Spasky Objavljeno Maj 3, 2018 Opozori Objavljeno Maj 3, 2018 Nisem posebej spraševal ampak glede na to, da je pooblaščenec, sem dokaj siguren, da ima. Sej pri kasnejših servisih (resetiranje servisne lučke) brez računalnika verjetno ne bi šlo. Prvi vtis je bil pozitiven. fazerčk 1
Lipstick Objavljeno Maj 3, 2018 Opozori Objavljeno Maj 3, 2018 3 hours ago, Spasky said: Nisem posebej spraševal ampak glede na to, da je pooblaščenec, sem dokaj siguren, da ima. Sej pri kasnejših servisih (resetiranje servisne lučke) brez računalnika verjetno ne bi šlo. Prvi vtis je bil pozitiven. Za resetiranje servisnega simbola ( viličasti ključ ) ne potrebuješ P.A.D.S.A. Brišeš lahko sam v dashbordu ( reset coupon ) !
ukica Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 Kaksna je realna cena tuonota v4 1000 aprc? Cena z abs/ brez abs? Je sploh ksna razlika?
dlicen Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 Realno ceno v Sloveniji je težko postavit, ker rabljenih praktično ni, zato je odvisna od vsakega posameznika, ki pač prodaja. Razlika v ceni glede na abs je in to občutna (najmanj kakšnega jurja v Italiji), ker pri starejših abs sploh ni bilo na razpolago, torej z absjem je istočasno tudi novejša. Cene v Italiji so nekje od 7 jurjev naprej, aprc in brez abs. Tiste z absom začnejo nekje pri 8,5. Vsaj letos pozimi je bilo tako.
Lunapark Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 Je kdo na modelu 2017 1100 menjal izpuh. Obcija, ki naj bi bila edina legalna Akrapovic z izpušnim ventilom in katalizatorjem se mi zdi brezveze potem rajse pustim kot je... Se da kakšen Arrow, SC project ali pa tudi Akrapovič homologirati pri nas in kje bi se dalo tudi računalnik nato spraviti na RACE ECU...
ukica Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 3 hours ago, Lunapark said: Je kdo na modelu 2017 1100 menjal izpuh. Obcija, ki naj bi bila edina legalna Akrapovic z izpušnim ventilom in katalizatorjem se mi zdi brezveze potem rajse pustim kot je... Se da kakšen Arrow, SC project ali pa tudi Akrapovič homologirati pri nas in kje bi se dalo tudi računalnik nato spraviti na RACE ECU... Ce se ne motim je Lipstick rekel da je Akrapo najcenejsa opcija, saj dobis poleg tudi race ecu, drugace bo svetila lucka. Drugje se race ecu posebi doplaca. To je ce zelis obdrzati garancijo. Lahko ti pa tudi Gabro skreka ecu vendar garancija propade. Poglej se v prvo temo Aprilia Tuono.. je bolj proti koncu komentar.
Lipstick Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 4 hours ago, ukica said: Ce se ne motim je Lipstick rekel da je Akrapo najcenejsa opcija, saj dobis poleg tudi race ecu, drugace bo svetila lucka. Drugje se race ecu posebi doplaca. To je ce zelis obdrzati garancijo. Lahko ti pa tudi Gabro skreka ecu vendar garancija propade. Poglej se v prvo temo Aprilia Tuono.. je bolj proti koncu komentar. Narobe me citiraš, dobiš kodo ( je samo za tvoj VIN ), katera odpre originalni ECU, da lahko naložiš mapo za ..... ukica 1
Lunapark Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 Seveda bi se takoj odlocil za tega akrapovica z race ecu kodo, probelm nastane ker ga ne mores homologirati vsaj po tem kar so rekli meni.
ProdriveR Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 Kukr jaz vem, je tale za street use... http://www.akrapovic.com/sl/#!/motocikel/izdelek/cestni/20216?brandId=40&modelId=289&yearId=4803
Lipstick Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 Iz Aprilijine ponudbe ( Akra dimniki ): The 2S0001050 titanium exhaust is homologated according to Euro4 cap. 5 and 9 (emissions and noise) and can be freely used on the road without modifications to carburetion parameters. Both exhausts are mounted onto the down pipes of the standard exhaust and attach to the bike with a special clamp included in the kit. Also available, sold separately: an aluminum bracket (896180) or carbon bracket (606314M) which fasten the exhausts onto the bike by removing the passenger footrests. cod. 2S001051 Carbon-for track use only (without catalyst) cod. 2S001050 Titanium - Euro 4 - approved road use
ukica Objavljeno Maj 11, 2018 Opozori Objavljeno Maj 11, 2018 6 hours ago, Lipstick said: Narobe me citiraš, dobiš kodo ( je samo za tvoj VIN ), katera odpre originalni ECU, da lahko naložiš mapo za ..... Opala.. se opravicujem.
Lunapark Objavljeno Maj 12, 2018 Opozori Objavljeno Maj 12, 2018 Tako kot sem rekel trenutno samo Model 2S0001050, ki je z izpušnim ventilom in tudi z katalizatorjem za homologacijo. Model, ki bi ga sam vzel torej 2S001166 (ex 2S001051), ki zgleda odlično in zraven dobiš kodo za odklep ECU na RACE mapo, se potem ne da homologirati... Zato sam gledam Arrow, kjer mislim da se bo dalo... Zgornji moja želja Spodnji, ki se ga da homologirati vendar za moje pojme veliko denarja in skoraj neopazna sprememba zvoka (posledica ventila etc...)
ProdriveR Objavljeno Maj 12, 2018 Opozori Objavljeno Maj 12, 2018 Men se tud spodnji ne dopade tolk Zgornji je un "taprav" akrapovič
Kugelschreiber Objavljeno Maj 12, 2018 Opozori Objavljeno Maj 12, 2018 men je pa ta spodn sam za se slinit...edin te nalepke...bi ga kar sam pod fiberja postavu... na "srečo" pa teh tegob nimam Ps, a mislite da se ne dobi link pipe za taspodnega, pol, ko je že hologomiran?
Lunapark Objavljeno Maj 12, 2018 Opozori Objavljeno Maj 12, 2018 (popravljeno) Seveda taprav v vseh pogledih tudi s kodo za RACE ECU No sam sem našel dve obcije : Arrow izpuh kjer je obcij veliko in tudi s homologacijo... Zraven pa za ECU spremembo, ki je takorekoč obvezna ob uporabi SLIP ON izpuha brez katalizatorja in izpušnega ventila (samo zvok), oz da prideš na RACE ECU -Ali ECU od Gabro, kjer ponuja za 900€ svojo RACE ECU mapo in Arrow slip on -Ali OFT kjer lahko sam naložiš RACE ECU in pa Arrow cena samo OFT je nekje 750€ je pa res, da lahko potem tudi shraniš svojo original mapo etc. v vsakem primeru če bi v okviru garancije šlo kaj narobe bi s to modifikacijo padla. Torej trenutno najboljša obcija, ki jo vidim je dodatni ECU od Gabro in pa Arrow Žalostni konec zgodbe, če želiš obdržati garancijo in imeti tudi uradno homologiran izpuh ti ostane samo spodnja kanta od Akrapovica Če želiš uradno na na RACE ECU moraš vzeti lepotca od Akrapoviča, ki pa seveda zaradi emisij ni homologiran. Zaključek počakati do konca garancije z titanicom, ki ti visi iz desne strani Lahko, da se motim in bom zelo vesel, če bo kdo napisal kaj bolj pametnega oz. drugo možnost PS. Hvala tudi uporabniku Lipstick, ki mi je tudi sam podal večino odgovor, nato pa sem pregledal še AF1 forum in pa bil v kontaktu z Gabrotom, ki mi je že svetoval pri V2. Popravljeno Maj 12, 2018. Popravil Lunapark
dlicen Objavljeno Maj 12, 2018 Opozori Objavljeno Maj 12, 2018 Ta spodnji tudi malo čudno izgleda na motorju, vsaj iz določenih kotov. Je precej velika zadeva (verjetno zaradi euro4) in na pogled precej štrli iz motorja.
Lunapark Objavljeno Maj 12, 2018 Opozori Objavljeno Maj 12, 2018 Link pipe ti spet nič ne pomaga ker ti še vseeno ostane izpušni ventil, ki ti duši zvok etc... Če pa bi že hotel odstrani katalizator torej drug link pipe pa obvezno spet race ecu oz. mapa...
ProdriveR Objavljeno Maj 12, 2018 Opozori Objavljeno Maj 12, 2018 @Lunapark - dej povej, kakšna je razlika presedlati s Tuonota V2 na V4??
Spasky Objavljeno Maj 13, 2018 Opozori Objavljeno Maj 13, 2018 Kater arrow si pa gledu, men je všečn " Pro-Race nichrom "Dark" silencers kit " , ki pa spet ni road legal... Čeprav morm priznat, da ima že stock štimo.
Urban K. Objavljeno Maj 13, 2018 Opozori Objavljeno Maj 13, 2018 Živjo, Če koga zanima, prodajam Arrow GP2 za RSV4 / Tuono V4, uporabljen samo kakšnih 1.000 km. Cena: 350 € Poleg tega prodajam še R & G Crash Protectors za RSV4 / Tuono V4. Cena: 120 € sesir 1
Lunapark Objavljeno Maj 13, 2018 Opozori Objavljeno Maj 13, 2018 Kar se tiče razlike med V2 in V4 je razlika ogromna predvsem o odzivnosti agregata in pa seveda dodatna moč se vsekakor pozna. Motor je bomba in tudi za dinamično vožnjo je majn pretikanja gor in dol. Je pa tudi V2 Tuono bil mi odličen motor in sem bil nadvse zadovoljen z njim. Kar se tiče vožnje moram priznati, da si na novi še nisem uspel nastaviti vzmetenje, kot sem ga imel na na prejšnji, ki se je vsaj meni peljala kot vlak po tirih. Tovarniške nastavitve na novi so narejene nekje na 80 kg sam pa jih imam več kot 10 več mogoče je tudi seveda razlika med ohlins in pa sachs vendar dvomim in predvsem mi je jasno, da mora za moje potrebe tudi Sachs ob pravilni nastavitivi delati odlično... Na kratko motor je bomba in ni mi žal, da sem ostal na Apriliji, ker sem že skoraj vzel MT10, predvsem zaradi slabe podpore Aprilije v Sloveniji. Je pa to sedaj že 4 Aprilia začel sem z RS50 vmes mel od Kawasakija do Honde in moram priznati, da nobene od drugih znamk nebi vzel nove, ker vem, da bi se prehitro naveličal... Kar se tiče Arrow sem gledal model, ki ga prodaja tudi Urban zgoraj, vendar dvomim, da bo od letnika do 2016 pasal na letnik 2017... ProdriveR 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se