Jump to content

Triumph Explorer 1200


Recommended Posts

  • 5 months later...
  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KeC

    40

  • biker77

    40

  • raza

    34

  • MARJA

    33

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Po 15 letih V-Stroma sedaj lastnik Tiger 1200 XCA. Kapo dol!

Novi XRT v utekanju.

Danes smo v Beljaku testirali Explorer 1200, Tiger 800xc in za jagodo na smetani Speed Triple 1050. Trije Triumphi, vsak s svojega sveta! V glavnem me je zanimal Explorer in pa primerjava z manjši

Posted Images

Pozdrav!

Za TEXa prve generacije sem iz Italije nabavil ogrevan zadnji sedež, saj je za mojo rit že poskrbljeno ?. Ampak sedež je za drugo generacijo. Torej, prva generacije TEXa  ima pod sedežem en šest polni konektor, ki preko razdelilnika na zadnjem sedežu razdeli elektriko še za sprednji sedež. Druga generacija TEXa pa ima dva štiripolna konektorja, za sprednji in zadnji sedež.

Ali se je že kdo ukvarjal s priklopom sedeža druge generacije na TEXa prve generacije, oziroma je kdo kjerkoli na spletu zasledil omenjeno rešitev?

LP,

Zoki

Edited by Zoki5
Link to post
Share on other sites
pred 45 minutami, Zoki5 pravi:

Pozdrav!

Za TEXa prve generacije sem iz Italije nabavil ogrevan zadnji sedež, saj je za mojo rit že poskrbljeno ?. Ampak sedež je za drugo generacijo. Torej, prva generacije TEXa  ima pod sedežem en šest polni konektor, ki preko razdelilnika na zadnjem sedežu razdeli elektriko še za sprednji sedež. Druga generacija TEXa pa ima dva štiripolna konektorja, za sprednji in zadnji sedež.

Ali se je že kdo ukvarjal s priklopom sedeža druge generacije na TEXa prve generacije, oziroma je kdo kjerkoli na spletu zasledil omenjeno rešitev?

LP,

Zoki

https://www.triumphinstructions.com/

Probi poiskat na teli povezavi. Odtipkaš part no. pa ti pokaže instrukcije. Pa poglej za obe varianti. Drugač pa probi kontaktirat Jermana.

Link to post
Share on other sites

Hvala Marja, ampak iz manualov za sedeže ni ničesar za razbrati. Problem, ki se pojavi je v tem, da pri sedežu prve generacije gre en vodnik iz šestpolnega konektorja na maso , drugi na kontakt plus, dva pa na kontrolno enoto (za zadnji sedež pa nimam pojma). Ko sem meril upornosti na kontaktih sedežev, mi je zadnji sedež druge generacije logičen, ko sem pa meril sprednji sedež prve generacije, mi pa stvar sploh ni jasna ?.

Link to post
Share on other sites

Hvala Raza, imam za prvo generacijo. Moti me upornost sedeža prve generacije, ki je izredno visoka, med kontakt plus in maso je preko 1M Ohm in je celo odvisno od polaritete meritve in merilnega območja - kot da bi imel sedež nek rele v sebi. Morem preizkusit s priklopom na usmernik. Če pa je kdo pripravljen pomerit sopotnikov sedež prve generacije, bi bil pa neizmerno vesel ?.

Link to post
Share on other sites

Zanimivo je to, da na tem 6 polnem konektorju ni drugega, kot napajanje (+/-)  in 3 x signal za armaturo. Vse ostalo je v stikalu.

https://www.triumphinstructions.com/ProdDocs/A9708194-EN.pdf

https://www.triumphinstructions.com/ProdDocs/A9708410-EN.pdf

Druga generacija ima stikalo na krmilu in preklopnik moči spodaj, kot prva generacija.

Ne vem, če bo to kompatibilno.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zamenjane baterije v TPMS senzorjih. Slika je vzeta s spleta - nisem imel čas slikat svojih. Je pa čist simpl. Cena za dve bateriji 3,40 €.

tmps baterija.jpg

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

To isto sem počel dve leti nazaj, ko sem nabavil rabljene senzorje (nekdo na Ebayu prodajal zaradi praznih baterij). Montiral pri Jermanu, da je vpisal kode v računalnik motorja in jih aktiviral. Dve sezoni delajo brez problema. Koliko so ti zdržale baterije?

Edited by raza
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • jax
      By jax
      Objavljena je prva uradna fotografija! :OK:
      Triumph 675 Triple

      In tudi podatek o moči:


      Vir...

      Še fotka:

    • filip77
      By filip77
      Lep pozrav vsem.Zanima me kaj mi lahko povejo lastniki tega motocikla,in pa ali je kje možno zadevo tudi preizkusit V tc ju je nov na ogled,vendar pa me zanima predvsem rabljen. :ph34r:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!