Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

Čestitam in srečno vožnjo! 

Mam montiranega LeoVince-ja ,ART. 8719 Slip-on Factory R Evolution ll, homologiran, že 6 let. Poleg drugačnega zvoka je tudi nekaj privarčevanega pri porabi goriva in kar nekaj kg lažji je od originala. Kupil preko E-baya.

1207538353_IMG_5086(2).thumb.JPG.811ac59391a12ced0eb0da961bda1fdc.JPG

 

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

gledam Tigerja l.2012 na avtonetu, ki ima 96000 km. Ker se veliko ne vozim (3-5k km/leto) mi kilometri ob dobrem serviseranju ne predstavljajo težav bi pa šlo pa za long term ownership. 

Zanima me ali je to veliko za takšen motor, kolk te mašine zdržijo, na kaj moram biti pozoren in kakšne so lahko pričakovane težave? Menda je imel probleme z kardanom (zglob), ki je ga je lastnik sam zamenjal...

Objavljeno
pred 59 minutami, motoguzi pravi:

Zdravo,

gledam Tigerja l.2012 na avtonetu, ki ima 96000 km. Ker se veliko ne vozim (3-5k km/leto) mi kilometri ob dobrem serviseranju ne predstavljajo težav bi pa šlo pa za long term ownership. 

Zanima me ali je to veliko za takšen motor, kolk te mašine zdržijo, na kaj moram biti pozoren in kakšne so lahko pričakovane težave? Menda je imel probleme z kardanom (zglob), ki je ga je lastnik sam zamenjal...

Trenutno izgleda najugodnejši nakup na a-netu. Tudi večji strošek menjave sklopke v bližnji prihodnosti ne spremeni veliko v konkurenčnosti. Sam imam sicer konkurenta z 2X toliko kilometrov...pa se pelje lepo in škoda ga ni. Nočem pa nagibati tehtnice pri odločitvi, ker Triumphov ne poznam ...

Objavljeno
pred eno uro, vandrovec pravi:

Trenutno izgleda najugodnejši nakup na a-netu. Tudi večji strošek menjave sklopke v bližnji prihodnosti ne spremeni veliko v konkurenčnosti. Sam imam sicer konkurenta z 2X toliko kilometrov...pa se pelje lepo in škoda ga ni. Nočem pa nagibati tehtnice pri odločitvi, ker Triumphov ne poznam ...

No saj to me zanima kaj gre lahko narobe vse in na kaj moram paziti ...sam sicer nisem pripravljen za 2x na mesec malo daljše ture plačati 10jurjev + čeprav bi rad nekaj našel v tem kontekstu motorja zaradi stila vožnje, udobja, itd...

Objavljeno

Sklopka in vzmetenje....lahko je še 50.000 km v redu. Če je kardan že popravljal...če je trenutno vse v redu, redni servisi. Nihče ti pa ne more dati nekega zagotovila. Če ti je motor všeč, potem je lahko to to, nekaj tveganja moraš prevzeti...

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, motoguzi pravi:

Zdravo,

gledam Tigerja l.2012 na avtonetu, ki ima 96000 km. Ker se veliko ne vozim (3-5k km/leto) mi kilometri ob dobrem serviseranju ne predstavljajo težav bi pa šlo pa za long term ownership. 

Zanima me ali je to veliko za takšen motor, kolk te mašine zdržijo, na kaj moram biti pozoren in kakšne so lahko pričakovane težave? Menda je imel probleme z kardanom (zglob), ki je ga je lastnik sam zamenjal...

Jaz sem naredu brez problema 130 000 km, prodal in kupil novega. Se moraš pa sam odločiti. 

Popravljeno . Popravil MARJA
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, vandrovec pravi:

Sklopka in vzmetenje....lahko je še 50.000 km v redu. Če je kardan že popravljal...če je trenutno vse v redu, redni servisi. Nihče ti pa ne more dati nekega zagotovila. Če ti je motor všeč, potem je lahko to to, nekaj tveganja moraš prevzeti...

Hja saj to ...servisirano pri prijatelju sedaj pa vedi kaj to pomeni pa kako sta kardan zrihtala (sam upaš, da ni kdo kaj svašal skupaj kot zna kdo včasih :D:)

Objavljeno

Še neki glede kotnega prenosa. Tovarna odsvetuje popravilo in odpiranje kotnega prenosa, ker je delikaten in lahko zablokira. To je men povedal serviser Jerman Marko.

Objavljeno
pred 17 urami, motoguzi pravi:

Zdravo,

gledam Tigerja l.2012 na avtonetu, ki ima 96000 km. Ker se veliko ne vozim (3-5k km/leto) mi kilometri ob dobrem serviseranju ne predstavljajo težav bi pa šlo pa za long term ownership. 

Zanima me ali je to veliko za takšen motor, kolk te mašine zdržijo, na kaj moram biti pozoren in kakšne so lahko pričakovane težave? Menda je imel probleme z kardanom (zglob), ki je ga je lastnik sam zamenjal...

če je lastnik nek jerman iz depale vasi potem drži.. drugače pa bi se ga jaz osebno raje ognil ..

cca 100 000 km - če se dela še kaj drugega na agregatu se spotoma zamenja še veriga odmične gredi , šponar in drsniki.

osebno sem bil zraven , ko je stranka trdila , da je po parih letih , ko je končno postavil motor na centralno stojalo , ga vžgal in dal v prvo prestavo opazil čudno obnašanje/oglašanje v kardanu ( meni je logično  da ko mašina v prvi prestavi pod obrati prostega teka malo spreminja obrate da se vse zračnosti seštejejo in pride do čudnega oglašanja kot da nekaj malo tolče - ampak to je tudi pri nekaterih motorjih ki imajo verigo) .. če takrat dodaš samo pol kile zadnje zavore zvok izgine.. enim je to čudno - meni razumljivo.. 

imam ogoče kdo tukaj nek podatek kako se prevelika zračnost kardana kaže na zadnji gumi če daš v prestavo in obračaš zadnje kolo naprej nazaj ? nek referenčen podatek?

pred 16 urami, vandrovec pravi:

Trenutno izgleda najugodnejši nakup na a-netu. Tudi večji strošek menjave sklopke v bližnji prihodnosti ne spremeni veliko v konkurenčnosti. Sam imam sicer konkurenta z 2X toliko kilometrov...pa se pelje lepo in škoda ga ni. Nočem pa nagibati tehtnice pri odločitvi, ker Triumphov ne poznam ...

menjava sklopke?? ali imajo težavo s konstrukcijo sklopke , da je potrebno menjati komplet ? se opravičujem če nisem tega zasledil...

ponavadi se menja samo lamele in vzmeti . pri nekaterih še kovinske drsne plošče .. + tesnilo + mogoče semering na ohišju kjer je vstavljen vzvod sklopke in preventivno pletenica.. 

pred 7 urami, MARJA pravi:

Še neki glede kotnega prenosa. Tovarna odsvetuje popravilo in odpiranje kotnega prenosa, ker je delikaten in lahko zablokira. To je men povedal serviser Jerman Marko.

a ni konstrukcija kardana na vseh triumphih enaka(tiger , trophy) ? še nisem zasledil , da bi imeli težave . drugo je obraba po 180-200 tkm.. ja tudi obrabijo se stvari ... glede na to , da ti motoji niso ravno lahkokategorniki in ponavadi prevažajo 2 osebi (po možnosti ne najmanjši in najlažji) in prtljago je meni obraba čisto razumljiva..

Objavljeno
pred 8 urami, MARJA pravi:

Še neki glede kotnega prenosa. Tovarna odsvetuje popravilo in odpiranje kotnega prenosa, ker je delikaten in lahko zablokira. To je men povedal serviser Jerman Marko.

Nekaj je kardan, nekaj je pa kotni prenos. Kardan je povezava med menjalnikom in kotnim prenosom, in s tem je bilo po netu sodeč kar nekaj težav, od lomov križa, do popustitve torzijskega blažilnika. Tudi kaka obraba nasadnih "ripen" se je zasledila. Vendar se je vse to dogajalo v poporodnem času in celo v garancijskem roku.

Kotni prenos je sklop, ki je sestavljen iz več delov. Nekdo ga je moral skup sestavit in ne vidim razloga, da se ga ne bi dalo še enkrat v primeru okvare. Seveda z upoštevanjem toleranc, ki so zahtevane. Je pa res, da je kot rezervni del predviden kot celota in se ga ne da dobiti po kosih. Varnostni razlogi s katerimi se zaščiti proizvajalec. Kaki ležaji so pa verjetno standardni.

Nobeden od predhodnikov ni omenil težav tega letnika z motorno glavo in ventili. Sicer pa, če je oddelal te kilometre je vse OK in bo še naprej. 

Pletenice @thumper me ne skrbijo, ker je samo ena in to za odklepanje sedeža.

Objavljeno
pred 3 urami, thumper pravi:

če je lastnik nek jerman iz depale vasi potem drži.. drugače pa bi se ga jaz osebno raje ognil ..

cca 100 000 km - če se dela še kaj drugega na agregatu se spotoma zamenja še veriga odmične gredi , šponar in drsniki.

osebno sem bil zraven , ko je stranka trdila , da je po parih letih , ko je končno postavil motor na centralno stojalo , ga vžgal in dal v prvo prestavo opazil čudno obnašanje/oglašanje v kardanu ( meni je logično  da ko mašina v prvi prestavi pod obrati prostega teka malo spreminja obrate da se vse zračnosti seštejejo in pride do čudnega oglašanja kot da nekaj malo tolče - ampak to je tudi pri nekaterih motorjih ki imajo verigo) .. če takrat dodaš samo pol kile zadnje zavore zvok izgine.. enim je to čudno - meni razumljivo.. 

imam ogoče kdo tukaj nek podatek kako se prevelika zračnost kardana kaže na zadnji gumi če daš v prestavo in obračaš zadnje kolo naprej nazaj ? nek referenčen podatek?

menjava sklopke?? ali imajo težavo s konstrukcijo sklopke , da je potrebno menjati komplet ? se opravičujem če nisem tega zasledil...

ponavadi se menja samo lamele in vzmeti . pri nekaterih še kovinske drsne plošče .. + tesnilo + mogoče semering na ohišju kjer je vstavljen vzvod sklopke in preventivno pletenica.. 

a ni konstrukcija kardana na vseh triumphih enaka(tiger , trophy) ? še nisem zasledil , da bi imeli težave . drugo je obraba po 180-200 tkm.. ja tudi obrabijo se stvari ... glede na to , da ti motoji niso ravno lahkokategorniki in ponavadi prevažajo 2 osebi (po možnosti ne najmanjši in najlažji) in prtljago je meni obraba čisto razumljiva..

A kdo ve kkašni so stroškiz menjavo kuplenge in kardana ali pa obnovo montizerjev? 

Objavljeno
pred eno uro, raza pravi:

Admin daj prosim servis manual na vrh teme, da lastniki lahko sami kaj pogledajo in @thumpermogoče najde odgovor na vprašanje, ki ga je zastavil.

Service_Repair_Manual.pdf 57.21 MB · 2 downloads

Urejeno, poskusi, če ga dolpotegne, ker je velik fajl, pa včasih zeza (pojma nimam zakaj)

Objavljeno
pred 3 urami, raza pravi:

Tu imaš link do rezervnih delov s cenikom. prištej poštnino in urno postavko mehanika.

TIGER Explorer XCx From VIN: 740277 – World Of Triumph

Se pa na netu (ebay) dobi kar nekaj delov, če nebi glih novih nabavljal. 

Sklopka nova 600€

Kardan 325€

Sicer 50 kkm bi glih v 10 letih naredu če bodo froci vmes ampak je res za premislit ob vsem tem če ni bolj dat 2 jura gor pa vzet kaj manj zvoženega in upat, da se ni kdo rikverc vozil :) 

Objavljeno
pred eno uro, raza pravi:

Meni gre dolporeg.

kul, bomo videli koliko časa, ker MS si včasih premisli :P

 

Objavljeno
pred 9 urami, raza pravi:

Nekaj je kardan, nekaj je pa kotni prenos. Kardan je povezava med menjalnikom in kotnim prenosom, in s tem je bilo po netu sodeč kar nekaj težav, od lomov križa, do popustitve torzijskega blažilnika. Tudi kaka obraba nasadnih "ripen" se je zasledila. Vendar se je vse to dogajalo v poporodnem času in celo v garancijskem roku.

Kotni prenos je sklop, ki je sestavljen iz več delov. Nekdo ga je moral skup sestavit in ne vidim razloga, da se ga ne bi dalo še enkrat v primeru okvare. Seveda z upoštevanjem toleranc, ki so zahtevane. Je pa res, da je kot rezervni del predviden kot celota in se ga ne da dobiti po kosih. Varnostni razlogi s katerimi se zaščiti proizvajalec. Kaki ležaji so pa verjetno standardni.

Nobeden od predhodnikov ni omenil težav tega letnika z motorno glavo in ventili. Sicer pa, če je oddelal te kilometre je vse OK in bo še naprej. 

Pletenice @thumper me ne skrbijo, ker je samo ena in to za odklepanje sedeža.

tud marji sem odgovoril - na omembo "kotnega prenosa" .. matr si ratu picajzlast odkar s u penziji .. :P

Objavljeno
Ob 26. 4. 2021 ob 17:17, thumper pravi:

tud marji sem odgovoril - na omembo "kotnega prenosa" .. matr si ratu picajzlast odkar s u penziji .. :P

Sem šele dons vidu da je blo govora o kardanu.

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

 

Menjal bi ročke za sklopko in zavoro in me zanima kaj mi priporočate.

Če je možnost kakšna slika. Zgolj za info

Objavljeno
Ob 26. 4. 2021 ob 9:24, raza pravi:

Admin daj prosim servis manual na vrh teme, da lastniki lahko sami kaj pogledajo in @thumpermogoče najde odgovor na vprašanje, ki ga je zastavil.

Service_Repair_Manual.pdf 57.21 MB · 9 downloads

poglavje 14..samo besedni opis.. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 18 urami, Jetam pravi:

Menjal bi ročke za sklopko in zavoro in me zanima kaj mi priporočate.

Če je možnost kakšna slika. Zgolj za info

Sem zamenjal ročice s kitajsko različico nastavljivih ročk. Zdaj že 7. leto služijo namenu. Sem pa modificiral ročke v toliko, da sem ležišče za vijak, ki drži ročko "ojačal" z ležajno pušo, ki sem jo nabavil v Tinex_u. Izvrtino ustrezno povečaš na zunanji premer puše in jo zabiješ v ročko. S tem preprečiš obrabo kitajskega aluminija in preveliko zračnost. Sem pa za zavoro vzel skrajšano ročko za zaviranje z 2 prsta.

Zavora

20210618_100458.thumb.jpg.b5d24abf2150ed8440cdbf8bd76a7402.jpg

Sklopka

 

20210618_100516.thumb.jpg.e1688c158d91ec919694ee45aa8fcf23.jpg

Zarasi ščitnikov je težko lepo poslikat.

Link

In kako si zadovoljen z Tigrom?

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pred tigrom sem imel Varaderota, če se prav spominjam tako kot ti Reza. Mislim, da sva se srečala v Braslovčah.

Tiger je pa stroj. Zadovoljen z niim kot.....

Imam veliko prijateljev z različnimi BMWji in jih samo hecam,

BMW ni slab, če hočeš imet motor si pa Triumpha Tigerja kupi.

Imam pa še eno vprašanje, kako si rešil 12V vtičnico, oziroma kje se da v slo kupit angleški vtikač 

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, Jetam pravi:

 

Imam pa še eno vprašanje, kako si rešil 12V vtičnico, oziroma kje se da v slo kupit angleški vtikač 

Kupiš vtičnico in jo direkt, seveda preko varovalke priklopiš na akumulator in jo spraviš pod sedež. Jaz sem to tako rešil. Drugač pa tole kupiš https://www.delko.si/sl/kombiniran-mali-in-veliki-vtikac-za-vticnico-avto-vzigalnika-12v-8a-12-ali-24v.html

Popravljeno . Popravil MARJA
  • 9 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!