Skoči na vsebino

Triumph Explorer 1200


KeC
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

to je tvoje strokovno mnenje, ker ti je tvoja rit tako povedala al ker si preživel na njem par minut?

JA... verjemem strokovni oceni svoje riti! V primerjavi s konkurenco se je na njem najbolje počutila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA... verjemem strokovni oceni svoje riti! V primerjavi s konkurenco se je na njem najbolje počutila...

v supergah si probal gor sedet? :P

smeti smeti smeti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, pa čist resno sprašujem, da naj mi prosim sedaj en si vzame par minut časa pa mi pove v katerih zadevah je bil kopiran gs?

Ne rečem, v temi o trophy-u sem napisal, da je izgled hudo podoben bmw-ju (luči, smerokazi, vzvratna ogledala - disinktivne oblikovne rešitve). Me pa res zanima kje vse je v Explorerju GS?

Preveč moči za motor namenjen potovanjem in 2 up?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, pa čist resno sprašujem, da naj mi prosim sedaj en si vzame par minut časa pa mi pove v katerih zadevah je bil kopiran gs?

Ne rečem, v temi o trophy-u sem napisal, da je izgled hudo podoben bmw-ju (luči, smerokazi, vzvratna ogledala - disinktivne oblikovne rešitve). Me pa res zanima kje vse je v Explorerju GS?

Preveč moči za motor namenjen potovanjem in 2 up?

Ma kako kopiranje, dajte no, saj smo tudi ljudje moški pa ženske, a pol so nas vse povprek klonirali, imamo roke, pa noge, pa glej še glavo pa dele na glavi, itd...

še na miški imamo copy pa paste pa se noben ne pritožuje čez firme, ko so različne pa delajo miške, a tu pa ne kopirajo, bla, bla

Pa tudi če je vizuelno podoben GS-su "SO WHAT?" meni je veliko lepši, in če bo še takšen kot mora biti, potem so zadeli.

Men je važno, da je zanesljiv in mi nudi tisto za kar sem ga kupil, za drugo mi je malo mar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moti me, da niso bili bolj izvirni..tiste meglenke so prva stvar..pa nos in celoten zadek je IMO od gs-a..Kardan, kubatura..Nič nimam proti, naj kar kopirajo, sam nič izvirnega ni na tem motociklu.. spet IMO!

Popravljeno . Popravil jan999
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moti me, da niso bili bolj izvirni..tiste meglenke so prva stvar..pa nos in celoten zadek je IMO od gs-a..Kardan, kubatura..Nič nimam proti, naj kar kopirajo, sam nič izvirnega ni na tem motociklu.. spet IMO!

Serbus. Js sm tuki nek med hribam u Zasavji duma, pa me zanima kuga ta IMO pomen ? Call me stupid, sam res na vem teh očitno popularnih kratic.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serbus. Js sm tuki nek med hribam u Zasavji duma, pa me zanima kuga ta IMO pomen ? Call me stupid, sam res na vem teh očitno popularnih kratic.

lp

in my opinion ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno nekaj konkretnega, dober test. Sicer mi ni všeč, ker so preveč kopirali gs-a in preveč moči ima, ni pa slab, vsaj po videnem.

there is no such thing.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moti me, da niso bili bolj izvirni..tiste meglenke so prva stvar..pa nos in celoten zadek je IMO od gs-a..Kardan, kubatura..Nič nimam proti, naj kar kopirajo, sam nič izvirnega ni na tem motociklu.. spet IMO!

Sem mislil, da bo malo več odgovorov na moje vprašanje.

No če smem:

- meglenke - so dodatna oprema tako na E12 kot na GS-u in še na nebroj ostalih motorjih.

- nos - prvi takšen nos je imel Suzuki dr750, kako naj bo potem kopija GS-a?

- zadek - kakšen zadek? ločen sedež? držala za sopotnika? tu bi bil vesel malo več specifike

- kardan - tu se hecaš kajne? :D

- kubatura? - isto kot zgoraj

Ne vem, če so takšni argumenti potem bi se lahko vprašali ali so pri Triumphu kopirali tudi to, da so namontirali smerokaze, pa belanco ipd. Se pa moram strinjati s prvim delom tvoje objave. E12 ni nek preboj na področju izvirnosti. So pa se spustili v segment, kjer je bolj ali manj dominiral en sam motocikel in kupcem omogočili več izbire.

Glede na to, da jim je po prvih vtisih uspelo GS-a tudi preseči je to tudi za voznike BMWja dobro, saj bo naslednja serija GS-a morala ponuditi nekaj več in ne bodo zaspali na lovorikah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da jim je po prvih vtisih uspelo GS-a tudi preseči je to tudi za voznike BMWja dobro, saj bo naslednja serija GS-a morala ponuditi nekaj več in ne bodo zaspali na lovorikah.

glede na to da prihodnjo sezono pride nov GS, mislim da bavarci ne spijo na lovorikah.

je pa dobro da jih takole triumph & co. malce spodbodejo, da izboljšajo že tako ali tako dobro prodajan

motor (triumphu najbolj zavidam tempomat - upam da ga bodo zdaj tudi bavarci našraufal gor)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor (triumphu najbolj zavidam tempomat - upam da ga bodo zdaj tudi bavarci našraufal gor)

Jaz mu pa zaenkrat najbolj zavidam "torqy engine"! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No če smem:

- meglenke - so dodatna oprema tako na E12 kot na GS-u in še na nebroj ostalih motorjih.

- nos - prvi takšen nos je imel Suzuki dr750, kako naj bo potem kopija GS-a?

- zadek - kakšen zadek? ločen sedež? držala za sopotnika? tu bi bil vesel malo več specifike

- kardan - tu se hecaš kajne? :D

- kubatura? - isto kot zgoraj

Nevem no, ko jaz pogledam ta motocikel, vidim bmw-ja. Seveda so kopirali meglenke, dali so jih na isto mesto, kamor jih je dal BMW. Za vse ostalo sem istega mnenja..Na nos Suzukija pa se tudi bolj malo ljudi spomne, ko pogleda Triumpha..Kardan..seveda, lahko bi bila veriga..kubatura..lahko bi bilo 1100..

Pa še iz sskj: kopírati 3. delati kaj čemu tako podobno, da vzbuja vtis pravega, originalnega.

Za tako kopiranje gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mu pa zaenkrat najbolj zavidam "torqy engine"! :yea2:

triumph:

Maximum Torque 121Nm/ @ 6400rpm

gs:

Maximum Torque: 120 Nm at 6,000 rpm

eh, tuki ni razlike.

bom pa probal poiskat še diagram, da vidimo kako poteka krivulja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

triumph:

Maximum Torque 121Nm/ @ 6400rpm

gs:

Maximum Torque: 120 Nm at 6,000 rpm

eh, tuki ni razlike.

bom pa probal poiskat še diagram, da vidimo kako poteka krivulja

http://www.ashonbikes.com/content/triumph-tiger-explorer-review na tej strani je bil objavljen primerjalni graf moči med GSom in Explorerjem,

ki pa so ga sedaj umaknili!!??

Tole so napisali:

But inevitably attention also focussed on the difference between the press bike's curve, with more peak power and less torque (as many journalists seem to prefer) than the showroom model. Very naughty, if still a surprise for Triumph to highlight it, and they've now asked for the graphs to be removed from this review - and I've obliged, it's their copyright after all - as it's stirring up rather more controversy than they anticipated. But it's only retaliation for BMW boss Hendrik von Kuenheim remarking how Triumph should be ashamed for copying the German bikes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.ashonbike...explorer-review na tej strani je bil objavljen primerjalni graf moči med GSom in Explorerjem,

ki pa so ga sedaj umaknili!!??

Tole so napisali:

But inevitably attention also focussed on the difference between the press bike's curve, with more peak power and less torque (as many journalists seem to prefer) than the showroom model. Very naughty, if still a surprise for Triumph to highlight it, and they've now asked for the graphs to be removed from this review - and I've obliged, it's their copyright after all - as it's stirring up rather more controversy than they anticipated. But it's only retaliation for BMW boss Hendrik von Kuenheim remarking how Triumph should be ashamed for copying the German bikes.

To ima stric Google shranjeno na to temo.

post-10572-0-36689300-1330695894.jpg

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to da prihodnjo sezono pride nov GS, mislim da bavarci ne spijo na lovorikah.

je pa dobro da jih takole triumph & co. malce spodbodejo, da izboljšajo že tako ali tako dobro prodajan

motor (triumphu najbolj zavidam tempomat - upam da ga bodo zdaj tudi bavarci našraufal gor)

verjetno bo čista kopija triumpha :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za dobri konjem :worship: se vedno kadi. :hooray: Tukaj pa še posebej. Je prav prijetno zabavno prebirat poste na to temo. :yes: še posebej tisto o kopiranju. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

... in preveč moči ima ...

Hehe, na tole pozabil odgovoriti.

What Cartman said! :D

P.s. Bomo crkvali od smeha, če bo naslednji gs imel vodno hlajen motor :D. ... kopiranjepress :D

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se tako med vrsticami pri nekaterih čuti kanček nelagodja, zavisti, da zna nekdo narediti boljši bicikl kot ga ima sam doma v garaži. :naughty: :friend1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

glede na to, da so kopiral gs-a in mu dal mal življenja (konjev) (to je to kar gs-u manjka), mora bit super super motor..

upam da niso kje kaj zajebali :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!