Skoči na vsebino

Kje smo se vozili 2012


Blond

Priporočene objave

Ej v enem kosu pa ne gre. Kot sem rekel Prvi in zadnji dan sva delala 500-600 km,drugače pa v povprečju po 350,saj sva šla vendar na dopust ne na dirke. Moram reči,da nisva bila na tak način niti en dan utrujena,pa tudi za oglede nama je ostalo dovolj časa. Ja če seveda sva vozila po stranskih cestah, Kajti,če Provanso prevoziš po avtocesti bolje da jo kar spustiš.Pa tudi sicer žena ne mara avtocest in vožnje ob neskončnih kolonah vlačilcev. Navsezadnje tudi cestnine niso zanemarljiv strošek. Obvezno pa moraš na avtocesto od Genove do Canesa,kajti obalna cesta je tam vedno tako zabita da rabiš za teh 200 km prevozit skoraj cel dan. Seveda bi dal kakšno slikco gor,a jih je toliko,da ne vem katero in iz katerega kraja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes "ad hoc" vožnja do Louisa v Beljak (Villach), nazaj grede pa počitek v Vrbi (Velden). Mater je draga kava. Capuccino je 4,5 EUR :eek::BUA: na osebo!

post-27363-0-19236300-1342292110_thumb.jpg

post-27363-0-29975100-1342292125_thumb.jpg

post-27363-0-97667600-1342292278_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil sat500
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena krajša po naših krajih: iz Nove Gorice, po grebenu Kolovrata (Lig - Livek) v Kobarid in nazaj po Soški dolini. 118 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedeljski izlet je potekal kot ponavadi v prijetnem in sproščenem vzdušju. Pot nas je iz Petrolove črpalke v Šalari vodila proti Škocjanskim jamam, Matavunu. Ubrali smo stransko, asfaltirano pot proti Misličem, Ostrovici in do Tater, kjer smo se nekateri oblekli v dežne kombinezone. Pač, en temno moder oblak nam je delno sledil, zato smo ga hoteli zafrknit, da ne bi on nas zmočil. Pot smo nadaljevali proti Premu pri Ilirski Bistrici, tisti moder oblak pa nam je poslal le nekaj kapljic dežja na naše čelade. Ko smo prispeli v Prem oz. Turistično kmetijoi Ivankotovi, nas je oblak še malo zmočil in nato nas je kmalu zapustil. Mi pa smo uživali v odlični hrani in pijači, kjer nas ni nihče več motil. Tudi sonček je posjal in smo izkoristili za martinčkanje na terasi kmetije z le 18 stopinj celzijami. Najedli smo se toliko, da so nas nazaj grede naši maksiji komajda poganjali :). Pot smo nadaljevali do Ilirske Bistrice, katero smo si le površno ogledali in nadaljevali vožjo mimo Knežaka do Pivke. Ker smo imeli poln tank (beri: polne trebuhe), se nismo nič ustavili in pot nadaljevali po Vremski dolini, mimo Divače kar do Črnega kala na postanku nam znani lokacji. Prijetnih 165 km.......

post-23577-0-17796800-1342459907_thumb.jpg

post-23577-0-06889500-1342460020_thumb.jpg

post-23577-0-37279300-1342460112_thumb.jpg

post-23577-0-99511900-1342460217_thumb.jpg

post-23577-0-95133000-1342460279_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil maxiscooter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena krajša po naših krajih: iz Nove Gorice, po grebenu Kolovrata (Lig - Livek) v Kobarid in nazaj po Soški dolini. 118 km

Super si to naredil, taman po mojem okusu. :worship: :worship: :worship:

Lepi kraji bom moral prevoziti.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedeljski izlet je potekal kot ponavadi v prijetnem in sproščenem vzdušju. Pot nas je iz Petrolove črpalke v Šalari vodila proti Škocjanskim jamam, Matavunu. Ubrali smo stransko, asfaltirano pot proti Misličem, Ostrovici in do Tater, kjer smo se nekateri oblekli v dežne kombinezone. Pač, en temno moder oblak nam je delno sledil, zato smo ga hoteli zafrknit, da ne bi on nas zmočil. Pot smo nadaljevali proti Premu pri Ilirski Bistrici, tisti moder oblak pa nam je poslal le nekaj kapljic dežja na naše čelade. Ko smo prispeli v Prem oz. Turistično kmetijoi Ivankotovi, nas je oblak še malo zmočil in nato nas je kmalu zapustil. Mi pa smo uživali v odlični hrani in pijači, kjer nas ni nihče več motil. Tudi sonček je posjal in smo izkoristili za martinčkanje na terasi kmetije z le 18 stopinj celzijami. Najedli smo se toliko, da so nas nazaj grede naši maksiji komajda poganjali :). Pot smo nadaljevali do Ilirske Bistrice, katero smo si le površno ogledali in nadaljevali vožjo mimo Knežaka do Pivke. Ker smo imeli poln tank (beri: polne trebuhe), se nismo nič ustavili in pot nadaljevali po Vremski dolini, mimo Divače kar do Črnega kala na postanku nam znani lokacji. Prijetnih 165 km.......

Pa kdaj ste šli mimo Matavuna ?

Od 9.10 sem čakal v križišču Zavrhek.

L.p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kdaj ste šli mimo Matavuna ?

Od 9.10 sem čakal v križišču Zavrhek.

L.p

Ob 9,00 oziroma kako minuto kasneje ( 10 min ) kot po planu smo jo mahnili proti Matavunu. Kot že prej omenjeno je bila vožnja zelooo počasna zaradi posebnega gosta. Mislim , da smo tam bili ob 10 uri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9,00 oziroma kako minuto kasneje ( 10 min ) kot po planu smo jo mahnili proti Matavunu. Kot že prej omenjeno je bila vožnja zelooo počasna zaradi posebnega gosta. Mislim , da smo tam bili ob 10 uri.

Ok, smo se zgrešiil za par minut. Ob 10 uri (morda par min prej) sem se odpeljal nazaj v Vreme. Pa naslednjič.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo

Evo danes smo bili malo na Hrvaškem in sicer v Hrvaškem Zagorju...

Malo nostalgije po starih časih :) in sicer ogled muzeja na prostem Staro Selo - Kumrovec in ogled rojstne hiše Josipa B. Tita in ogled muzeja v Krapini (muzej neandertalca.. .), bilo je ODLIČNO...

Priporočam vsem, glede na kraje sem bil res pozitivno presenečen nad muzejem in Kumrovcem, bij je spet en prijeten enodnevni izlet...

post-31887-0-85265200-1343499693_thumb.jpg

post-31887-0-74651500-1343499736_thumb.jpg

post-31887-0-63954500-1343499791_thumb.jpg

post-31887-0-38012500-1343499878_thumb.jpg

post-31887-0-18160700-1343499925_thumb.jpg

post-31887-0-15568500-1343499980_thumb.jpg

post-31887-0-30123000-1343500035_thumb.jpg

post-31887-0-00049600-1343500169_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo, na kateri sliki si ti ? :blush::kva2: :kva2:

Tudi midva z ženo sva se včeraj odpravila na krajši izlet saj je bilo doma prevroče za posedanje, tako smo se s kolegi odpravili iz Mb preko Sl. bistrice in Poljčan proti Krškemu, vmes nekaj žejnih postankov, kosilo na ribiškem domu Brestanica. Moram reči da je bila hrana zelo dobra in nato preko Sevnice, Celja proti Mb seveda po stari cesti in s postanki za dolivanje ( pa ne motorjev) :grim Srečali smo nekaj Maxijev in seveda motorjev, ki jih je bilo na cestah kljub dopustom kar precej.

Danes že razmišljam o službi ker se izteka tritedenski dopust.

Upam da v Avgustu opravimo kakšno skupno furico, ker vreme sigurno bo, tako so zagotovili vremenarji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo

Evo danes smo bili malo na Hrvaškem in sicer v Hrvaškem Zagorju...

Malo nostalgije po starih časih :) in sicer ogled muzeja na prostem Staro Selo - Kumrovec in ogled rojstne hiše Josipa B. Tita in ogled muzeja v Krapini (muzej neandertalca.. .), bilo je ODLIČNO...

Priporočam vsem, glede na kraje sem bil res pozitivno presenečen nad muzejem in Kumrovcem, bij je spet en prijeten enodnevni izlet...

Lepo!!

Tudi jaz bi šel, če bi kaj javili!!

Lp, P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj motor že kar nekaj časa stoji,do sedaj sem imel nekaj testnih, pravkar sem se vrnil z 1 dela dopusta, še kakšen teden delam pol pa drugi del in se še bo kaj najdlo, tako da letos ne bo na mojem skupnih km za en servis (žal mi je samo to da je plan SICILIA,KRETA,... odpadel z motorjem), pol se še pa kdo upraša zakaj imajo nekateri motorji tako malo prevoženih km ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@pjer01

Živjo

Smo se komaj zmenili kako in kam se gre, ker nas je malo vreme zafrknilo za Avstrijo...., pa smo spremenili načrt, žal...

Smo se pa šele ob polnoči dogovorili kako in kaj, zato tudi nisem nič objavljal...

Je pa vedno dobrodošla družba...

Se slišimo in maxi pozdrav.

Popravljeno . Popravil maxi gašper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! Od petka do danes se je nabralo cca 300 km. Burgi špila v nulo, tako da je kar veselje. Danes sva se peljala s sodelavcem najprej v Logarsko dolino do slapa Rinka nato pa čez Pavličevo sedlo po Avstriji skozi Železno kaplo, Pliberk, nazaj v Slovenijo nato Mežica, Črna na Koroškem na Sleme, kjer sva pomalicala in vsak enega unija skozi Šoštanj, Velenje, Dobrno nazaj v Celje. Direkt pred dežjem sva bila doma. Malo sreče pa mora človek imet. Jutri pa spet na šiht. Lep maxi pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes, zadnji dan šihta pred dopustom pride moja ven z idejo, da bi jo meni nič tebi nič mahnila z burgijem v Italijo - natančneje mesto Alberobello pri Bariju cca 1200 km vožnje. Kot da je to do Ljubljane in nazaj!? Oba brez nekih potovalnih izkušenj. Ima kdo kakšne koristne nasvete glede zavarovanja potnikov v tujini, asistence pri Triglavu (do kod sega), imam namreč samo članstvo pri AMZS in še to ne plus in asistenco pri Triglavu. Skoraj ne bi upal sam na tako dolgo pot, mogoče bi se še kdo pridružil, ki ima že izkušnje s tem. Ne morem je nekako pregovoriti, prišla je iz šihta totalno zapaljena za ta izlet. Vsak koristen nasvet oz. pomoč je dobrodošla. Dogaja se 100 na uro. Maxi pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes, zadnji dan šihta pred dopustom pride moja ven z idejo, da bi jo meni nič tebi nič mahnila z burgijem v Italijo - natančneje mesto Alberobello pri Bariju cca 1200 km vožnje. Kot da je to do Ljubljane in nazaj!? Oba brez nekih potovalnih izkušenj. Ima kdo kakšne koristne nasvete glede zavarovanja potnikov v tujini, asistence pri Triglavu (do kod sega), imam namreč samo članstvo pri AMZS in še to ne plus in asistenco pri Triglavu. Skoraj ne bi upal sam na tako dolgo pot, mogoče bi se še kdo pridružil, ki ima že izkušnje s tem. Ne morem je nekako pregovoriti, prišla je iz šihta totalno zapaljena za ta izlet. Vsak koristen nasvet oz. pomoč je dobrodošla. Dogaja se 100 na uro. Maxi pozdrav!

Pozdravljen,

v kolikor imaš omenjeni avtoasistenci, ti je čisto dovolj. Poleg avtoasistenc ti svetujem še dodatno Coris osebno zavarovanje za tujino in nekaj papirnatega denarja v žepu. Morda se je doboro doma dogovoriti z nekom, ki ima kombi za morebitno pomoč v primeru prevoza.....

Sicer pa najvažnejša je dobra volja in vzeti vse na easy.

vse zgoraj omnjeno smo imeli mi za petdnevno potovanje po Bosni in na našo srečo nismo nič od vsega zgoraj naštetega potrebovali.

srečno pot ...pričakujemo potopis oziroma kratko obnovo poti.

p.s.

naši opisi sledijo v hladnejših dnevih.. :yes:

Popravljeno . Popravil maxiscooter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš navadno asistenco pri triglavu, jo poskusi preoblikovati v PLUS, ta pokrije do 1500€. Potem ne rabiš več skrbeti za prevoz. Preverjeno.

Imaš srečo. Večina moških ima težavo, da žene nočejo slišati za daljša potovanja. Izkoristi in ne pozabi jo kam peljati še v šoping. Je ne boš dobil več z motorja :D .

Lepo se imejta, pa nič preveč komplicirati. Pregled motorja, dovolj denarja, dobra volja in dovolj tekočine, pa gasa.

LP Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V sredo sem se odločil, da grem na en "foto-moto" izlet v hladnejše kraje.

Štartal sem v Novi Gorici, nato do Trente k Kugyevem spomeniku, na Vršič, Kranjsko Goro, prelaz Korensko sedlo, Zelence, Planico in za konec še v dolino Vrata. Nabralo se je 307 km.

Vreme je bilo kar dobro, večinoma jasno.

Tukaj je video za katerega sem porabil ogromno časa

Pa še nekaj slik:

Kugyev spomenik

20122434.jpg

Razgledna točka pod Vršičem

20122447.jpg

Prisank

20122452.jpg

Ruska kapelica

20122468.jpg

Postanek v Kranjski gori

20122478.jpg

Korensko sedlo

20122480.jpg

Podkoren

20122484.jpg

Zelenci

20122491.jpg

Planiška velikanka

20122514.jpg

Slap Peričnik

20122533.jpg

Aljažev dom

20122554.jpg

Spomenik padlim partizanom gornikom, v ozadju Triglav

20122560.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlične slike in izvedba videa.

Jutri gremo mimo tvojih krajev v Bovec na raft. V kolikor želiš se nam pridružiš na raft, če te pa raft ne zanima lahko greš z nami na vožnjo, ker je še nekaj kandidatov, ki ne bo raftalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Evo ponovno padla ena lepa tura po odlični Avstriji, za 2 dni...

Obiskali smo največji rudnik soli Salz Welten Hallein, največjo ledeno jamo Eisriesenwelt Werfen, kjer je bilo samo 0 stopinj celzija, ogled Porsche-jevega muzeja v Gmundu, Malta hochalm strasse, Reisseck...

Bilo je polno zabave, dobrega vzdušja in veliiiiiiiko stopnic (kar 4.000 v jami + ostalo :) ), skratka ODLIČNO 5+

Še malo skominov, da je tudi okolica Salzburga zelo lepa, kljub kilometrom, je vredno se peljati par sto kilometrov, ker je čisto drugo okolje in ljudje, kot pa samo vožnje po avstriji čez mejo in ob meji in nazaj...

post-31887-0-78591100-1344854424_thumb.jpg

post-31887-0-20084400-1344854537_thumb.jpg

post-31887-0-57045700-1344854587_thumb.jpg

post-31887-0-61763900-1344854723_thumb.jpg

post-31887-0-35709500-1344854774_thumb.jpg

post-31887-0-46902600-1344854893_thumb.jpg

post-31887-0-16961100-1344854968_thumb.jpg

post-31887-0-41274600-1344855030_thumb.jpg

post-31887-0-09390100-1344855123_thumb.jpg

post-31887-0-23681500-1344855175_thumb.jpg

post-31887-0-26165700-1344855225_thumb.jpg

post-31887-0-48144000-1344855266_thumb.jpg

post-31887-0-76670300-1344855314_thumb.jpg

post-31887-0-99467600-1344855377_thumb.jpg

post-31887-0-11439900-1344855428_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil maxi gašper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni popotniki!

Ker sem obljubil x-riderju, da se oglasim, bom kar tukaj napisal kaj o podvigu z maxijem. Torej za začetek: S svojo Yamaho Majesty 400 in s svojo sopotnico sva v juliju odpotovala do Portugalske in nazaj. Po servisu na uradnem servisu, menjavi gum in pregledu in servisu pri x-riderju ( želel sem si da je motor 100% siguren), sva čez en mesec odrinila na pot. Že prijatelji so rekli zakaj ne greva raje s skirojem, na avtocesti v italiji me ogovori italijan in reče da sem nor, ko mu povem, da grem na portugalsko. Če nadaljujem pri komentarjih skozi celo potovanje- nekateri so se smejali, v Madridu je voznik Bmw rt 1200 rekel: You came from Slowenia with this? Incredible! No za podatek ko sem bil v Madridu sem se že vračal iz portugalske. Edini, ki se ni smejal ali posmehoval je bil mehanik na portugalskem, ki je očitno verjel v sposobnosti tega maxija.

Sedaj pa po vrsti malo opisa poti:

- prvi dan iz Izole v Monaco. Nabralo se je 850 km vožnje. Moram priznati, da sem bil presenečen nad tem, da nama je uspelo narediti toliko kilometrov, saj je bil prejšnji rekord 300. Brez pretiranih bolečin sva našla camp in postavila šotor. Zvečer pa sva odšla v mesto, ki je res fascinantno. Tečno je bilo edino ko mi je zatežil policaj, ker nimam zelene karte. To pa je bil edini negativen pripetljaj s policijo na celi poti. Drugače pa so policaji idealni za informacije, še posebno, na portugalskem, kjer govorijo tekočo angleščino.

- Mimo Montpeliera, sva v dveh dneh po azurni obali prišla do Barcelone, kjer sem v hostlu dal motor v garažo, saj je baje nevarno mesto. Ogled barcelone je bil zelo slikovit. Zanimiva izkušnja je bila, ko sem iskal stadion Camp Nou. Fanta sna T Maxu vprašam kje je stadion, on pa reče vozi za mano. In res sem bozil. Vendar sem mu moral slediti. Skozi mesto sva divjala med 70 in 100 na uro. Precej neodgovorno, vendar tudi malo zabavno. Pripeljal me je točno na cilj.

- Ob obali sva nadaljevala pot. Vozila sva se zelo tudistično, da sva si lahko ogledovala lepote narave. S postanki za spanje, sva odšla do girbraltarja, ki je zelo zanimiva stvar. Ima kar nekaj posebnosti, ki jih je vredno videti. Prečkaš letališko stezo, tuneli vklesani v skalo, pogled na afriko in zgoščen ladijski promet...

- Nato sva odšla mimo Sevillie na portugalsko. Na tej poti je bilo 40 stopinj, ob pol šestiz zvečer. Pihali pa so sunki vetra, tako da me je prestavljalo po celem pasu. Kar naporna vožnja.

- Nato sva imela počitnice s srfanjem in izležavanjem. Prišla sva do Sagresa. in na rt Sao vicente- najzahodnejša točka Evrope. Res zanimiv občutek in lep razgled. Na števci je že kazalo 3500 prevoženih km.

- Odgod proti Lozboni, kjer sva bila dva dni. Blizu Lizbone sem šel na servis, saj je bilo od servisov v sloveniji še skoraj 6000 km. Ker nisem želel tvegati da ne najdem servisa, sem zagrabil za dobro priložnost. Grem v salon Yamahe. Tam so imeli prav vse modele, in to po več izvedenk. V salonu je bilo preko sto motorjev. Česa takega še nisem videl. Nato vprašam prodajalca, če ve kje je v bližini uradni servis. Odgovori da nadstropje niže. Vendar je danes ponedeljek in smo zaprti. Ker sem bil nezadovoljen in sem rekel da grem naprej, je poklical serviserja kateri mi je takoj naredil servis ( menjava olja, filtri in še nekaj malenkosti). Plačal sem 120 € in zadovoljen odšel. Lahko bi bilo ceneje, vendar sem bil vesel da se je tako izteklo.

- Po Lisboni sva odšla v Fatimo. Zanimiva izkušnja.

- Da ne bom predolg: sledila je pot z ogledi mimo Salamance, Madrida, Zaragoze, Andore, Montpeliera- ponovno, čez provanso, do Torina. Iz torina pa v enem kosu domov.

- Statistika: 7200 km. 18 dni. bencin od 1,8 v italiji, 1,35 v španiji, 1,7 na portugalskem in 1,6 v franciji. največ prevožene poti v kosu 850, najmanj 150. oz tri dni počitka na jugu protugaslke. Campi od 10 :) do 25 eur za dve osebi. Lidl je povsod, tako da sveže francoske štručke, jogurt in zelenjava so povsod zelo poceni.

- Motor: niti v enem primeru me ni pustil na cedilu. Nobenega problema. Sem bil presenečen, saj sem se kar bal poti, ki je kar naporna za tako mašino, vendar se je izkazal kot dober in siguren stroj. Očitki: po dveh tednih me je kar pošteno bolela rit. Moja sopotnica pa se ni pritoževala. Ima boljši sedež kot voznik. Pri polni naloženosti in dveh osebah, postane motor mnogo manj odziven, kot če se pelje en. Ostalih očitkov pa nimam.

Če koga zanima kaj več naj mi piše.

Pa še to: zaradi večjih potovalnih ambicij bom prodal mojega maxija. Če bi koga zanimalo naj mi piše. Raje prodam kakšnemu, ki si tak motor res želi in ve kaj motor ponuja. Je letnik 2007 in ima 22000 prevoženih kilometrov.

LP, Kruko

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni popotniki!

Ker sem obljubil x-riderju, da se oglasim, bom kar tukaj napisal kaj o podvigu z maxijem. Torej za začetek: S svojo Yamaho Majesty 400 in s svojo sopotnico sva v juliju odpotovala do Portugalske in nazaj. Po servisu na uradnem servisu, menjavi gum in pregledu in servisu pri x-riderju ( želel sem si da je motor 100% siguren), sva čez en mesec odrinila na pot. Že prijatelji so rekli zakaj ne greva raje s skirojem, na avtocesti v italiji me ogovori italijan in reče da sem nor, ko mu povem, da grem na portugalsko. Če nadaljujem pri komentarjih skozi celo potovanje- nekateri so se smejali, v Madridu je voznik Bmw rt 1200 rekel: You came from Slowenia with this? Incredible! No za podatek ko sem bil v Madridu sem se že vračal iz portugalske. Edini, ki se ni smejal ali posmehoval je bil mehanik na portugalskem, ki je očitno verjel v sposobnosti tega maxija.

Sedaj pa po vrsti malo opisa poti:

- prvi dan iz Izole v Monaco. Nabralo se je 850 km vožnje. Moram priznati, da sem bil presenečen nad tem, da nama je uspelo narediti toliko kilometrov, saj je bil prejšnji rekord 300. Brez pretiranih bolečin sva našla camp in postavila šotor. Zvečer pa sva odšla v mesto, ki je res fascinantno. Tečno je bilo edino ko mi je zatežil policaj, ker nimam zelene karte. To pa je bil edini negativen pripetljaj s policijo na celi poti. Drugače pa so policaji idealni za informacije, še posebno, na portugalskem, kjer govorijo tekočo angleščino.

- Mimo Montpeliera, sva v dveh dneh po azurni obali prišla do Barcelone, kjer sem v hostlu dal motor v garažo, saj je baje nevarno mesto. Ogled barcelone je bil zelo slikovit. Zanimiva izkušnja je bila, ko sem iskal stadion Camp Nou. Fanta sna T Maxu vprašam kje je stadion, on pa reče vozi za mano. In res sem bozil. Vendar sem mu moral slediti. Skozi mesto sva divjala med 70 in 100 na uro. Precej neodgovorno, vendar tudi malo zabavno. Pripeljal me je točno na cilj.

- Ob obali sva nadaljevala pot. Vozila sva se zelo tudistično, da sva si lahko ogledovala lepote narave. S postanki za spanje, sva odšla do girbraltarja, ki je zelo zanimiva stvar. Ima kar nekaj posebnosti, ki jih je vredno videti. Prečkaš letališko stezo, tuneli vklesani v skalo, pogled na afriko in zgoščen ladijski promet...

- Nato sva odšla mimo Sevillie na portugalsko. Na tej poti je bilo 40 stopinj, ob pol šestiz zvečer. Pihali pa so sunki vetra, tako da me je prestavljalo po celem pasu. Kar naporna vožnja.

- Nato sva imela počitnice s srfanjem in izležavanjem. Prišla sva do Sagresa. in na rt Sao vicente- najzahodnejša točka Evrope. Res zanimiv občutek in lep razgled. Na števci je že kazalo 3500 prevoženih km.

- Odgod proti Lozboni, kjer sva bila dva dni. Blizu Lizbone sem šel na servis, saj je bilo od servisov v sloveniji še skoraj 6000 km. Ker nisem želel tvegati da ne najdem servisa, sem zagrabil za dobro priložnost. Grem v salon Yamahe. Tam so imeli prav vse modele, in to po več izvedenk. V salonu je bilo preko sto motorjev. Česa takega še nisem videl. Nato vprašam prodajalca, če ve kje je v bližini uradni servis. Odgovori da nadstropje niže. Vendar je danes ponedeljek in smo zaprti. Ker sem bil nezadovoljen in sem rekel da grem naprej, je poklical serviserja kateri mi je takoj naredil servis ( menjava olja, filtri in še nekaj malenkosti). Plačal sem 120 € in zadovoljen odšel. Lahko bi bilo ceneje, vendar sem bil vesel da se je tako izteklo.

- Po Lisboni sva odšla v Fatimo. Zanimiva izkušnja.

- Da ne bom predolg: sledila je pot z ogledi mimo Salamance, Madrida, Zaragoze, Andore, Montpeliera- ponovno, čez provanso, do Torina. Iz torina pa v enem kosu domov.

- Statistika: 7200 km. 18 dni. bencin od 1,8 v italiji, 1,35 v španiji, 1,7 na portugalskem in 1,6 v franciji. največ prevožene poti v kosu 850, najmanj 150. oz tri dni počitka na jugu protugaslke. Campi od 10 :) do 25 eur za dve osebi. Lidl je povsod, tako da sveže francoske štručke, jogurt in zelenjava so povsod zelo poceni.

- Motor: niti v enem primeru me ni pustil na cedilu. Nobenega problema. Sem bil presenečen, saj sem se kar bal poti, ki je kar naporna za tako mašino, vendar se je izkazal kot dober in siguren stroj. Očitki: po dveh tednih me je kar pošteno bolela rit. Moja sopotnica pa se ni pritoževala. Ima boljši sedež kot voznik. Pri polni naloženosti in dveh osebah, postane motor mnogo manj odziven, kot če se pelje en. Ostalih očitkov pa nimam.

Če koga zanima kaj več naj mi piše.

Pa še to: zaradi večjih potovalnih ambicij bom prodal mojega maxija. Če bi koga zanimalo naj mi piše. Raje prodam kakšnemu, ki si tak motor res želi in ve kaj motor ponuja. Je letnik 2007 in ima 22000 prevoženih kilometrov.

LP, Kruko

Človek, vsaka čast ti. Zelo izčrpen in zanimiv potopis- kapo dol, moje spoštovanje.Lp Boštjan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni popotniki!

Ker sem obljubil x-riderju, da se oglasim, bom kar tukaj napisal kaj o podvigu z maxijem. Torej za začetek: S svojo Yamaho Majesty 400 in s svojo sopotnico sva v juliju odpotovala do Portugalske in nazaj. Po servisu na uradnem servisu, menjavi gum in pregledu in servisu pri x-riderju ( želel sem si da je motor 100% siguren), sva čez en mesec odrinila na pot. Že prijatelji so rekli zakaj ne greva raje s skirojem, na avtocesti v italiji me ogovori italijan in reče da sem nor, ko mu povem, da grem na portugalsko. Če nadaljujem pri komentarjih skozi celo potovanje- nekateri so se smejali, v Madridu je voznik Bmw rt 1200 rekel: You came from Slowenia with this? Incredible! No za podatek ko sem bil v Madridu sem se že vračal iz portugalske. Edini, ki se ni smejal ali posmehoval je bil mehanik na portugalskem, ki je očitno verjel v sposobnosti tega maxija.

Sedaj pa po vrsti malo opisa poti:

- prvi dan iz Izole v Monaco. Nabralo se je 850 km vožnje. Moram priznati, da sem bil presenečen nad tem, da nama je uspelo narediti toliko kilometrov, saj je bil prejšnji rekord 300. Brez pretiranih bolečin sva našla camp in postavila šotor. Zvečer pa sva odšla v mesto, ki je res fascinantno. Tečno je bilo edino ko mi je zatežil policaj, ker nimam zelene karte. To pa je bil edini negativen pripetljaj s policijo na celi poti. Drugače pa so policaji idealni za informacije, še posebno, na portugalskem, kjer govorijo tekočo angleščino.

- Mimo Montpeliera, sva v dveh dneh po azurni obali prišla do Barcelone, kjer sem v hostlu dal motor v garažo, saj je baje nevarno mesto. Ogled barcelone je bil zelo slikovit. Zanimiva izkušnja je bila, ko sem iskal stadion Camp Nou. Fanta sna T Maxu vprašam kje je stadion, on pa reče vozi za mano. In res sem bozil. Vendar sem mu moral slediti. Skozi mesto sva divjala med 70 in 100 na uro. Precej neodgovorno, vendar tudi malo zabavno. Pripeljal me je točno na cilj.

- Ob obali sva nadaljevala pot. Vozila sva se zelo tudistično, da sva si lahko ogledovala lepote narave. S postanki za spanje, sva odšla do girbraltarja, ki je zelo zanimiva stvar. Ima kar nekaj posebnosti, ki jih je vredno videti. Prečkaš letališko stezo, tuneli vklesani v skalo, pogled na afriko in zgoščen ladijski promet...

- Nato sva odšla mimo Sevillie na portugalsko. Na tej poti je bilo 40 stopinj, ob pol šestiz zvečer. Pihali pa so sunki vetra, tako da me je prestavljalo po celem pasu. Kar naporna vožnja.

- Nato sva imela počitnice s srfanjem in izležavanjem. Prišla sva do Sagresa. in na rt Sao vicente- najzahodnejša točka Evrope. Res zanimiv občutek in lep razgled. Na števci je že kazalo 3500 prevoženih km.

- Odgod proti Lozboni, kjer sva bila dva dni. Blizu Lizbone sem šel na servis, saj je bilo od servisov v sloveniji še skoraj 6000 km. Ker nisem želel tvegati da ne najdem servisa, sem zagrabil za dobro priložnost. Grem v salon Yamahe. Tam so imeli prav vse modele, in to po več izvedenk. V salonu je bilo preko sto motorjev. Česa takega še nisem videl. Nato vprašam prodajalca, če ve kje je v bližini uradni servis. Odgovori da nadstropje niže. Vendar je danes ponedeljek in smo zaprti. Ker sem bil nezadovoljen in sem rekel da grem naprej, je poklical serviserja kateri mi je takoj naredil servis ( menjava olja, filtri in še nekaj malenkosti). Plačal sem 120 € in zadovoljen odšel. Lahko bi bilo ceneje, vendar sem bil vesel da se je tako izteklo.

- Po Lisboni sva odšla v Fatimo. Zanimiva izkušnja.

- Da ne bom predolg: sledila je pot z ogledi mimo Salamance, Madrida, Zaragoze, Andore, Montpeliera- ponovno, čez provanso, do Torina. Iz torina pa v enem kosu domov.

- Statistika: 7200 km. 18 dni. bencin od 1,8 v italiji, 1,35 v španiji, 1,7 na portugalskem in 1,6 v franciji. največ prevožene poti v kosu 850, najmanj 150. oz tri dni počitka na jugu protugaslke. Campi od 10 :) do 25 eur za dve osebi. Lidl je povsod, tako da sveže francoske štručke, jogurt in zelenjava so povsod zelo poceni.

- Motor: niti v enem primeru me ni pustil na cedilu. Nobenega problema. Sem bil presenečen, saj sem se kar bal poti, ki je kar naporna za tako mašino, vendar se je izkazal kot dober in siguren stroj. Očitki: po dveh tednih me je kar pošteno bolela rit. Moja sopotnica pa se ni pritoževala. Ima boljši sedež kot voznik. Pri polni naloženosti in dveh osebah, postane motor mnogo manj odziven, kot če se pelje en. Ostalih očitkov pa nimam.

Če koga zanima kaj več naj mi piše.

Pa še to: zaradi večjih potovalnih ambicij bom prodal mojega maxija. Če bi koga zanimalo naj mi piše. Raje prodam kakšnemu, ki si tak motor res želi in ve kaj motor ponuja. Je letnik 2007 in ima 22000 prevoženih kilometrov.

LP, Kruko

Hvala za izčrpne informacije tudi na PM .

Lepo si opisal potovanje in mislim da sedaj verjameš mojim besedam kar se tiče v sklopu motorja .

Mislim da si veliko lepega doživel na potovanju, kar se ne da opisat, v naprej ti pa želim veliko varnih km.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!