Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
če nebi bil pridn dečko bi ti parx omenu mamo

komu?

Objavljeno
pozdravljeni!

Mene pa zanima ce je 125ccm krasar primeren za zacetnika in 60 kg cloveka??

Ali se splaca kupit bol stari letnik da so deli bol poceni

kolk krat letno treba menjat bat na 125 cmm krosarju in se ostali deli

Kerege bi naj bol predlagali

YAMAHA http://www.bolha.com/oglas3792000/yamah-yz-125-cross

http://www.youtube.com/watch?v=GYVr7ireLPc

HUSQARNA http://www.bolha.com/oglas382586616/husqvarna

KTM http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2717986

in kera firma ja najbolsa mislim tak da se o njej nena nic slabega govori

prosim pomagajte da vidim ostala mnenja

reveš

Objavljeno

S servisi je tko, kar kupiš to maš. Sicer mi ni jasno kako lahko zdržijo bati po 1 sezono če sm pa jaz v pol leta (zimski čas) naredu 50 ur za šalo, in seveda je sledil servis, kateri me je ogulil za 500 eur(mamico da mu nab..). Tko da stroški so nenormalni če se voziš, ampak to vzameš v zakup.

Deli so kvečjemu če so starejši motorji še dražji in težje dobavljivi, čakaš ko pr norcih, če sploh kaj dobiš.

Za krosa pa ni važno pomoje tvoje telesne sposobnosti (tut sam sm zlo lahek pa švoh postave pa se komot vozim) ampak tisto kar je v glavi je najvažnejše, če imaš tam notri meglo in pobrtetniške sanje in dokazovanja si ga pomojem najebal......

Objavljeno
S servisi je tko, kar kupiš to maš. Sicer mi ni jasno kako lahko zdržijo bati po 1 sezono če sm pa jaz v pol leta (zimski čas) naredu 50 ur za šalo, in seveda je sledil servis, kateri me je ogulil za 500 eur(mamico da mu nab. .) . Tko da stroški so nenormalni če se voziš, ampak to vzameš v zakup.

Deli so kvečjemu če so starejši motorji še dražji in težje dobavljivi, čakaš ko pr norcih, če sploh kaj dobiš.

Za krosa pa ni važno pomoje tvoje telesne sposobnosti (tut sam sm zlo lahek pa švoh postave pa se komot vozim) ampak tisto kar je v glavi je najvažnejše, če imaš tam notri meglo in pobrtetniške sanje in dokazovanja si ga pomojem najebal......

ja kaj ce pa mas recimo hondo kros 85-80ccm kaj te tut stanejo tolk servisi pa bat recimo letno

ce se recimo vsak vikend furas mogoce 2 med tednom pa pocitnice tut tolk dnarja nanese (kolk te stane sploh bat za 85ccm)

Objavljeno

Jaz ti lahko govorim za 125ccm, ker sem pred enim tednom vse te zajebancije dal čez.

Je pa glede na mojo logiko sicer verjetno servis cenejši, deli in podobno, a je čas menajve še hitrejši

Samo za info Honda cr 82ccm 69eur (zraven so obročki)

Suzuki rm 125 pa 89eur

Je pa odvisno sedaj ali je samo bat, pa nič drugega, samo ko odpreš šele vidiš da bo letelo po denarju, vsaj pri meni je bilo tako.....

Zakaj so servisi hitrejši ti je pomojem jasno, če ti ni je to zato, ker se ta motor, da kr dost terat, da kam leti in je gas skoraj 100% vožne do fula, večji gas večja obraba hitrejši servis.

Objavljeno
Jaz ti lahko govorim za 125ccm, ker sem pred enim tednom vse te zajebancije dal čez.

Je pa glede na mojo logiko sicer verjetno servis cenejši, deli in podobno, a je čas menajve še hitrejši

Samo za info Honda cr 82ccm 69eur (zraven so obročki)

Suzuki rm 125 pa 89eur

Je pa odvisno sedaj ali je samo bat, pa nič drugega, samo ko odpreš šele vidiš da bo letelo po denarju, vsaj pri meni je bilo tako.....

Zakaj so servisi hitrejši ti je pomojem jasno, če ti ni je to zato, ker se ta motor, da kr dost terat, da kam leti in je gas skoraj 100% vožne do fula, večji gas večja obraba hitrejši servis.

kaj to mislis hitrejsi servis (da je vec servisov) pa si misliv za 125ccm

al ti mas suzukia (ce ze al si s to firmo zadovoljen-mislim nasplosno)

torej se skor bol splaca 125ccm za proge pa to ker od men je 500m pa je cross proga

(kaj pa zvok)

Objavljeno

če je res 500m stran kros proga, se pa sprehod mal, pa tam direkt povprašaj kakšnega fanta, ti bo z veseljem povedal :)

Objavljeno

Ne mislil sem da pri 85ccm so hitrejši servisni intervali.

Hm Suzuki,.... Jaz ne več.... Z rezervnimi deli je kar križ, napram yamaha,,,, Drugače motor deluje bp, so pa sprotna servisiranja....

Vsaj 125ccm bi jaz rekel, ali pa celo 250 2t.

Objavljeno
Ne mislil sem da pri 85ccm so hitrejši servisni intervali.

Hm Suzuki,.... Jaz ne več.... Z rezervnimi deli je kar križ, napram yamaha,,,, Drugače motor deluje bp, so pa sprotna servisiranja....

Vsaj 125ccm bi jaz rekel, ali pa celo 250 2t.

kaj pa KAWASAKI je to tut vredi al ne recimo 97-98 letnik sem gledal na avto neti za 1400€ ali manj pa je 125ccm

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo!

Pred nekaj časa je sestrič kupil krosa 125 ccm(nekega kitajčka) in mu laufa zelo dobro glede na o da je star tri lete.tedaj pa sem si sam zaželel krosa.Ker pa sem denarno omejen do 900 evrov in imam 85 kg ter sem visok 183cm se mi je zdel malo premahen zame in sem našel tole

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Denarno mi je dostopen in zelo mi je všeč.Me pa zanima ali je dovolj velik zame in če bo ogrodje zdržalo moje kilograme.Grem ga pa gledat čez dva dni tako da bom videl kako se kaj obnaša pod mojo ritjo me pa zanimajo tudi vaša mnenja in če ka kdo ima.

Popravljeno . Popravil UTB
Objavljeno

Jaz bi kupil (če bi imel preveč denarja) samo za z bencinom polit in zažgat :rolleyes:

To je moje mnenje in izkušnje glede kitajskih zadev. Nimam pa z dotičnim krosom nobenih izkušenj, tako, da lahko se motim :)

Objavljeno

ena podobna tema je že bla se mi zdi glede znamke aces, glede kitajčku in podobnega sranja pa samo bež

Objavljeno

Za ta denar ki ga omenjaš si kupi kakega starega elektronika, ga sporihtaj v nulo, pa ti bo še za kak pir ostalo. Vozil se boš pa pomoje veliko dalje...

Objavljeno

Podobne mini krose so pred kratkim testirali v motomagazinu kjer si lahko prav tako prebereš kakšno oceno so dobili. Vendar ti bi sam raje priporočal kakšnega pravega krossa, ker nimam preveč zaupanja v takšne in drugačne kopije.

Objavljeno

Jebeš kitajsko sranje. Za 900€ dobiš malo slabše ohranjeno ala CR 85, KX 85 ali mogoče še kakšno 125.

Za ta denar se ti ne splača kupovat kitajca ampak raje poglej malo starejši letnik in preverjeno znamko.

Objavljeno

kup si osla. boš mel več užitkov z njim :D

pa ne odpiraj za vsak kurc nove teme

Objavljeno

Rajsi 20 let starega JAPONCA kot novega Kitajca ;) Preverjeno in deluje!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

ka ma moj bratranc pa se skos :headbang: ker mu gre enkat ketna enkat se balanca zlom drugic gre pa zajla za sklopko sami problemi

jest mam pa kros hondo 85 cr pa nubenih problemov pa se 5krat bol potegne

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sam tace stran od kitajca ga mam pa so skoz sami problemi. :headbang:  Tko da sm začnu resno razmišljat o zamenjavi za Kawasakija KX 250 :rolleyes:

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

Imam prošnjo, če bi lahko dobil kakšne nasvete glede nakupa cross-a?Sem začetnik tako da nimam izkušenj na teh področjih.

Zanima pa me: -- nakup 125 ali 250,

--kaj se splača kupit 2t ali 4t crosa,

--katera znamka bi bila najbolj ugodna v servisih oz. delih, če se bi blo kaj v okvari da nebi 3x preplaču vse zarad znamke,

--kakšni so približni servisi za 2t oz. 4t crosa,

--kaj je treba pod nujno menjati vsakih toliko časa(tist vem da približno na 30 ur bat) oz. kaj še,

hvala za odgovore,

lp

Objavljeno

Živijo. Glede na to, da se ti vsa vprašanja vrtijo okrog denarja, si morda nisi izbral glih najbolj primernega konjička. Kvačkanje je veeeeeeeliko cenejše.

-odvisno za kakšno uporabo čš motor imet

-japonca seveda

-preveč faktorjev vpliva

-motor

Pa čimmanj tega :wallbash: ti želim.

Jaz ti lahko samo tole svetujem:

Ne kupuj poceni, ker te bo drago stalo.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

hehe, na tole kvačkanje si se pa ziher spovno ko si gledu slovenija ima talent;)

Jaz bi ga kupo za rekreacijo ,,,pač, da se bi ob vikendah mal razvedril po hribih oz. travnikih, gre

se zgolj za adrenalin ne kakšno tekmovalnost.

Pač za cene se pa zato zanimam, da sploh zvem kak drag je ta šport, ker jst ne vem veliko o tem .

Mislim pa dat okol 2500€ največ za njega.

Objavljeno

karkoli za 2500€ boš šraufal in dal nanjga že prvo sezono usaj 1000€...

Če pa rabiš za se furat po hosti uzami 2t ker 4t ti bo ob neizkušenosti ipd na enduro furah hitro zakuhal. Sploh zdej v takem poletju.

Karkoli pa uzameš, uzemi japonski četverček... Ostalo so stroški glede na japonce x 1,5

To pa, da se bat na 30ur menjava so pravljice. Menja se ga lahko na 5 ali pa 80ur. Odvisno kaj delaš z motorjem. Vedi pa, da pogosteje ko menjavaš bat, bol uničuješ cilinder.

Če te kaj več glede cross zadev zanima, piši PM. Sem precej v tem štosu in ti lahko marsikaj pomagam...

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!