Kleemen Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Drug izpuh, druga elektronika, kakšen bigbore kit pa drugi prenosi in si že na čez 160 hehe drugače ... bi ti jst dal za krog magari, sam kaj ko sm vse prodal Sm pa kr vesel da sem tole R125 prodal, saj enostavno ni bil motor zame. Ko imaš v garaži nekaj kar v izi vidi čez 150 in nekaj kar komaj pride do 135 verjetno veš s čim sem se vozil ... in potem mi je sam prostor zasedala tale mopedulja. Do kopališča pa nazaj pa za šminkerat je biu pa ZAKON. Poraba kot da je ni pa nobneega olja za mešanco :$ Vem vem kako je z 4t. Zakon! Končna pa mi itak ni tok pomembna. 135 več kot dovolj. Ybr mi je šla do 120, tu pa tam 130, če je bila kakšna dolinca in že to mi je bilo dovolj, saj več niti ne rabiš. Omejitev je 90 na uro, dobro greš malo čez 100 in to je to. Po AC pa se itak skoraj ne vozim z motorjem, ker je dolgčas. Ljubim ovinke Za šmekarit pa vem da je, saj zgleda isto kot r1, če te pa kdo izziva in prehiti, pa tiščiš do konca 135, on mimo tebe 160 in ko si že daleč za njim si misli...ta ni za hec :lol: @obifix tok pride vse skupaj? Pol bv.
obifix Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Vem vem kako je z 4t. Zakon! Končna pa mi itak ni tok pomembna. 135 več kot dovolj. Ybr mi je šla do 120, tu pa tam 130, če je bila kakšna dolinca in že to mi je bilo dovolj, saj več niti ne rabiš. Omejitev je 90 na uro, dobro greš malo čez 100 in to je to. Po AC pa se itak skoraj ne vozim z motorjem, ker je dolgčas. Ljubim ovinke Za šmekarit pa vem da je, saj zgleda isto kot r1, če te pa kdo izziva in prehiti, pa tiščiš do konca 135, on mimo tebe 160 in ko si že daleč za njim si misli...ta ni za hec :lol: @obifix tok pride vse skupaj? Pol bv. da tok pride malosi komplet..sam nvem pa če je že delo vklučeno v ceno...
obifix Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 hehe...in pol je use skup več vredno k ceu motor ...premal učinka za ta dnar...drgač pa lušn motor...kdo ve za kšne dobre MEHKE gume?? k te org so zame pretrde se strinjam =) neke dunlopke so mnde zlo dobre. .ti bojo drugi povedal
budacki Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Vem vem kako je z 4t. Zakon! Končna pa mi itak ni tok pomembna. 135 več kot dovolj. Ybr mi je šla do 120, tu pa tam 130, če je bila kakšna dolinca in že to mi je bilo dovolj, saj več niti ne rabiš. Omejitev je 90 na uro, dobro greš malo čez 100 in to je to. Po AC pa se itak skoraj ne vozim z motorjem, ker je dolgčas. Ljubim ovinke Za šmekarit pa vem da je, saj zgleda isto kot r1, če te pa kdo izziva in prehiti, pa tiščiš do konca 135, on mimo tebe 160 in ko si že daleč za njim si misli...ta ni za hec :lol: @obifix tok pride vse skupaj? Pol bv. A malo je pretirau xD ne pa velik 150 cilinder kit pride nekje kot športn izpuh http://www.yamahar125.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=29 vsaj tako tale tukaj prodaja. Izpuh pa dobiš tut že za 300€. Elektronika pa je spet druga zadeva. Verjetno v italiji dobiš rabljeno že za 150€. Tak da evo ... za ena 800€ leti kr fajn! Pa še kaki dobri vplinjač ... to se splača uzet motor za majhen denar, kašnega popraskanega ( NE RAZBITEGA, samo padenega in popraskanega!!! ) in potem pač recimo če ga dobiš za kakšnih 1000€-1500€ in potem daš plastike popravit, te pride 200-300€ maximalno z barvanje vred, potem druge gume ( tiste iz CUP verzije ), pa seveda še kakšno malenkosti in imaš za 2800€ že pravo makino
obifix Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 A malo je pretirau xD ne pa velik 150 cilinder kit pride nekje kot športn izpuh http://www.yamahar12...ic.php?f=3&t=29 vsaj tako tale tukaj prodaja. Izpuh pa dobiš tut že za 300€. Elektronika pa je spet druga zadeva. Verjetno v italiji dobiš rabljeno že za 150€. Tak da evo ... za ena 800€ leti kr fajn! Pa še kaki dobri vplinjač ... to se splača uzet motor za majhen denar, kašnega popraskanega ( NE RAZBITEGA, samo padenega in popraskanega!!! ) in potem pač recimo če ga dobiš za kakšnih 1000€-1500€ in potem daš plastike popravit, te pride 200-300€ maximalno z barvanje vred, potem druge gume ( tiste iz CUP verzije ), pa seveda še kakšno malenkosti in imaš za 2800€ že pravo makino no bom jst tole na malosi strani poisku pa povedu kok so cene xD sam v neki nemški trgovin vem, da pride okol 1000€ ..998€ se mi zdi.. xD
obifix Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Malossi 180ccm cilinder kit+elektronka pride 747,20€ malossi izpuh pa 523,60€
Kleemen Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Too expensive Saj je čisto dovolj original... Če bi že kaj predeloval bi samo izpuh menjal in to je to. Dobro za styling nevem. Nekaj bi sigurno spremenil. Mogoče barvo. Nobena barva te yamahe mi ni ravno všeč. Črna je najlepša, samo me motijo bele nalepke. Tisto bi sigurno potrgal dol. :grim gume pa bi menjal takoj po par km, ker imam slabe izkušnje z original gumami...bral sem da so tudi na tej yamahi neke kitajske, ali se motim?
obifix Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Too expensive Saj je čisto dovolj original... Če bi že kaj predeloval bi samo izpuh menjal in to je to. Dobro za styling nevem. Nekaj bi sigurno spremenil. Mogoče barvo. Nobena barva te yamahe mi ni ravno všeč. Črna je najlepša, samo me motijo bele nalepke. Tisto bi sigurno potrgal dol. :grim gume pa bi menjal takoj po par km, ker imam slabe izkušnje z original gumami...bral sem da so tudi na tej yamahi neke kitajske, ali se motim? izpuh bi dubu rablen, tak ko je reku budacki... gume so Michelin pilot sporty....Tako, da res najbol, da jih kmalu zamenjaš, saj ne nudijo dovolj velikega oprijema. Too expensive Saj je čisto dovolj original... Če bi že kaj predeloval bi samo izpuh menjal in to je to. Dobro za styling nevem. Nekaj bi sigurno spremenil. Mogoče barvo. Nobena barva te yamahe mi ni ravno všeč. Črna je najlepša, samo me motijo bele nalepke. Tisto bi sigurno potrgal dol. :grim gume pa bi menjal takoj po par km, ker imam slabe izkušnje z original gumami...bral sem da so tudi na tej yamahi neke kitajske, ali se motim? izpuh bi dubu rablen, tak ko je reku budacki... gume so Michelin pilot sporty....Tako, da res najbol, da jih kmalu zamenjaš, saj ne nudijo dovolj velikega oprijema.
budacki Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Too expensive Saj je čisto dovolj original... Če bi že kaj predeloval bi samo izpuh menjal in to je to. Dobro za styling nevem. Nekaj bi sigurno spremenil. Mogoče barvo. Nobena barva te yamahe mi ni ravno všeč. Črna je najlepša, samo me motijo bele nalepke. Tisto bi sigurno potrgal dol. :grim gume pa bi menjal takoj po par km, ker imam slabe izkušnje z original gumami...bral sem da so tudi na tej yamahi neke kitajske, ali se motim? Gume so za ubit. Edini motor s katerim sm jst letu po tleh, pa še to po ravnem, v hrib, mokro, ker me je zadnji konc prehitu. Dobesedno! To je bilo na 08 modelu. Na 09 so me pa gume kar presentle, res da so bile enakega modela, samo verjetno novejše ali popravljene, saj je bil občutek bolši. ( in če verjameš ali ne imam občutek za gume xD ) Aftermarket gume bi morale bit kar uredu, seveda use s ceno nad 150€. ( kar je spet zelo ugodno, saj gum za Aprlijo pod 230€ nemoreš dobit! No lahko vendar verjetno s kšnemu popustu pa to) Styling? Obvezno pokrov zadnjega sedeža, mogoče kakšni crash pad in kakšen barvni ali karbonski dodatek, obrobe na feltnah, kakšna višja sprednja šipca. To vse skupaj pride mogoče in niti ne več kot 200€. Po mojem.
Kvasko Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Gume so za ubit. Edini motor s katerim sm jst letu po tleh, pa še to po ravnem, v hrib, mokro, ker me je zadnji konc prehitu. Dobesedno! To je bilo na 08 modelu. Na 09 so me pa gume kar presentle, res da so bile enakega modela, samo verjetno novejše ali popravljene, saj je bil občutek bolši. ( in če verjameš ali ne imam občutek za gume xD ) Aftermarket gume bi morale bit kar uredu, seveda use s ceno nad 150€. ( kar je spet zelo ugodno, saj gum za Aprlijo pod 230€ nemoreš dobit! No lahko vendar verjetno s kšnemu popustu pa to) Styling? Obvezno pokrov zadnjega sedeža, mogoče kakšni crash pad in kakšen barvni ali karbonski dodatek, obrobe na feltnah, kakšna višja sprednja šipca. To vse skupaj pride mogoče in niti ne več kot 200€. Po mojem. Budacki kva boš ti zdej kupu kej k si prodau aprilio??
Kleemen Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Gume so za ubit. Edini motor s katerim sm jst letu po tleh, pa še to po ravnem, v hrib, mokro, ker me je zadnji konc prehitu. Dobesedno! To je bilo na 08 modelu. Na 09 so me pa gume kar presentle, res da so bile enakega modela, samo verjetno novejše ali popravljene, saj je bil občutek bolši. ( in če verjameš ali ne imam občutek za gume xD ) Aftermarket gume bi morale bit kar uredu, seveda use s ceno nad 150€. ( kar je spet zelo ugodno, saj gum za Aprlijo pod 230€ nemoreš dobit! No lahko vendar verjetno s kšnemu popustu pa to) Styling? Obvezno pokrov zadnjega sedeža, mogoče kakšni crash pad in kakšen barvni ali karbonski dodatek, obrobe na feltnah, kakšna višja sprednja šipca. To vse skupaj pride mogoče in niti ne več kot 200€. Po mojem. Hvala za info glede gum Pokrov sedeža bi skoraj sigurno dodal, saj se bom itak sam vozil, pa v dveh se niti ne rad vozim na motorju, sploh ne na cestaku in 125. Ostalo pa bomo videli. Če bi imel črnega, ki ga bi najraje imel bi dal rumene obrobe na feltne, šipca bom videl kako bo z vetrom (na ybr sem imel nekaj časa z šipco, potem ko sem šel po tleh je samo šipca šla na pol, tako da sem jo dal dol...pa še lepše je zgledalo in razlike ni bilo ravno velike). crashi bom videl. Zelo se bojim padca z cestakom, saj so tukaj plastike, ki niso poceni, za zamenjat. Pri naked biku sem šel pri 80km/h potleh na ovinku je bila samo tačka zvita, en smernik sesut in šipca, to je blo to, tukaj pa verjamem da bi blo takoj 300€ + škode... Crash padi ful pomagajo pri padcu, ali samo bolj za na mestu, če pade po tleh?
juree Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 gume dej originalne dimenzije dunlop arrowmax d103 Ogreješ, pa ne rabijo velik...In držijo
Kleemen Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 140 bi pašala gor odzadaj ali max. 130...original.? Spredaj max. 100?
juree Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Nerabiš 140....nevem kaj bi vsi tišali večje gume...za 140 zadaj boš moral brusit mislim da tisto zaščito za ketno. Glej..naredil sem ene 12kKM s to gumo, pa me ni razočala...Dovoljuje OGROMNE nagibe.
Kleemen Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Potem pa SUPER. Ker na ybr je bila original odzadaj 100, potem sem dal 110 in je bila velika razlika. Res pa da med 110 in 130 je občutna razlika, tako da verjetno res ne rabiš 140 na tem motorju... Kaj pa chraspadi, sem goraj vprašal... Pomagajo bolj če motor pade na mestu, ali tudi na cesti (ko drsi naprimer...) :unsure:
Ervin93 Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 bi blo takoj 300€ + škode... vrjem da še draži. Jst sm enmu dl motor za probat (sorodniku) in ej na obračališču avtobusa zletu po tleh in blo škode za 600€ plus čelada popraskana
Kleemen Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 vrjem da še draži. Jst sm enmu dl motor za probat (sorodniku) in ej na obračališču avtobusa zletu po tleh in blo škode za 600€ plus čelada popraskana In kaj je blo razen plastik in podrsane čelade? Niso samo plastike 600€? Pa še to če ni hudo lahko sam prebarvaš...
Ervin93 Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 In kaj je blo razen plastik in podrsane čelade? Niso samo plastike 600€? Pa še to če ni hudo lahko sam prebarvaš... -pokrov izpuha 36€ -bok pvc plastika 120€ + 95€ nalepka -ročka zavore 12€ -maska 140€ + nalepka 15€ -smernik 18€ -dvakrat blažilnik sicer nevem kaj je tuki sploh mišlen 28€ račun 581,82 € delo je všteto v ceno. Mam pa kasko tk da je zavarovalnica plačala. Zdej morm it pa menat ogledalo k mi ga takrat ni pa uteži na ročkah.
Kleemen Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Uh to pa je super ja če maš kasko. Jaz če bi kupu novo ga bi tudi kasko zavaroval. Lahko vprašam koliko si dal za celotno zavarovanje, tehnični itd. Letno? tnx
juree Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Tehničnega ti na tem motorju neboš dočakal, boš vrjetno prej novega kupil Namreč po 4 letih novega motorja moraš delati tehničnega...Glede crashpadsov je pa tako...Pomagajo ziher če motor pade na mestu na tla, če s hitrostjo padeš, znajo bit problem crashpadsi...Če se utrga maš škodo na motorju, če niso pravilno narejeni se ne utrga, in ti lahko poskrbi da plastike ostanejo cele, pa skriviš gištel...Mislim da je najbolj če ga kasko zavaruješ, pač malo več za zavarovanje Plastike so drage, sicer pa...tudi če pade po tleh z mesta, vidiš ponavadi samo ti..Ostali ne, ker niso tok pozorni na detajle...Razen, če maš nesrečo pa ti po kakšnem klancu drsi...Najhujš bo ko ti bo v prvo padel Drgač, glede gum...Mislim da je en tudi v tej temi omenjal da je dal 140 mislim da gor, al pa spredaj večjo..Mal preglej temo... Lohk ti pa trdim da z ogretimi arrowmax d103 kr fajn drži...Pa še hitr se ogrejejo Lahko prašaš kr neki zadovolnih uporabnikov teh gum
Kleemen Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 A to glede tehničnega je po novem? Ker moja ybr je bila tudi "skoraj" nova letnik 2005 takrat ko sem mel, pa sem jo takoj ko sme jo kupil peljal na tehnični in normalno zavaroval. Se mi zdi da je blo takrat tko, da je blo potrebno samo na začetku prvič peljat na tehnični, potem pa 4 leta nič. Saj se ne spomnim več točno... Z motorjem sem padel že 3x v življenju, tako da ne bo več prvič res pa da se zelo bojim, predvsem z cestakom pasti. Plastike, itd. Koliko pride kasko zavarovanje oz. komplet za to kategorijo 11kw? 300€+? Glede gum pa so mi bile vedno Dunlop najboljše, oče ma na Suzukiju sportmax in pravi da so odlične, tako da ko bi menjal bi dal verjetno dunlop ja...bom videl. Zdaj samo bolj informtivno.
juree Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Jez tega motorja nisem peljal na tehničnega tako da ni treba Nevem, a je po novem, starem pojma nimam Ne...ne govorim zarad padca tko, pač pa ker je nov motor, pač brez prask, lep....Pa ti pade na tla, si kr mal nervozn Poj v 2, 3je ni panike več Jaz mislim da sem dal za zavarovanje tam okoli 220€, za motor(ni kasko) in še sebe, ter dobil nek popust nevem česa, pa je končna cena prišla mislim da 160-170€ Sej vrjetno spada v isto kategorijo kot tvoja ybr.
Kleemen Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Ista kategorija ja logično. Jaz se spomnim sem dal tudi okol 200€ na leto za motor in zame, zanima me pa koliko pride cel komplet kaskom, da sem potem brez skrbi če kupim novega Drugače sem malo klical okrog po oglasih, po avtonetu in mi tale rumen ni slab, moti me samo da je lenik 2008 ima pa malo kilometrov, ampak potem če bi ga čez kako leto prodajal ni šans da ga prodam pomoje, saj bi bil že 3. lastnik, 08 letnik...pa barva tudi malo čudna rumena meni osebno... avtonet Drugače sem klical tudi tega, ko smo se včeraj pogovarjali in je rekel da je pomota in ima motor 11kw in 15KM in oba oglasa sta ENAKA. avtonet avtonet Cena se mi zdi kar ugodna, glede na to da ima malo km in 2009 letnik. Baje da ga je pripeljal z italije, ampak servisne knjižce baje nima, ker jo ni zraven dobil. Motor da je nov... Cena se mi zdi pa super, če bi znižal tja do 2500€...
juree Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Podatek da servisne knjižce nima, bi mene ZELOOOO daleč odgnal od motorja
Kleemen Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Podatek da servisne knjižce nima, bi mene ZELOOOO daleč odgnal od motorja Ja saj to je pa tudi cena mi je sumljiva, za letnik 2009 tako poceni... v kranju (serviš štern) se pa prodaja letnik 09 za 3100€, ta ga pa prodaja letnik 09 za 2650€. Saj ohranjen in vse zgleda ful lepo na sliki, ampak kaj je v odzadju pa vprašaj... Kaj mislite če bi kupil motor v italiji? Kakšni problemi? Baje se dobi bolj poceni, pa še blizu mam italijo...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se