Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Priporočene objave

Oranžni rol bari so zaščitni znak KTMjev, odlično se skladajo z zunanjo podobo in kot je zgoraj opisano, so strupeni in nevarni.

Če bo le SW motech nardil rola bare za mojga po vzgledu superduka jih bom namestil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za KTM 1190 je možno kupiti Rol bar v črni ali oranžni barvi. Sam sem ga imel najprej v črni barvi, nato pa v oranžni, ki so mi neprimerno bolj všeč. Moj sedanji moped 1290 SA ima serijsko Rol bar v črni barvi in jih nisem spreminjal. Presodil sem, da mi oranžni na tem mopedu ne bi bili všeč. Še bolj kot Rol bar, pa mi je na 1190 R všeč oranžni okvir. Tudi sam sem na svojem 1190 razlišljal, da bi okvir prebarval v oranžno barvo, vendar bi za ta poseg bilo potrebno razstaviti celotni motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, pjotr pravi:

Z rolbari v črni barvi, pa zgleda takole.

2013-10-26 12.13.09.jpg

Jaz sem si sliko povečal pa jih še vedno ne vidim hi...hi...hi...!

Kak sn jas hudobn!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob ‎29‎.‎3‎.‎2016 at 14:50, pjotr pravi:

Z rolbari v črni barvi, pa zgleda takole.

2013-10-26 12.13.09.jpg

Jaz imam črne cevi, enkrat sem moped zvrnil (itak da na mestu :) ) in jih malo opraskal pa sem jih potem kar na njem špricnil z barvo iz piksne in se ne vidi razlike. Tisto oranžno pa ne bi nikoli zadel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, hajoktejn pravi:

Jst vem kter motor hočem :kva2:

 

Naj ugibam. 300 EXC?

 

:jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10615998_678820802214599_905929838455647

Si lastnik KTM-a? Želiš v prihodnosti imeti svoj KTM? Ali si zgolj navdušenec nad motorji?

Potem si vljudno vabljen na prvi KTM Team Meeting!

KDAJ? 21. maja 2016 od 9h naprej pred Axle d.o.o Koper, Kolodvorska cesta 7 (Ob glavni avtobusni in železniške postaji v Kopru).

KAJ SE BO DOGAJALO? Dan odprtih vrat - srecanje s KTMi se pricne z zbiranjem pri pooblascenem pridajalcu KTM motornih koles Axle Koper. Od tu se odpravimo na skupinsko vožnjo po slovenski obali in zaledju (cca. 80 km / 2h). Po zaključku vožnje ste vsi lepo vabljeni na nadaljevanje >KTM meetinga< v Snack Baru v Žusterni, kje se lahko nekaj prigrizne.

ZAKAJ? Glede na redkost KTM-ov na cestah želimo s tem dogodkom združiti večje število motorjev te znamke (in njihovih lastnikov) na enem mestu. Lahko si bomo izmenjali svoje izkušnje, nasvete, pohvale in tudi kritike ter se skupaj s svojimi jeklenimi konjički odpeljali na kratko vožnjo.

V kolikor se nameravaš udeležiti s svojim KTM-om prosimo, da svojo udeležbo potrdiš (zaradi lažje organizacije) v zasebnem sporočilu.

Upam, da se udeležite v čim večjem številu.

Se vidimo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet dej mi ti povej primerjavo med menjalniki 1190 vs GS LC. Glede na to da sta si Avstrija in Nemčija blizu, me zanima če je toliko veliko razlike? Pa edino za tebe vem, da si oba vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, HyperJack pravi:

Kmet dej mi ti povej primerjavo med menjalniki 1190 vs GS LC. Glede na to da sta si Avstrija in Nemčija blizu, me zanima če je toliko veliko razlike? Pa edino za tebe vem, da si oba vozil.

Uf to bi bila res butasta primerjava ! :P Grem jaz rajši svojega KTM-jčka pogledat če bi lahko na njega obesu še kakšno uporabno stvarco za pot v Ukrajino :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Kmet2 pravi:

Uf to bi bila res butasta primerjava ! :P Grem jaz rajši svojega KTM-jčka pogledat če bi lahko na njega obesu še kakšno uporabno stvarco za pot v Ukrajino :D

Ukrajino? Morda alarm? Jaz sem ga vgradil..pa mam samo plan do Španije ali Francije. Nism še čist odločen. Morda bom pa sam do Dvora potegnil pa je :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, HyperJack pravi:

Ukrajino? Morda alarm? Jaz sem ga vgradil..pa mam samo plan do Španije ali Francije. Nism še čist odločen. Morda bom pa sam do Dvora potegnil pa je :P

se bojim, da ti moped prej sunejo v Italiji, Španiji in Franciji. No ja, v Ukrajini pa prej človeka. Ampak Kmet se bo že branil :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

se bojim, da ti moped prej sunejo v Italiji, Španiji in Franciji. No ja, v Ukrajini pa prej človeka. Ampak Kmet se bo že branil :P

Kak pa, da bi se skril je prevelik, da bi zbežal pa laufat ne more..se prav bo treba dat alarm na kmeta...pa kak GPS loger. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, HyperJack pravi:

Kmet dej mi ti povej primerjavo med menjalniki 1190 vs GS LC. Glede na to da sta si Avstrija in Nemčija blizu, me zanima če je toliko veliko razlike? Pa edino za tebe vem, da si oba vozil.

Vozim 1190, probal sem tudi GS LC. Menjalnik je na 1190 res dober. Nisem še uspel najti lera tam kjer ga ne sme biti, prestavljanje je zelo gladko, rahel gib že zadostuje. Tudi sklopka je zelo mehka.

Ko sem probal GS LC, je stvar res bolj robustna in zahteva konkretnejši gib, ni pa to nobena večja slabost in hiba. Je pač bolj grob. Neželjenega lera tudi nisem našel. Pa tudi glasnejši je kot pri 1190.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, pjotr pravi:

Vozim 1190, probal sem tudi GS LC. Menjalnik je na 1190 res dober. Nisem še uspel najti lera tam kjer ga ne sme biti, prestavljanje je zelo gladko, rahel gib že zadostuje. Tudi sklopka je zelo mehka.

Ko sem probal GS LC, je stvar res bolj robustna in zahteva konkretnejši gib, ni pa to nobena večja slabost in hiba. Je pač bolj grob. Neželjenega lera tudi nisem našel. Pa tudi glasnejši je kot pri 1190.

 

Iskrena hvala za normalen odgovor. 

Kar se tiče sklopke, tu nimam pripomb, do zdaj sem vozil skoraj vse motorje s sklopko na zajlo in je seveda zdaj konkretna razlika. Bomo seveda videli, kaj bo čas pokazal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, pjotr pravi:

Vozim 1190, probal sem tudi GS LC. Menjalnik je na 1190 res dober. Nisem še uspel najti lera tam kjer ga ne sme biti, prestavljanje je zelo gladko, rahel gib že zadostuje. Tudi sklopka je zelo mehka.

Ko sem probal GS LC, je stvar res bolj robustna in zahteva konkretnejši gib, ni pa to nobena večja slabost in hiba. Je pač bolj grob. Neželjenega lera tudi nisem našel. Pa tudi glasnejši je kot pri 1190.

 

Meni je bil tut dober (tistih pa km ko sem ga pelajl, mehak), moram pa povedat, da sem na 1290GT že 3x našel ler, tam kjer ga neb smelo biti, da je mašina u iber zatulila (5-6 brzina), je res, da sem slabo po menjalni tački podrsal, ampak vseen, na SX se mi je to zgodilo samo 1x v vseh 20kkm. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, DAMI34 pravi:

Meni je bil tut dober (tistih pa km ko sem ga pelajl, mehak), moram pa povedat, da sem na 1290GT že 3x našel ler, tam kjer ga neb smelo biti, da je mašina u iber zatulila (5-6 brzina), je res, da sem slabo po menjalni tački podrsal, ampak vseen, na SX se mi je to zgodilo samo 1x v vseh 20kkm. 

Saj sn vedo!

Čim kdo KTMa pohvali ,se že kak kardanar najde da gor špukne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, bambi61 pravi:

Saj sn vedo!

Čim kdo KTMa pohvali ,se že kak kardanar najde da gor špukne!

zase se brigi KeTeMuči :P 

itak je gt narbulši in vse zmaga :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo pa še kardanar malo pohvalil:

BMW iženirje bi nagnal enega KTM-a secirat, da bi se malo naučili, kako se naredi menjalnik. Sem vozil 1190 Adv in lahko samo rečem, da je vzor, kako naj bi se menjalnik čutil pod nogo: mehko, natančno.

Kar se pa GS LC menjalnika tiče pa lahko rečem samo tole: Ko sem že mislil, da slabšega menjalnika (kot pri starem GS1200) pa res ne morejo naredit, jim vendarle nekako uspe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

 2017 KTM 1190 Adventure Spy Shots

KTM 1190 ADV updated, two versions still likely

 
  
2017 KTM 1190 Adventure spy photo

©Motorcyclist

An even more massive headlight assembly looks ready for production on KTM’s updated Adventure series. Hopefully it includes lean-angle technology.

Fresh photos just in today from a sneaky photog in Europe, showing to the world for the first time an updated version of KTM’s venerable 1190 Adventure model. At first, the differences are obvious. A massive new headlight setup is the most prominent addition, possibly incorporating KTM’s lean-angle technology into a light that looks through corners. The shape and panels of bodywork surrounding the fuel tank being changed, too. The windscreen appears similarly angular and adjustable—we’ll just hopeKTM has refined the system, because the current one causes a lot of quarters to drop into our swear jar.

 
1 of 2
KTM Adventure spy shot

©Motorcyclist

Another view of the yet-to-be-released KTM Adventure. Note the body panels on the flanks of the fuel tank and new windscreen adjustment channels.

Aside from the obvious aesthetic changes there are only a few other clues of changes that have been made, or are being experimented with. One image showed a bike on cast wheels, which would be a departure for the Adventure series of machines, which typically use spoke rims (the Euro-spec 1050 Adventure, is an exception to the spoke rule). There are also clearly different updates happening to the various machines. For instance, what appears to be an 1190 Adventure R clearly has a smaller windscreen and standard crash bars (as do the current models), meaning slightly different updates to the bodywork.

 
2 of 2
KTM 1190 Adventure R

©Motorcyclist

KTM’s 1190 Adventure R with new headlight assembly. We assume the R will retain the 21-inch front wheel (seen here) from past years, as well as the long-travel suspension and nosebleed seat height. It almost looks small here, but we think that’s just a big test rider.

Although the cases, sump, and exhaust look largely the same as the current bikes, we expect some amount of tinkering to be going on inside the engine. Either for emissions standards and better efficiency, or to improve the powerplant in general. The possibility still remains that KTM will consolidate its lineup of Adventure models by eliminating the standard 1190, keeping the 1050 (mostly for Europe, surely), 1190 Adventure R, and 1290 Super Adventure. That would keep three engines but eliminate a model from the line, while maintaining the spread of product. Expect these new Austrian ADVs to debut later this year as 2017 models.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!