Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Priporočene objave

Včeraj sem kupil Hrvaško MOTOREVIJO v kateri je objavljen supertest izdržljivosti na 50.000 km z KTM 1190 ADV, če koga zanima ...

Zanima!

Včeraj sem kupil Hrvaško MOTOREVIJO v kateri je objavljen supertest izdržljivosti na 50.000 km z KTM 1190 ADV, če koga zanima ...

Zanima!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DeFacto Dooober motor...bolj ko kilometre nabijas, bolj gre.  :OK:

 

PS: bega me edino, da je na njihovih testih vzdrzljivosti MTS pred KTM 1190 za eno mesto.  ???   nc jasno  :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: bega me edino, da je na njihovih testih vzdrzljivosti MTS pred KTM 1190 za eno mesto.  ???   nc jasno  :ninja:

...saj sta oba daleč za japonci  :mellow: ...evropejci so tam tam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

The best :notworthy:  Vredno razmisleka o nakupu. R model vsekakor. Sicer sem razmišljal o novi Hondi AT, ampak se mi ne da več čakat, da jim "zmanjka radirke" in jo končno dajo v prodajne salone :BUA: .

 

Eno vprašnje, če je kdo vozil oba, mogoče Kmet2; Kakšna razlika je med 1190 ® in 990 ? Zanima me predvsem glede vožnje po (lažjem) terenu. Je 1190 dosti večji kramp?

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

The best :notworthy:  Vredno razmisleka o nakupu. R model vsekakor. Sicer sem razmišljal o novi Hondi AT, ampak se mi ne da več čakat, da jim "zmanjka radirke" in jo končno dajo v prodajne salone :BUA: .

 

Eno vprašnje, če je kdo vozil oba, mogoče Kmet2; Kakšna razlika je med 1190 ® in 990 ? Zanima me predvsem glede vožnje po (lažjem) terenu. Je 1190 dosti večji kramp?

 

Lp

Sam nisem terenski voznik . Lažji teren je obvladljiv a z Trailattack II je tudi to muka manevrirat na terenu ,ker pnevmatika preveč zdrsuje. 990 in 1190 sta oba približno isto težka motorja in meni sta oba imela super ergonomijo ,se mi po 990 včasih kar mal kolca res super motor. Vseno bi 990 ocenil za bolj terenski motor ,bolj robusten,1190 pa že z pridihom rižarjev a še vedno s pravimi pnevmatikami bi znal ta motor kar dobro it po terenu in ni večji kramp kot 990 ,proporcionalno sta si podobna!  R pa ima kolikor vem prvo pnevmatiko 21col in še večji hod vzmetenja ki ima opcijo samo ročnega nastavljanja vzmetenja in je še toliko bolj terensko orientiran kot 1190 brez R. 

Sam vozim te motorje ker mi je všeč ergonomija in se zelo dobro obnašajo po asvaltni podlagi ,nimam pa srca ali če češ denarja da bi z njim ril po terenu ,za kaj takega si bom omislil Versysa  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvalijo ga... ima pa tudi nekaj hib (na mrazu slabo vžiga.. .)

 

Zdaj mi je šele jasno, zakaj Kmet2 za zimo kupuje Versysa...  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM uber ales!Smešna pa mi je izjava o vodi v displeju-kao prvič slišimo to se še ni zgodilo...Meni je na dveh 950 in eni 990 Adventure po večkrat na vsaki crknil števec zaradi vode oziroma sopare ki se nabira noter pri normalni vožnji poleti brez padavin !!Vsak ki ima KTM-a to ve in se lahko samo smeji ob takem sprenevedanju.

Mel bi ga pa!!  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM uber ales!Smešna pa mi je izjava o vodi v displeju-kao prvič slišimo to se še ni zgodilo...Meni je na dveh 950 in eni 990 Adventure po večkrat na vsaki crknil števec zaradi vode oziroma sopare ki se nabira noter pri normalni vožnji poleti brez padavin !!Vsak ki ima KTM-a to ve in se lahko samo smeji ob takem sprenevedanju.

Mel bi ga pa!!  

Tudi sam lahko potrdim to - se občasno dogaja tudi na mojem smt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Prejšnji teden sem se poslovil od svojega A 1190. Kupil sem ga junija 2013 in z njim naredil cca. 17.000 km. Vozil sem ga izključno po asfaltu, tako  na krajših relacijah, kot tistih  do 400 km. 

Po nakupu sem na motorju dokupil nekaj dodatne opreme (višji vetrobran, povišano krmilo, manjši zobnik spredaj, "hladilce sedeža", Akrapovičev izpuh, kovčke, ščitnik motorja, okrasni oranžni pokrovčki, oranžni zadnji zobnik), ki je moped spremenila v odličen izdelek. Morda sem naredil le napako, da tudi originalnega sedeža nisem zamenjal za ergonomskega, ki je na SA 1290 preprosto odličen. Ko sem ob prodaji motor peljal brez dodatne opreme, sem vozil tako rekoč drug motocikel. 

Z mopedom, po manjših "porodnih zapletih", ki so jih v KTM-u odpravili v garanciji, z motorjem nisem imel nobenih težav in lahko le zapišem:

KTM A 1190 je izvrsten motocikel.  

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je dizajn 1190 zelo dober. Motor mi je prekrasen, upam da je to moj naslednji motor. Upam pa tudi, da se bo KTM kmalu nehal sprenevedat in na novih modelih popravil oz.zatesnil koncno airbox.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

:kva1:  jst mam tud takega najboljši lovilec za olje :D

Mal si se zmedu :Pnamreč to je silkagel za lovljenje vlage in to je KTM ne Ducati ,tam ne rabiš silkagela za olje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ga nisi odjavu že 3 mesce nazaj?

Odjavljen je v septembru,zdej sem imel pa čas da sem ga spimpal in pospravil :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa sem pomislil, da imaš tam stranišče za mačko. :D :smoke:

Hhahah ja sej tako izgleda....pokrijem ga ,garaža je neogrevana pa mu dam mal ljubezni da se ne bi kakšna vlaga začela pod plahto nabirat .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!