Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Priporočene objave

A neb žulili zdj 1190?

 

DAMI34, včeraj sem svojega A 1190 žulil na Golici. Čisti užitek - ti povem... :notworthy:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah Dark če si z malim zadovoljen sploh ne veš kaj je užitek,maš eno malo Kawa pa mislš da je to užitek :P no sej jaz sem bil isti pri 20-tih ...... :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah Dark če si z malim zadovoljen sploh ne veš kaj je užitek,maš eno malo Kawa pa mislš da je to užitek :P no sej jaz sem bil isti pri 20-tih ...... :D

ti si meu malo kawo, moja je že odrasla :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa mleko daje a ne,mažeš jo pa z medom  :P če bova tako nadaljevala bo nastala tema kje sta Dami34 in Kmet2 :lol:

 

Tokrat jim ne bi zameril :) ja odločil sem se obdržat 1190 in nabavit Massa z kolektorji vred,titan varijanta,zelo lep !


Prodam Akrapoviča..............600€ ,pjotr dej no :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah Dark če si z malim zadovoljen sploh ne veš kaj je užitek,maš eno malo Kawa pa mislš da je to užitek :P no sej jaz sem bil isti pri 20-tih ...... :D

Ah, Sergej! Sam sem pri 20-tih žulil ČZ 250 enduro in imel občutek, da sem v devetih nebesih... :010

 

DAMI34, jutri grem spet žulit svojega A 1190 na Golico....  :yea1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, Sergej! Sam sem pri 20-tih žulil ČZ 250 enduro in imel občutek, da sem v devetih nebesih... :010

 

DAMI34, jutri grem spet žulit svojega A 1190 na Golico....  :yea1:

uživaj, ti privoščim :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa mleko daje a ne,mažeš jo pa z medom  :P če bova tako nadaljevala bo nastala tema kje sta Dami34 in Kmet2 :lol:

 

Tokrat jim ne bi zameril :) ja odločil sem se obdržat 1190 in nabavit Massa z kolektorji vred,titan varijanta,zelo lep !

Prodam Akrapoviča..............600€ ,pjotr dej no :P

K bom kupil Versisa te bom preganjal povsod, tut po makedamu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji test A 1190 "5 mnenj - en motor"  :OK:

 

A 1190 so testirali novinarji uglednega spletnega foruma 1000PS? Motor ocenjujejo  večinoma s superlativi. Prvi izmed ocenjevalcev je A 1190 ocenil, kot: eden izmed najboljših motorjev ki so ga testirali tisti dan in če bi se moral odločiti za motor, bi izbral Adventurerja. Označil ga je  kot univerzalni talent, ki zna skoraj vse. Vprašal se je, če je usnjeni kombinezon na tem motorju napaka in si odgovoril, "ne nujno"... A1190 je ocenil kot medvedje močnega s 150 km, ki ga pa je mogoče voziti tudi na "turah", saj je udoben z dobro veterno zaščito... Pomankljivost izjemno zmogljivega motocikla vidi le v vožnji v 6 prestavi pri 2500 obratih, kar pa je po njegovem mnenju le melenkost in končal s oceno, da je A1190 "top motor".....

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne sam bmflarjom je želel na lep način povedat da imajo plužne :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in?

 

Dark

 

 

what's your point?

 

sej ga imas...a si v dvomih, da take pokas?   :smoke:

 

Nearrain, "my point", če uporabim tvoje slengovsko pisanje, je bil na hitro prevesti prvega izmed petih ocen A1190, ker verjetno vsi forumaši ne znajo nemško. "My point" pa ni bil stopiti na rep tistim, ki na motorju niso sedeli niti v trgovini, pa imajo na forumu o A1199 zapisatii toliko slabega... Mednje sodiš zlasti ti. Sicer pa te popolnoma razumem: če si leta vozil KTM-ove motocikle in zamenjal KTM SD 990 za BMW GS, moraš biti od hudiča razočaran...  Š bolj pa poveča razočaranje - ko - kot zdravljeni KTM-ov vernik, slišiš od uglednih testnih voznikov - o A1190 toliko superlativov - in  da je Advenurer najboljši KTM-o, motocikl. Ti pa si, "zdravljen KTM-ov vernik",  presedlal iz "konja na osla". Zato tudi smetiš po nitih KTM-ovih motocikov, kar pa tvojega razočaranja, verjami, ne bo zmanjšalo. Edina rešitev za tvojde veliko razočaranje je zamenjava iz "osla ponovno za konja" in najdi bojlšega serviserja, saj smo ti jih priporočali kar nekaj...

Vse ni v "konjih", je pa veliko, vsaj za "KTM-ove vernike, še zlasti tiste zdravljene"... 

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...najdi bojlšega serviserja, saj smo ti jih priporočali kar nekaj...

 

Ga lahko še enkrat kakega priporočaš? V centru slovenije nekje prosim. In takega, ki ne bo rekel, da imajo cel maj pa še junij toliko dela, da me lahko tam enkrat julija naročijo za redni servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga lahko še enkrat kakega priporočaš? V centru slovenije nekje prosim. In takega, ki ne bo rekel, da imajo cel maj pa še junij toliko dela, da me lahko tam enkrat julija naročijo za redni servis.

 

Sam lahko priporočam serviserja s svojega konca (Simon Nerat s.p.), za center Slovenije pa se obrni na Sergeja...

 

Mimogrede: Simon ima veliko strank tudi iz sosednje Avstrije... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolm ,Miha Jamnik ,Škofljica :OK: pa jaz sem res pedanten,na BMW nisem zaupal serviserjem in sem vsak servis stal zraven motorja,sej so jokali ampak so se me navadl :grim

 

lp Vernik Amen

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nearrain, "my point", če uporabim tvoje slengovsko pisanje, je bil na hitro prevesti prvega izmed petih ocen A1190, ker verjetno vsi forumaši ne znajo nemško. "My point" pa ni bil stopiti na rep tistim, ki na motorju niso sedeli niti v trgovini, pa imajo na forumu o A1199 zapisatii toliko slabega... Mednje sodiš zlasti ti. Sicer pa te popolnoma razumem: če si leta vozil KTM-ove motocikle in zamenjal KTM SD 990 za BMW GS, moraš biti od hudiča razočaran...  Š bolj pa poveča razočaranje - ko - kot zdravljeni KTM-ov vernik, slišiš od uglednih testnih voznikov - o A1190 toliko superlativov - in  da je Advenurer najboljši KTM-o, motocikl. Ti pa si, "zdravljen KTM-ov vernik",  presedlal iz "konja na osla". Zato tudi smetiš po nitih KTM-ovih motocikov, kar pa tvojega razočaranja, verjami, ne bo zmanjšalo. Edina rešitev za tvojde veliko razočaranje je zamenjava iz "osla ponovno za konja" in najdi bojlšega serviserja, saj smo ti jih priporočali kar nekaj...

Vse ni v "konjih", je pa veliko, vsaj za "KTM-ove vernike, še zlasti tiste zdravljene"... 

 

Dark ... ne vzigi se !

 

Meni so KTM-ovi motorji vsec ... ce si slucajno to spregledal.

 

;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsem, kar sem prebral in slišal, me je res zanimalo, kakšen je tale motor v živo. Zato sem ga šel preizkusit.

Tole, kar bom napisal, so zgolj moji vtisi. Vnaprej pa lahko povem, da nisem obremenjen z znamkami in da GSA vozim zgolj zaradi tega, ker mi je edini "prav". Visok sem pač dobra 2m...

 

Motor je inženirsko lep in kakovosten izdelek. Tu ni debate. Komponente so vrhunske, agregat suveren, menjalnik odličen (lahko bi imel malo krajši hod ampak to je res malenkost).

 

Moja draga pravi:

- Iz zadnjega sedeža: ne hvala. Do Ljubljane in nazaj za silo, sicer pa zelo slabo. Razdalja med sedežem in zadnjimi stopalkami premajhna, zaradi izpuha ima desno nogo lahko naslonjeno bolj ali manj na peto, posledično je v ovinku brusila škorenj...

- Iz prednjega sedeža: so se ji svetile oči. Kako tudi ne. Motor ji je, pri njenih 180cm kot ulit. (mimogrede, meni zadaj ni bil... :wallbash: )

 

Občutek imam, da tale motor ne ve točno, kaj bi bil rad. Pomanjkanje identitete? In ob tem sklepanju kompromisov pravzaprav ne blesti v nobenem segmentu.

Pustimo ob strani, da mi je motor za 2 številki premajhen (čeprav po slikah in ko ga srečam na cesti ne deluje tako). Za potovanja je motor, po mojem mnenju, premalo "prostoren" in premalo udoben. Vprašljiva je tudi avtonomija. Kakšen liter večji rezervoar bi se prilegel. Vetrna zaščita je zaradi povišanega vetrobrana dobra. Ne vem zakaj ni takšen že v osnovni konfiguraciji. Najbrž zato, ker itak vsak kupi povišanega. Ziher dnar... Kot tudi ogrevanje ročk. Pri takšnem motorju za takšno ceno pa le za doplačilo? Haloooo!!!

Če pa so naredili motor, ki naj bi bil bolj športne narave pa ne razumem, kaj so mislili, ko so montirali centralno stojalo. Na obeh straneh grabi v asfalt, kljub najtrši poziciji vzmetenja  (dva možica in prtljaga :)) pri manjšem nagibu kot GSA. Poleg tega nimam kam umakniti stopala... Zelo presenečen in razočaran. Škoda, ker agregat res prosi za bolj dinamično vožnjo.

 

Fun factor? Ja, velik, ampak ob izklopljeni vsej elektronski pomoči. Sicer deluje preveč sterilno.

 

Všeč mi je, ker je motor dovolj ozek, da ga ni treba voziti kot avto in verjamem, da se na brozpotju odreže bolje, kot konkurenca. Všeč mi je tudi, da je dovolj tih. Vedno si okarakteriziran za divjaka zaradi hrupa motorja in ne zaradi hitrosti same.

 

Mogoče sem pričakoval preveč, ampak za to ceno človek to lahko pričakuje. Še enkrat: motor je zelo ličen in kvaliteten izdelek ampak ga ne bi imel.

Sicer je primerjava 1190 in GSA neprimerna in krivična do obeh, ker po mojem mnenju, razen imena Adventure, res nimata nič skupnega. Ampak če je GSA res dober potovalnik, je KTM kvečjemu dober fun bike. Ampak problem je v tem, da se da boljši fun bike dobiti za bistveno manj denarja...

 

K sreči pa smo si ljudje različni in zato je tudi ta motor našel kar širok krog ljubiteljev. In prav je tako.

Zagotovo pa bom preizkusil tudi 1290 Super Adventure...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsem, kar sem prebral in slišal, me je res zanimalo, kakšen je tale motor v živo. Zato sem ga šel preizkusit.

Tole, kar bom napisal, so zgolj moji vtisi. Vnaprej pa lahko povem, da nisem obremenjen z znamkami in da GSA vozim zgolj zaradi tega, ker mi je edini "prav". Visok sem pač dobra 2m...

.....

K sreči pa smo si ljudje različni in zato je tudi ta motor našel kar širok krog ljubiteljev. In prav je tako.

Zagotovo pa bom preizkusil tudi 1290 Super Adventure...

 

Jocker, glede na tvojo višino sem vesel, da si sploh našel motocikel za svojo višino in pa višino tvoje drage. Sam sem njene višine in je motor - s sedežem na višjem nivoju - kot 'ulit'. Moja draga je visoka 170 cm in se na zadnjem sedežu A 1190 odlično počuti. Se pa, poleg velike razlike v višini, razlikujeva tudi po zahtevah in pričakovanjih do motocikla. Sam pač potrebujem udobni fun bike in to A 1190 tudi je. Na daljših vožnjah (ki jih ne delam pogosto) tudi mene začne boleti zadnjica..., zato bom sedež napolnil z gelom, razmišljam pa tudi o nakupu sedežev, ki so v dodatni opremi. Ampak te bolečine niso vredne omembe proti mojih prejšnjim KTM-ovim motociklom - zabava na A 1190 pa ni veliko manjša.  

 

Zame, za razlike od tebe, A 1190 "natanko ve kaj želi" in mu identitete nikakor ne manjka. Motor je silno udoben fun potovalnik, ki nima veliko konkurence. In prav imaš: BMW GSA in KTM A 1190 nista primerljiva motocikla...

 

Morebitne pomankljivosti (ki zame to niso): serijsko ogrevane ročice, večji rezervar..., pa bodo odpravili v modelu SA1290. Sam ga bom preiskusil in če bo imel vozne lastnosti manjšega brata, me bo še kako zanimal.  Drugače pa sem bom pač bolj pogosto zaustavljal na črpalkah...

 

P.s.: ali si uspel najti ustrezni model avta za svojo višino? 

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jocker, glede na tvojo višino sem vesel, da si sploh našel motocikel za svojo višino in pa višino tvoje drage. Sam sem njene višine in je motor - s sedežem na višjem nivoju - kot 'ulit'.

 

P.s.: ali si uspel najti ustrezni model avta za svojo višino? 

Pri avtu je drugače, tam lahko nastavljaš sedež po dolžini in višini ter volan.

Pri kolesih, katera so bolj podobna motorjem imaš na voljo različne velikosti okvirjev, pri redkokaterih motorjih lahko spreminjaš le višino sedeža zato niso vsi modeli najbolj primerni za vsakega in to je pri izbiri motorja kar problem, ker čim bolj idealna drža na njem še kako pripomore k dobremu počutju med vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsem, kar sem prebral in slišal, me je res zanimalo, kakšen je tale motor v živo. Zato sem ga šel preizkusit.

Tole, kar bom napisal, so zgolj moji vtisi. Vnaprej pa lahko povem, da nisem obremenjen z znamkami in da GSA vozim zgolj zaradi tega, ker mi je edini "prav". Visok sem pač dobra 2m...

 

Motor je inženirsko lep in kakovosten izdelek. Tu ni debate. Komponente so vrhunske, agregat suveren, menjalnik odličen (lahko bi imel malo krajši hod ampak to je res malenkost).

 

Moja draga pravi:

- Iz zadnjega sedeža: ne hvala. Do Ljubljane in nazaj za silo, sicer pa zelo slabo. Razdalja med sedežem in zadnjimi stopalkami premajhna, zaradi izpuha ima desno nogo lahko naslonjeno bolj ali manj na peto, posledično je v ovinku brusila škorenj...

- Iz prednjega sedeža: so se ji svetile oči. Kako tudi ne. Motor ji je, pri njenih 180cm kot ulit. (mimogrede, meni zadaj ni bil... :wallbash: )

 

Občutek imam, da tale motor ne ve točno, kaj bi bil rad. Pomanjkanje identitete? In ob tem sklepanju kompromisov pravzaprav ne blesti v nobenem segmentu.

Pustimo ob strani, da mi je motor za 2 številki premajhen (čeprav po slikah in ko ga srečam na cesti ne deluje tako). Za potovanja je motor, po mojem mnenju, premalo "prostoren" in premalo udoben. Vprašljiva je tudi avtonomija. Kakšen liter večji rezervoar bi se prilegel. Vetrna zaščita je zaradi povišanega vetrobrana dobra. Ne vem zakaj ni takšen že v osnovni konfiguraciji. Najbrž zato, ker itak vsak kupi povišanega. Ziher dnar... Kot tudi ogrevanje ročk. Pri takšnem motorju za takšno ceno pa le za doplačilo? Haloooo!!!

Če pa so naredili motor, ki naj bi bil bolj športne narave pa ne razumem, kaj so mislili, ko so montirali centralno stojalo. Na obeh straneh grabi v asfalt, kljub najtrši poziciji vzmetenja  (dva možica in prtljaga :)) pri manjšem nagibu kot GSA. Poleg tega nimam kam umakniti stopala... Zelo presenečen in razočaran. Škoda, ker agregat res prosi za bolj dinamično vožnjo.

 

Fun factor? Ja, velik, ampak ob izklopljeni vsej elektronski pomoči. Sicer deluje preveč sterilno.

 

Všeč mi je, ker je motor dovolj ozek, da ga ni treba voziti kot avto in verjamem, da se na brozpotju odreže bolje, kot konkurenca. Všeč mi je tudi, da je dovolj tih. Vedno si okarakteriziran za divjaka zaradi hrupa motorja in ne zaradi hitrosti same.

 

Mogoče sem pričakoval preveč, ampak za to ceno človek to lahko pričakuje. Še enkrat: motor je zelo ličen in kvaliteten izdelek ampak ga ne bi imel.

Sicer je primerjava 1190 in GSA neprimerna in krivična do obeh, ker po mojem mnenju, razen imena Adventure, res nimata nič skupnega. Ampak če je GSA res dober potovalnik, je KTM kvečjemu dober fun bike. Ampak problem je v tem, da se da boljši fun bike dobiti za bistveno manj denarja...

 

K sreči pa smo si ljudje različni in zato je tudi ta motor našel kar širok krog ljubiteljev. In prav je tako.

Zagotovo pa bom preizkusil tudi 1290 Super Adventure...

Mal heca mal pa zares in da v naprej povem da sem aceptiral da tako vidiš ti  :OK:  a kot bivši lastnik GSA in zdajšnji lastnik KTM lahko pristavim še svoj lonček  :P

Moja draga pravi da se veliko ,ampak res veliko rajši vozi na tem motorju kot na GSA. Njena razlaga je da ni toliko veliko prostora med mano in njo kot na GSA s tem mi lepše sledi v ovinkih in čuti moje poteze kar posledično za mene pomeni veliko lažjo vožnjo v dvoje!

Nima problemov tudi z stopalkami in ne brusi čevljev edino če jih drži kot račka   :D   je pa velika 168cm za njo zadnji zic kot ulit ,jaz se ne mislim pa tudi pomislim ne da bi se vozil zadaj  :P

Moji se svetijo oči skoz ko jaz vozim  :lol:

Da ne govorim o kovčkih ki so na KTM veliko bolj prostorni kar je za žensko spet +  B)   ni dodatnega železja in kovčki so osvetljeni ko jih odpreš,fensi !

Ta motor točno ve kaj si želi REDY2 RACE  :010 JE veliko bolj enduraško usmerjen kot GSA ,ožji lažji skratka pri meni krize identitete nima. Menjaš samo pnevmatike in mu s tem menjaš tudi identiteto ,lahko je športna raketa 150 hp in 270kmh ali pa riješ po blatu ,no za to nimam srca sem pa po Mljetu in Durmitorju prevozil čisto vse kozje stezice kjer sem se počutil sposobnega in to veliko bolj samozavestn0o kot z GSA je pa res da nisem nek enduraš ,bolj mi leži cesta pa na kolen  ^_^

Premalo prostoren in premalo udoben,jah no vsak kot praviš ga doživlja drugače,za mojih 187cm in 110 kg in njenih 168cm in  (to se ne govori baje )  O:-)  je kot ulit,imam gel sedež ,prav tako sopotnica ki je še dodatno reguliran vsak posebej za ogrevanje.  Za  mene udobnejši kot GSA(tam mel original sedež)!

Naslonjač na zadnjem kufru tudi lepo opravlja nalogo pri sopotnici na potovanju  :OK:

Avtonomija s tem res ni problema s tem motorjem(na starem pa ja) naredim pri polnem tanku 23 l  400km polno naložen in dinamična vožnja,da se ne bo kdo užigal lahko potrdi moj prijatelj in dolgoletni sopotnik na popotovanjih Dami 34 . Res da ima GSA 33l tank a ima tudi 30kg več,poraba je pa pri obeh tam tam ,a če prišteješ konje skoraj +40 bi rekel da je KTM spet v prednosti tako pri prehitevanjih kot pri porabi.

Zdrsna sklopka velik plus proti GSA .Ko ga pred ovinkom GSA prestaviš 2 dol je črta kot da si stisnil zadnjo zavoro a mi je vseeno kardan veliko bolj všeč kot veriga ,jbg vsega pač ne moreš imet. 

Luči GSA je kot slepec proti KTM,resno luči so ubijalsko boljše da o led stranskih žarometih sploh ne govorim ,to je zame vse komfort pri popotovanju!!!

Osnovna konfiguracija,no tuki ti pa prav osebno lahko repliciram ker tu vidimo vsi enako!!! KTM ponuja za ta denar vse elektronske pritikline od led luči naprej do protizdrsne tehnologije in elektronskega vzmetenja in bla bla.......res ne vem zakaj ni GSA že v osnovni konfiguraciji takšen......te bom povzel"ziher denar" GSA me je prišel 18+ evrov ta pa 16+ z več opreme kot jo ponuja BMW .....kaj naj rečem Haloooo  :kva1:  

Glede centralnega stojala to je navsezadnje enduro motor ,centralc pripada zraven in če bi se poglobili zakaj grabi bi hitro najdli rešitev ,vsaj jaz sem jo!!! Spodaj ima vijak z gumico,protimatico odtegneš in jo zavijačiš do konca s tem pridobiš več kot 2cm višjo pozicijo samo pri vijaku o katerem govorim bolj kot se s pogledom premikaš proti koncu centralca večja je razlika in poglej čarovnijo centralc več ne grabi  :smoke:

Bi morali videt centralc od GSA cel podrajsan in izpiljen in to ko sem se vozil sam brez prtljage in brez sopotnika,se je za mano izkrilo kot da sm se užgal,potrdi lahko Zivnorc kljub najvišji nastavitvi ESA. 

WP mi je še vedno boljše vzmetenje kot na GSA vsaj po 15kkm ki sem jih naredil z KTM............drugače sta pa oba za en qurc vsaj pri športni vožnji bi morala imeti trše nastavitve!!!

Tudi če ni izklopljena nobena elektronika je po moji oceni še vedno brutalnež proti GSA . KTM ima sofisticirano dodelano protizdrsno elektroniko zadnjega kolesa    proti GSA . Pri GSA ko se vklopi ne veš al boš zaradi vklopa le te padel saj začne grdo cukati,pri KTM sploh ne čutiš,tukaj pa lahko rečem da zadeva dela sterilno proti GSA res veliko bolje..... :grim

Nimaš kam umaknit noge...............a se čudiš,saj sploh ne rabiš smučk..... :P   :lol:

Tuki se spet ne bi strinjal da je to fun bike GSA pa potovalnik . KTM ima veliko več kot GSA že zgoraj naštel za kar veliko manj denarja ,potovalnik mora imeti dobre luči ki so plus KTM,naložen mora imeti dobre pospeške da se ne rabiš vozit v koloni kar jih ima,proti GSA celo brutalno boljše,zavore so tam tam ampak so mi pri GSA bolj všeč in to zaradi teleleverja in paraleverja(sej ne vem če sm prov napisal)  :blush:  motor počepne cel ne gre toliko na sprednji konec kot KTM. 

Kovčki bolj prostorni,ponoči osvetljeni,če zapade dež si uštimaš še mode rain ki ti ob utrujenosti ko delaš veliko km odnese mal pozornosti ,pa napredni MSC sistem ki te dodatno varuje itd......zame je to kar taprav potovalnik,športnik ali enduro,ko ga pravilno opremiš z obutvijo in opremo si sam izbiraš identiteto motorja!

 

To je moje osebno mnenje in kot lastnik GSA na katerem sem prevozil tudi kar nekaj km in ga nisem imel samo uro na razpolago in zdajšnjim KTM ki mi tudi že malo manj kot leto služi nimam dileme. GSA mi je dal manj za več denarja to je dokazljivo brez gostilniških klevet,pogledaš karakteristike opremo in to je to,vse ostalo je moje osebno videnje kot je svoje napisal Joker ki ima res taprav nikname za Motosvet   :D sej jaz pa tud  , lp  :kmet:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A resnico bi  :kva1:  evo ti jo ......ta bo preživu oba pa že zdej je star 43 let  :grim

 

10703542_1473756359550567_67126741655940

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal heca mal pa zares in da v naprej povem da sem aceptiral da tako vidiš ti  :OK:  a kot bivši lastnik GSA in zdajšnji lastnik KTM lahko pristavim še svoj lonček  :P

Moja draga pravi da se veliko ,ampak res veliko rajši vozi na tem motorju kot na GSA. Njena razlaga je da ni toliko veliko prostora med mano in njo kot na GSA s tem mi lepše sledi v ovinkih in čuti moje poteze kar posledično za mene pomeni veliko lažjo vožnjo v dvoje!

Nima problemov tudi z stopalkami in ne brusi čevljev edino če jih drži kot račka   :D   je pa velika 168cm za njo zadnji zic kot ulit ,jaz se ne mislim pa tudi pomislim ne da bi se vozil zadaj  :P

Moji se svetijo oči skoz ko jaz vozim  :lol:

Da ne govorim o kovčkih ki so na KTM veliko bolj prostorni kar je za žensko spet +  B)   ni dodatnega železja in kovčki so osvetljeni ko jih odpreš,fensi !

Ta motor točno ve kaj si želi REDY2 RACE  :010 JE veliko bolj enduraško usmerjen kot GSA ,ožji lažji skratka pri meni krize identitete nima. Menjaš samo pnevmatike in mu s tem menjaš tudi identiteto ,lahko je športna raketa 150 hp in 270kmh ali pa riješ po blatu ,no za to nimam srca sem pa po Mljetu in Durmitorju prevozil čisto vse kozje stezice kjer sem se počutil sposobnega in to veliko bolj samozavestn0o kot z GSA je pa res da nisem nek enduraš ,bolj mi leži cesta pa na kolen  ^_^

Premalo prostoren in premalo udoben,jah no vsak kot praviš ga doživlja drugače,za mojih 187cm in 110 kg in njenih 168cm in  (to se ne govori baje )  O:-)  je kot ulit,imam gel sedež ,prav tako sopotnica ki je še dodatno reguliran vsak posebej za ogrevanje.  Za  mene udobnejši kot GSA(tam mel original sedež)!

Naslonjač na zadnjem kufru tudi lepo opravlja nalogo pri sopotnici na potovanju  :OK:

Avtonomija s tem res ni problema s tem motorjem(na starem pa ja) naredim pri polnem tanku 23 l  400km polno naložen in dinamična vožnja,da se ne bo kdo užigal lahko potrdi moj prijatelj in dolgoletni sopotnik na popotovanjih Dami 34 . Res da ima GSA 33l tank a ima tudi 30kg več,poraba je pa pri obeh tam tam ,a če prišteješ konje skoraj +40 bi rekel da je KTM spet v prednosti tako pri prehitevanjih kot pri porabi.

Zdrsna sklopka velik plus proti GSA .Ko ga pred ovinkom GSA prestaviš 2 dol je črta kot da si stisnil zadnjo zavoro a mi je vseeno kardan veliko bolj všeč kot veriga ,jbg vsega pač ne moreš imet. 

Luči GSA je kot slepec proti KTM,resno luči so ubijalsko boljše da o led stranskih žarometih sploh ne govorim ,to je zame vse komfort pri popotovanju!!!

Osnovna konfiguracija,no tuki ti pa prav osebno lahko repliciram ker tu vidimo vsi enako!!! KTM ponuja za ta denar vse elektronske pritikline od led luči naprej do protizdrsne tehnologije in elektronskega vzmetenja in bla bla.......res ne vem zakaj ni GSA že v osnovni konfiguraciji takšen......te bom povzel"ziher denar" GSA me je prišel 18+ evrov ta pa 16+ z več opreme kot jo ponuja BMW .....kaj naj rečem Haloooo  :kva1:  

Glede centralnega stojala to je navsezadnje enduro motor ,centralc pripada zraven in če bi se poglobili zakaj grabi bi hitro najdli rešitev ,vsaj jaz sem jo!!! Spodaj ima vijak z gumico,protimatico odtegneš in jo zavijačiš do konca s tem pridobiš več kot 2cm višjo pozicijo samo pri vijaku o katerem govorim bolj kot se s pogledom premikaš proti koncu centralca večja je razlika in poglej čarovnijo centralc več ne grabi  :smoke:

Bi morali videt centralc od GSA cel podrajsan in izpiljen in to ko sem se vozil sam brez prtljage in brez sopotnika,se je za mano izkrilo kot da sm se užgal,potrdi lahko Zivnorc kljub najvišji nastavitvi ESA. 

WP mi je še vedno boljše vzmetenje kot na GSA vsaj po 15kkm ki sem jih naredil z KTM............drugače sta pa oba za en qurc vsaj pri športni vožnji bi morala imeti trše nastavitve!!!

Tudi če ni izklopljena nobena elektronika je po moji oceni še vedno brutalnež proti GSA . KTM ima sofisticirano dodelano protizdrsno elektroniko zadnjega kolesa    proti GSA . Pri GSA ko se vklopi ne veš al boš zaradi vklopa le te padel saj začne grdo cukati,pri KTM sploh ne čutiš,tukaj pa lahko rečem da zadeva dela sterilno proti GSA res veliko bolje..... :grim

Nimaš kam umaknit noge...............a se čudiš,saj sploh ne rabiš smučk..... :P   :lol:

Tuki se spet ne bi strinjal da je to fun bike GSA pa potovalnik . KTM ima veliko več kot GSA že zgoraj naštel za kar veliko manj denarja ,potovalnik mora imeti dobre luči ki so plus KTM,naložen mora imeti dobre pospeške da se ne rabiš vozit v koloni kar jih ima,proti GSA celo brutalno boljše,zavore so tam tam ampak so mi pri GSA bolj všeč in to zaradi teleleverja in paraleverja(sej ne vem če sm prov napisal)  :blush:  motor počepne cel ne gre toliko na sprednji konec kot KTM. 

Kovčki bolj prostorni,ponoči osvetljeni,če zapade dež si uštimaš še mode rain ki ti ob utrujenosti ko delaš veliko km odnese mal pozornosti ,pa napredni MSC sistem ki te dodatno varuje itd......zame je to kar taprav potovalnik,športnik ali enduro,ko ga pravilno opremiš z obutvijo in opremo si sam izbiraš identiteto motorja!

 

To je moje osebno mnenje in kot lastnik GSA na katerem sem prevozil tudi kar nekaj km in ga nisem imel samo uro na razpolago in zdajšnjim KTM ki mi tudi že malo manj kot leto služi nimam dileme. GSA mi je dal manj za več denarja to je dokazljivo brez gostilniških klevet,pogledaš karakteristike opremo in to je to,vse ostalo je moje osebno videnje kot je svoje napisal Joker ki ima res taprav nikname za Motosvet   :D sej jaz pa tud  , lp  :kmet:

 

Jebemtiš Kmet, tole si pa tako opisal, da je še mene prijelo za totega KTM-a :kva1: ............sploh osvetljeni kufri zmagajo :OK:............ma neeeeeeeee, BMW muß es sein und fertig! :grim   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal heca mal pa zares in da v naprej povem da sem aceptiral da tako vidiš ti  :OK:  a kot bivši lastnik GSA in zdajšnji lastnik KTM lahko pristavim še svoj lonček  :P

Moja draga pravi da se veliko ,ampak res veliko rajši vozi na tem motorju kot na GSA. Njena razlaga je da ni toliko veliko prostora med mano in njo kot na GSA s tem mi lepše sledi v ovinkih in čuti moje poteze kar posledično za mene pomeni veliko lažjo vožnjo v dvoje!

Nima problemov tudi z stopalkami in ne brusi čevljev edino če jih drži kot račka   :D   je pa velika 168cm za njo zadnji zic kot ulit ,jaz se ne mislim pa tudi pomislim ne da bi se vozil zadaj  :P

Moji se svetijo oči skoz ko jaz vozim  :lol:

Da ne govorim o kovčkih ki so na KTM veliko bolj prostorni kar je za žensko spet +  B)   ni dodatnega železja in kovčki so osvetljeni ko jih odpreš,fensi !

Ta motor točno ve kaj si želi REDY2 RACE  :010 JE veliko bolj enduraško usmerjen kot GSA ,ožji lažji skratka pri meni krize identitete nima. Menjaš samo pnevmatike in mu s tem menjaš tudi identiteto ,lahko je športna raketa 150 hp in 270kmh ali pa riješ po blatu ,no za to nimam srca sem pa po Mljetu in Durmitorju prevozil čisto vse kozje stezice kjer sem se počutil sposobnega in to veliko bolj samozavestn0o kot z GSA je pa res da nisem nek enduraš ,bolj mi leži cesta pa na kolen  ^_^

Premalo prostoren in premalo udoben,jah no vsak kot praviš ga doživlja drugače,za mojih 187cm in 110 kg in njenih 168cm in  (to se ne govori baje )  O:-)  je kot ulit,imam gel sedež ,prav tako sopotnica ki je še dodatno reguliran vsak posebej za ogrevanje.  Za  mene udobnejši kot GSA(tam mel original sedež)!

Naslonjač na zadnjem kufru tudi lepo opravlja nalogo pri sopotnici na potovanju  :OK:

Avtonomija s tem res ni problema s tem motorjem(na starem pa ja) naredim pri polnem tanku 23 l  400km polno naložen in dinamična vožnja,da se ne bo kdo užigal lahko potrdi moj prijatelj in dolgoletni sopotnik na popotovanjih Dami 34 . Res da ima GSA 33l tank a ima tudi 30kg več,poraba je pa pri obeh tam tam ,a če prišteješ konje skoraj +40 bi rekel da je KTM spet v prednosti tako pri prehitevanjih kot pri porabi.

Zdrsna sklopka velik plus proti GSA .Ko ga pred ovinkom GSA prestaviš 2 dol je črta kot da si stisnil zadnjo zavoro a mi je vseeno kardan veliko bolj všeč kot veriga ,jbg vsega pač ne moreš imet. 

Luči GSA je kot slepec proti KTM,resno luči so ubijalsko boljše da o led stranskih žarometih sploh ne govorim ,to je zame vse komfort pri popotovanju!!!

Osnovna konfiguracija,no tuki ti pa prav osebno lahko repliciram ker tu vidimo vsi enako!!! KTM ponuja za ta denar vse elektronske pritikline od led luči naprej do protizdrsne tehnologije in elektronskega vzmetenja in bla bla.......res ne vem zakaj ni GSA že v osnovni konfiguraciji takšen......te bom povzel"ziher denar" GSA me je prišel 18+ evrov ta pa 16+ z več opreme kot jo ponuja BMW .....kaj naj rečem Haloooo  :kva1:  

Glede centralnega stojala to je navsezadnje enduro motor ,centralc pripada zraven in če bi se poglobili zakaj grabi bi hitro najdli rešitev ,vsaj jaz sem jo!!! Spodaj ima vijak z gumico,protimatico odtegneš in jo zavijačiš do konca s tem pridobiš več kot 2cm višjo pozicijo samo pri vijaku o katerem govorim bolj kot se s pogledom premikaš proti koncu centralca večja je razlika in poglej čarovnijo centralc več ne grabi  :smoke:

Bi morali videt centralc od GSA cel podrajsan in izpiljen in to ko sem se vozil sam brez prtljage in brez sopotnika,se je za mano izkrilo kot da sm se užgal,potrdi lahko Zivnorc kljub najvišji nastavitvi ESA. 

WP mi je še vedno boljše vzmetenje kot na GSA vsaj po 15kkm ki sem jih naredil z KTM............drugače sta pa oba za en qurc vsaj pri športni vožnji bi morala imeti trše nastavitve!!!

Tudi če ni izklopljena nobena elektronika je po moji oceni še vedno brutalnež proti GSA . KTM ima sofisticirano dodelano protizdrsno elektroniko zadnjega kolesa    proti GSA . Pri GSA ko se vklopi ne veš al boš zaradi vklopa le te padel saj začne grdo cukati,pri KTM sploh ne čutiš,tukaj pa lahko rečem da zadeva dela sterilno proti GSA res veliko bolje..... :grim

Nimaš kam umaknit noge...............a se čudiš,saj sploh ne rabiš smučk..... :P   :lol:

Tuki se spet ne bi strinjal da je to fun bike GSA pa potovalnik . KTM ima veliko več kot GSA že zgoraj naštel za kar veliko manj denarja ,potovalnik mora imeti dobre luči ki so plus KTM,naložen mora imeti dobre pospeške da se ne rabiš vozit v koloni kar jih ima,proti GSA celo brutalno boljše,zavore so tam tam ampak so mi pri GSA bolj všeč in to zaradi teleleverja in paraleverja(sej ne vem če sm prov napisal)  :blush:  motor počepne cel ne gre toliko na sprednji konec kot KTM. 

Kovčki bolj prostorni,ponoči osvetljeni,če zapade dež si uštimaš še mode rain ki ti ob utrujenosti ko delaš veliko km odnese mal pozornosti ,pa napredni MSC sistem ki te dodatno varuje itd......zame je to kar taprav potovalnik,športnik ali enduro,ko ga pravilno opremiš z obutvijo in opremo si sam izbiraš identiteto motorja!

 

To je moje osebno mnenje in kot lastnik GSA na katerem sem prevozil tudi kar nekaj km in ga nisem imel samo uro na razpolago in zdajšnjim KTM ki mi tudi že malo manj kot leto služi nimam dileme. GSA mi je dal manj za več denarja to je dokazljivo brez gostilniških klevet,pogledaš karakteristike opremo in to je to,vse ostalo je moje osebno videnje kot je svoje napisal Joker ki ima res taprav nikname za Motosvet   :D sej jaz pa tud  , lp  :kmet:

 

 

 

Ja kolk si pa ti not padu!

 

Sem mislil, da govorimo o KTM-u.

V svojem postu sem napisal, da ta motorja razen imena Adventure nimata nič skupnega in da primerjava, po mojem, ni na mestu.

Ti si se pa lotil primerjat vsak detajl.

 

Pa še enkrat: GSA vozim samo zato, ker so mi vsi drugi motorji premajhni.

Niti slučajno pa z njim nisem zadovoljen v vseh ozirih. Žal!

 

Sem pa mnenja, da je bil 950/990 Adventure, KTM s karakterjem. Sploh v očeh zapriseženega motokrosista in enduraša kot sem jaz (če bi imel višek denarja, bi si ga kar kupil... tako za zraven). Vedel je kam sodi in bil je pojava, ki je nisi mogel spregledati. Škoda, da 1190 ni evolucija le tega. Ampak še enkrat povdarjam: to je moje mnenje, ki pa ga nikakor ne želim komukoli vsiljevati.

 

Aja, tudi GSA vozim s smučkami...

 

Še ta off topic: če je na GSA montirano korektno vzmetenje, ki je sposobno podpirati bika, kot sva midva, motor omogoča večji nagib in po tleh ne drsa centralno stojalo ampak stopalke ali celo zaščita cilindrov.

Serijsko vzmetenje, z ESA ali brez, je eno navadno sranje! Prodam oba amortizerja za simbolično ceno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!