Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Priporočene objave

Včasih se je bolje prej pozanimati. Za KTM ne bi imel problema, saj je servis v MB in tam znajo. Oziroma ne vem kako je sedaj z licenco. Za Triumpha pa ni, menda ne bom vozil v MS na menjavo olja in po štempl :)

 

Kmet2@ moraš imeti malo dlje motor, par mesecev, prehitro menjaš, da bi začelo mleti. Sicer pa ti investiraš tudi v mehanske dele pri dodatni opremi, ki imajo že odpravljene napake, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej jaz vas razumem KTM-ovce. Če daš za motor, ki je realno gledano vreden 8-9k eur, 16k eur pol ga je treba hvalit do onemoglosti, kako drugače opravičit tisto razliko v denarju!?

Ima pa Adventure dodatno vrednost, ker ima edini med motorji(meni poznan) ogrevan sedež  :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Za Triumpha pa ni, menda ne bom vozil v MS na menjavo olja in po štempl :)

 

 

 

Iiiin se nadaljuje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skalar 36 to so spet bučke iz tvojih ust,če bi prelistal mal temo nazaj bi vidu da sem skor kot edini izpostavil tehnične napake na motorju ,spisal tudi primerjavo med GS in KTM itd....sej bi spisal tudi kaj na temo Yamahe sam nima smisla k je motor realno vreden tam 3-4k€ in ni primerljiv z KTM :P

 

Dej ga no srat skalar ,noben motor ni vreden za toliko kot se prodaja vse ostalo je ekonomija!

Me pa še nekaj zanima,zakaj misliš da bi morali opravičevat denar ki smo ga dali za motor? Sem ga pošteno zaslužil in to z rokami in ne z jezikom kot je to pri nas v navadi!!!

 

Tudi to mi je zanimivo "meni poznan" :lol1:skor se upam trdit da tega motorja nisi vozil! Na internetu pa piše marsikaj tudi o Yamahah ,a je bolje popljuvat sosedovo kot svoje,razumljivo,le tako naprej .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2 ne se jezit.  Jaz sem za Yamaho, (ko sem jih še imel) dal v povprečju 3200 eur, normalo da so motorji imeli slabe strani-se mi ne da vsega pisat. Cena je tudi temu primerna -realna. Nisem ga pa preplačal. Ti boš v 3. letih na tem motorju izgubi tolikšno vrednost denaraj, za kakršno bom jaz kupil cel motor. Nisem rekel da si denar zasluil z jezikom. Lepo da si ga z rokami-pohvalno! Hotel sem reči, da je cena katero ste plačali za tale motor, izjemno previsoka in motor ne ponuja toliko več, kolikor nek drug "povprečen" motor. 

In ne ga nisem vozil, ker me znamka KTM odbija-osebni razlogi.

Kar se napak tiče- preberem veliko motorevij, tudi tujih- če novinarji v njih napišejo kaj slabega od dotičnega motorja jim kr verjamem-mi ga ni treba vozit, da bi verjel. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dlicen, a tebe ne moti pomanjkanje serviserjev za Triumph (resno sprašujem)? Iz obale imaš še dlje do MS kot Snečer. Če te Italija rešuje, je to druga stvar, ampak meni je do Italije toliko kot do Murske.

 

Jaz sem imel željo po Moto Guzziju, pa mi je serviser v bližini povedal, da mi ga ne bo šraufal :) Kaj naj potem?

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dlicen, a tebe ne moti pomanjkanje serviserjev za Triumph (resno sprašujem)? Iz obale imaš še dlje do MS kot Snečer.

 

Jaz sem imel željo po Moto Guzziju, pa mi je serviser v bližini povedal, da mi ga ne bo šraufal :) Kaj naj potem?

 

Tole je sicer offtopic, ampak na brzino: Triumph ima najmanj 4 uradne servise po Sloveniji: GO, LJ, KR in MS. Seveda bi jih lahko bilo več in tega bi bil zelo vesel.

Me pa nervirajo take pavšalne izjave, kot je tale o obvezni vožnji do MS. Manjka samo še tista, da so na Triumphu vsi vijaki colski.

Konec offtopicov. :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo off: od teh je zame najbližji v LJ 100km - preveč. Podobno je verjetno s KTM-om, da ne bom čisto offtopic.

 

Za Kawo, Hondo, Yamaho pa imam dva dobra v območju 4km. Pa še eden se pripravlja na posel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skalar ne jezim se samo repliciral sem ti,jaz mislim da kulturno ;)

Bom ti pa drugače povedal izbiral sem med Multistrado,GSA in KTM in izbral motor ki mi je za manj denarja dal vse kar imajo tisti za več denarja,to je to.

Mi je pa zelo všeč XTZ1200 crossworld ki je v istem rangu kot KTM z veliko manj opreme in tehničnih bonbončkov znese cena okrog 15k€ brez kakšnega prestižnega izpuha itd....cene so tam tam .

 

Do zdaj imel 2 KTM in noben me ni pustil na cesti,to je meni veliko bolj pomebno kot razni pisci po motorevijah :yes:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skalar ne jezim se samo repliciral sem ti,jaz mislim da kulturno ;)

Bom ti pa drugače povedal izbiral sem med Multistrado,GSA in KTM in izbral motor ki mi je za manj denarja dal vse kar imajo tisti za več denarja,to je to.

Mi je pa zelo všeč XTZ1200 crossworld ki je v istem rangu kot KTM z veliko manj opreme in tehničnih bonbončkov znese cena okrog 15k€ brez kakšnega prestižnega izpuha itd....cene so tam tam .

 

Do zdaj imel 2 KTM in noben me ni pustil na cesti,to je meni veliko bolj pomebno kot razni pisci po motorevijah :yes:

990 te je 2x dobesedno na cesti pustil :whistle:  ne laži :krneki:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo off: od teh je zame najbližji v LJ 100km - preveč. Podobno je verjetno s KTM-om, da ne bom čisto offtopic.

 

Za Kawo, Hondo, Yamaho pa imam dva dobra v območju 4km. Pa še eden se pripravlja na posel.

stvar je popolnoma enostavna, recimo da se odločiš da boš prodajalec ali serviser določene znamke. se vsedeš enkrat od cesto in si pišeš kaj gre mimo. zapiski bi šli nekako takole, fazer, fazer, z750, tdm, gs, gs, fazer, fazer... in pol verjetno se vprašaš, :hmm: le za katero znamko naj odprem prodajalno/servis? menda za znamko, ki je bila na tvojem zapisku najbolj zastopana. ne pa za tiste k je šel ravno en mimo. tako se popolnoma normalno ravna naš trg. ko sm pršli k nam v 90ih japonski mopedi je blo to itak oh in sploh in roko na srce takrat so bili res brez konkurence. sedaj pa če pogledamo kdo dela na razvoju so to evropske znamke, japonci so se zelo tržno usmerili in dajo na trg stvar samo da bo čim bolj poceni, pa da se bo čim bolj prodajala. zaradi tega niso slabi motorji, ampak niso pa več tako oh in sploh. edini, ki mu je pri nas uspelo nekako prist ob bok japoncem je bmw, ki pa ima drugo ciljno publiko, gre za zveneče ime, če hočete neke vrste prestiž. itak pri nas je najbolj pomembno kako dobro se pelje motor v gostilniških debatah. 

 

 

so pa ljudem pri nakupu mopeda različne stvari pomembne, eni se dobro počutijo če je njihovo pleme čim večje, in je vsak ta drug moped k ga srečajo na cesti enak njihovemu, kar jim verjetno daje stalno potrditev, da so se res prav odločili, če jih je pa toliko na cesti, drugi pogledajo kaj je tisto leto najbolj hvaljeno po testih, tretji kaj zmaguje v moto gp itd. konec koncev je neglede na kriterij ta njihova odločitev prava, če so z mopedom zadovolni. 

 

glede servisev pa vsak ve zase kaj mu je daleč, kaj blizu. tudi če je mreža servisev zelo razvejana še ne pomeni, da je najbližji servis tudi tisti, kateremu je vredno zaupati. 

 

meni je ušeč da vidim na cesti čim več različnih znamk in modelov motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pa res. Ker je domnevno "v eni slovenski motoristični reviji pisalo, da jim ni hotel 'zakurblat' tale KTM", bi morali lastniki KTM Adventurerjev resno razmisliti, da bi svoj "kup železa" zamenjali za starejše KAWE, z našim doplačilom seveda. :OK:

Js moje kawe ne prodam lastnikom KTM sploh pa ne Kmetu, k sm na lastne oke vidu kak Advenčerju dušo puli. Moj moped bi se že razpadu ob taki obremenitvi.

p.s. Na lastne oči sm se prepričal tudi, da 1190 redno vžiga, dobro pelje, pa fukiš zgleda.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

990 te je 2x dobesedno na cesti pustil :whistle:  ne laži :krneki:

ja njega, sam moped je pa še bil vozen :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja hvala prjatu,vidm da Motojebač zavaja :)je pa res da se 80% ljudi v temi o telefonih med vožnjo ne bi več peljali naprej z zlamanim krmilom in odbitimi izpuhi itd...za njih bi bil totalka :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej jaz vas razumem KTM-ovce. Če daš za motor, ki je realno gledano vreden 8-9k eur, 16k eur pol ga je treba hvalit do onemoglosti, kako drugače opravičit tisto razliko v denarju!?

Ima pa Adventure dodatno vrednost, ker ima edini med motorji(meni poznan) ogrevan sedež  :devil:

 

Pa saj to je za rubriko: "pa saj ni res, pa je". Kakšne neumnosti, ne morem zapisati nič kaj kaj drugega! Sergej, ne se vznemirjat: najpametnejši so poznavalci, ki na motorju niso sedeli niti v trgovini.  In aja: morda so prebrali teste v slovenskih revijah...

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živi bili in videli. 

 

Wingsov Seat Cooler sem preizkusil na relaciji MB - Istra (temperatura 23-30 stopinj) večinoma po stari cesti. Celotni vtis: izgled odlično, funkcionalnost: zelo, zelo dobro. Sem zelo zadovoljen z nakupom... :OK: 

 

Cooler sem preiskusil tudi s počasno vožnjo v kempu pri 32 stopinjah.  Zadeva deluje odlično, moped se da normalno voziti tudi brez hlač...  :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Včeraj je bila prva epizoda Henry-ja ki se to pot s advenčerjem preganja po notranjosti Avstralije. http://www.travelchanneltv.si/series-info.asp?series=World%27%27s%20Greatest%20Motorcycle%20Rides&ID=1880#.VC0Ltfl_t60

 

Lušno za pogledat.

 

 

Pa se vam res da ta zjamrani angleški prdec poslušat ? Sej cel dokumentarc(skropucalc) sam neki jamra, kamera pa kaže njega, hotel v katerem spi in kak najbolj brezvezen del ceste. Meni osebno brezveze do amena. Vsak self-made posnetek potovanja je boljši in informativnejši. Res ne vem kje te bedake pobirajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče če se kdo naveliča imeti 1190 na dve kolesi si porihta na 4... lepa zadeva... lepša kot 50% ATVjeu ...

 

154561810153192790444428.jpg

 

105995381015319279033442.jpg

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dark..bo 1290?

 

Želje so, kakšna pa je realnost - pa bomo videli...

 

Firbec :P

            

             .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dark jaz ga pa ne dam,vse sm poštimu ,še 2 leti mam garancijo,vso opremo ,motorček k šus,prvič res zadovoljen ,dokler nima 100kkm ne gre od mene :grrr

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dark jaz ga pa ne dam,vse sm poštimu ,še 2 leti mam garancijo,vso opremo ,motorček k šus,prvič res zadovoljen ,dokler nima 100kkm ne gre od mene :grrr

 

Sergio, zelo modra odločitev... :OK:

 

Tudi sam sem na motorčku vse poštimal, ima še 2 leti garancije, gre ko šus, veliko opreme in z njim sem prvič povsem zadovoljen... :grim

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A neb žulili zdj 1190, pa počakali, da proizvajalec poštima vse na 1290 in pol zamenjali? To rabiš čakat približno kako leto, pa bo vse bp. Kar se mene tiče, dvomim da bo hudo opazna razlika med enim in drugim.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!