Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Priporočene objave

Konc,zdej ga pa sploh ne bom mogel prodat :lol1:, nč pr men bo dokler jih ne bo imel 200kkm :cool: če ne bo prej razpadel in zaribal :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Nearrain pravi:

 2017 KTM 1190 Adventure Spy Shots

KTM 1190 ADV updated, two versions still likely

 
  
2017 KTM 1190 Adventure spy photo

 

1 of 2
KTM Adventure spy shot

 

KTM 1190 Adventure R

©Motorcyclist

KTM’s 1190 Adventure R with new headlight assembly. We assume the R will retain the 21-inch front wheel (seen here) from past years, as well as the long-travel suspension and nosebleed seat height. It almost looks small here, but we think that’s just a big test rider.

 

@gift se niti ni motil...

BMW-R1200ST_mp2_pic_19722.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pa znaš človeka prizadet :lol1:....ma ne moreš no to primerjat z KTM .....a si pozabil tehnologija 2WW :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Ti pa znaš človeka prizadet :lol1:....ma ne moreš no to primerjat z KTM .....a si pozabil tehnologija 2WW :D

Citiraj

Aside from the obvious aesthetic changes

Samo glede videza maske (+dimnik), drugo pustimo, bi lahko @DAMI34 kaj več povedal :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Snecer pravi:

Samo glede videza maske (+dimnik), drugo pustimo, bi lahko @DAMI34 kaj več povedal :) 

:lol1:ma ti povem šajtrga sam men je tok dobr :cool:......Dami gre nazaj na SX :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

Samo glede videza maske (+dimnik), drugo pustimo, bi lahko @DAMI34 kaj več povedal :) 

 

pred eno uro, Kmet2 pravi:

:lol1:ma ti povem šajtrga sam men je tok dobr :cool:......Dami gre nazaj na SX :P

Advenčerji, vsi po vrsti so mi jebačko lepi, oziroma so dovolj samosvoji in dovolj sledijo hišni liniji, ki jo je zasnoval Kiska. Hkrati ne posnemajo drugih blagovnih znamk s kakimi kljuni in podobno.

Zakaj gre 1190 v prenovo? Mogoče zato, ker so si sami skočili v zelje z 1050 in 1290, al pa ker je preveč specifičen in je res pravi offroadar, kdo bi vedu, dejstvo je da bo v prvi vrsti dobil facelift, kot to počno avto znamke, za porast prodaje. Hkrati pa se že bojim, kaj bo ko bodo nabil vse EURO4 norme nanj. Komaj čakam, da za mojga izzumijo vse "dongle" da pomečem brezvezno šaro dol z njega in da motor končno zadiha, tako kot mora.

Na SXa se ne vračam, je pa zlo možno da si kako 600ccm SS raketico nabavim, al pa kak endurčič. Pustimo se presenetit. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Isusek... Isusek.... :slap:  ... bi rekel Dudek, ko je Regica prišla od kozmetičarke in frizerja...

... kej gršega še nisem videl....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, pjotr pravi:

Ne razumete spljoh. Motor ne sme biti preveč lep ker moraš potem doplačat kasko proti kraji. Tle šteje vsebina.

 

... ja.. predvsem mora biti vsebine dosti... ker jo zgubljaš sproti po poti....   :lol1:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo zasledil, ce imata nasa dva KTM prodajalca tudi kdaj take prodajne akcije?

 

KTM offers £1800 savings across Adventure range

Published: Yesterday 09:36

KTM offers £1800 savings across Adventure range

KTM UK is offering a promotion across all four models in the Adventure range, that could result in a saving of up to £1800.

Any rider purchasing a new 1050 Adventure, 1190 Adventure, 1190 Adventure R or 1290 Super Adventure will be entitled to a £1000 reduction when trading in another bike and will also receive a free set of matching PowerPart panniers worth over £800.

 

Al so anglezi tok hudi trgovci al se je pa zaloga nakopicila in jo je treba ven zlifrat . . . :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Nearrain said:

A je kdo zasledil, ce imata nasa dva KTM prodajalca tudi kdaj take prodajne akcije?

 

Axle v Kopru je imel nedolgo nazaj v akciji 1190 adv. za cca 15.500 + bon v vrednosti 1.000 za dodatno opremo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima, ugodno prodam ročke, nove zapakirane, pomotoma kupljene za Adventure 1050.

25€

 

291771845563_2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

Če koga zanima, ugodno prodam ročke, nove zapakirane, pomotoma kupljene za Adventure 1050.

25€

 

291771845563_2.jpg

Tebi pa te ročke res niso usojene. Še temo si falil...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, HyperJack pravi:

Tebi pa te ročke res niso usojene. Še temo si falil...

 

Nism, preberi, ročke so za 1190, je povedal Miha...narobe so mi poslali, oziroma sem jih kupil Kmetu za 1050. Moj že ima ročke od istega kitajca in pašejo, ter delajo.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Če koga zanima, ugodno prodam ročke, nove zapakirane, pomotoma kupljene za Adventure 1050.

25€

 

291771845563_2.jpg

Kupim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, lukec pravi:

Kupim

zmenjeno, piši mi na pm, pa se dogovoriva o prevzemu. Ročke so za 1190!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, DAMI34 pravi:

Nism, preberi, ročke so za 1190, je povedal Miha...narobe so mi poslali, oziroma sem jih kupil Kmetu za 1050. Moj že ima ročke od istega kitajca in pašejo, ter delajo.

dej prosim link od tega kitajca (bolš je od preverjenga kupit), bi js za svojga pogledal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, poggy said:

A mi lahko kdo napiše direktno primerjavo voznih lastnosti med 1190 in 1190 R?

Peljal sem samo navadnega...tole pa pravijo mojstri, kateri so peljali oba:

The R is "optimized" for off road because of:

21 inch front wheel, 18 inch rear wheel

Long travel suspension (220 mm), both front and back

Stiffer suspension, manual adjustment

Rally seat, height (890 mm) not adjustable

Wider handlebars


The S is "optimized" for on road because of:

19 inch front wheel, 17 inch rear wheel

Shorter travel suspension (190 mm) / lower c.o.g.

Softer suspension, with electronic adjustment (EDS)

Touring seats, height adjustable (860 mm or 875 mm)

Lower seat position, about 3 cm lower than the R

Narrower handlebars than the R


The R rides big bumps and potholes better, grips better off-road, you sit quite a bit higher, and it has a c.o.g about 2 inches higher than the S. It would win off-road races against the S (with same rider). On-road and track, the S with its lower c.o.g and smaller wheels turns quicker and easier, has better grip on-road, and would win on-road races compared with the R (with same rider). There's nothing "wrong" with using the R on-road or the S off-road, and they are both great all round bikes compared with the competition.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, siks pravi:

dej prosim link od tega kitajca (bolš je od preverjenga kupit), bi js za svojga pogledal...

colortree, pa jaz sem za GTja naročil in prav dobil. Tu so pa očitno zajebali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
pred 34 minutami, Kmet2 pravi:

15134654_1770823393177194_15710615106319

Še sreča, da je kvalitetna napaka, da ni šlamparija. :kva2: Pa sreča, da je moj advancer tko in tko še na servisu. :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!