Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
biker77

KTM 1190 Adventure in R

Recommended Posts

DAMI34
pred 8 minutami, NejcZ pravi:

Je morda kdo na 1190 montiral kakšen fuel-dongle.. zdej ful berem po netu o raznih pasmah Rottweilerjev in podobno, gre pa se predvsem za lepše delovanje motorja, predvsem v nizkih obratih. Ima kdo kakšne izkušnje?

@Kmet2ima vse to, od fuela, do komplet airboxa, če se ne motim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Sej se bo javu, če si ga že označu. Airbox nebi menjal, menda ima 2016 odpravljene te težave?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 urami, NejcZ pravi:

Sej se bo javu, če si ga že označu. Airbox nebi menjal, menda ima 2016 odpravljene te težave?

Rotwailer je hudo dobra firma in vse kar naredi špila, tak da brez bojazni. Sicer je fuel dongle v glavnem za RON manj od 95. So pa drugi dongli (odvisno od letnice in EURO tipa mopeda) hudo koristni. Od SAS donglov, O2 donglov,  Pa kaka ABS pade vmes, malce poglej na njihovi strani in pojdi po vrsti. Če maš original ror, so neki brezvezni, ostali pa hudo koristni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Mam se Mivv, samo bo pomoje original ostal gor. Pocekiram.. sigurno se da tufdi z originalnim izboljsat marsikaj.

 

Sicer pa tole:

http://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-fueling-dongles-pair/

 

Tole razumem, vse ostalo trenutno nimam pojma kaj je kaj, se bom pa pozanimal :)

Edited by NejcZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, NejcZ pravi:

Mam se Mivv, samo bo pomoje original ostal gor. Pocekiram.. sigurno se da tufdi z originalnim izboljsat marsikaj.

 

Sicer pa tole:

http://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-fueling-dongles-pair/

 

Tole razumem, vse ostalo trenutno nimam pojma kaj je kaj, se bom pa pozanimal :)

Je ok, sem zamenjal za drug dongel. Pa SAS imaš tudi, pa canister remuval. Pač EURO4 šara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Torej ne priporočaš tega, ampak drugega?

Oz bom drugače vprašal , katere "dongle" naj vzamem za stock motor? Mislim pa da je 1190 EURO3..

Share this post


Link to post
Share on other sites
mirc
pred 2 urami, NejcZ pravi:

Sicer pa tole:

http://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-fueling-dongles-pair/

 

Tole razumem, vse ostalo trenutno nimam pojma kaj je kaj, se bom pa pozanimal :)

Jaz sem vzel podobno zadevo od https://www.zenoverland.com/shop, vidim, da nimajo več v ponudbi.

Nisem preveč zadovoljen, sicer je nekoliko čutiti, da je motor bolj odziven in vleče spodaj, vendar me moti višji minimum, še posebej, ko je malo hladneje, pa tudi poraba se mi dozdeva da je za kakšen dcl/100 večja, verjetno bom ob prvi priliki, ko bom menjal filter vse skupaj pobral dol.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Splača se malo prebrat druge forume, kaj Majo in kako Špila. 

Večkrat zadeve bolje delujejo v kombinaciji.

Odstranitev SASa, fuel dongel, O2 senzor... včasih se dobi komplet. Stage 2 ali 3 kit. Jaz vem za moj moped, za 1190 prebrskaj Ktm twin forum. 

 

http://ktmsmt.com/viewforum.php?f=33

nekaj je pa tudi tukaj:

https://www.youtube.com/results?search_query=ktm+1190+rotwailer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luka66

Če kdo rabi zaščito pred vročim zrakom, za 1050, 1019, 1190  prodam, proizvajalec Puig, kvalitetna plastika, dobra pritrditev z nosilčki,  z notranje strani še izoliral.  Niso vlakna, vendar zelo dobro opravi svojo funkcijo in je bistveno cenejša. Bila eno leto na motorju.

20180701_164905.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Jaz bom vzel kar original KTM, cel komplet cca 20€ (z deflektorjem ventilatorja), nisem vedel da so zadeve tako poceni. Res da so bistveno manjši ščitniki, ki verjetno ne naredijo veliko, pa vseeno. Ni kakih problemov z elektriko če takole dol zapreš?

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Evo, dobil komplet, stranske deflektorje, potrebne vijake in deflektor ventilatorjev, kar je verjetno najpomembnejši kos. Za slednjega bom sicer moral odmontirati tank. Vse skup manj kot 15€, dobava par dni @Seles .

36865698_425753331241125_703483087232696320_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
gasperX

Hm... ta ocitno nima nobenih problemov s 1190 adv.... https://www.facebook.com/groups/198897986953183/

36830431_10204977645196989_7742885681663311872_n.jpg

pred 10 urami, NejcZ pravi:

Evo, dobil komplet, stranske deflektorje, potrebne vijake in deflektor ventilatorjev, kar je verjetno najpomembnejši kos. Za slednjega bom sicer moral odmontirati tank. Vse skup manj kot 15€, dobava par dni @Seles .

36865698_425753331241125_703483087232696320_n.jpg

Ma kaj mi zaupas link do tega ??? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Ja, KTM dela, sam v Sloveniji je pa 40 jurjov že prevč ;)

Evo tole sem poslal Selesu:

Quote

To rabiš. Preverit bi moral če rabiš daljši vijak (moj ga je že imel serijsko), sicer pa tudi lahko namontiraš brez vijaka, z vezico pripneš kot je večina to naredila. Včeri sm že zmontiral, ampak ker je blo nočno delo spet nič slik :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Status update glede deflektorjev. Na vročini okoli motorja pomagajo nekje 50%, sedež se manj greje, okoli nog je bistveno manj vroče. Največ pomoje prinese usmernik zraka za ventilatorje (takle pogleda ven, spodaj pri tanku):

37110408_429701250846333_2238508723855163392_n.thumb.jpg.5c3eede5aab992e3ec4393a6d37dc9ec.jpg

Skratka super nakup, za ceno 3 pirov pa sploh :) Glede na prebrano bodo dodatnih 20-30 odstotkov izboljšave prinesli "fueling dongles", nekaj pa bo žal ostalo, saj ne mislim vržt mastne dnarje za druge krivine. Razen če ve kdo kakšno ugodno možnost odstranitve katalizatorja, na elegantnejši način? Čez zimo ko bo čas mu privoščim še zaščito motorja in pa višjo šipco. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex

Zakaj so skenslali ta model? A je blo prevec 1050,1190 in se 1290? Aja, da bo bolj jasno pa imamo se 1090 z 1050ccm motorjem.. ;)

V glavnem, od 1050, 1090, 1190 je 1190 se najbolj, ne? Škoda, da je pomanjkanje le teh.. Pozna kdo tega iz ajdovščine, ki je trenutno na aftonetu? 

Bi trebalo kakšno testno vožnjo nardit.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
10 hours ago, Tex said:

Zakaj so skenslali ta model? A je blo prevec 1050,1190 in se 1290? Aja, da bo bolj jasno pa imamo se 1090 z 1050ccm motorjem.. ;)

V glavnem, od 1050, 1090, 1190 je 1190 se najbolj, ne? Škoda, da je pomanjkanje le teh.. Pozna kdo tega iz ajdovščine, ki je trenutno na aftonetu? 

Bi trebalo kakšno testno vožnjo nardit.. 

 

Paa tud1290 ni 1290, ampak 1301. :D 

 

men se zdi, de so menjali generacije. 1050 je mel 70kw, in je bil primeren za A2 blokado. Zdej je temu namenjen 790. 1090 je dobil precej moci napram 1050, (91kw) in je verjetno bol namest 1190ke. 1290 pa je ostal flagship. Fkin 160konj. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 urami, Tex pravi:

Zakaj so skenslali ta model? A je blo prevec 1050,1190 in se 1290? Aja, da bo bolj jasno pa imamo se 1090 z 1050ccm motorjem.. ;)

V glavnem, od 1050, 1090, 1190 je 1190 se najbolj, ne? Škoda, da je pomanjkanje le teh.. Pozna kdo tega iz ajdovščine, ki je trenutno na aftonetu? 

Bi trebalo kakšno testno vožnjo nardit.. 

Poznam, najbrž je od  @sbp Če je res njegov je skoraj nov ohranjen v nulo.(možak se napalil na 1290) Pa voznik je odgovoren, ter skrbi za moped.

Model so očiutno skenslali, ker je premajhna prodaja, ali kupci posegajo po budget 1090, al pa ful opremljen 1290 če je kačin. Razlike pa so bile res male.(med 1190 in 1290) Tako da ja, kugla ma prav. So prečistili segment. 

790 poceni

1090 konkurenca aziji

1290 konkurenca evropi

Share this post


Link to post
Share on other sites
sbp

Dami res je moj na netu.In res 1290 me srbi a za dva ni prostora v garaži.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Zmontiran O2 eliminator kit.

Prednosti? Motor se na nizkih obratih sedaj pelje kot bi se moral iz fabrike. Montaža preprosta, tank dol, sonde vn, konektorji gor in vijaki v izpuh, tank nazaj gor. 20-25 minut dela. Fajn je če nisi recimo ravno polno tankal, je bistveno lažje.. no jaz sem žal mel do vrha, 30 kil ni tolk mal :D

Slabosti? Glede na kompjuter na motorju, pri umirjeni vožnji pije vsaj pol litra več. Recimo umirjeno ni prišel pod 6l, ko smo pojačali tempo je začel padat. Kaj je res in kaj ne, nevem :)

38267329_448938748922583_927135821180436480_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Ne, en možak k jih kopira. Kvaliteta vrhunska, kar se elektronke tiče sm pomeril in so vrednosti identične. Če rabiš piši privat za kontakt.

Cena je korektna, če primerjaš z Rotweiler, cca 40% manj. UK lokacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Ali uporablja kdo KAOKO Cruise Control?

Gledal sem taprave tempomate in mi ni za dajat 500$, bi bil en dobr "lock" za ročko čist super. Youtube pravi ja, denarnica pravi da lažje kot 500$.. ima kdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Fantje, zaradi gradnje se bom zdaj ali spomladi ločil od svojega KTM. Nepredvidoma, ampak 10k+€ je le neki let dodatnega kredita :/

Motor sem dal na avto.net:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14573639&display=KTM 1190 Adventure

Cena je po mojem mnenju dobra, sem pa fleksibilen oz. odprt za predloge. Vse napisano v oglasu drži, oz. je mogoče preverit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!