Bear Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 Poz, prišel je čas da se malo spravim na mojo hondico. Trenutna končna je okoli 115 km/h, le to hočem še malo zvišat pravtako pospeške. Zdaj me pa zanima kako bi to dosegel oz. kaj na zamenjam, vsekakor avspuh (kakšen leo vince/arrow ??), za drugo pa se obračam na vas. Vsakega nasveta bom vesel
Izprijenec Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 prodaj.. pa kupi 600 ...
speedfighttuning Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 Poz, prišel je čas da se malo spravim na mojo hondico. Trenutna končna je okoli 115 km/h, le to hočem še malo zvišat pravtako pospeške. Zdaj me pa zanima kako bi to dosegel oz. kaj na zamenjam, vsekakor avspuh (kakšen leo vince/arrow ??), za drugo pa se obračam na vas. Vsakega nasveta bom vesel Na 4-T mašini boš težko dosegel občutno razliko v pospeških in končni...z dragimi predelavami boš iz motorja iztisnil še največ 5 KM, kar je bistveno premalo da bi se ti predelava izplačala... Moje mnenje: namesto predelav varčuj denar in ko dobiš izpit za kaj močnejšega kupi kaj močnejšega Če ti pa ostaja denar in ti ga ni škoda metat v luft potem pa menjaj fergazer, odmično, izpuh, en športen zračni filter, lahko kakšen kit, športno elektroniko da se bo mašina lahko vrtela v višje obrate, to pa je več al manj tudi vse kar lahko narediš... Ampak kot sem ti že rekel, raje varčuj denar za močnejši motor, ker boš v predelave zmetal okoli 600 EUR za razliko ki jo boš komaj občutil... Drugače pa to prodaj pa kupi 2-T 125-ko, to je pa že druga pesem
Bear Objavljeno September 17, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 17, 2012 (popravljeno) ja ko bom imel izpit vsekakor 600ccm in več (že čez dve leti pade al cbr 600ccm al kawasaki z750, potem za neomejeno pa bomo vidli) do takrat pa se morm zadovoljit z 125ccm mašino ker sm imel pred kratkim manjši zdrs, ki je pa pobral dosti stvari na motorju (le ta je kasko zavarovan) imam nekaj denarja več+tisto, kar se je zato šparalo nekateri so mi omenjali menjavo čipa, auspuh in filter itd. če dobim 5 konjskih moči bom zadovoljen in lažje zdržal te 2 leti tako, da če mi poveš kaj več bom vesel pa hvala za odziv Popravljeno September 17, 2012. Popravil Bear
Izprijenec Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 ja ko bom imel izpit vsekakor 600ccm in več (že čez dve leti pade al cbr 600ccm al kawasaki z750, potem za neomejeno pa bomo vidli) do takrat pa se morm zadovoljit z 125ccm mašino ker sm imel pred kratkim manjši zdrs, ki je pa pobral dosti stvari na motorju (le ta je kasko zavarovan) imam nekaj denarja več+tisto, kar se je zato šparalo nekateri so mi omenjali menjavo čipa, auspuh in filter itd. če dobim 5 konjskih moči bom zadovoljen in lažje zdržal te 2 leti tako, da če mi poveš kaj več bom vesel pa hvala za odziv Tole se ti res ne splača... raje potrpi te 2 leti potem pa daj malo več za 600... moje mnenje
Bear Objavljeno September 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2012 hm denar ni ovira, močnejšeha bom kupil vsekakor rabim pa zdaj da mi gre ta vsaj tam okoli 10 km/h več (čimveč tem boljše) tako, da kaj naj gledam ? : -auspuh -športni filter -menjava svečk ?? (performance svečke, nekaj takega http://www.magnumtuning.com/en/detail/performance-bike-spark-plug/honda/cbf125) -menjava ECU čipa ali kaj drugega ?? aja pa še to, pride pri cbf upoštev malossi kit za cbr ??http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=414_424_425&products_id=2471&osCsid=4ne064su7mit2k70s5vp8kqgts1kh3h7 če se komu da bi prosil za kake linke oz predloge za stvari, ki bi jih lahko zamenjal
LoloMen Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 hm denar ni ovira, močnejšeha bom kupil vsekakor rabim pa zdaj da mi gre ta vsaj tam okoli 10 km/h več (čimveč tem boljše) tako, da kaj naj gledam ? : -auspuh -športni filter -menjava svečk ?? (performance svečke, nekaj takega http://www.magnumtun...ug/honda/cbf125) -menjava ECU čipa ali kaj drugega ?? aja pa še to, pride pri cbf upoštev malossi kit za cbr ??http://trgovina.cili...5vp8kqgts1kh3h7 če se komu da bi prosil za kake linke oz predloge za stvari, ki bi jih lahko zamenjal če ti denar ni ovira kupi cagivo mito ali pa aprilio rs, rajši dej za olje in bencin kot pa za dele da bi cbf bol letela!
Bear Objavljeno September 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2012 hvala za nasvet ampak starih rabljenih dvotaktnikov nebi ( sm imel prej mito 7 speed, in gre res dobro ampak takih hitrosti nerabim) zato sm kupu cbf, ker relativno malo pije edino, kar bi rad je da bi šla vsaj še 10 km/h več
Bear Objavljeno Januar 5, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Januar 5, 2013 evo malo posodobim temo z novim izpupnik (leo vince full exhaust) in k&n športnim filtrom pridem na nekje 120-125 km/h kaj bi še lahko naredil, zobnike in s tem prenose ?? mogoče kdo ve kako so deli za cbr-ko kompatibilni z cbf-ko
speedfighttuning Objavljeno Januar 6, 2013 Opozori Objavljeno Januar 6, 2013 evo malo posodobim temo z novim izpupnik (leo vince full exhaust) in k&n športnim filtrom pridem na nekje 120-125 km/h kaj bi še lahko naredil, zobnike in s tem prenose ?? mogoče kdo ve kako so deli za cbr-ko kompatibilni z cbf-ko Deli za cbr-ko ne morejo bit kompatibilni z deli za cbf-ko že samo zato ker cbr-ka ima vodno hlajeno mašino, cbf-ka pa zračno. Pa tudi če bi ti vseeno nekako ratalo spravit na blok od cbf-ke bat in cilinder od cbr-ke (kar ti tako ali tako ne bi) je cbr-ka malo bolj navita kot cbf-ka, zato mašina od cbf-ke tega ne bi glih dobro prenesla... Če boš menjal zobnike boš bolj obremenil mašino in se ti niti do teh 120 km/h ne bo zvrtela kot se ti zdej, tko da zobnike pusti take kot maš Pusti motor tako kot je, ker na 4-T 125-ki boš mogu vložit ogromno denarja za zelo majhne, komaj občutne razlike... Če ti je tako zelo težko potrpet do takrat ko boš lahko vozu kaj močnejšega potem pa tega prodaj in kupi eno 2-T 125-ko Za kakšno pametno ceno ti mogoče še celo lahko prodam mojo Cagivo
Bear Objavljeno Januar 6, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Januar 6, 2013 nazaj na 2t negrem hvala čeprav so bli cajti na njej super me ne vleče čisto nič nazaj niti ni to da bi mi bilo težko potrpet ampak uživam ko twinkam motorje na 2t je blo tega dosti ampak kot sem reku me tisti svet niti ne vleče nazaj
strojnk Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pozdravljeni, js pa mau gledam za tem hondam cbf 125 tako za starejsimi l.2009 kot za novejsimi l.2016, pa majo sploh te tanovejse l.2016 majo ful tanke gume, tanse kt cbr 125 alpa glih tm nek. pa me zanima ce bi se dal gor na cbf-ke dt ksne debelejse gume. lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se