Jump to content

Honda CBF 125ccm


Bear

Recommended Posts

Poz,

prišel je čas da se malo spravim na mojo hondico. Trenutna končna je okoli 115 km/h, le to hočem še malo zvišat pravtako pospeške.

Zdaj me pa zanima kako bi to dosegel oz. kaj na zamenjam, vsekakor avspuh (kakšen leo vince/arrow ??), za drugo pa se obračam na vas.

Vsakega nasveta bom vesel :)

Link to post
Share on other sites

Poz,

prišel je čas da se malo spravim na mojo hondico. Trenutna končna je okoli 115 km/h, le to hočem še malo zvišat pravtako pospeške.

Zdaj me pa zanima kako bi to dosegel oz. kaj na zamenjam, vsekakor avspuh (kakšen leo vince/arrow ??), za drugo pa se obračam na vas.

Vsakega nasveta bom vesel :)

Na 4-T mašini boš težko dosegel občutno razliko v pospeških in končni...z dragimi predelavami boš iz motorja iztisnil še največ 5 KM, kar je bistveno premalo da bi se ti predelava izplačala... Moje mnenje: namesto predelav varčuj denar in ko dobiš izpit za kaj močnejšega kupi kaj močnejšega ;)

Če ti pa ostaja denar in ti ga ni škoda metat v luft potem pa menjaj fergazer, odmično, izpuh, en športen zračni filter, lahko kakšen kit, športno elektroniko da se bo mašina lahko vrtela v višje obrate, to pa je več al manj tudi vse kar lahko narediš... Ampak kot sem ti že rekel, raje varčuj denar za močnejši motor, ker boš v predelave zmetal okoli 600 EUR za razliko ki jo boš komaj občutil...

Drugače pa to prodaj pa kupi 2-T 125-ko, to je pa že druga pesem ;)

Link to post
Share on other sites

ja ko bom imel izpit vsekakor 600ccm in več (že čez dve leti pade al cbr 600ccm al kawasaki z750, potem za neomejeno pa bomo vidli) do takrat pa se morm zadovoljit z 125ccm mašino :D

ker sm imel pred kratkim manjši zdrs, ki je pa pobral dosti stvari na motorju (le ta je kasko zavarovan) imam nekaj denarja več+tisto, kar se je zato šparalo

nekateri so mi omenjali menjavo čipa, auspuh in filter itd.

če dobim 5 konjskih moči bom zadovoljen in lažje zdržal te 2 leti

tako, da če mi poveš kaj več bom vesel pa hvala za odziv

Edited by Bear
Link to post
Share on other sites

ja ko bom imel izpit vsekakor 600ccm in več (že čez dve leti pade al cbr 600ccm al kawasaki z750, potem za neomejeno pa bomo vidli) do takrat pa se morm zadovoljit z 125ccm mašino :D

ker sm imel pred kratkim manjši zdrs, ki je pa pobral dosti stvari na motorju (le ta je kasko zavarovan) imam nekaj denarja več+tisto, kar se je zato šparalo

nekateri so mi omenjali menjavo čipa, auspuh in filter itd.

če dobim 5 konjskih moči bom zadovoljen in lažje zdržal te 2 leti

tako, da če mi poveš kaj več bom vesel pa hvala za odziv

Tole se ti res ne splača... raje potrpi te 2 leti potem pa daj malo več za 600... moje mnenje :)

Link to post
Share on other sites

hm denar ni ovira, močnejšeha bom kupil vsekakor rabim pa zdaj da mi gre ta vsaj tam okoli 10 km/h več (čimveč tem boljše)

tako, da kaj naj gledam ? :

-auspuh

-športni filter

-menjava svečk ?? (performance svečke, nekaj takega http://www.magnumtuning.com/en/detail/performance-bike-spark-plug/honda/cbf125)

-menjava ECU čipa

ali kaj drugega ??

aja pa še to, pride pri cbf upoštev malossi kit za cbr ??http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=414_424_425&products_id=2471&osCsid=4ne064su7mit2k70s5vp8kqgts1kh3h7

če se komu da bi prosil za kake linke oz predloge za stvari, ki bi jih lahko zamenjal

Link to post
Share on other sites

hm denar ni ovira, močnejšeha bom kupil vsekakor rabim pa zdaj da mi gre ta vsaj tam okoli 10 km/h več (čimveč tem boljše)

tako, da kaj naj gledam ? :

-auspuh

-športni filter

-menjava svečk ?? (performance svečke, nekaj takega http://www.magnumtun...ug/honda/cbf125)

-menjava ECU čipa

ali kaj drugega ??

aja pa še to, pride pri cbf upoštev malossi kit za cbr ??http://trgovina.cili...5vp8kqgts1kh3h7

če se komu da bi prosil za kake linke oz predloge za stvari, ki bi jih lahko zamenjal

če ti denar ni ovira kupi cagivo mito ali pa aprilio rs, rajši dej za olje in bencin kot pa za dele da bi cbf bol letela!
Link to post
Share on other sites

hvala za nasvet ampak starih rabljenih dvotaktnikov nebi ( sm imel prej mito 7 speed, in gre res dobro ampak takih hitrosti nerabim)

zato sm kupu cbf, ker relativno malo pije edino, kar bi rad je da bi šla vsaj še 10 km/h več

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

evo malo posodobim temo

z novim izpupnik (leo vince full exhaust) in k&n športnim filtrom pridem na nekje 120-125 km/h

kaj bi še lahko naredil, zobnike in s tem prenose ??

mogoče kdo ve kako so deli za cbr-ko kompatibilni z cbf-ko

Link to post
Share on other sites
speedfighttuning

evo malo posodobim temo

z novim izpupnik (leo vince full exhaust) in k&n športnim filtrom pridem na nekje 120-125 km/h

kaj bi še lahko naredil, zobnike in s tem prenose ??

mogoče kdo ve kako so deli za cbr-ko kompatibilni z cbf-ko

Deli za cbr-ko ne morejo bit kompatibilni z deli za cbf-ko že samo zato ker cbr-ka ima vodno hlajeno mašino, cbf-ka pa zračno.

Pa tudi če bi ti vseeno nekako ratalo spravit na blok od cbf-ke bat in cilinder od cbr-ke (kar ti tako ali tako ne bi) je cbr-ka malo bolj navita kot cbf-ka, zato mašina od cbf-ke tega ne bi glih dobro prenesla...

Če boš menjal zobnike boš bolj obremenil mašino in se ti niti do teh 120 km/h ne bo zvrtela kot se ti zdej, tko da zobnike pusti take kot maš ;)

Pusti motor tako kot je, ker na 4-T 125-ki boš mogu vložit ogromno denarja za zelo majhne, komaj občutne razlike... Če ti je tako zelo težko potrpet do takrat ko boš lahko vozu kaj močnejšega potem pa tega prodaj in kupi eno 2-T 125-ko ;) Za kakšno pametno ceno ti mogoče še celo lahko prodam mojo Cagivo :P

Link to post
Share on other sites

nazaj na 2t negrem hvala :D

čeprav so bli cajti na njej super me ne vleče čisto nič nazaj

niti ni to da bi mi bilo težko potrpet ampak uživam ko twinkam motorje

na 2t je blo tega dosti ampak kot sem reku me tisti svet niti ne vleče nazaj

Link to post
Share on other sites
  • 6 years later...

pozdravljeni, 

js pa mau gledam za tem hondam cbf 125 tako za starejsimi l.2009 kot za novejsimi l.2016, pa majo sploh te tanovejse l.2016 majo ful tanke gume, tanse kt cbr 125 alpa glih tm nek. pa me zanima ce bi se dal gor na cbf-ke dt ksne debelejse gume.

lp

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • lima
      By lima
      3. Srečanje Lastnic in lastnikov Africa Twin motorjev, 04.07.2020.
       

    • Roman AT
    • Roman AT
      By Roman AT
      3.srečanje lastnic / lastnikov motorjev Honda Africa Twin v Sloveniji.

    • mahoney
      By mahoney
      Imam hondo cr 125 in me nekaj zanima. Zakaj zacne v nizkih obratih ko dam gas zelo pocasi vlect oz jih zgublja?? to zihr ni normalno k sm probal kaj v resnici zmore?? naj dodam da svecka ni ker sem menjal, mislim pa da gre za platine. Sicer pa ko pride v obrate vlece normalno. na progi me spravlja ob zivce :? , zato prosim ce mi lahko kdo kaj predlaga kaj in pa KAKO?? hvala
    • Vojč
      By Vojč
      Baje na trg prihaja nova honda CBR 125 R!???



      Motor enovaljni, tekočinsko hlajeni, štiritaktni, 124,7 ccm
      Moč 9,7 kW (13 KM) pri 10,000 vrt./min.
      Navor 10,1 Nm pri 8000 vrt./min.
      Medosna razdalja 1294 mm
      Višina sedeža 776 mm
      Teža 115 kg
      Gorivo 10l
      Zavore 276 mm / 220 mm koluta
      Pnevmatike 80/90 17 100/80 17
      Cena še ni znana (AS Domžale d.o.o.)

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!