basic Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 jz sm pa zdej kupu flexerja sivga pa me zanima kaj nj nardim da bi mi sou ene 50 s tem da nebi menu bata. ker mf avspuh bi dou pa zanima me se kje je ena crna skatlca k eni govorijo da neki obrezes peno pa da gre hitrej.
Aless Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Samo z auspuhom ne bos pridobil kaj dosti,pa na izbiro tudi nimas dosti razen kake mf power!Drugace pa brez brusenja in menjave bate ne bos prisel do 50km/h!Ce pa bos peno samo obrezal pa tudi ne bo koristi bos mogo se nekaj drugega verjetno nardit! Priporocam brusenje,menjavo bata in izpuh mf power! KTMBMW in TOMOSrider220 1 1
mathias Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 (popravljeno) dej justaboy, ne nabiji da nej gre brusit cilinder, ker bo končna hitrost še slabša, kokr če bo original bat notr!!! v filtru je en tak zatiček v obliki trneka, če boš to odstranil, bo moped dobil dovolj zraka, in bo bolje za delovanje in hitrost. pol avspuh dej MF Bullet. če boš snel fergazer, boš na začetku krivine, odkril tako medeninasto pušo, ki jo moraš odstraniti. fajn bi blo da bi dou notr L bat z luknjama, tako kot majo sprinti in targe. pol mislm da se more tut štrom dobr naštelat, ker v originalu je tko, da se moped ne zvrti dobro, in ne dobi povnih obratov. pa poglej tut kok maš dizo notr, ker lahko po mili volji vstvašiš notr ene 55 dizo. kapo daj od targe ali sprinta, ker flexerjova ima večji kompresijski prostor, in je zato manj kompresije. s takim predelavami ga boš nekako spravil do ene 45-50km/h, vsekakor pa bi bilo bolje da bi dal gor cilinder, kapo, bat, frgazer in krivino od targe ali sprinta. potem bi moped dosegel nekje do max 65km/h. Popravljeno Avgust 16, 2005. Popravil mathias KTMBMW 1
e90 Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Vse to kar je naštel mathias drži,dodal bi samo še menjavo zadnjega zobnika z 22. KTMBMW 1
e90 Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Vse to kar je naštel mathias drži,dodal bi samo še menjavo zadnjega zobnika z 22.
_toony Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 pa vsisni kanal v cilindru je tudi manjsi od navadnega cilindra (targa, sprint,...). Tak da je treba tudi cilinder menjat ali pa vsaj zbrusit kanal. .) Jst oz. moj brat ma tut flexer pa sn jst vse te nastete blokade ven zmetu in zdaj gre 60km/h po stevcu, kar je cist dost! Pa ce bi dau drug avspuh, npr.mfa, bi se sel mogoc vec, sam jst sem rajsi kar tega originalnega predelal pa je glih tak vrei, pa se lepsi je ko mf. se slikce.... tu vidte kak sem avspuh predelo.... KTMBMW 1
e90 Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Toony dej povej prosm kok so original prenosi na flexerju?
_toony Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Toony dej povej prosm kok so original prenosi na flexerju? ← Zadi vem da je zobnik z 33 zobi, tak ko bt.
mathias Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 sepravi bo verjetno kar 26/33!!! KTMBMW in Jaka Pogačnik 2
-baSe- Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 jest mam flexerja mam predelan originalni izpuh pol mam 22 zubnik zadi pa ketno skrajsano pa brez filtra pa mi gre ze zdej 50!!!!!!!!da se pa se brust kanale v valju k je to kt blokada pa tist u frgazrju pa glavo brust tega ti ne priporocam da delas sam!in ti gre lahk tud do 80!!!!!!! :OK: :OK: :OK: :OK: flexerji rulz!
e90 Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 Flexer ,da ti gre 80 :nono: Mal pretiravaš boš mogu pa kr neki $$$ pokazat ,da ti bo šou tolk :naughty:
mathias Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 če ti gre 50 po števcu, je to 40-45...
-baSe- Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 ja0 mudeli kwa ne vrjamete da ti gre!!!!!!!!!!!!!itq da gre lohk!!!!!vm bom dokazu :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: mislm kko folk ne vrjame z mfjom pa brez 1 blokade pa z mansim zubnikom gre 55 km/h!testirano z digitalnim stevcem preverjenem da ne laze! :topic:
e90 Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 Še enkrat preber mi verjamemo,da gre 55 sam ,da bi ga na 80 spravu je pa mal :oops:
-baSe- Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 upam da znate racunat flexer z zubnikom 22 in s skrajsano ketno gre 45-50 tako kot avtomatik za izpuhom se pridobi dobrih 5-10 km/Hgre ze okoli 55-60nato pa brez filtra brusenje glave bata kanalov v valju +25!vecji uplinjac vecje koleno!in rezultat je tu!flexer gre 80! :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: samo bremzat je pol tezko k so use na bobn :fight2: :fight2: :fight2:
djeZo Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 blablabla, se skuti tezko pridobijo realnih 10kmh koncne, ko das not resonanco, pa se vrtijo na 2 krat vecjih obratih kot frčoti pa to sranje.
e90 Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 upam da znate racunat flexer z zubnikom 22 in s skrajsano ketno gre 45-50 tako kot avtomatik za izpuhom se pridobi dobrih 5-10 km/Hgre ze okoli 55-60nato pa brez filtra brusenje glave bata kanalov v valju +25!vecji uplinjac vecje koleno!in rezultat je tu!flexer gre 80! :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: samo bremzat je pol tezko k so use na bobn :fight2: :fight2: :fight2: ← Jst mam kit 65 na frčotu pa mi gre okol 74 realnih,sicer je original fergi tko da flekserja mogoče spraviš do 80 le z kitom+vsaj dellorto 16+seveda moraš zamenjat prenose spredi vsaj 27 al pa zadi 21. :OK:
Osama Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 Jaz imam kar nekaj izkušenj z Flexerjem. Imam že drugega. Na prvem sem zamenjal izpuh, vzel ven zavito cevko iz vplinjača (+ dal večjo dizo), dal nanj glavo od avtomatika s katero doseže veliko večjo kompresijo in zamenjal zadnji zobnik z avtomatikovim (pol manjšim) Flexer je šel skoraj tako kot avtomatik, je pa postal glasen in rad se je pregreval, ker je imel noter nekakšen čuden štrom pri katerem se je predvžig z obrati manjšal namesto večal??!!?? Istočasno sem začel predelavo tudi na kolegovem, pa sva dokler ne nabavi drugih delov zamenjala SAMO zadnji zobnik. Bila sva presenečena kako lepo je delal. Bil je tih, delal je brez treslajev, šel pa je praktično tako kot moj. Kolega je pri tem tudi ostal. Sčasoma sem ugotovil, da mojemu flexerju, njegovemu nabijanju vzsled pregrevanja, kar je verjetno posledica čudne elektrike, ni pomoči in sem kupil novega. Temu sem zamenjal samo zadnji zobnik in dela super, prehiti pa marsiktrerega avtomatika.
Osama Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Kok pa ma dizo flexer? ← Flexer ima original dizo 50, če pa vzameš iz filtra zavito cevko (kot prašičji rep), moraš dsati noter avtomatikovo dizo, to je 51.
zrxin Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 Pomoje bi blo še najboljše in najmanj stroškov da seda kr cela mašina od sprinterja al pa tomosa, če jo kje dobiš. To se da dobit za manj ko 30 čukow skoraj nove, če je blok isti, mislim da je.... .) Ma vsekako boš daw za nove dele da ga boš spravu na 50 najmanj enih 40 čukov... Seveda pa dej gor mf pawerja razen če naročiš enega akrapoviča... :slap:
mathias Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 se strinjam, da je najbolj komplet mašino zamenat, samo pol se cifre ne ujemajo..
Red Arrow Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 se strinjam, da je najbolj komplet mašino zamenat, samo pol se cifre ne ujemajo.. ← sam pazite, da vam nbo to kolo pol razpadlo :lol:
kavl2 Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 hello! dejte čej kdo pr flexerju menov zadn zobnik pa da originalnga ne nuca več ga kupm... če ga kdo proda seveda :D za primerno ceno... če ma kdo za prodat--->PM
-baSe- Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 ej klavl jest ga mam za prodt!!!!!!!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se