Skoči na vsebino

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

ce menjas sam avspuh ti nibo nikoli sel 50..sam ce ga bos se ti porivau..

menjaj avspuh in zobnik se ti najbolj splaca..

pol pa ce bos meu se kaj cajta pa denarja si kupi se karburator..

jst sm meu menjan zobnik in avspuh sporten filter,... mi je pil max 4 litre na 100km..se pravi en rezervar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daš dve tesnili pa je. Sam sem imel tecno sport in MF 3-jko, pa se mi ni nikoli kadilo ven. S temi orginalci pa nisem prakticiral, so pa jih imeli kolegi, pa jih nisem slišal, da bi kej rekli okoli tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa se po dalšem času spet vračam na forum :D

No flexerja imam že nekaj časa in mi lepo služi, bi pa zdaj rad menjal izpuh pa me zanima točno kateri modeli izpuha so primirni za tomos flexer 25, ker sem probal dat gor izpuh od starejšega avtomatika pa ni pasal saj se je tam ko ga prišraufaš na cilinder kadilo ven in to ni dobro, tako da tam na koncu mora biti mali zavit da lepo paše.

imam pa tah izpuh:

http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.bikez.com/pictures/tomos/2007/25823_0_1_2_flexer_Image%2520credits%2520-%2520Tomos.jpg&imgrefurl=http://www.bikez.com/motorcycles/tomos_flexer_2007.php&usg=__D__EyDW_WMZvnloLcZM2EOtRjt8=&h=343&w=400&sz=27&hl=sl&start=0&sig2=o5R1uSQD_Mq8F29cQ-8r4Q&zoom=1&tbnid=mlBSk5yn5jKzVM:&tbnh=114&tbnw=129&ei=jDyTTZvOEYzwsgb839nRBg&prev=/images%3Fq%3Dtomos%2Bflexer%26um%3D1%26hl%3Dsl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:sl:official%26channel%3Ds%26biw%3D1024%26bih%3D491%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=433&oei=jDyTTZvOEYzwsgb839nRBg&page=1&ndsp=17&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=56&ty=71

Če jaz prav razumem, je to isto kot avtomatik z tavelikim cilindrom - na avtomatiku je pa lipnik zakon ali pa MF.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo

Mene pa zanima:

Imam tomosa flexerja. Odločil sem pa se da bom kupil tudi airsal kit, tehnigas avspuh in uplinjač delorto 16/16.

Kaj mislite je to dobra kombinacija? Kaj če bi menjal še gred? Koliko bi bilo porabe in kaj mislite kolk bi to letelo pol?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam namen kupiti nov izpuh za tomos flexer.

Pa me zanima kateri izpuh bi bil bolši, meni se gre da bi iz hitrosti 25 km/h prišel na malo večjo hitrost.

Kateri je bolši?

ta:

http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=222_351_358&products_id=4538&osCsid=oqikcuqu2nnc12ls25htc2rvvr5jraeq

ali ta:

http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=222_351_358&products_id=3311&osCsid=oqikcuqu2nnc12ls25htc2rvvr5jraeq

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjava zobnika ni nič, res da gre malo hitreje samo je za klanec pa konec.

Sem dal ausouh od starega avtomatika gor pa je šlo 30, tako da če dam kaki bolši auspuh gor mi bo šlo 35 ziher ali pa celo več tako da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam namen kupiti nov izpuh za tomos flexer.

Pa me zanima kateri izpuh bi bil bolši, meni se gre da bi iz hitrosti 25 km/h prišel na malo večjo hitrost.

Kateri je bolši?

ta:

http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=222_351_358&products_id=4538&osCsid=oqikcuqu2nnc12ls25htc2rvvr5jraeq

ali ta:

http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=222_351_358&products_id=3311&osCsid=oqikcuqu2nnc12ls25htc2rvvr5jraeq

Lipnik je zakon, sam ropota-glasen. Jaz sem na svojemu mel tecnosport in je bil več kot dovolj. Na začetku, sem imel samo izpuh menjan, ven dal uno cevkico in malenkost večjo dizo, pa mi je šel 35km/h. Zobnike pa vsi menjajo, sam pol nikamor ne potegne, jaz ga osebno nisem nikoli. Če pa hočeš še malo iztisniti ven iz njega z low budgetom, pol pa najbolje da daš uno pušo iz krivine ven, dellorto 14/12 (lahka sam povrtaš), pa nižjo glavo. Tko ti bo šu ziher 45km/h, preverjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

macak vidim da se spoznaš povej mi kaj je bolje da kupim flexerja ali pa navadnega a35 sprint pa kva gre boljš. Pa zanima katere low budget predelave so dobre. Sem začetnik....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

macak vidim da se spoznaš povej mi kaj je bolje da kupim flexerja ali pa navadnega a35 sprint pa kva gre boljš. Pa zanima katere low budget predelave so dobre. Sem začetnik....

Itak a35 sprint, samo ga moraš registrirat. Ja za moje pojme je low budget kakšna menjava auspuha pri a35, ker ta je že v osnovi "brez blokad". Tako, da če kupiš, kakšnega MF-a, lipnika, ali pa mogoče kakšno drugo firmo izpuh, ga rukneš gor, pa bi moral iti tam 55km/h, max kej več pa ne. Pol lahko tudi malo popedenaš sklopko, tako da skrajšaš vzmeti, mogoče kakšen drug batek, samo to je že pol razkopavanje mašine in ne vem če se ti splača.

Zdej kaj bi jaz kupil. Flexerja. Zakaj? Jah ne rabiš ga registrirat, ampak lahko pa imaš težave če te policaj dobi z odblokiranim. Aja pa tudi če zamnjaš izpuh na a35 nisi legalen, sam tako, da veš.

Pol pa še mal stylinga narediš, čist tko zarad sebe, kakšna druga balanca, led-diode pod motorjem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prav odločil se bom za fexerja ker ga nerabš registrirat pa vidm da ma ful takih cenenih blokat pa mogoče še kej več dam gor :)

Pa tudi s policaji najbrž ni tak problem...

Hmm ali imaš izkušnje tudi z kakšnimi večjimi predečavami, ker sem slišam da gredo na fčexer tudi kakšni deli iz cilidra.si. Nek bat , izpuh itd.... Kako je z tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prav odločil se bom za fexerja ker ga nerabš registrirat pa vidm da ma ful takih cenenih blokat pa mogoče še kej več dam gor :)

Pa tudi s policaji najbrž ni tak problem...

Hmm ali imaš izkušnje tudi z kakšnimi večjimi predečavami, ker sem slišam da gredo na fčexer tudi kakšni deli iz cilidra.si. Nek bat , izpuh itd.... Kako je z tem?

Ja sej lahka daš un L bat (se mi zdi, da se mu tako reče), pol pa imaš une batke z odprtinami, da prej pride zmes v cilinder. Prav tako imaš tudi kit, ki niti ni tako drag in ta ti da še največ. Ja majo dosti stvari, ti se pa odločiš kar bi ti bilo prav. Mogoče samo izpuh, malo večji ferg in filter za lepši zvok, ali pa ga res na ful predelaš pa daš kit gor, tecnigas izpuh (un ka zgleda kt pr skuterjih), tam pride še najbolj 16 fergi, če me spomin ne vara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn no upam da zdej kmal dobim ta motor da se že začnem s čem ukvarjat v prostem času pa ga mal nafrizemram da bo šou ene 50 km/h pa je to to . Čist možno je pa tudi da ga bom na hard nafrizeru tkoda use in un kit, tehnigas in filtr 16/16, pa še une malenkosti kot so blokade na airboxu, na elektronki tist vžig pa to.... Zanima pa me kva neki o lamelnem ventilu govorijo kaj je sploh to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn no upam da zdej kmal dobim ta motor da se že začnem s čem ukvarjat v prostem času pa ga mal nafrizemram da bo šou ene 50 km/h pa je to to . Čist možno je pa tudi da ga bom na hard nafrizeru tkoda use in un kit, tehnigas in filtr 16/16, pa še une malenkosti kot so blokade na airboxu, na elektronki tist vžig pa to.... Zanima pa me kva neki o lamelnem ventilu govorijo kaj je sploh to?

Lamelni ventil se nahaja na koncu cevi, ki gre iz uplinjača na cilinder. To imajo samo tanove mašine z tavelikim cilindrom, ker ima bat na vrhu dve luknji za hitrejše polnjenje zmesi. Da nebi zmes uhajala nazaj v uplinjač, je ta ventil, ki se zapira ob povratku bata (podobno kot pri skuterjih). To se menja samo takra, ko daš gor kakšen kit in večji uplinjač, ker original se premalo odpira in nebi spustil dovolj zmesi skozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tom001.jpg?osCsid=d44b96a2ad7edcefff4b3529

Pride pa na cilinder in omejuje pretok zmesi goriva in zraka. Ko je v zg. položaju je ventil odprt, ko je pa spodi pa zaprt (tlak).

Me je drjanez prehitel.

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi za flexerja vzel alu cilinder od airsala, mislim da pride okoli 100e z glavo, kar je pa najbolj pomembno na zunaj se ne vidi predelava

če menjaš to+ večji fergazer je končna okoli 55 (sem kolegu to naštimal)

Popravljeno . Popravil lostid
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha

a mi zna gdo razložit kako predelaš org avspuh pa use tist katalizator pa to zmečeš vn..

ja pa a si mu ti tut zamenu glavo od motorja od airsala, ki je tudi na cilinder .si pa gred a se to splača menat a je kej bol sploh?

pa še zanima me kako predelat koleno od motorja da ta fergazer 16/16 gor spravš....

Popravljeno . Popravil Urke46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gred je tomos original dovolj močna, samo pač ko se pelješ moraš na začetku malo ogret motor. ja menjal sem glavo cilinder bat ter ferg z kolenom povrtanim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni imel nobene blokade na elektriki, izpuh pa kot sem rekel isti - ker je bil cilj da se na zunaj ne opazi predelave

Blokade ni, treba pa zamaknt uno plato od štroma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!