Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ali imajo kje tracera že za test ? najbrž bo delta team krško ga mel prvi ? 

Objavljeno

Se mi zdi da Honda na splošno zadnje čase kar malce spi...

sleep-1.jpg

Objavljeno

na pogled se meni nista zdela direktna konkurenta. Isti segment, precej različna klientela IMO. VFR je precej bol glomazen, širok stol, visoko krmilo...skratka zelo potovalen. Kufri mu sedejo, dva gor in u Francijo....Tracer mi je deloval majhen in zbit, kompakten. Mal huliganski. Jezna čebelca.  Solo po lokalni cesti, pa do Paga....

 

Thump, za 20% več dnara dobiš tud 25% več batov, ventilov in ojnic, pa tud ene dobrih 15% več kil :D

Objavljeno

A tale tricilindrski motor je potlej nezahtevn za vzdrzevanje? Pa trpezen? Pa ne mi zdej napisat, da je pa en ze 19 jurjev naredu pa dela k sus :)

Objavljeno

Thump, za 20% več dnara dobiš tud 25% več batov, ventilov in ojnic, pa tud ene dobrih 15% več kil :D

 

Pri nas je po ceniku obeh uvoznikov le 10% razlike v ceni: 9995 € / 10990 € za osnovni model brez kovčkov in ostale opreme ....

Objavljeno

A tale tricilindrski motor je potlej nezahtevn za vzdrzevanje? Pa trpezen? Pa ne mi zdej napisat, da je pa en ze 19 jurjev naredu pa dela k sus :)

 

Kdo pa naj to ve, če pa gre za nov agregat.

Objavljeno

Aja...hm....od kdaj pa je?

Objavljeno

Ubistvu, ce bi kdo ze 19 nardil bi blo ze ful dobr..... :D

Objavljeno

Aja...hm....od kdaj pa je?

od lani, ko je MT 09 prišel ven. Sicer pa a nima garancije? Pa glede na to da je Yamaha, po mojem mora bit ta prau traktorček, ki bo laufal in laufal.

Objavljeno

Thump, za 20% več dnara dobiš tud 25% več batov, ventilov in ojnic, pa tud ene dobrih 15% več kil :D

ja cart ..

ok pri nas je 1000€ tazlike ...

za tega jurja manj dobiš  : 6 konjev več pri 250obr/min manj , in 12,5Nm navora več pri istih obratih 8500 ...zanimivo bi bilo primerjati krivuljo navora ...

 

teža :

honda polna 242 kg

tracer polna : 210kg .....   32kg  MANJ!!!!  to so že kufri in dobršen del prtljage za dva...

aja .. ne 25% več ojnic ...30% več ... :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

od lani, ko je MT 09 prišel ven. Sicer pa a nima garancije? Pa glede na to da je Yamaha, po mojem mora bit ta prau traktorček, ki bo laufal in laufal.

True True, zjle sm sele mozgane uklopu, na sihtu jih ne rabm. :lol1:

Objavljeno

Dej tole temo že ukinte hudiča, men se meša od tega motorja, sem čist zalublen  hudiča, pa ne mi zdej pametni bit pa govort da nej ne berem te teme, k pač ne morm it mimo...... 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Dej tole temo že ukinte hudiča, men se meša od tega motorja, sem čist zalublen  hudiča, pa ne mi zdej pametni bit pa govort da nej ne berem te teme, k pač ne morm it mimo...... 

 

 

kupt pejt, kupt. Sam to pomaga :D

 

Sej bo hmal pomlad....

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

sej vem da pomaga :D pa mam pa še mal problem  pomoje bo treba denarnco na urgenco pelat :D :D tko da bo žal treba počakat mal :D 

 

Objavljeno

Sej nau panike, tole se bo prodajal tko k TDM, cez 10 let ista!. :evilgrin:

Objavljeno (popravljeno)

za tega jurja manj dobiš  : 6 konjev več pri 250obr/min manj , in 12,5Nm navora več pri istih obratih 8500 ...zanimivo bi bilo primerjati krivuljo navora ...

 

Iz francoske primerjave: kakor razberem: rdeča Yamaha,  zelena pa Honda:

 

Première information à tirer de la lecture du graphique : nos trails routiers de parc presse ne sont pas vraiment bridés à la norme française. La Yamaha MT-09 Tracer (courbes rouges) affiche en effet une puissance maximale de 113,6 ch à 9922 tr/min au vilo, contre 116,2 ch à 9 998 tr/min pour la Crossrunner (courbes vertes)? Etonnant car d'ordinaire, Honda est l'un des rares constructeurs à "rester dans les clous".

 

Yamaha_MT-09_Tracer_Honda_VFR800X_Crossr

Popravljeno . Popravil Fazer03
Objavljeno

jah itak nisem pogledal naprej od prve strani - :blush:  ...

zanimiva primerjava - tracer se kar kaže v pozitivni luči..honda ima mestno porabo 1,17l/100km višjo?

Objavljeno (popravljeno)

sej vem da pomaga :D pa mam pa še mal problem  pomoje bo treba denarnco na urgenco pelat :D :D tko da bo žal treba počakat mal :D

 

Po navadi spomladi vržeš na sonce svoje preverjeno kljuse, daš frišne gume gor in ugotoviš de je u bistvu čist OK, de ni blazne potrebe po novem, in je svet spet čist lep.

 

Iz francoske primerjave: kakor razberem: rdeča Yamaha,  zelena pa Honda:

 

Première information à tirer de la lecture du graphique : nos trails routiers de parc presse ne sont pas vraiment bridés à la norme française. La Yamaha MT-09 Tracer (courbes rouges) affiche en effet une puissance maximale de 113,6 ch à 9922 tr/min au vilo, contre 116,2 ch à 9 998 tr/min pour la Crossrunner (courbes vertes)? Etonnant car d'ordinaire, Honda est l'un des rares constructeurs à "rester dans les clous".

 

Yamaha_MT-09_Tracer_Honda_VFR800X_Crossr

 

 

Tole so pač črte na papirju. Lahko jih tolmačiš de je Yamaha močnejša, al pa da ma Honda pri istih obratih več moči in navora vse do 8000 obratov. Na vožnjo pa vsaj tolko kot motor vplivajo tudi prestavna razmerja....Tako de so grafi in tabelce bol...zimske kisle kumarice. 

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

MT-09 je tud v Slovenskem celovečercu. :grrr

Objavljeno

V KMCju se skos eni smukajo okol rdece.....na hitr zgleda kr igraca. :yea1:

Objavljeno

V KMCju se skos eni smukajo okol rdece.....na hitr zgleda kr igraca. :yea1:

 

Ni jih več , so že šli ven!

Objavljeno

Misls notr? Ker je bla zunej.... :P

Objavljeno

Sem novi na forumu

 

Tudi jaz kupujem ta motor, MT-09 Tracer, ki bo moj prvi novi motor, zato se nočem prehitro odločiti.

Danes so jih dobili v Mariboru v Motonautiki.

https://sl-si.facebook.com/moto.nautika

A se ga splača tam kupit ali mi priporočate kakšno drugo trgovino?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!