Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Tkole se tut jest s crf250l po asfaltu peljem..

S to razliko, da CRF več kot 120 ne gre, pa še to zelo posiljeno. Če daš gor kufre in toliko prtljage, da je za eno turo, pa si zaključil pri 100.

 

Mislim, da Afrika cilja na tiste kupce, ki si velike endure v smislu GSa ne želijo.  Malo bolj off road za v Albanijo, Maroko in podobno.

Cena se mi zdi kar O.K., malo pripomore nižji DMV, ker nima čez 1000ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej načeloma tole ni malo moči...

Primerjava s KTM 950smr..

 

AFRIKA: 95KM - 7500 / 98Nm - 6000 / 208kg

950SM: 97KM - 8000 / 94Nm - 6500 / 191kg

 

Za kg imam nažalost podatke samo od suhe teže (za ktm.. ) Sicer pa verjamem ob pogledu na izpuh s Aftermarket rori zlajšaš zadevo za vsaj 10kg...

Sicer pa kot pravim treba bo testirati, zgleda zelo zanimivo!

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno na asfaltu ne bo slabše od konkurence (800gs in 800Xcx) :hmm:

Če bo tako kot NC 750 ali podobno bo za nas turiste čisto O.K.

Ce se pelje kot nc 750 potem je niti s prstom ne taknem.

Vsekakor bi pricakoval bolje od tigra in malega gs-a.

Bo treba mal pocakat. Sicer bomo pa spet 15 strani uganjeval na slepo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S to razliko, da CRF več kot 120 ne gre, pa še to zelo posiljeno. Če daš gor kufre in toliko prtljage, da je za eno turo, pa si zaključil pri 100.

Mislim, da Afrika cilja na tiste kupce, ki si velike endure v smislu GSa ne želijo. Malo bolj off road za v Albanijo, Maroko in podobno.

Cena se mi zdi kar O.K., malo pripomore nižji DMV, ker nima čez 1000ccm.

Iz slik in videa po cesti sem potegnil vzporednico..na terenu skoki in vse..cesta nic..

Tole hondo bojo kupovali podobni ljudje kot gs-a. Ne bi honda tolk enga truda vlozila v ta motor za tistih nekaj ljudi ki ga bojo dejansko namensko uporabljal. Ce se pa samo na ime zgovarjajo pa glih neka uspesnica ne bo.

Trenutno je cena zelo cool. Zelo fajn..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti podobni ljudje ki kupujejo GS-a bodo še naprej kupovali GS-a .saj se ti ljudje večinoma vozijo po cestah in dobrih makedamih,tam pa vrjem da GS nima konkurence kar se tiče tehnike ,bremz in ciklistike kot tudi porabe goriva.

Če se bo AT izkazala za super duper terenski off road motor in se bo solidno vozila po asvaltnih podlagah ima možnosti prodajne uspešnice,drugače bo pač še en motor ki ne izstopa in je cenovno ugoden!

Osebno mi je všeč ta nova AT a ne bi razmišljal če bi se odločal GS vs AT.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej načeloma tole ni malo moči...

Primerjava s KTM 950smr..

 

AFRIKA: 95KM - 7500 / 98Nm - 6000 / 208kg

950SM: 97KM - 8000 / 94Nm - 6500 / 191kg

 

Za kg imam nažalost podatke samo od suhe teže (za ktm.. ) Sicer pa verjamem ob pogledu na izpuh s Aftermarket rori zlajšaš zadevo za vsaj 10kg...

Sicer pa kot pravim treba bo testirati, zgleda zelo zanimivo!

 

Bistvena razlika bi bila če bo Honda kot se zagre:

Afrika: 208 kg / Sredi Pakistana nekje: dela

KTM: 160 kg / Sredi turčije nekje: kam že gre tale ležaj?

BMW: 250 kg / V Iranu: koliko pride letalo za prevoz motorja?

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjate GS 1200 pa ta novo AT :slap:

Ne vidim razloga zakaj ne.

 

Ne gs vs at. Ampak tisti ki bi kupili velko enduro pa ne bi dali 18.000 evrov za motor.

Primerjaš ceno polno opremjenega GSa z AT, ki take opreme sploh ne bo imel, oziroma se je ne bo dalo niti doplačati.  Osebno bi si na takem motorju želel ogrevane ročke, tempomat, navigacijo  in še kaj, česar na AT ne bo. BMWji prav v tem blestijo, naročiš z vso opremo in greš na vožnjo. Večini kupcev se ne da ukvarjati s tem, kje bi dobili ogrevane ročke, tempomat, kako povleči kable za navigacijo in podobno. Kardan je tudi mnogo dražji in ne moreš ga ravno dokupiti. To je sicer vprašanje verige ali kardana in osebnih preferenc, samo dražji je, to je dejstvo.

Bomo morali počakati do jeseni, ko bodo novinarji dobili v roke AT, do takrat pa lahko samo teoretiiziramo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bistvena razlika bi bila če bo Honda kot se zagre:

Afrika: 208 kg / Sredi Pakistana nekje: dela

KTM: 160 kg / Sredi turčije nekje: kam že gre tale ležaj?

Na tako pot gre sicer zelo majhen promil kupcev enega in drugega. Bi pa vedno raje izbral Hondo, samo ne vem, če ravno najnovejši model.

Tudi tistega osebnega menjalnika popotniki ne bodo naročali. Še dobro, da v EU ne smejo prodajati motorjev brez ABS, kolikor berem bodo v Ameriki ta goli še brez tega, ABS bo imel le tisti z dvojno sklopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dejstvo je, da si mnogi med nami ne moremo privoščiti niti osnovnega gs (niti ne vem koliko stane osnovni, verjetno krepko preko 12500€), medtem ko at bi pa bila dosegljiva, seveda, če bo nudila vsaj približno primerljive zmogljivosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vidim razloga zakaj ne.

 

 

 

Ker GSa se primerja povsod že.

 

V temi o multistradi,xrju,1190,1290 povsod je že še malo se ga bo primerjalo z novo R1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker GSa se primerja povsod že.

 

V temi o multistradi,xrju,1190,1290 povsod je že še malo se ga bo primerjalo z novo R1.

Primerjajo ga,  ker je med najboljšimi, če ne najboljši allround motor. S slabimi nima smisla primerjati. Lahko ga primerjaš tudi z R1, osebno vsak motor, ki ga peljem primerjam z ostalimi, ki jih imam. Kadarkoli peljem GS, si rečem to je to, če bi imel samo en motor, bi bil to GS.

 

dejstvo je, da si mnogi med nami ne moremo privoščiti niti osnovnega gs (niti ne vem koliko stane osnovni, verjetno krepko preko 12500€), medtem ko at bi pa bila dosegljiva, seveda, če bo nudila vsaj približno primerljive zmogljivosti...

Zmogljiv bo gotovo dovolj, vprašanje je če bo tako uglajen in kako bo z opremo. Če ni dovolj denarja, so rabljeni vedno prava rešitev, ker novi motorji tako ali tako preveč izgubijo na vrednosti, takoj, ko ga pripelješ domov. Ker je Honda počasna z novimi modeli, se ga izplača kupiti takoj, ker bo kar nekaj let nespremenjen. Pač izgubiš tistih 10k v desetih letih. Saj če denarja ne trošiš za tisto, kar te veseli, se je brez veze gnati za zaslužkom. Za preživetje imaš hitro dovolj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bistvena razlika bi bila če bo Honda kot se zagre:

Afrika: 208 kg / Sredi Pakistana nekje: Volt meter spet čudno kaže!?

KTM: 160 kg / Sredi turčije nekje: kam že gre tale ležaj?

BMW: 250 kg / V Iranu: koliko pride letalo za prevoz motorja?

Naj te popravim,... Nauk zgodbe - noben motor ni popoln...

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta motor se bo v Evropi gotovo dobro prodajal. Če se ga primerja s Tracerjem, kateri ni ne "tič ne miš", bo za rahlo višjo ceno na voljo dober enduro. Po zmogljivostih bo gotovo primerljiv tudi z GS-om, bo pa vsak imel svoje prednosti in slabosti. V kategoriji Best Buy bo pa najverjetneje zmagovalec...upam, da bodo tudi servisi, rezervni deli, poraba...ugodni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj se jaz dodam malo vesoljne pameti (svoje in uvozene iz Advrider foruma)...

Videl in vozil je pa tako ali tako se ni nihce.... Samo oralna masturbacija velja. ;)

Honda je naredila update starega modela, samo na zalost s tako opremo in tako tezo je model ze danes zastarel. Ima pa lepe lucke, plastiko in Star Trek digitalno armaturo.

Nekdo je omenil, da je Tracer mimosun. Ravno nasprotno... Ta 'nova' Honda AT je/bo mimosun, razen seveda za AT nostalgike. Tudi cenovno ne bo ravno poceni. Ko jo bos priblizno oblozil, bo stala ravno toliko kakor stane Super Tenere-ka.

Pa se malo uvozene 'pameti':

This release really has me confused - first the video gets my hopes WAY up, then the pictures show a fantastic looking bike, and then suddenly the weight and specs drop...

Wet weights:

Honda ABS - 232 kg

Honda DCT - 242 kg

BMW R1200GS - 238 kg (20 litre tank)

KTM 1190R - 234 kg (23 litre)

KTM 1290SA - 250 kg (30 litre!!)

Honestly don't understand what weighs so much on the Africa Twin considering it looks like it is completely devoid of any additional features like Cruise Control, heated grips / seats, centre stand... hell the BMW has shaft drive and barely weighs any more!

------------------------------------------------------------------------------

For me, the bike has been interesting from a historical perspective as I loved the TransAlps and the Africa Twins I rode in the 90s. I just loved the smooth v-twin engine, the nice handling, but I definitely disliked the weight of those bikes. Even the TransAlp was a top heavy beast. It was easy to ride but it wasn't a light feeling bike. Same was true for the Africa Twin. A GS of the same time (R1100GS), quite a bit heavier, didn't really feel heavier, just bigger and more fun to ride than either of these two Hondas.

So, with that background in mind, there are few things I like and some I dislike about this Africa Twin:

1) Engine - I'm personally disappointed that it isn't a v-twin. I don't give a crap about whether a parallel twin is lighter, more compact, more efficient, just the same feeling (according to some I believe are totally delusional :lol3), it's not a v-twin, it isn't in the history of TA or AT. For me. Take it or leave it, doesn't matter, it's a personal thing.

2) Weight - I would have liked the weight to be lower. Sure. I ride a watercooled GS now. It's a freaking big bike at standstill. It feels big. But it handles like a dream when riding. Again, this is my personal opinion, it blows the Super Tenere (which feels lighter and more compact at standstill) to the moon once it's moving, it is comfortable, sporty, super easy to ride and just a pure joy. So, do I really care about the weight? Not too much. I'm still kind of surprised how heavy the Africa Twin turned out, just given what it is (a below 100HP parallel twin with a 5 gallon tank a chain drive). Not disappointed, just surprised. I would have thought it should be a bit less than a Tiger 800XCx. In the end, the 5 to 10% difference will probably make less of a difference than how the weight is distributed and how the fuel is carried. Honda has, in history, often delivered kind of porky bikes that still handled very nicely and held their own in a field of lighter weight competition.

3) Looks - It looks a little weird in terms of proportions. I'll have to wait for real life appearance to judge that properly. But I do hate those assholes at Honda USA for again not even giving all the options (white, black don't seem available in the US). Same as they always arbitrarily leave something out (like ABS only in combination with DCT, no new CrossRunner/-Tourer here, lots of other models/colors/configurations not available). Are they intentionally pissing people off?

4) Technology - Yeah, I have lived without Cruise Control, Cornering ABS, Traction Controls for years. But, I have lived without AC, without a car, without a cell phone, without fancy new protective gear and without modern helmet technology as well. Does that mean I want to do that in this day and age? No. Get over it, offer simple base version but also bring one that has at least some of the bells and whistles that make life easier on a day to day basis. Give the "I'm all about running around naked and living in a forest for the rest of my life"-crowd the bare bones one, but at least have some creature comforts for the "I'm still okay running around in the forest, but not naked and not without a shower from time to time"-people.

Overall, I think Honda has missed the mark a bit. It's probably a great bike, but it's also likely neither a great off-road bike (weight) nor a great touring bike (creature comfort and technology, smallish tank, tubed tires, ...). Maybe it is a great travel bike - it will likely be very reliable, being a modern Honda, frugal, and reasonable with repairable technology on board. The question to be asked here is: how many will actually then want that bike if it is great only for a handful of people? Maybe it'll take off with the folks who like to dream of long distance riding to remote places but actually never do? I don't think so. Those folks want the looks but also want the gadgets to make day to day riding more enjoyable which other bikes have in spades. Maybe it will take off with the world travelers? Possible. But how many are there? Not too many.

It might just be me, but it looks like Honda tried to create a great travel bike for a market that doesn't exist (in numbers).

If Honda USA provides test rides, I'm trying it out. But I had expected something different. Not more, or less, or lighter or heavier, just something different that would have gotten me excited. What they delivered doesn't get me excited (yet), but rather nostalgic. Until I climb on my GS and feel how much better it rides compared to the bikes I'm nostalgic about.

Will I buy one? Probably not. I have no need for a robust but rather simple and uninspiring travel bike. Does that mean anything for others? Nope. It's a personal opinion. Nothing more, nothing less. I keep riding my GS for travel and my R for fun locally. When the itch comes to replace one of them, I'll take a look at the Africa Twin, but I don't think it checks my boxes.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

PS: o primerjavah z drugimi motorji in tipi motorjev pa ne bom razpredal, ker mesamo hruske s plinskimi jeklenkami.... Skratka, nima smisla. :D

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta motor se bo v Evropi gotovo dobro prodajal. Če se ga primerja s Tracerjem, kateri ni ne "tič ne miš", bo za rahlo višjo ceno na voljo dober enduro. Po zmogljivostih bo gotovo primerljiv tudi z GS-om, bo pa vsak imel svoje prednosti in slabosti. V kategoriji Best Buy bo pa najverjetneje zmagovalec...upam, da bodo tudi servisi, rezervni deli, poraba...ugodni.

Ni nujno. Tracer je versatile motor, zato se prodaja kot tople žemljice.

AT pa za Evropo po moje ni nič posebnega in dvomim, da se bo dobro prodajal, tu mamo vse asfaltirano, tak da tu bo verjetno res bolje vzeti GS :)

Po drugi strani pa AT ni nič novega pokazal, prej razočaranje, težek tank. Za okoli sveta je dovolj 650-700 dva cilindra itd, ne pa tank.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se malo uvozene 'pameti':

 

V Ameriki enduro motorji sploh niso popularni, tam vozijo drugačne "ladje", kot v Evropi. Edino GS jim še pride v poštev, na katerega lahko obesijo enih deset parov dodatnih luči in vseh mogočih okraskov.  :)

Veliki enduro motorji se največ prodajajo zgolj v Evropi, zato Japonci niso ravno zainteresirani za ta segment motorjev, ne prinašajo jim dovolj dobička.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enduro motorji so vsekakor bolj versatile, kot cestni z pokončno držo. Prodaja se pa dobro zaradi cene, agregata,...tudi možnosti potovanja, razen po brezpotjih.

No ja, na versatile daš "druge" gume in se normalno pelješ po "makadamu".

Za brezpotja pa...? kje, kam, kdo? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, na versatile daš "druge" gume in se normalno pelješ po "makadamu".

Za brezpotja pa...? kje, kam, kdo? :)

Aja? Kr ene druge gume? Kr tko pa ne gre. Ce ze gume najdes mal bolj primerne je se vedno tuki vzmetenje..

Se pa strinjam glede brezpotij..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj se jaz dodam malo vesoljne pameti (svoje in uvozene iz Advrider foruma)...

Videl in vozil je pa tako ali tako se ni nihce.... Samo oralna masturbacija velja. ;)

PS: o primerjavah z drugimi motorji in tipi motorjev pa ne bom razpredal, ker mesamo hruske s plinskimi jeklenkami.... Skratka, nima smisla. :D

 

 

No tole uvoženo je tipičn primer česa ni pametno uvažat. Navadno pocensko nerganje.

 

Jaz dvomim, da bi Honda na trg poslala slab motor. Če stvari ocenimo po €€ more bit nova afrika kar solidna igrača. Za ta denar dobiš bore malo 1000 kubičnega. Pomislimo de je vozna z blokado in A2 izpitom. Samo KTM 1050 mi še pride na pamet v tem segmentu. Ta je  po cenikih gol in bos 13500. z litimi kolesi, popolnoma nenastavljivimi vilcami, osnovnim WP amortizerjem....V živo je AT zgledala velika, na slikah ima videt komfortn dvodeln stol, tačke za sopotnico mi delujejo primerno nizke....sumim da ima serijsko tudi nosilce za bočne kovčke in debelo plato za stolom....

 

litr in 100 konj je dobra mera. ne trže, ampak gre zadost. 12500 je korektna cena za sodobn enduro. Ni pa to prestižna raketa. 

 

Folk/trg je pa muhast. nima vedno prav. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja? Kr ene druge gume? Kr tko pa ne gre. Ce ze gume najdes mal bolj primerne je se vedno tuki vzmetenje..

Se pa strinjam glede brezpotij..

Govorim o makadamu, ne kr ene druge gume, v navodilih so praviloma napisane opcijske gume za kaj takega. Vzmetenje pa omehčaš, itak majo vsi za nastavit.

Tak da se lahko "normalno" zapelješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...preden da nekateri doživijo delirije ob primerjavi at z drugimi motorji ponavljam svoje mnenje in mnenje mnogih (potencialnih) voznikov:

dejstvo je, da si mnogi med nami ne moremo privoščiti niti osnovnega gs (niti ne vem koliko stane osnovni, verjetno krepko preko 12500€), medtem ko at bi pa bila dosegljiva, seveda, če bo nudila vsaj približno primerljive zmogljivosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!