Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Vizualno, kar je mogoče videti, je zelo lepo, pravi balzam za oči.

 

Ni pa razbrati iz fotke, da bi imela led žaromete spredaj...

 

Vrstni 2valjni tisočak bo imel najbrž brutalno navora.

 

Idealna menjava za Versysa :P, sprednje vilce pa dolge kot ponedeljek =)

 

tole bo offroad fun bike. Za po cesti bo glih toliko da prečkaš iz ene makedamske ceste na drugo. Na morje se ne splača hitet s tem :), zanimivo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo počakali, da kmet2 nabavi... fajn je MS, ko maš poskusne zajčke gor :)

 

Ahh kje, ima premalo konjev...

 

...aja morda bo pa za Kmetico čist dost 100 konjev..

 

kmet kaj praviš?

 

bo honda, tracer al 1000XR? neki že nabavi, malo nas dolgočasiš z Multistrado...če bi se jo pa res rad losal, ti jo vzamem, versysa ti dam za ženo, pa doplačam vama za en lep dopust =)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda potrjuje, da bo nova CRF1000L Africa Twin na voljo v prodajnih salonih od novembra 2015.

Na voljo bo tudi z najnovejšo revolucijo zaporednega menjalnika z dvojno sklopko Honda DCT (Dual Clutch Transmission). Zadnja različica DCT je bila posebej razvita za terensko uporabo.

Nova endura je v vrhu offroad japonskega velikana. Ta bo imel vilice obrnjene z glavo navzdol (upside down) z vsaj 200 mm hoda. Sprednje kolo je 21 ", medtem ko je motor vzporedni twin 1000 ccm z okoli 100 konjskih moči. Končni pogon je veriga, idealna rešitev za stranpoti. Teža ne sme bistveno presegati 200 kg s polnim rezervoarjem goriva. In, seveda prezgodaj je govoriti o ceni, vendar predvidevamo, da bi bila med 12 in 13.000 €.

 

PA NE MORŠ VERJET!!!! Honda je dala USD na še kej druzga kot CBR? :eek:

 

 

Pr novi AT sem pričakoval V twin ne pa vrstnega ki ni značilen za Hondo, bomo vidl kaj bo reku :kmet:  ko jo bo kupu

 

Honda Vrstnih dvovalnikov ni stavila na velike motorje. CBf500 je bil paralel, pa kompletna serija NC.  Verjetno pa bo mela nova africa zamaknjeno gred, da bo ropotal in vlekel kot v2, in ostal kompakten kot vrstni.  Samo 1 glava, 2 odmični, en pogon odmičnih....meni se je zdel paralelni tvin od vedno zelo podcenjen koncept.  TDM je bil dejansko edini ki se je dobro prodajal. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

komi čakam da bo kej rablenga na trgu od teh treh, vsi hudi zgledajo :)

 

PReden se bodo te rabljeni prodajali, boš ti mel sigurno že drugo bebico =), bolje da na tracerju ostaneš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PA NE MORŠ VERJET!!!! Honda je dala USD na še kej druzga kot CBR? :eek:

 

 

 

Honda Vrstnih dvovalnikov ni stavila na velike motorje. CBf500 je bil paralel, pa kompletna serija NC.  Verjetno pa bo mela nova africa zamaknjeno gred, da bo ropotal in vlekel kot v2, in ostal kompakten kot vrstni.  Samo 1 glava, 2 odmični, en pogon odmičnih....meni se je zdel paralelni tvin od vedno zelo podcenjen koncept.  TDM je bil dejansko edini ki se je dobro prodajal. 

 

mogoče bo tudi odmična ena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor bo to dober enduro kar se od Honde lahko tudi pričakuje, predvsem cenovno bo verjetno ugodnejši od Triumpha in BMW, čeprav prav direktnega konkurenta ne bo imel. Tiger 800 in GS 800 bosta nudila manj, večji bodo verjetno težji...KTM 1050?

 

Če bo morebiti postal tudi potencialni kandidat za nakup zame, me bo moral prepričati še z obliko. Po teh skopih slikah se mi ne zdi preveč impresiven...bomo videli, žarometa spominjata na TDM. Zaenkrat mi je še vedno večji GS top v izgledu, za njim je Tiger, Super Tenere mi je dober motor žal me v izgledu ne prepriča, tudi KTM se mi zdi kr neki, mislim na izgled ne tehnične karakteristike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PA NE MORŠ VERJET!!!! Honda je dala USD na še kej druzga kot CBR? :eek:

....meni se je zdel paralelni tvin od vedno zelo podcenjen koncept.  TDM je bil dejansko edini ki se je dobro prodajal. 

dej ne zavajaj  :P

976857531104106955791101.jpg

981376531105263622342189.jpg

 

eni ga cenimo še danes ...  in še zmeraj v proizvodnji ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej ne zavajaj  :P

Eni ga cenimo še danes ...  in še zmeraj v proizvodnji ..

 

Če je SF dal USD vilce gor, jih je pač dal. Honda pa niti novi VFR niti Crossrunnerju 2014/15 ne privošči te "revolucije"

Kar se twinov tiče pa govorim o resnih motorjih, ne maloserijskih oljepuščih sumljivega porekla. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že ne drugo, so v vpetju (križih) precej debelejše kot navadne....

Mislim pa, da so na začetku uporabe USD vilic, kot prednost izpostavljali predvsem manjše "vzmetene mase".

To pa vemo, da vpliva na vodljivost motocikla.

 

Telelever najbrž zato ne "pride na piste" čeprav vemo, da se na cestah lepo obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

USD vilice, zakaj so tok BOLJŠE ? Men se zdi bol davek na ...

 

 

Pa ne mislim na boljše/slabše. Vprašanje higiene. Zakaj lahko Hyosung na comet650 montira USD, honda pa na stroj kot je nova VFR montira radialne klešče, USD pa ne?!?!!?

 

Se mi zdi, de si folk k odkarta 12k€ zasluži USD :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne mislim na boljše/slabše. Vprašanje higiene. Zakaj lahko Hyosung na comet650 montira USD, honda pa na stroj kot je nova VFR montira radialne klešče, USD pa ne?!?!!?

 

Se mi zdi, de si folk k odkarta 12k€ zasluži USD :D

sej ma alternativo..Hyosung comet650 ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če vidim prav na teh patentnih slikah bodo vilice USD. Pa vidi se tudi to, da bosta dva hladilnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že ne drugo, so v vpetju (križih) precej debelejše kot navadne....

Mislim pa, da so na začetku uporabe USD vilic, kot prednost izpostavljali predvsem manjše "vzmetene mase".

To pa vemo, da vpliva na vodljivost motocikla.

 

Telelever najbrž zato ne "pride na piste" čeprav vemo, da se na cestah lepo obnese.

Misliš verjetno manjše nevzmetene mase!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JP, NEVZMETENE "lowers the amount of unsprung weight on the motorcycle"

 

My bad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep, vsestransko uporaben stroj.

Spremenil bi dve stvari.

Luči me preveč spominjajo na MT 09 serijo.

Prevelik in izstopajoč dimnik, jaz bi ga poskušal izpeljati pod sedež, bi bil prava gazela  :D .

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep, vsestransko uporaben stroj.

Spremenil bi dve stvari.

Luči me preveč spominjajo na MT 09 serijo.

Prevelik in izstopajoč dimnik, jaz bi ga poskušal izpeljati pod sedež, bi bil prava gazela  :D .

 

Scarabeo

Kar pisat Hondi, bodo upoštevali vse vaše predloge-pripombe :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva napaka, sedež v dveh nivojih. Niti približno za "resno" off road izživljanje. Čakam na CRF 1000R

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!