Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Zanimivo kako ste se vsi spustili v to primerjavo z GS-om, ki (po mojem mnenju) z novo AT nima prav veliko skupnega. Se samo meni zdi, da bi bila bolj na mestu primerjava z Yamaho Super Tenere? Imam občutek, da bo nova AT še najbolj podobna prav slednji. Sicer bo pa potrebno počakat, da moped vidimo v živo, se vsedemo nanj in se malo zapeljemo z njim, šele takrat bomo lahko zares videli s katerimi motorji se lahko primerja, do takrat pa lahko samo ugibamo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo kako ste se vsi spustili v to primerjavo z GS-om, ki (po mojem mnenju) z novo AT nima prav veliko skupnega. Se samo meni zdi, da bi bila bolj na mestu primerjava z Yamaho Super Tenere? Imam občutek, da bo nova AT še najbolj podobna prav slednji. Sicer bo pa potrebno počakat, da moped vidimo v živo, se vsedemo nanj in se malo zapeljemo z njim, šele takrat bomo lahko zares videli s katerimi motorji se lahko primerja, do takrat pa lahko samo ugibamo ;)

 

Edini resnično primerljiv novi AT je KTM 990 ADV. V skupino bolje prodajanih 1000 kubičnih motorističnih SUV-ov spadata še V-strom 1000, Versys 1000 in Varadero 1000 a so zadnji bolj cestno orientirani.

 

Super-tenerejka paše prav v isto skupino kot GS, slednji pa je referenca kot najbolje prodajan moto SUV in na splošno najbolje prodajan motor v EU v zadnjih letih.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjat R1200G/S  z  AT ni dobro, ker sta enostavno različna segmenta. Pri ta velikih SUVih Honda skuša hodit v zelje s CrossTourerjem. Africo primerjajmo kvečjemu z GS800, tam pa izbira ne bo tako enostavna.  po cenikih je 11500, po BMWje sodeč gol in bos, in motor star cca 6 let?

 

Sicer pa...rad bi slišal kaj o novi afriki menijo fantje iz grupe Grand Enduro Slovenija. Kaj si oni mislijo o 220 kilah, 18,8 litrih, 70kW in 12500. Mislim da je to točno tak motor kot so ga čakali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj vem, primerjave... šteje "všečnost", izgled, cena...

Glede zmogljivosti pa, velikega GS-a nese že mali GS 800...(mislim zračno hlajenega)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edini resnično primerljiv novi AT je KTM 990 ADV. V skupino bolje prodajanih 1000 kubičnih motorističnih SUV-ov spadata še V-strom 1000, Versys 1000 in Varadero 1000 a so zadnji bolj cestno orientirani.

 

Super-tenerejka paše prav v isto skupino kot GS, slednji pa je referenca kot najbolje prodajan moto SUV in na splošno najbolje prodajan motor v EU v zadnjih letih.

 

Me veseli da je končno nekdo omenil podobnost nove AT z 950/990ADV:

 

post-9881-0-57243500-1439484016_thumb.png

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Ameriki enduro motorji sploh niso popularni, tam vozijo drugačne "ladje", kot v Evropi. Edino GS jim še pride v poštev, na katerega lahko obesijo enih deset parov dodatnih luči in vseh mogočih okraskov.  :)

Veliki enduro motorji se največ prodajajo zgolj v Evropi, zato Japonci niso ravno zainteresirani za ta segment motorjev, ne prinašajo jim dovolj dobička.

 

Mocno se motis.

 

ADVRIDER forum spremljam kar precej let in ce si ze navrgel primerjavo prodaje t.i. "velikih endur" v EU in ZDA tvoja teza drzi do te mere, da americani res endurirarajo in udejanjajo adventure riding v pravem pomenu te besede in zaradi tega se "velikih endur" ne proda toliko kakor v EU, ker to niso endure.

 

Pri njih se SUV krav ne uvrsca med enduro motorje in zaradi tega je so pri njih najbolj iskani/cenjeni motorji ala Suzuki DRZ, Kawasaki KLR, Honda XR.

 

Pri nas je itaq enduro in offroad pojem, katerega se posluzuje vsak k se par metrov na travo zapelje, da nardi fotko ali par kilometrov po kategorizirani makedamski cesti. Zal to ni offroad. 

 

Skratka...priporocam branje tega foruma . . . 

 

 

No tole uvoženo je tipičn primer česa ni pametno uvažat. Navadno pocensko nerganje.

 

Jaz dvomim, da bi Honda na trg poslala slab motor. Če stvari ocenimo po €€ more bit nova afrika kar solidna igrača. Za ta denar dobiš bore malo 1000 kubičnega. Pomislimo de je vozna z blokado in A2 izpitom. Samo KTM 1050 mi še pride na pamet v tem segmentu. Ta je  po cenikih gol in bos 13500. z litimi kolesi, popolnoma nenastavljivimi vilcami, osnovnim WP amortizerjem....V živo je AT zgledala velika, na slikah ima videt komfortn dvodeln stol, tačke za sopotnico mi delujejo primerno nizke....sumim da ima serijsko tudi nosilce za bočne kovčke in debelo plato za stolom....

 

litr in 100 konj je dobra mera. ne trže, ampak gre zadost. 12500 je korektna cena za sodobn enduro. Ni pa to prestižna raketa. 

 

Folk/trg je pa muhast. nima vedno prav. 

 

Se enkrat si preberi... prvi pisec je postregel z znanimi uradnimi stevilkami, drugi je pa podal svoje subjektivno mnenje, kar je tudi parkrat poudaril.

 

Poceni nerganje se gremo mi tu in ocenjujemo, sumimo in se nam dozdeva ipd ...  

 

Dejstvo pa je, kar je prvi avtor navedel. Po kg je prebujena legenda tezja od vecjih 1200 ccm SUV krav na katerih samo što nije se barvna televizija namontirana, nova AT pa se centralnega stojala nima . 

 

Honda je na plasirala kar nekaj cudnih/zgresenih modelov in precej dobrih tudi.

Edino konkurenco katero jaz vidim ima v KTM 1090 s katerim napadata A2 kategornike. 

 

BTW: po slikah sodec, bodo na tem "komfortnem stolu" imeli malo visje rasli vozniki z dolgimi nogami med sedenjem zelo utrujajoco pozo 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

ADVRIDER forum spremljam kar precej let ...

 

 

Jaz tudi. In gues what? Nabijajo isto kot na tem forumu. O novi Africi je že več kot 300 strani brezveznega nabijanja in ugibanja, pa noben še sedel ni na njej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo kako ste se vsi spustili v to primerjavo z GS-om, ki (po mojem mnenju) z novo AT nima prav veliko skupnega. Se samo meni zdi, da bi bila bolj na mestu primerjava z Yamaho Super Tenere? Imam občutek, da bo nova AT še najbolj podobna prav slednji. Sicer bo pa potrebno počakat, da moped vidimo v živo, se vsedemo nanj in se malo zapeljemo z njim, šele takrat bomo lahko zares videli s katerimi motorji se lahko primerja, do takrat pa lahko samo ugibamo ;)

...po moje se, vsaj dokler se z novo at ne zapeljemo, lahko primerja z vsakim motociklom, ki ima cestno terenske lastnosti...eni so bolj za bolj cestne, drugi bolj za bolj terenske, odvisno pač od osebnih preferenc...z veleopevanim gsom bo primerljiva tudi potem, ne glede na to, ali je eden ali drugi bolj "enduro"...dejstvo pa je , da se tudi z gsovimimi superduper komponentami velika večina lastnikov zelo malokrat zapelje na primeren teren, kjer bi potenciale izkoristili. seveda pa je fajn (vsaj za rezervo) imeti kup dragih pripomočkov, ki že v osnovi ne tako poceni motor še podražijo.

...nekateri bo(j)mo pa čakali na cenovno bolj sprejemljive približke odličnemu, a žal, za marsikoga, predragemu bavarcu...zato pa z veseljem pričakujemo alternativo...osebno nimam nič proti gsu in tistim, ki si ga lahko privoščijo...če bi si ga sam lahko, bi si ga morda...kot drugi motor pri hiši :OK:

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi. In gues what? Nabijajo isto kot na tem forumu. O novi Africi je že več kot 300 strani brezveznega nabijanja in ugibanja, pa noben še sedel ni na njej.

Jaz sem sedu na njej v IG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Nekaj so že pisali, da bo z njim 5 ali 7kg lažji, točne teže se ne spomnim..

S kolektorji vred mogoče,samo z loncem pa malo vrjetno,na mojemu pride razlika 3.7kg med stock in igijem :-)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že menjaš in hočeš res kaj imeti od tega, je treba zamenjati vse. Lonec se menja samo zaradi izgleda. Sicer pa 3,7kg tam spodaj tudi nekaj prinese, kar se tiče voznih lastnostih. Še glavnega stojala se znebiš, pa lažjo verigo in zobnike daš, pa feltne, pa,..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...men je na slikah načeloma všeč, sam me skrbi, da napram zdajšnjim 140 vrancem ne bom zadovoljen...navor je tutu. pa cena bi mogla bit cca. čuka nižja (še posebej, če jo primerjam s ktm 1050 in sedanjimi prodajnimi pogoji).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...men je na slikah načeloma všeč, sam me skrbi, da napram zdajšnjim 140 vrancem ne bom zadovoljen...navor je tutu. pa cena bi mogla bit cca. čuka nižja (še posebej, če jo primerjam s ktm 1050 in sedanjimi prodajnimi pogoji).

Dajte še malo počakat, da stvar pride na svetlo, nato pa v akcijo in zamenjat pol motorja da bo taprav :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že menjaš in hočeš res kaj imeti od tega, je treba zamenjati vse. Lonec se menja samo zaradi izgleda. Sicer pa 3,7kg tam spodaj tudi nekaj prinese, kar se tiče voznih lastnostih. Še glavnega stojala se znebiš, pa lažjo verigo in zobnike daš, pa feltne, pa,..

...še malo shujšaš pa bo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...še malo shujšaš pa bo...

saj to je res ceneje..

 

...men je na slikah načeloma všeč, sam me skrbi, da napram zdajšnjim 140 vrancem ne bom zadovoljen...navor je tutu. pa cena bi mogla bit cca. čuka nižja (še posebej, če jo primerjam s ktm 1050 in sedanjimi prodajnimi pogoji).

Meni se zdi, da je na enduro touring motorju 90+ konj dovolj. Saj tako ali tako se malo vozakaš, ustavljaš in slikaš, postavljaš šotor, ipd.  Za hitro okoli ovinka je tudi ta konjenica dovolj, tisti, ki znajo so lahko na zaprti cesti s temi konji neulovljivi. Raje bi videl, da bi imela več opreme (ogrevane ročke, tempomat,..) pa magari za doplačilo.

Lepa pa je, to je res!

honda-2016-crf1000l-africa-twin-20@2x.jp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Pa zakaj AT primerjate z KTM 1190 in 1200GS? Honda ima v tem razredu drug model, ki se lažje kosa z omenjenimi konkurenti (ki pa žal ni tako popularen ).

Konkurenca AT-ju je po moje BMW800GS, Triumph 800XCx, KTM1050 ...

post-4877-0-65877200-1441967892_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil skuterist
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa zakaj AT primerjate z KTM 1190 in 1200GS? Honda ima v tem razredu drug model, ki se lažje kosa z omenjenimi konkurenti (ki pa žal ni tako popularen ).

Konkurenca AT-ju je po moje BMW800GS, Triumph 800XCx, KTM1050 ...

točno to...tudi po ceni so si primerljivi...cena pa je na žalost zadnji in odločilni dejavnik pri odločitvi za nakup (za večino...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda je za Evropo dvignila cene za 10% in podaljšala rok dobave na januar.

Če to drži, bo cena za več kot 10% višja, ker za seboj potegne višji DMV in DDV.

Upajmo, da si bodo v ASu uspeli kaj priboriti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!