kp-kp Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 To pa res. Popolnoma brez duše, še sindikatov ne rabijo.... Kmet2 1
jskrablin Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Grem povedat CB-jki, da je čisto fuč in brez duše, krava debela. Pa nevozna, ker nima DCT, DTC, XZY, FXXXFFWIOHJF*(@Y*E(YFKJSNJKFNNJ ŽBLJ pred 10 urami, motolover pravi: Žal Japončki takih butičnih proizvajalcev ne premorejo, samo suhoparna tehnološka podjetja brez duše. Ne vem za ostale, sam meni je suhoparno tehnološko čisto všeč. Čisto iz poklicne prakse mi je jasno, da se splača pri uvajanju novih rešitev biti konzervativen. Bleeding edge only makes you bleed. Pustimo zdaj dirke in omejene serije izdelkov, namenjene buildanju znamke, tu je govora o serijskih izdelkih. Od motorja, avta, še od jebenega bicikla pa pričkakujem, da se vsedem, zalafvam (no, bicikl se goni) in ima da dela. Tu se pa pol marsikje najde zanimive kikse, superiorni evropski izdelki included. p.s. Tale debata o elektroniki me resno zabava. Vse lepo in prav dokler se ne vsedeš na kako hard enduro/cross mašino... pol pa bivakiraš v enem grmu in se sprašuješ kaj hudiča se je pravkar zgodilo kp-kp in MiNa 2
motolover Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 7 hours ago, kp-kp said: To pa res. Popolnoma brez duše, še sindikatov ne rabijo.... Vprašanje, če so sploh dovoljeni. Ali veš, da te tam policaj lahko zapre brez razloga in muči do priznanja? Metode mučenja so take, da jih večina prizna, čeprav niso naredili nič.
motolover Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Če se prav spomnim, te lahko zaprejo za en mesec. V tem času pa vsak prizna. 47 minutes ago, jskrablin said: Grem povedat CB-jki, da je čisto fuč in brez duše, krava debela. Pa nevozna, ker nima DCT, DTC, XZY, FXXXFFWIOHJF*(@Y*E(YFKJSNJKFNNJ ŽBLJ Ne vem za ostale, sam meni je suhoparno tehnološko čisto všeč. Čisto iz poklicne prakse mi je jasno, da se splača pri uvajanju novih rešitev biti konzervativen. Tudi meni je pomembno, da motor dela brez napak. Novosti mora nekdo preizkusiti, s tem pa ni nujno poslovno uspešen.
kp-kp Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 pred eno uro, motolover pravi: Vprašanje, če so sploh dovoljeni. Ali veš, da te tam policaj lahko zapre brez razloga in muči do priznanja? Metode mučenja so take, da jih večina prizna, čeprav niso naredili nič. Ne vem. Na pol pa verjamem. Mentaliteto imajo za nas Evropejce popolnoma nerazumljivo. Doslednost na maximumu. Posledično visokokvalitetno robo in imunost na ISAS.
Kmet2 Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 pred 14 minutami, kp-kp pravi: Ne vem. Na pol pa verjamem. Mentaliteto imajo za nas Evropejce popolnoma nerazumljivo. Doslednost na maximumu. Posledično visokokvalitetno robo in imunost na ISAS. Italijani so Romani mi Slovani zato so nerazumljivi ,toliko kot sem imel opravka z Italijani so pravi Cigani A bomo še kakšno o Afriki rekli ...... Buzdovan 1
kp-kp Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Itak.... Evo cigane na poligonu v Trentinu... http://s836.photobucket.com/user/Twmcdono/media/image_zps8skqn8ht.jpeg.html Kmet2 1
Kölm Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Ob 19. 12. 2015 at 19:45, Kmet2 pravi: ... ehnološkem napredku ,kjer japonci zelo zaostajajo ,in par let potem dajo preverjene komponente na svoje motorje ,seveda so komponente razvite v EU ..... Se pravi v MotoGP, SBK, SS, ManTT, ... zmagujejo zato ker kopirajo evropejce ? To, da ima motor možnost da mu vzameš 30 % moči in da lahko med vožnjo s pritiskom na knof spremeniš federacijo meni ni neki blazno uporaben napredek. Tudi brez ABS in TCS se je do sedaj dalo živeti (čeprav sem prvega imel na motorju in ni bil moteč). Se pa sam bolj navdušujem nad rešitvami tipa "poenostavili" bolj kot tipa "zakomplicirali". Tako v motorizmu kot drugače v življenju in službi (kjer je pri nas nočna mora komplikatorjev). Joker, MiNa in kp-kp 3
celjan89 Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 fantje mislim da ste popolno falili naslov te teme.. Rez zanimivo enmu ko bo bral tole čez 3 + let ko se bo odločal za nakup. Bi bilo dobro napisat na naslov Nova Honda Africa Twin beri od 27 strani dalje če hočeš zvedet kaj koristnega.. MilanSi 1
motolover Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 1 hour ago, Kölm said: To, da ima motor možnost da mu vzameš 30 % moči in da lahko med vožnjo s pritiskom na knof spremeniš federacijo meni ni neki blazno uporaben napredek. Tudi brez ABS in TCS se je do sedaj dalo živeti (čeprav sem prvega imel na motorju in ni bil moteč). Brez ABS in TC se je dalo živeti, ali pa umreti, če si imel smolo. Če se voziš 3.000km letno in predvsem po suhi cesti in kadar je vreme lepo, potem so varnostni dodatki najbrž res odveč. Na dežju, spolzkem cestišču in v slabih razmerah so varnostni dodatki zelo dobrodošli. Mogoče je komu res laže ustaviti, vzeti orodje in parkrat med vožnjo ročno nastaviti vzmetenje. Meni se zdi laže pristisniti na gumb. Dokler ne poskusiš, ne veš. Kmet2 1
NX650 Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 On 19. 12. 2015 at 8:28 PM, motolover said: Delal z vzemi, razlika med njimi je le ta, da Italijani pokažejo čustva, Nemci malo manj, Japonci pa ali jih nimajo ali pa so jih zatrli. A ja, pa z Italijani se da pogajati, z Nemci in Japonci bolj slabo. To glede čustev se strinjam s tabo. Samo nisem mislil tega.. Pristop do dela in natančnost sem imel v mislih..
motolover Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Kdaj zdaj pride prva v Slovenijo?
thumper Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 kmalu ... a vseeno drugo leto
motolover Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Daj poročaj, ti si vsak dan tam, jaz samo enkrat na teden!
thumper Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 če so info o prihodu točne je nekje pri tajvanu .. Kmet2 1
moto rider Objavljeno December 21, 2015 Opozori Objavljeno December 21, 2015 Ob 19. 12. 2015 at 11:26, Kmet2 pravi: A pol jo boš uzel....tri leta sem poslušal oz. bral malikovanje AT iz tvoje strani ......a boš štiri Kmet2 1
Kölm Objavljeno December 21, 2015 Opozori Objavljeno December 21, 2015 (popravljeno) pred 11 urami, motolover pravi: Brez ABS in TC se je dalo živeti, ali pa umreti, če si imel smolo. Če se voziš 3.000km letno in predvsem po suhi cesti in kadar je vreme lepo, potem so varnostni dodatki najbrž res odveč. Na dežju, spolzkem cestišču in v slabih razmerah so varnostni dodatki zelo dobrodošli. Mogoče je komu res laže ustaviti, vzeti orodje in parkrat med vožnjo ročno nastaviti vzmetenje. Meni se zdi laže pristisniti na gumb. Dokler ne poskusiš, ne veš. 25 - 30.000 km letno brez abs, tcs, ... z isto nastavljenim vzmetenjem za mobikrog in za v Iran. Po suhem cestišču, 42 stopinj in tudi po minusu in celo snegu, tudi po kolovozih (motor je bil ST). In tako naprej preko 100.000 na enem motorju. Z istim motorjem tudi šel v dva avta (izsilili afkors), pa nisem nikoli zabremzal toliko, da bi kolo spodneslo (ker če ne, bi šel papa). Vozim dobro, nisem pa Rosi, da bi rabil za vsako pisto/hrib drugačne nastavitve, ker za stotinke se mi pa ne gre. Tisti ki me poznajo vedo da ne blefiram. Če pa misliš da te bodo vsa ta elekto čuda kar rešila pred smolo ... Obstaja pa možnost da te rešijo in to je dobro (tudi moj naslednji motor bo poleg ABS najbrž imel TCS - čeprav to ni pogoj za nakup) Vprašaj Darkota iz Varaždina (za katerega sem tudi jaz papak glede kilometrine) koliko let je že mrtev s tisto kripo iz zgodnjih osemdesetih: https://www.facebook.com/darko.labas?fref=ts Popravljeno December 21, 2015. Popravil Kölm thumper, MiNa in Kmet2 3
Kmet2 Objavljeno December 21, 2015 Opozori Objavljeno December 21, 2015 pred 36 minutami, Kölm pravi: 25 - 30.000 km letno brez abs, tcs, ... z isto nastavljenim vzmetenjem za mobikrog in za v Iran. Po suhem cestišču, 42 stopinj in tudi po minusu in celo snegu, tudi po kolovozih (motor je bil ST). In tako naprej preko 100.000 na enem motorju. Z istim motorjem tudi šel v dva avta (izsilili afkors), pa nisem nikoli zabremzal toliko, da bi kolo spodneslo (ker če ne, bi šel papa). Vozim dobro, nisem pa Rosi, da bi rabil za vsako pisto/hrib drugačne nastavitve, ker za stotinke se mi pa ne gre. Tisti ki me poznajo vedo da ne blefiram. Če pa misliš da te bodo vsa ta elekto čuda kar rešila pred smolo ... Obstaja pa možnost da te rešijo in to je dobro (tudi moj naslednji motor bo poleg ABS najbrž imel TCS - čeprav to ni pogoj za nakup) Vprašaj Darkota iz Varaždina (za katerega sem tudi jaz papak glede kilometrine) koliko let je že mrtev s tisto kripo iz zgodnjih osemdesetih: https://www.facebook.com/darko.labas?fref=ts Maš prav tud ti ,ampak ljudje smo različni in sam sem bolj črnogorc in imam rad zadeve na gumb ,brez ustavljanja ,pa tud vozim bolj na žilet in mi ta varnostna elektronika že večkrat rešila rit.....jbg kljub letom in veliko prevoženih km se učim na lastni bolečini ,še zmerom. Pa ko smo že ravno v temi o Afriki in če ni skrivnost bi ti prišla AT v ožji izbor pri nakupu motocikla,ker men je morem priznat kar všeč ta motorček ....
motolover Objavljeno December 21, 2015 Opozori Objavljeno December 21, 2015 Te Južnoafričane vedno rad pogledam. CeneR, genius12 in jskrablin 3
genius12 Objavljeno December 21, 2015 Opozori Objavljeno December 21, 2015 (popravljeno) Popravljeno December 21, 2015. Popravil genius12 Kmet2 1
genius12 Objavljeno December 22, 2015 Opozori Objavljeno December 22, 2015 TakeALookAround in Kmet2 2
robot Objavljeno December 22, 2015 Opozori Objavljeno December 22, 2015 http://dem.moto.it/magazine/motoit-magazine-n-226.pdf Če hoče kdo brat genius12 in Kmet2 2
ferek Objavljeno December 23, 2015 Opozori Objavljeno December 23, 2015 hmmm... bom počakal na vsaj kakšno angleško ali nemško "branje", ker tehle lahov nekak ne zastopim... Vprašanje za tiste, ki jih razumejo: KAJ JE RES NAJBOLJŠA OD VSEH TRENUTNO ŽIVEČIH ENDUR?
jskrablin Objavljeno December 23, 2015 Opozori Objavljeno December 23, 2015 Kolker sem jaz razumel tistih par objavljenih testov (tale excluded, po taljansko ne znam niti pive naročit), naj bi bila nova AT najboljša off road opcija v segmentu t.i. velikih adventure motorjev.
Kmet2 Objavljeno December 23, 2015 Opozori Objavljeno December 23, 2015 pred 34 minutami, jskrablin pravi: Kolker sem jaz razumel tistih par objavljenih testov (tale excluded, po taljansko ne znam niti pive naročit), naj bi bila nova AT najboljša off road opcija v segmentu t.i. velikih adventure motorjev. ja tako kot je KTM ,GS itd.....propaganda na full....definitivno bo to dober motor ,kaj je komu najboljše pa je zelo relativno in odvisno od več parametrov kot so višina,avtonomija itd... Cartman in thumper 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se