thumper Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 od kdaj se primerja 1200cc s 125 konji z 800cc in 95 konji ? zakaj ne dajo BMW f800gs v test ??? aja ni konkurenčen pa bi pušnil na celi črti...pa ja ne more bit bfla zadnan no.. drjack_dj, Buzdovan, Kmet2 in 1 other 4
sebar Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 16 hours ago, thumper said: od kdaj se primerja 1200cc s 125 konji z 800cc in 95 konji ? zakaj ne dajo BMW f800gs v test ??? aja ni konkurenčen pa bi pušnil na celi črti...pa ja ne more bit bfla zadnan no.. Ker primerjajo velike potovalne endure Bi bil pa zanimiv test med tamalo tenerejko, africo in 800GS-om kot male potovalne endure, ki so zmožne potovanja po slabših terenih
skuterist Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 pred eno uro, sebar pravi: Ker primerjajo velike potovalne endure Bi bil pa zanimiv test med tamalo tenerejko, africo in 800GS-om kot male potovalne endure, ki so zmožne potovanja po slabših terenih Tudi to je že bilo: http://www.motorradonline.de/artikelvorschau/vergleichstest-enduros-und-adventure-bikes/714302
sebar Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 U Wajdušni ne zastopimo nemško, italjansko al pa neč. Ok, mogoče še ingliš
DAMI34 Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 pred 13 minutami, sebar pravi: U Wajdušni ne zastopimo nemško, italjansko al pa neč. Ok, mogoče še ingliš prevajalnik dela čudeže http://www.motorradonline.de/artikelvorschau/vergleichstest-enduros-und-adventure-bikes/714302
thumper Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 pred 15 urami, sebar pravi: Ker primerjajo velike potovalne endure Bi bil pa zanimiv test med tamalo tenerejko, africo in 800GS-om kot male potovalne endure, ki so zmožne potovanja po slabših terenih stlačiti v test motor , ki ima 50 % večjo prostornino in 32% večjo moč ter 30%večji navor je absurd ne pa primerjalni test konkurenčnih motorjev ..nebi rekel , če bi bila vsaj cena v istem rangu - pa še to ni..
motolover Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 On 4/22/2016 at 0:59 AM, thumper said: stlačiti v test motor , ki ima 50 % večjo prostornino in 32% večjo moč ter 30%večji navor je absurd ne pa primerjalni test konkurenčnih motorjev ..nebi rekel , če bi bila vsaj cena v istem rangu - pa še to ni.. Osnovna cena AT 13.490, GS 15.750. GS je dražji za 16%. V bistvu za to odstotkovno zelo majhno razliko dobiš veliko več motorja: več kubikov, več navora, kardan, telelever, glavno stojalo in več osnovne opreme. Vsak se pri nakupu odloči sam, kaj mu več pomeni, primerjanje obeh modelov se mi zdi čisto na mestu. Oba sta adventure motorja. V temo o GSu sem prilepil filmček o testu GSa z Anakee Wild gumami, kjer svetovni popotnik "Nathan the Postman" na kratko pove o AT, ki jo je vozil in testiral za Sport and Leisure Magazine.
thumper Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 6 urami, motolover pravi: Osnovna cena AT 13.490, GS 15.750. GS je dražji za 16%. V bistvu za to odstotkovno zelo majhno razliko dobiš veliko več motorja: več kubikov, več navora, kardan, telelever, glavno stojalo in več osnovne opreme. Vsak se pri nakupu odloči sam, kaj mu več pomeni, primerjanje obeh modelov se mi zdi čisto na mestu. Oba sta adventure motorja. V temo o GSu sem prilepil filmček o testu GSa z Anakee Wild gumami, kjer svetovni popotnik "Nathan the Postman" na kratko pove o AT, ki jo je vozil in testiral za Sport and Leisure Magazine. zgrešil si celo poanto ..preberi si moj post še enkrat.. govorim o 800 kubičnih ki se jih nekako po istih konjih primerja z afriko twin..gs je z mojimi podanimi +procenti ter +ceno čisto izven klase 800 kajne ? torej - bmw ima 800 kubično enduro .. naj dajo tisto v primerjalni test .. gs 1200 pa naj testirajo z ktm 1190 , aprilio 1200 , triumph explorer 1200 ..vse ostalo so mutibarične primerjave , kar kaže na to , da je honda s 1000ccm potegnila nek kompromis in je enostavno ne morejo točno uvrstiti v nobeno trenutno obstoječo klaso enduro motorjev..
motolover Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Si pogledal posnetek in njegov komentar? Lahko pričneš pri 5:36, tam začne z opisom. AT je po njegovem mnenju boljši off road motor in slabši na cesti in v dvoje. Le zakaj ju tak motorist, ki je prepotoval cel svet primerja med seboj? GS z bokser motorjem je osnova za primerjave, zakaj bi ga izvzeli iz tega? Ker tebi ni všeč, da ima več kubikov, več moči in navora in, ker stane celih 16% več? Ko sem kupoval adventure motor, na 800 niti pogledal nisem, na AT sem pa pomislil in se zaradi kardana in pomanjkanja (tudi dodatne) opreme, nisem odločil zanjo. siks 1
thumper Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 8 urami, motolover pravi: Si pogledal posnetek in njegov komentar? Lahko pričneš pri 5:36, tam začne z opisom. AT je po njegovem mnenju boljši off road motor in slabši na cesti in v dvoje. Le zakaj ju tak motorist, ki je prepotoval cel svet primerja med seboj? GS z bokser motorjem je osnova za primerjave, zakaj bi ga izvzeli iz tega? Ker tebi ni všeč, da ima več kubikov, več moči in navora in, ker stane celih 16% več? Ko sem kupoval adventure motor, na 800 niti pogledal nisem, na AT sem pa pomislil in se zaradi kardana in pomanjkanja (tudi dodatne) opreme, nisem odločil zanjo. Ob 21.04.2016 at 16:36, thumper pravi: od kdaj se primerja 1200cc s 125 konji z 800cc in 95 konji ? zakaj ne dajo BMW f800gs v test ??? aja ni konkurenčen pa bi pušnil na celi črti...pa ja ne more bit bfla zadnan no.. napisal sem , da ni fer če nekdo tlači motor z 800 kubiki v primerjalni test , kjer je top motor 1200 kubičen s 125 konji kar je čistoooo druga klasa proti 800 kubikov in 95 konjev... in še enkrat bom napisal : primerna primerjava bi bila , če bi dali v test aprilio caponord 1200 rally , Triumph 1200 Explorer , Guzzi stelvio 1200 ter yamaho 1200 super tenere in predvsem ktm 1190 .. od tega so trije s kardanom ... če nisi pogledal f800gs potem nebi pogledal niti tiger 800 xrt kajne..
builder Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 7 minutami, thumper pravi: napisal sem , da ni fer če nekdo tlači motor z 800 kubiki v primerjalni test , kjer je top motor 1200 kubičen s 125 konji kar je čistoooo druga klasa proti 800 kubikov in 95 konjev... in še enkrat bom napisal : primerna primerjava bi bila , če bi dali v test aprilio caponord 1200 rally , Triumph 1200 Explorer , Guzzi stelvio 1200 ter yamaho 1200 super tenere in predvsem ktm 1190 .. od tega so trije s kardanom ... če nisi pogledal f800gs potem nebi pogledal niti tiger 800 xrt kajne.. a ti res misliš, da motor na test lahko dobiš, kadar se spomneš in primerjaš s komer se spomniš, mislim, da premalo poznaš prakso, da bi se širokoustil Kmet2 1
TakeALookAround Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Zakaj pa nebi razlicnih motorjev primerjal? Se odlocim za motor, pa ne vem tocno kaj bi vzel, in grem testirat od 600 do 1300 recimo. Zakaj pa ne, vsak ma svoje prednosti in slabosti. builder in DAMI34 2
thumper Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 9 minutami, builder pravi: a ti res misliš, da motor na test lahko dobiš, kadar se spomneš in primerjaš s komer se spomniš, mislim, da premalo poznaš prakso, da bi se širokoustil Kadar hočem.. edin pr kawah so škrti pa ne dajo..
builder Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 (popravljeno) govorim o vsporednem testu, niso vse tovarne navdušene, da se jim spljuvajo njihovi prodajni artikli, zato boš dobil Bmw R 1200 GS kadarkoli, ker je najboljši, medtem, ko ti tamalega ne bodo dali , štekaš če boš pa delal na svojo roko, boš pa cajtng mel hitro v tožbi, da pišeš laži, štekaš Popravljeno April 25, 2016. Popravil builder thumper 1
thumper Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 pred 1 uro, builder pravi: govorim o vsporednem testu, niso vse tovarne navdušene, da se jim spljuvajo njihovi prodajni artikli, zato boš dobil Bmw R 1200 GS kadarkoli, ker je najboljši, medtem, ko ti tamalega ne bodo dali , štekaš če boš pa delal na svojo roko, boš pa cajtng mel hitro v tožbi, da pišeš laži, štekaš načeloma bo čas pokazal ali je africa twin vredna svojega imena ... in kot kaže je v adv segmentu z manj kot 80% asfalta zelo dobro ocenjena .. bolj kot pada procent asfalta boljše so ocene ... dvomim , da recimo aprilia ali pa triumph nočeta dati 1200 2016 na tak test ..sploh pa dvomim za ktm da nebi dal 1290 .. builder 1
motolover Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 (popravljeno) Thump, sem šele zdaj opazil, da tistega fiilmčka nekako nisem objavil in je ostal v spominu. Zdaj je objavljen: http://motosvet.com/tabla/topic/5950-bmw-r-1200-gs/?page=173 Tisti, ki jih zanima samo AT, začnite gledati pri 5:36! Popravljeno April 26, 2016. Popravil motolover
bladzo Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 Peljal cca 130km v dvoje in bolj malo sam. Lahko zapišem, da je lepa. Aja, v HRC barvah, da ne bo pomote. Zakaj taksne dimenzije gum, čudna armatura, 250kg (z opremo), zakaj ne morem nastavit vetrobrana, meni nenavadna armatura, "svoh" mašina, ne nastavljiva elektronika motorja, ročno nastavljivo vzmetenje, manjka mi tempomat, draga dodatna oprema, sopotnica me je spraševala zakaj tako vibrira, ko dam gas (mogoče je pa to dobro), prednji smerniki ves čas svetijo... Vsega tega ne razumem najbolje. Zgleda, da ni vse zlato, kar se sveti, pa čeprav ima zlate fetne. No ja, za v bife bo! Sej sem že rekel, da je lepa, a ne Kmet2, skalaprava, Greencaj in 6 others 9
thumper Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 (popravljeno) pred 15 urami, bladzo pravi: Peljal cca 130km v dvoje in bolj malo sam. Lahko zapišem, da je lepa. Aja, v HRC barvah, da ne bo pomote. Zakaj taksne dimenzije gum, čudna armatura, 250kg (z opremo), zakaj ne morem nastavit vetrobrana, meni nenavadna armatura, "svoh" mašina, ne nastavljiva elektronika motorja, ročno nastavljivo vzmetenje, manjka mi tempomat, draga dodatna oprema, sopotnica me je spraševala zakaj tako vibrira, ko dam gas (mogoče je pa to dobro), prednji smerniki ves čas svetijo... Vsega tega ne razumem najbolje. Zgleda, da ni vse zlato, kar se sveti, pa čeprav ima zlate fetne. No ja, za v bife bo! Sej sem že rekel, da je lepa, a ne 250 kg z opremo ? s katero opremo - če si pa napisal da nima nič od opreme?? koliko teh endur ima opcijo višine sedeža med 820 - 900 mm ? 3 stopensjki nadzor zdrsa zadnjega kolesa - a ni to povezano z motorno elektroniko? izklop abs na zadnjem kolesu ... sicer pa - le zakaj bi pri - kot pravi tukaj večina - 95 konjih podhranjenosti - sploh rabil nastavljivo motorno elektroniko če je pa - seveda še enkrat po mnenju motosvetovcev - s svojo močjo vseskozi najmanj v "rain" programu - če je za to sploh dovolj moči - kar zgleda po mnenju večine motosvetovcev ni .... vibracije - dobre so za zakonsko življenje (dejstvo iz prve roke - če se ti pojavijo težave v zakonu ji kupi guzzija )..če nisi imel s sabo žene pa slabe.. ker si pa še v dobrih letih so v obeh primerih dobre za sopotnico tempomat - kolikokrat si ga ti vklopil na poti do mamutplaca v zadnjih 20 km poti? je pa škoda , da AT ni bilo na mamute letos .. ker bi bila medsebojna primerjava z največjim konkurentom - več njih - na primernem terenu in podlagi ... mogoče drugo leto .. Popravljeno April 27, 2016. Popravil thumper drjack_dj in celjan89 2
DAMI34 Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 Človek jo je peljal, a je tok težko razumet, da mu ne sede? A misliš da moj/tvoj, vsem odgovarja? Samuell in Kmet2 2
diskow Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Za v trgovino in bife je GS. Kej vec kot za cesto je neuporaben. Skratja ni za primerjat jajca totalna od Gsa z normalnim adventure motorjem (pa brez zamere) Afrika Twin je med drugim za okol sveta, bila stara, nova pa to ocitno se presega tako da je 2X za okol sveta. pozrite me bifejarji muctdm, sayo, TinaRR in 1 other 4
Kawl Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Sploh ne vem zakaj se obremenjejte z bemflarji - Da je največ gejev med lastniki GS-ov GS- je precej bolj neroden in okoren motor. TAko stari kot novi . Pa če primerjaš R1100GS s staro XRV750 ali pa R1200GS z novo CRF1000. V vsakem primeru je BMW težji in bolj neroden motor. Ni primerjave. Vsak motor za svoj namen. sayo 1
celjan89 Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Js pa pravim vsak motor za svoj okus... Sem že videl tudi na r1 enduro gume gor. Verjetno jih ni imel za na pisto Kmet2 1
TinaRR Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Včasih se od srca nasmejim določenim postom. Fantje preveč to komplicirate -relax. Vsem pač ne sedejo vsi motorji, kakšnim znamka ali pa generalni zastopnik / uvoznik ni všeč, druge motijo nastavitve takšne in drugačne, barva.... PA KAJ a je tok težko ključ obrnt pa preživet en super dan na motorju, tistem, ki vam sede... Aja pa smerniki, ki ves čas svetijo so prav sexi . Vibriranje pač malo manj, sploh če dedc zadi sedi....pa zaradi mene je lahko tudi škrjolčna. Super je! Kako se vam ljubi to tok prerekat Sale, Kawl, drjack_dj in 4 others 7
Kawl Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 pred eno uro, TinaRR pravi: Včasih se od srca nasmejim določenim postom. Fantje preveč to komplicirate -relax. Vsem pač ne sedejo vsi motorji, kakšnim znamka ali pa generalni zastopnik / uvoznik ni všeč, druge motijo nastavitve takšne in drugačne, barva.... PA KAJ a je tok težko ključ obrnt pa preživet en super dan na motorju, tistem, ki vam sede... Aja pa smerniki, ki ves čas svetijo so prav sexi . Vibriranje pač malo manj, sploh če dedc zadi sedi....pa zaradi mene je lahko tudi škrjolčna. Super je! Kako se vam ljubi to tok prerekat Treba TinaRR 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se