Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

pred 11 minutami, skalaprava pravi:

Jaz pa mislim, da je hotel z levo nogo stopiti na tla, pa ni mogel, ker se je zataknilla dežna gamaša, ki jo ima preko čevlja. Zato je padel prvo na levo na modri avto. Ker pa je imel še vedno motor v brznini, je ob temu padanju na avto še gas navil in pok na drugo stran še v drugi avto.

Ja, vezalke in podobne opletajoče zadeve so "kurba", ko se zataknejo. Večkrat sprobal kot mulc na svojem APN6, ko sem se z vazalkami od adidask zapletel na "šalthebel".....jah, pol si bil pač malo manjši frajer pred puncami, ko si se glih pred njimi zložil na mestu :D

Okej, vse lepo in prav, ampak dej nooo, ko se bližaš križišču boš pa ja roko vsaj na ročko od sklopke naslonil... ALO!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V komentarju spodaj pravi, da je bilo na motorju za preko 2.000€ škode.  Skala, prav imaš, gamaša se mu je zataknila v stopalko. Te nazobčane stopalke znajo biti poredne. Še najbolje je imeti hlače v škornje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem samo napisal, kaj se je zgodilo....

Ampak tale model bi padel vseeno, tudi če bi sklopko stisnil. Ko se enkrat nameniš stopiti na eno stran in po možnosti še malo motor nagneš na tisto stran, ga ni pametnega recepta za rešitev, ker se stvar enostavno prehitro zgodi, preden tebi potegne, da imaš stojno nogo zatanjeno za stopalko. Stisk sklopke bi rešil samo trk v drugi avto.

To je nekako tako, kot ko pozabiš iztegniti stransko stojalo, ti pa sestopiš iz motorja, misleč da se bo motor naslonil na stransko tačko. Preden tebi potegne, da tačke ni in da se motor ni postavil na stransko tačko, si ti in motor že na tleh. Se mi je to zgodila lani na OMV Grosuplje, ko sem končal z tankanjem. Kot običajno sem potem razjahal motor in v naslednji sekundi sem debelo gledal, ko sem bil jaz in motor na tleh...ampak to je že druga zgodba.

Kot pravi Motolover, nazobčane stopalke so morda še za odtenek bolj dovzetne, da se zataknejo kake "bingljajoče" zadeve. Če bi možakar investiral v deber Goretex čevelj, nebi rabil obuvati gamaš in posledično ne bi imel sedaj škode za 2000€.

Pa smo spet tam, ko vse zapraviš za motor in potem ni za pametno opremo, ki pritiče takemu motorju :D

 

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Dr_Jakob pravi:

Vsaj glede na posnetek mi ni jasno kaj je voznik naredil narobe. Razloži.

P.s. Če prav vidim, nima sklopke, torej DTC menjalnik?


ČAK ČAK ČAK MAUUU!! Mudel ma sklopko, pa je ni zgrabil??? WTF??

Nekakšna ročica je vidna... Ma ko nabija po gasu in kr sili v rdeč avto deluje kot avtomatik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porka potana, malo podrsa po avtu in se nasloni na tla pa  takoj 2000eur škode na motorju:whistle:

Če je motor avtomatik je leva ročka namenjena  upravljanju zadnje zavore no ni nujno obstaja več varijant:hmm::whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo držalo, to je model z DCT. Leva ročica je mislim da "ročna zavora" za parking v klanec, razlikuje se v tem da je prav čudno ravna in dolga, ter toliko odmaknjena, da je ne moreš po pomoti med vožnjo stisnit. Leva nožna ročica pa dodatna oprema, da lahko prestavljaš tudi z nogo, ne samo s stikali na balanci.

Po mojem mnenju menjalnik tu nima kaj dosti veze, mogoče le to, da je bil še malce bolj zbegan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, drjack_dj pravi:

Ne bo držalo, to je model z DCT. Leva ročica je mislim da "ročna zavora" za parking v klanec, razlikuje se v tem da je prav čudno ravna in dolga, ter toliko odmaknjena, da je ne moreš po pomoti med vožnjo stisnit. Leva nožna ročica pa dodatna oprema, da lahko prestavljaš tudi z nogo, ne samo s stikali na balanci.

Jap, se posipam s pepelom! Bo kar držalo, da je to DCT verzija.

Po ponovnem pogledu posnetka, se vidi tudi gumb z oznako  - , s katero prestavljaš v nižjo brzino. Se tudi vidi čisto na začetkku posnetka, ko s palcem pritiska na ta gumb in se na armaturki iz 4. prestave niža v 3. itd.

Zavedla me je nožna prestavna ročica....:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Dr_Jakob pravi:

Vsaj glede na posnetek mi ni jasno kaj je voznik naredil narobe. Razloži.

Na avtomatiku je zelo slaba ideja spustit bremzo, če bi rad počakal. In kolker se meni zdi je tale naredil točno to. Če bi jo držal, motor ne bi skočil naprej. Vsaj tako mi zgleda, če pogledam posnetek na 1/4 hitrosti in opazujem kaj dela z desno roko... prva bremza v uporabi do trenutka, ko ga potegne v levo, pol pa refleksno zagrabi ročko za gas z vsemi prsti in ko ga malo "raztegne", se gas kr sam doda. Avtomatika pa odreagira točno tako kot mora...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pridružujem željam :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je tudi ta barvna kombinacija najbolj všeč. HRC barve in zlate feltne.

Veliko sreče v vožnji želim tudi jaz.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

srečno in varno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, TinaRR pravi:

Najina je končno doma :cool:

2016-03-29-122447.jpg

Matr je lepa,zgleda kt nova...srečno 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do danes sem tole temo redno spremljal. Od kar pa sem se popoldne usedel (beri počepnil:() nanjo, me ne zanima več... Vsaj za 2 številki premajhna! Takšna je pač moja usoda. No, če ni hujšega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!