Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Pa zakaj AT primerjate z KTM 1190 in 1200GS? Honda ima v tem razredu drug model, ki se lažje kosa z omenjenimi konkurenti (ki pa žal ni tako popularen ).

Konkurenca AT-ju je po moje BMW800GS, Triumph 800XCx, KTM1050 ...

da nebo pomote to sem našel ne pravim, da sam tako menim. Se tudi sam bol strinjam z tvojo trditvijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Na AS-u zvedel da bo nova cena AT skoraj 14.000 €, Japončki so videli da je veliko zanimanja in so izkoristili priliko, prodajalec mi je reku da bo zaradi tega prodanih kar nekaj manj novih AT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja konkurenca prodaja 800 kubične "primerljive" motorje po 11-12 "jurjev". Mi je bilo že od začetka sumljivo, da bi Honda usekala s tako "nizko" ceno z vsaj na papirju boljšim motorjem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ne vem, izgleda da pa v Italiji ostaja prvotna cena, danes dobil sporočilo Honda-Italia, da je možno prednaročilo že od 12.400 EUR naprej...

"Non aspettare oltre, prenota la tua nuova CRF1000L Africa Twin, disponibile a partire da 12.400 euro f.c.,presso la tua concessionaria di fiducia."

 



 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je iz slik razbra bo to še en motor za takšne cestne uporabnike kot sem sam in veliko manj za off road entuzijaste ki so nestrpno pričakovali motor za po svetu ......nočem bit pameten ,sam sem že na zaćetku reku da bo to nekaj takšnega......mi je pa všeč to pa!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko hočejo za kavcijo in ali ti to ceno pisno garantirajo?

Nisem se poglabljal v zadevo, niti nimam namena kupiti, je pa mail z vsebino kot na linku, po moje je ne bi ponujali in pisali te cene -  OK od 12.4000 naprej, če ne bi bila cena že znana, pa še prvim 800-tim ponujajo nekak RNS Tripmaster...

pa še link: L'Africa Twin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo poglej na AN, te cene tudi naši trgovci ponujajo, vsi razen uvoznika! Sem siguren, da jim je uvoznik sporočil spremembe cen, a se vseeno ne pobrigajo, da bi popravili svoje oglase. Ne bi rekel, da so Italijani prav resen partner in jim tudi ne bi zaupal, da se bodo cen držali. Res, pa nimajo DMVja kot mi in sem prepričan, da AT iz Italije ne boš ceneje uvozil, kot če bi ga kupil v Sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AT 14k? Tenere 14k, world crosser 15k? ktm 1050 13,5k? dl1000 12k? Tiger Explorer 15k? Tiger 800 XcX 13k?

Glede na to, da je takšen motor vseeno 90% na asfaltu... Bo morala biti (zame) AT res veliko veliko boljša (oz. bo mogla res veliko več ponujati) od konkurence, da bi se zanjo odločil.

Če pa že daš 14k za motor, ne vem zakaj se ne bi še malo stegnil pa posegel po GSu ali KTMu 1190...

 

Ne vem, čudno da je kar z lepa ta podražitev, ki ni tako majhna :dry:

Popravljeno . Popravil Rokic
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene je dvignil proizvajalec, koliko NC vpliva na končno ceno na trgu je odvisno od lokalnih dajatev. Teoretično obstaja možnost, da na trgih z nižjimi dajatvami sprva cen ne bodo dvignili in bodo požrli nekaj manjši dobiček, sčasoma pa cene vseeno primerno dvignili. Nemci niso nikoli objavljali tako nizkih cen kot pri nas in cene so ostale enake (vsaj kolikor vidim in spremljam na Mobile). Pri nas bi pa zaradi dviga uvoznik delal izgubo in enostavno mora dvigniti cene. Verjamem, da jim ni lahko, še posebej ob prejetih avansih za veliko število motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene bodo dvignili, to je dejstvo, pa še prvi mopedi bodo šele januarja in ne novembra kot so obljubljali, zgleda da morjo mal pokrivat zgubo ki jo imajo z retro CB 1100

V AS-u so zelo razočarani, ker bodo sigurno prodali dosti manj mopedov kolikor so mislili saj je bila prva cena 12.500€ dokaj ugodna, cene jim pa diktira proizvajalec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na uradni Hondini strani v Nemčiji Honda.de sem zasledil osnovno ceno 12.100€.

Doplačilo za CRF Rally ali Tricolor barvo 300€.

Doplačilo za ABS 600€   (ta je čudna, po EU zakonih motorja brez ABS sploh ne smejo prodajati)

Doplačilo za dvojno sklopko 1.120€

Preden se debata o požrešnih slovenskih zastopnikih preveč razživi, bi rad dodal, da Nemci nimajo 5% DMV, kt se obračunava za AT pri nas in imajo samo 19% DDV.

 

CRF Rally barva

red_big.png

Tricolor

12.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj namen pri nakupu AT je bil dobiti jo novembra, pripraviti vse za furo in po 1. januarju se v dveh dneh peljati z njo do Velike Britanije, kjer bi jo dal na letalo za Argentino. Tam bi jo prevzel in se potem dva ali tri mesece vozil naokoli. Marca bi se jaz vrnil v Slovenijo, motor bi do jeseni pustil v Buenos Airesu in potem se vrnil nadaljevati pot proti severu.

Zdaj je ta del padel v vodo in kot kaže, če se bom res odločil za to pot, jo bom naredil z novim GSA, ki jih je na zalogi dovolj in to takoj. Še ob naročilu novega ga dobim najkasneje novembra.

Najbrž sem res prezahteven, da bi si želel na motorju imeti tempomat in ogrevane ročke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!