Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno
pred 12 urami, sayo pravi:

Ja, ima zelo malo slabih kritik

Vsak nov motor načeloma v štartu hvalijo... Enako je bilo z XT1200Z, eno leto kasneje pa se tudi kritiki "spreobrnejo"...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, poggy pravi:

Vsak nov motor načeloma v štartu hvalijo... Enako je bilo z XT1200Z, eno leto kasneje pa se tudi kritiki "spreobrnejo"...

Ne vem. Honde v bistvu novinarji dostikrat popljuvajo. Čez 10 let pa govorijo kako je bil to dober motor (najbrž ker so šele takrat dojeli poanto izdelovalca).

Npr. VFR 1200 F so novinarji v povprečju totalno spljuvali. Ni šla čez 300 (groza), imela je premajhen tank (meni osebno tudi mius, čeprav ga konkurenčni BMW 1300s nima popolnoma nič večjega, a pri BMW ni bilo tega omenjeno), bila je po papirjih pretežka (cca isto kot BMW a pri BMW zopet ni nihče tega šimfal), predraga je (to se popolnoma strinjam kar je čez 10 jurjev je meni osebno idiotizem, a vendar nobena konkurenca ne ponuja kaj veliko pod 10 jurji. Pravzaprav ponujajo 12,5 jurjov za npr XJR cafe racer, ki pa mislim da ni približno blizu VFR).... Danes pa gledam cene rabljenih v Nemčiji, pa so isto stare precej dražje kot lani ta čas. Mogoče se vam sanja zakaj?

Mislim, da bi Honda brez kakršnihkoli težav naredila to Afriko z manj kot 200 kg in 150 km. A potem bi bila bolj v stilu KTM: "Ready to race and ready to wait and pay for šraufajne".
Nekateri se pa z motorjem raje vozijo in na te morda cilja Honda.

lp

 

pred 4 urami, poggy pravi:

Vsak nov motor načeloma v štartu hvalijo... Enako je bilo z XT1200Z, eno leto kasneje pa se tudi kritiki "spreobrnejo"...

Ne vem. Honde v bistvu novinarji dostikrat popljuvajo. Čez 10 let pa govorijo kako je bil to dober motor (najbrž ker so šele takrat dojeli poanto izdelovalca).

Npr. VFR 1200 F so novinarji v povprečju totalno spljuvali. Ni šla čez 300 (groza), imela je premajhen tank (meni osebno tudi mius, čeprav ga konkurenčni BMW 1300s nima popolnoma nič večjega, a pri BMW ni bilo tega omenjeno), bila je po papirjih pretežka (cca isto kot BMW a pri BMW zopet ni nihče tega šimfal), predraga je (to se popolnoma strinjam kar je čez 10 jurjev je meni osebno idiotizem, a vendar nobena konkurenca ne ponuja kaj veliko pod 10 jurji. Pravzaprav ponujajo 12,5 jurjov za npr XJR cafe racer, ki pa mislim da ni približno blizu VFR).... Danes pa gledam cene rabljenih v Nemčiji, pa so isto stare precej dražje kot lani ta čas. Mogoče se vam sanja zakaj?

Mislim, da bi Honda brez kakršnihkoli težav naredila to Afriko z manj kot 200 kg in 150 km. A potem bi bila bolj v stilu KTM: "Ready to race and ready to wait and pay for šraufajne".
Nekateri se pa z motorjem raje vozijo in na te morda cilja Honda.

lp

 

Objavljeno
pred 5 urami, Kölm pravi:

Ne vem. Honde v bistvu novinarji dostikrat popljuvajo. Čez 10 let pa govorijo kako je bil to dober motor (najbrž ker so šele takrat dojeli poanto izdelovalca).

Npr. VFR 1200 F so novinarji v povprečju totalno spljuvali. Ni šla čez 300 (groza), imela je premajhen tank (meni osebno tudi mius, čeprav ga konkurenčni BMW 1300s nima popolnoma nič večjega, a pri BMW ni bilo tega omenjeno), bila je po papirjih pretežka (cca isto kot BMW a pri BMW zopet ni nihče tega šimfal), predraga je (to se popolnoma strinjam kar je čez 10 jurjev je meni osebno idiotizem, a vendar nobena konkurenca ne ponuja kaj veliko pod 10 jurji. Pravzaprav ponujajo 12,5 jurjov za npr XJR cafe racer, ki pa mislim da ni približno blizu VFR).... Danes pa gledam cene rabljenih v Nemčiji, pa so isto stare precej dražje kot lani ta čas. Mogoče se vam sanja zakaj?

Mislim, da bi Honda brez kakršnihkoli težav naredila to Afriko z manj kot 200 kg in 150 km. A potem bi bila bolj v stilu KTM: "Ready to race and ready to wait and pay for šraufajne".
Nekateri se pa z motorjem raje vozijo in na te morda cilja Honda.

lp

 

Ne vem. Honde v bistvu novinarji dostikrat popljuvajo. Čez 10 let pa govorijo kako je bil to dober motor (najbrž ker so šele takrat dojeli poanto izdelovalca).

Npr. VFR 1200 F so novinarji v povprečju totalno spljuvali. Ni šla čez 300 (groza), imela je premajhen tank (meni osebno tudi mius, čeprav ga konkurenčni BMW 1300s nima popolnoma nič večjega, a pri BMW ni bilo tega omenjeno), bila je po papirjih pretežka (cca isto kot BMW a pri BMW zopet ni nihče tega šimfal), predraga je (to se popolnoma strinjam kar je čez 10 jurjev je meni osebno idiotizem, a vendar nobena konkurenca ne ponuja kaj veliko pod 10 jurji. Pravzaprav ponujajo 12,5 jurjov za npr XJR cafe racer, ki pa mislim da ni približno blizu VFR).... Danes pa gledam cene rabljenih v Nemčiji, pa so isto stare precej dražje kot lani ta čas. Mogoče se vam sanja zakaj?

Mislim, da bi Honda brez kakršnihkoli težav naredila to Afriko z manj kot 200 kg in 150 km. A potem bi bila bolj v stilu KTM: "Ready to race and ready to wait and pay for šraufajne".
Nekateri se pa z motorjem raje vozijo in na te morda cilja Honda.

lp

 

Koliko novih KTM pa si imel ,novo generacijo mislim 1050,1190 ali 1290 in pa tud 990ADV  sam sem imel 3 od teh ,2 še vedno v garaži in z njimi prevozil kar nekaj km ,vedno in povsod brez okvar in vedno prišel do cilja in domov,seveda pa so vestno servisirani in vzdrževani ! ..........sem pa idiot ker dam krepko čez 10k za motor ,zame so idioti lastniki 3 nadstropnih hiš in avtov z 450 hp pa 3 otroci itd.....

Da ne zaidem ,nova AT mi je res kjut motor in z vso opremo je pač konkurenčna konkurenčnim tako z  cenam  kot z opremo ,osebno mislim da bo imela super vozne lastnosti tako po cestni podlagi kot po lažjem terenu ,upam da je dobim za kakšen krog na test . Je pa daleč od pričakovane teže pod 200kg itd......

 

Objavljeno

Dragega motorja nimam, hiše na 3 štuke tudi ne, avto s 450 HP tudi ne, mulca tudi samo 2.  Žena, kam smo zapravili ves denar?

Objavljeno
pred 2 urami, sayo pravi:

zame so idioti lastniki 3 nadstropnih hiš in avtov z 450 hp pa 3 otroci itd..... 

To pa je izjava... bogi ljudje okoli  TEBE

https://www.youtube.com/watch?v=IT9YuhDEmKc

A boš kupil AfrikoTwin al boš sam klobasal pa linke limal ....

12096256_886872774735683_9002945577415640372_n.jpg

Objavljeno
pred 20 urami, Kmet2 pravi:

Koliko novih KTM pa si imel ,novo generacijo mislim 1050,1190 ali 1290 in pa tud 990ADV  sam sem imel 3 od teh ,2 še vedno v garaži in z njimi prevozil kar nekaj km ,vedno in povsod brez okvar in vedno prišel do cilja in domov,seveda pa so vestno servisirani in vzdrževani ! ..........sem pa idiot ker dam krepko čez 10k za motor ,zame so idioti lastniki 3 nadstropnih hiš in avtov z 450 hp pa 3 otroci itd.....

Da ne zaidem ,nova AT mi je res kjut motor in z vso opremo je pač konkurenčna konkurenčnim tako z  cenam  kot z opremo ,osebno mislim da bo imela super vozne lastnosti tako po cestni podlagi kot po lažjem terenu ,upam da je dobim za kakšen krog na test . Je pa daleč od pričakovane teže pod 200kg itd......

 

1 KTMja samo. Glede voznih lastnosti vrhunski kot sem povedal. Glede šraufanja pa manj.
Če sam šraufaš je zakompliciran. Mi je šel nek ključni ležaj, ki ga je bilo treba zamenjat. Začetek maja.
Sem klical na uradni servis nekam v okolico LJ, pa so mi rekli, da imajo da me lahko vzamejo šele konec junija, ker imajo vse zasedeno... Tako da če se ne bi drugače znašel gudbaj lep del sezone zaradi 30 € vredne stvari.
Če bi KTM delal tako kot so mi japonci ali če bi moje fure bile omejene na SLO in okoliške države ne bi šel od hiše. Tako pa...

Novi KTM še niso toliko stari oz. prevoženi, da bi se karkoli lahko omenjalo o kvaliteti. Motorjev s preko 100.000 še ni veliko, poročil o okvarah in napakah pa je že kar nekaj.

Ali bo nova Africa ispolnila pričakovanja bom pa jaz osebno videl ko bodo stare 10 let in 100.000 km.
In če se bo obnesla jo bom takrat kupil ene 5 let staro, ker za novo tako kot danes najbrž ne bo denarja. Kljub temu, da ima moj avto samo 60 konjev in da nosim stare cote, ves denar ki ne gre za nujno pa gre v motor in furajne.

 

lp




 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 12/8/2015 at 13:11, Kölm pravi:

Mislim, da bi Honda brez kakršnihkoli težav naredila to Afriko z manj kot 200 kg in 150 km. A potem bi bila bolj v stilu KTM: "Ready to race and ready to wait and pay for šraufajne".
Nekateri se pa z motorjem raje vozijo in na te morda cilja Honda.

Ti pa si veliko upaš, da tule holcarje šimfaš :lol1:

 

In the other news... končno je nekdo pogruntal, da za po terenu ne rabiš 1200+ kubikov pa 150KM+. Na papirju zveni dobro, kaj več pa itak ne veš, dokler se ne pelješ.

Objavljeno

KTM ni motor za povprečnega uporabnika, kot je Honda, ki v zameno za zlato sredino žrtvuje karakter izdelka, zato pa odpušča razne šlamparije lastnikov. Sam recimo znam poiskati pravi nadomestni ležaj brez servisa, saj je to standarden del, ki ga naroča tudi tovarna zunaj. KTMa zagotovo odsvetujem vsakomur, ki nima strojniške žilice.

Objavljeno

Obstaja poklic serviserja, ki opravlja dela za nas brez strojniške žilice. 

Objavljeno
pred eno uro, suntrace14 pravi:

KTM ni motor za povprečnega uporabnika, kot je Honda, ki v zameno za zlato sredino žrtvuje karakter izdelka, zato pa odpušča razne šlamparije lastnikov. Sam recimo znam poiskati pravi nadomestni ležaj brez servisa, saj je to standarden del, ki ga naroča tudi tovarna zunaj. KTMa zagotovo odsvetujem vsakomur, ki nima strojniške žilice.

Vsi moji japonci so s kilometri dobili karakter in zelo težko sem se ločil od njih. Res ne vem po kaki definiciji bi imel nov BMW ali KTM kaj več karakterja. Zradi vse elektronike morda? Res pa je da nisem kupoval japoncev ala fazer, z750, CBF in ostale štancarije. Servisiral sem jih redno.

Tudi jaz sem se "takoj" naučil uporabljati KTM-ov program za iskanje rez.delov. Žal. Za japonce npr. še ne znam ; )

 

pred eno uro, motolover pravi:

Za 100.000km ni treba čakati 10 let.

Za 10 let starosti pa : )

 

pred 52 minutami, motolover pravi:

Obstaja poklic serviserja, ki opravlja dela za nas brez strojniške žilice. 

Problem je, da mnogi samo mislijo, da imajo strojniško žilico. Potem pa pelješ motor na "pravi" servis, pa vidiš kakšni majstri so ...
 

Še enkrat. Bil sem lastnik KTM in v "vožnji" sem užival. Če bi imel denar bi si kupil motor za 15.000 evrov a še vedno bi temu rekel idiotizem, kar pa ne pomeni da imam vse vas ki vam ni problem se isprsiti za 15 jurjov za motor ta idiote.

lp

Objavljeno

10 let čakati, da vidiš ali se bo motor kvaril? No, ja, mogoče bo crknil akumulator, če drugega ne.

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 minutami, motolover pravi:

10 let čakati, da vidiš ali se bo motor kvaril? No, ja, mogoče bo crknil akumulator, če drugega ne.

Jaz bom čakal meni primerno ceno zato 10 let za pet let starega.
Prve dve leti in DCT bom preiskočuču, pa čeprav je Honda.

Popravljeno . Popravil Kölm
Objavljeno

Vam povem kaj in kako ko dosežem 100kkm :)do takrat pa naj bo nit nova AT ! A je že vozil kdo od prisotnih v debati ta DTC manjalnik ki jih imajo že na Hondinih modelih ,zna bit po moje zanimiv črnogorski filing :P

Objavljeno

Za ceno se že ve?

Meni je všeč ta motor. :whistle:

Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Vam povem kaj in kako ko dosežem 100kkm :)do takrat pa naj bo nit nova AT ! A je že vozil kdo od prisotnih v debati ta DTC manjalnik ki jih imajo že na Hondinih modelih ,zna bit po moje zanimiv črnogorski filing :P

Jaz sem se peljal s Crosstourerjem 1200 in ugotovil, da sem po duši skuterist ;)

Meni osebno je bil super občutek "avtomatsko prestavljanje"....bi imel. Sem se pa peljal samo cca. 15 km, tako, da kaj bolj konkretno ne znam povedat.  Zadeva je po moje super, dokler se kaj ne pokvari, potem pa zna bit zaj... 

Objavljeno

Mah, DCT pa TCT pa...CCC, meni je motor všeč in upam, da se bom kdaj z njim tudi zapeljal:smoke:

Sicer pa, motor je zame motor in k temu spadajo tudi užitki pri menjavanju.

Tudi pica zame je le "standard"...vse drugo ni več "pizza" B)

Objavljeno

A je že kdo kej razmišljal oz debatiral / bral zakaj in kako imajo sprednje smernike "prižgane" na novi afriki, vedno svetijo konstantno, kot da bi bile led dnevne in smerniki v enem, prav tako gori samo desna luč (vse to le v teh posnetkih iz afrike oz. puščave), kar morda velja za to da kratka gori ena ko prižgeš dolgo pa obe?! Morda predpisi oz taka ureditev trenutne elektronike ali pač kaj novega?

Objavljeno

Honda ima čudno lučjarsko politiko. Npr. CBF, ena luč dolga, druga kratka. Že marsikdo mi je rekel, da mi je ena luč crknila. Pa še grdo zgleda, sicer pa ko se voziš svojih luči itak ne vidiš. Varaderotu svetita oba žarometa itd

Objavljeno
1 hour ago, gradbenik said:

A je že kdo kej razmišljal oz debatiral / bral zakaj in kako imajo sprednje smernike "prižgane" na novi afriki, vedno svetijo konstantno, kot da bi bile led dnevne in smerniki v enem, prav tako gori samo desna luč (vse to le v teh posnetkih iz afrike oz. puščave), kar morda velja za to da kratka gori ena ko prižgeš dolgo pa obe?! Morda predpisi oz taka ureditev trenutne elektronike ali pač kaj novega?

Najbrž so bili testni motorji modeli za ameriški trg, tam smerniki gorijo stalno in utripajo kadar nakažeš smer. Glede obeh luči za kratke in dolge luči bi rekel, da je to dražje in težje, kot imeti eno za kratko in eno za dolgo.

Objavljeno
Ob 25. 11. 2015 at 20:28, mirc pravi:

 

ne me basat no ... za več kot 13000e pa šparaz na  20 cm kabla , pa namesto dveh dvopolnih dva tripola konektorja in 2-e H4 žarnici .. full strošek ..za fabrko zapret .. :BUA:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!