Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Reklamo majo hudo, moped zgleda super; ampak brez da bi ga probal itak nc ne vem.

Mi je pa smesno kako "razturajo" na terenu z najbolj krampastimi gumami na katerih po moje niti 500 km na cesti ne nardis do platna. Glavno vprasanje pa je itak, kdo bo sploh take gume natikal gor in se z njo vozil po terenu ... Vecina kupcev po moje ne. Delajo pa lepo reklamo dualsport segmentu - in general ;)

Objavljeno

Je kdo zasledil podatek kje jo bodo izdelovali ?

Objavljeno

ni vseeno ..ker drugim ne rata pozabit opilkov v mašini :P

Objavljeno
pred 23 urami, Kölm pravi:

Vsaj 100.000 potem bomo lahko začeli soditi.

Pri 100.000 kilometri in normalnemu lastniku je motor šele ulaufan. Pri "mesarju" pa uničen.

Objavljeno
pred 11 urami, motolover pravi:

Ali ni vseeno, kje fizično stoji Hondina tovarna, kjer ga izdelajo?

Japonci z uvedbo novih proizvodnih tehnologij prerazporejajo višek proizvodnih delavcev v kontroling. Od tod superiornost izdelkov. Mi pametni Evropejci pa odpuščamo, nižamo plače in se čudimo dvomljivi kvaliteti.

Objavljeno
pred eno uro, moto rider pravi:

Pri 100.000 kilometri in normalnemu lastniku je motor šele ulaufan. Pri "mesarju" pa uničen.

A pol jo boš uzel....tri leta sem poslušal oz. bral malikovanje AT iz tvoje strani ......a boš :P

Objavljeno
1 hour ago, kp-kp said:

Japonci z uvedbo novih proizvodnih tehnologij prerazporejajo višek proizvodnih delavcev v kontroling. Od tod superiornost izdelkov. Mi pametni Evropejci pa odpuščamo, nižamo plače in se čudimo dvomljivi kvaliteti.

Japonski motorji nimajo pol toliko tehnične opreme kot evropski, zato so njihovi izdelki kvalitetni in se manj kvarijo, ker nimajo česa pokvariti. Na koliko let Honda obnovi model? 10, 15, 20? Poglej Gold Wing, Pan European in podobne modele. Evropejci tekmujejo z novimi modeli in tehnologijo, Japonci pa delajo strogo po načelu dobička. Prodajajo poceni mopede, pri katerih se nima kaj kvariti in s katerimi imajo v Indiji in Aziji velike dobičke.. V ostalih segmentih so popolnoma zaspali (upam, da se kaj zbudijo), AT bi jim lahko ja pomagala pri tem če bo prodajno uspešna. 

Lahko poveš kateri evropski proizvajalec odpušča in niža plače? BMW, DUCATI, KTM mogoče? O čem takem nisem nič slišal ali bral.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, Snecer pravi:

tvoj motor ima dct?

DTC so od Tomosa prekopiral :lol1:

Objavljeno
pred 28 minutami, motolover pravi:

Japonski motorji nimajo pol toliko tehnične opreme kot evropski, zato so njihovi izdelki kvalitetni in se manj kvarijo, ker nimajo česa pokvariti. Na koliko let Honda obnovi model? 10, 15, 20? Poglej Gold Wing, Pan European in podobne modele. Evropejci tekmujejo z novimi modeli in tehnologijo, Japonci pa delajo strogo po načelu dobička. Prodajajo poceni mopede, pri katerih se nima kaj kvariti in s katerimi imajo v Indiji in Aziji velike dobičke.. V ostalih segmentih so popolnoma zaspali (upam, da se kaj zbudijo), AT bi jim lahko ja pomagala pri tem če bo prodajno uspešna. 

Lahko poveš kateri evropski proizvajalec odpušča in niža plače? BMW, DUCATI, KTM mogoče? O čem takem nisem nič slišal ali bral.

mogoče pa japonci niso sposobni vsako leto posodobit motorje :bum:

Objavljeno

Sposobni sigurno so. Vendar igrajo na karto zadovoljnih kupcev (ne mislim na tiste ki hočejo vse na "gumb"). Sedaj, a je to dobro ali ni, je pa vprašanje.

Zanimivo je, da so se po letih "tiščanja" V-Tvin (650-1000ccm) motorja na endure odločili za Paralel-Tvin. Najbrž je zmagala kompaktnejša, enostavnejša in s tem tudi lažja konstrukcija motorja. 

Objavljeno
pred 3 urami, motolover pravi:

Japonski motorji nimajo pol toliko tehnične opreme kot evropski, zato so njihovi izdelki kvalitetni in se manj kvarijo,

stereotipi, primerjati bi se moralo podobne izdelke, kar je verjetno kp-kp imel v mislih. Sam vozim tehnološko primerljiva Fiat in Toyoto...no comment. Imaš tudi drage japonce...ampak vseeno je japonska proizvodnja nekaj drugega kot evropska, v tem je point. :hmm:

Objavljeno
4 hours ago, motolover said:

Japonski motorji nimajo pol toliko tehnične opreme kot evropski, zato so njihovi izdelki kvalitetni in se manj kvarijo, ker nimajo česa pokvariti. Na koliko let Honda obnovi model? 10, 15, 20? Poglej Gold Wing, Pan European in podobne modele. Evropejci tekmujejo z novimi modeli in tehnologijo, Japonci pa delajo strogo po načelu dobička. Prodajajo poceni mopede, pri katerih se nima kaj kvariti in s katerimi imajo v Indiji in Aziji velike dobičke.. V ostalih segmentih so popolnoma zaspali (upam, da se kaj zbudijo), AT bi jim lahko ja pomagala pri tem če bo prodajno uspešna. 

Če bi kdaj delal z japonci ali italijani, ali nemci... nebi take pisal... v njihov tehnološki razvoj, kvaliteto ter sado mazo predanost delu in njihov ponos ne rabiš niti malo dvomit...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 6 urami, kp-kp pravi:

Japonci z uvedbo novih proizvodnih tehnologij prerazporejajo višek proizvodnih delavcev v kontroling. Od tod superiornost izdelkov. Mi pametni Evropejci pa odpuščamo, nižamo plače in se čudimo dvomljivi kvaliteti.

to so začeli delat potem ko so jim opilki ostajali v ročno sestavljanih mašinah ?

pred 42 minutami, NX650 pravi:

Če bi kdaj delal z japonci ali italijani, ali nemci... nebi take pisal... v njihov tehnološki razvoj, kvaliteto ter sado mazo predanost delu in njihov ponos ne rabiš niti malo dvomit...

se čisto strinjam,,.. potem pa ekipa japončkov leta po celem svetu in puca opilke iz mašin ..bolje pozno kot nikoli...

Objavljeno
pred 2 urami, NX650 pravi:

Če bi kdaj delal z japonci ali italijani, ali nemci... nebi take pisal... v njihov tehnološki razvoj, kvaliteto ter sado mazo predanost delu in njihov ponos ne rabiš niti malo dvomit...

To je pa res ,sam mislim da Motolover ni pisal o predanosti temveč tehnološkem napredku ,kjer japonci zelo zaostajajo ,in par let potem dajo preverjene komponente na svoje motorje ,seveda so komponente razvite v EU .....veliko takih stvari ,od elektronskega vzmetenja ki so ga začel dajat na tenerejke(velike) proti zdrsne elektronike in še in še pa lahko izpodbijaš koliko hočeš je vse dosegljivo in preverljivo ,lp 

Objavljeno

Še vedno nismo izvedeli kateri evropski proizvajalci odpuščajo in nižajo plače! Pa ne mi s Horexi, Nortoni in podobnimi specialisti. Ti so pravi entuziasti, koliko je takih pri Japoncih?

3 hours ago, NX650 said:

Če bi kdaj delal z japonci ali italijani, ali nemci... nebi take pisal... v njihov tehnološki razvoj, kvaliteto ter sado mazo predanost delu in njihov ponos ne rabiš niti malo dvomit...

Delal z vzemi, razlika med njimi je le ta, da Italijani pokažejo čustva, Nemci malo manj, Japonci pa ali jih nimajo ali pa so jih zatrli.

A ja, pa z Italijani se da pogajati, z Nemci in Japonci bolj slabo. 

Objavljeno
pred 7 urami, motolover pravi:

Japonski motorji nimajo pol toliko tehnične opreme kot evropski, zato so njihovi izdelki kvalitetni in se manj kvarijo, ker nimajo česa pokvariti. Na koliko let Honda obnovi model? 10, 15, 20? Poglej Gold Wing, Pan European in podobne modele. Evropejci tekmujejo z novimi modeli in tehnologijo, Japonci pa delajo strogo po načelu dobička. Prodajajo poceni mopede, pri katerih se nima kaj kvariti in s katerimi imajo v Indiji in Aziji velike dobičke.. V ostalih segmentih so popolnoma zaspali (upam, da se kaj zbudijo), AT bi jim lahko ja pomagala pri tem če bo prodajno uspešna. 

Lahko poveš kateri evropski proizvajalec odpušča in niža plače? BMW, DUCATI, KTM mogoče? O čem takem nisem nič slišal ali bral.

O japonskem razmišljanju glede organizacije dela je splošno znano in glede kvalitete tudi. Njihova načela so jasna, imajo keš in brezposelnosti praktično ni. Na luno pa še dolgo ne bodo šli, ker jim ne rabi.

Zgodba vrhunske znamke vzmetenja z hiper tehnološkimi razvoji se pa konča takole:

Marzocchi zapira tovarno
Italijanski Marzocchi je pred zaprtjem tovarne v Bologni. Njihov ameriški lastnik Tenneco v Marzocchiju ne vidi več prihodnosti. 100 delavcev v Zoli Predosi bo najverjetneje pristalo na cesti. Vzrok za opustitev rpoizvodnje je odločitev ameriških menedžerjev, da ne vidijo več prihodnosti v izdelavi vzmetnih komponent za motocikle in kolesa.
 
 
Objavljeno

Nisi odgovoril kateri evropski proizvajalec motorjev odpušča delavce in znižuje plače. Ne meči nam peska v oči z nepotrebnimi podatki, ampak odgovori! 

 

 

Objavljeno
pred 36 minutami, motolover pravi:

Nisi odgovoril kateri evropski proizvajalec motorjev odpušča delavce in znižuje plače. Ne meči nam peska v oči z nepotrebnimi podatki, ampak odgovori! 

 

 

MV AGUSTA

Objavljeno

Oh, res referenčno podjetje za govorjenje v množini o načinu dela v Evropi.  Žal Japončki takih butičnih proizvajalcev ne premorejo, samo suhoparna tehnološka podjetja brez duše. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!