Snečer Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Er-6 gre mirno preko 210, mt07 je zmoglivejši,razen če prestave ne omogočajo. Po netu so podatki 210+ Pazi na jakno
hajoktejn Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Er-6 gre mirno preko 210, mt07 je zmoglivejši,razen če prestave ne omogočajo. Po netu so podatki 210+ Pazi na jakno Ne vem niti me ne zanima kolk gre er6; mt07 sm ti napisal. na netu maš podatkov kokr hočeš, drugo so realne izkušnje. back on topic; lahkoten mopedek, luštn za prematavat iz ovinka v ovinek, za nekam daleč it je pa vsak/noben motor primeren.
jany Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Er-6 gre mirno preko 210, mt07 je zmoglivejši,razen če prestave ne omogočajo. Po netu so podatki 210+ Pazi na jakno Realno gre 205 km/h mogoče bi še kak kilometer lahko pridobil ma ne igra vloge. To jakno ti bom kupil če nimaš denarja zanjo Oziroma ti eno šenkam ih imam dovolj
Snečer Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Mam fajn jakno, svoje kar obdrži po števcu 212 tak da to bo to
matglav Objavljeno Avgust 7, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2015 Pozdravljeni, tudi sam sem pred slabim mescem dni postal lastnik nove Yamahe MT-07, po prvih 1500 km še nisem našel slabe besede za njo. Res super motor. Imam pa eno vprašanje, na motor sem namesto zadnjega blatnika namestil drug nosilec za tablico ("športni"), ter gor pustil original žmigavce. Zdaj bi pa rad na motor dodal tudi stranske torbe, pa me zanima širina med stranskima nosilcema (tistima dvema "štangicama"), ker se bojim, da bodo žmigavci preširoki za namestitev torb. Jaz imam od konca levega do konca desnega žmigavca širino 33,5 cm. Ima kdo od vas na motorju te nosilce, pa bi lahko izmeril to širino (med notranjima stranicama torb, čisto na koncu) ali širino med konicama teh dveh nosilcev? LP, matglav
MiNa Objavljeno Avgust 7, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2015 (popravljeno) Ja, moja ima na svoji MT-ki nosilce od Givi-ja komplet za zgornji kovček in stranske kovčke. Nosilec za tablico mora ostat orginal, ker v nasprotnem so napoti smerokazi. Očitno velja enako tudi za nosilce mehkih torb. Popravljeno Avgust 7, 2015. Popravil MiNa igorkr 1
matglav Objavljeno Avgust 7, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2015 Hvala za odgovor čeprav se mi po slikah zdi, da so nosilci od GIVI-ja ožje pozicionirani kot tisti dve "štangici" od mehkih torb. Seveda lahko to le vizualno deluje tako
Dejan99x Objavljeno Avgust 10, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2015 MT-07 je že v garaži in 350 km za mano . Kaj naj rečem, super motorček, lahkoten, poskočen, agregat me je pozitivno presenetil (definitivno boljši od predhodne tdm 850), nizka poraba,... Komaj čakam na prvi servis, da ga lahko malo bolj zavrtim. V glavnem super paket za malo denarja. Hvala za nasvete. mare25, jany in Saint 3
MiNa Objavljeno Avgust 11, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2015 Še dva dodatka, da ne zebe v roke in "tazadnja" ne trpi. Janezs, Snečer in jany 3
Dejan99x Objavljeno Avgust 11, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2015 (popravljeno) Ima kdo 50l (ali večji) kovček na mt-jki? Ali vam morda ovira pogled na vzvratnih ogledalih? Ali mogoče zgleda prevelik za motor? Popravljeno Avgust 11, 2015. Popravil Dejan99x
compaq Objavljeno Avgust 11, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2015 Narejen prvi servis - malce pozno na 1500 km samo prej ni bilo časa. Primec je res super serviser, ketno mi je nastavil perfektno, namazal, nastavil ročko za plin, olje, filter, računalnik (uro - sem bil nesposoben da bi jo sam ) ... in to vse za 77 EUR, delček tega kolikor je šlo za servis moje bivše krave. Je bilo pa zanimivo gledat, kako so Japonci rešili "problem" predolgega + kabla ki naj bi bila serijska napaka na prvih serijah MT-07 in ki bi se lahko zdrsal ob nosilec sprednjega sedeža ter s tem povzročil kratki stik. Balkanska verzija bi bila da kabl potegneš okoli akumulatorja in zvežeš z vezico, Japonska je, da zamenjaš kabl s krajšim, zamenjaš kovinski nosilec sedeža, spremeniš design gumice s katero je pritrjen akumulator in narediš custom vezico za kable... Še ena slikica moje Borg Mothership Je lahko to problem, pri morebitnem uveljavljanju garancije, ker si prvi servis opravil 500km kasneje, kot je predpisano? :mellow:
jany Objavljeno Avgust 11, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2015 (popravljeno) yamaha uradno dovoljuje 10% odstopanja torej do 1100km vse je odvisno od serviserja. Popravljeno Avgust 11, 2015. Popravil jany
a-rod Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 koliko pride približno prvi servis za mt-07? nameravam ga peljati k elisi, ker je primec še en tedn na kolektivnem...
jany Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Prvi servis je gratis, drugače olje in filter olja okoli 50-60€ odvisno od cen ki jih imajo.
NejcZ Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Pooblaščenc ti bo računal za servis (olje in filter) + pregled, karkol to pomeni, sigurno med 120 in 150€. Sam ga narediš za 35€.
jany Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Pooblaščenc ti bo računal za servis (olje in filter) + pregled, karkol to pomeni, sigurno med 120 in 150€. Sam ga narediš za 35€. Naredu servis na tracerju na 5000km ker sem sam želel pa je blo 75€ na pooblaščenem servisu yamaha.
NejcZ Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Pol je pa Kawasaki tolk drag.. js mam kup računov od prvega lstnika od Elise itd in so osnovni servisi bli tolk kot sem napisal. Sam sem isto naredil za 37€, če bi mel kake popuste bi blo še ceneje (4 litre Motul 10-40 in filter)
MiNa Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 "Mali mlinček" kot nadomestni motor brez problema prestal pot do češkega mesta Trebon, "kratek" izlet (350km) po nemškem "črnem gozdu" in danes spet nazaj domov. Vsega skupaj cca 1300km. Glede na to, da ste se nekateri spraševali, če se da, seveda se da in to brez "muk". Za malo več udobja ima dodano veterno šipo, ščitnike rok in DIY gel za sedež, ki mu doda cca 3cm v višino in ohho pri udobju. Ja tudi žejo je bilo potrebno gasit, povprečje pa smešno 3,4 l/100km. Ostali motorji so delovali kot pijanci v primerjavi z "rumenkom". Na polno "osedlan" na zadnji češki črpalki pred avstrijsko mejo... Snečer, vandrovec, jany in 6 others 9
jany Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Lahko kaj več o diy gel sedežu prosim ?
a-rod Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 plačal sem 79€ Pooblaščenc ti bo računal za servis (olje in filter) + pregled, karkol to pomeni, sigurno med 120 in 150€. Sam ga narediš za 35€. plačal sem 79€
jany Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 150€ za servis da samo tisti ki jih ima... več kot 80€ nimajo za računat ker je 20 minut dela+ olje + filter olja.
MiNa Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 Lahko kaj več o diy gel sedežu prosim ? DIY, aka (do it yourself), iz slike se pa menda vidi kako. Idejo sem dobil ob iskanju udobnejšega sedeža za mojega F650GS(800). Seveda sem med drugim naletel tudi na tole "blazinico", ki pa je za moje pojme oderuško draga. Ni za "šminkiranje" je pa poceni in funkcionalno (3x gel prevleka, za sedež kolesa, 5€-kom). Na sedež je pritrjeno (puščica) s paskom na "klik" zaponko. malakai, SLVR in jany 3
jany Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 Superca glavno da seda lepo sedet oziroma kej več prevozit. Me zanima koliko bo hotel tapetnik za moje porihtat grem še ta teden pa me zanima še sploh ima gel varjante
ciciban Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Tudi meni se zdi super ideja. Sploh za daljše fure.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se