Skoči na vsebino

Yamaha MT 07


ELO

Priporočene objave

@cb650f

mogoče to da zgleja honda slaba kopija yamahe? pač osebno mnenje, seveda vsake oči imajo svojega malarja, ampak sem pri nakupu tudi hondo gledal

Popravljeno . Popravil a-rod
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, cb650f said:

@BigOne, ne da bi bil pameten, vendar...hmm... kaj vidiš na mt07 in na drugih ne? se mi zdi, da konkurenca ponuja dosti več - za malo več €. Sploh če imaš namen vzet nek "ne osnovni" model.. potem si na ceni tam tam. 6990€ nova CB650F, hornetka, z abs. Pa ne, da bi delo reklame, ampak ko se enkrat pelješ z mt07 (vsaj po lastnih izkušnjah) ugotoviš da je to moped. Je pa res, da je ugoden. 2 Cilindra naredita svoje. Navoj konkreten. Tu se pa konča. Pa brez zamere. B)

MT07, neznam opisat zakaj se mi tolk dopade.. že od samega začetka :)

Doben drug nejked se mi ne dopade tolk kot tale yamahica.. kak dukati bi se še mogoče najdo :D

Plani za nov motor so itak šli po vodi, tak da bom mogo vzet rabljen motor :)

Trenutno mam nexusa, super motorčič.. že teh 29kw mi je skoraj dovol, tak da bo pri 55kw prek teklo :D

ABS? eni pravijo da ja.. drugi ne.. nisem nek divjak, tako da mi ne igra bistvene vloge (se ga pa nebi brano)

Rad bi probal nekaj dugačnega, če bo mi sedlo bo, drugače pa bom encajt vozo in potem dalje prodal :D

NIkjer ne piše, da morem met motor do konca življenja :P

Tale honda pa mi nikakor ne sede.. tak da odpade po celi črti :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, BigOne pravi:

MT07, neznam opisat zakaj se mi tolk dopade.. že od samega začetka :)

Doben drug nejked se mi ne dopade tolk kot tale yamahica.. kak dukati bi se še mogoče najdo :D

Plani za nov motor so itak šli po vodi, tak da bom mogo vzet rabljen motor :)

Trenutno mam nexusa, super motorčič.. že teh 29kw mi je skoraj dovol, tak da bo pri 55kw prek teklo :D

ABS? eni pravijo da ja.. drugi ne.. nisem nek divjak, tako da mi ne igra bistvene vloge (se ga pa nebi brano)

Rad bi probal nekaj dugačnega, če bo mi sedlo bo, drugače pa bom encajt vozo in potem dalje prodal :D

NIkjer ne piše, da morem met motor do konca življenja :P

Tale honda pa mi nikakor ne sede.. tak da odpade po celi črti :P

ABS ni namenjen divjakom. To je pomemben del aktivne varnosti, ki varuje voznika pred prehitro in premočno "roko-nogo" na zavorah.

In ja, ABS igra bistveno vlogo ob nepredvidenih situacijah na cesti, v normalnih okoliščinah v večini primerov vožiš le kak kilogram "tehnologije" več na motorju (avtu).

ps. Glasen izpuh (eden tvoj prejšjih postov) ne rešuje življenja, sicer nekateri trdijo da ga (loud pipes save lives). Cena za oba "dodatka" je pa tu nekje....

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam ;)

Ampak trenutno nimam neke izbire glede da hočem MT07 :D
Še vedno lahko kupim in ko se ponudi priložnost prodam in zamenjam motor z absom.. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 3. 2016 at 16:27, Lipstick pravi:

Prihaja tudi MT 07 TRACER !!!!

 

Link? Na prvo žogo mi google na najde nič frišnega, sami stari članki it sredine 2015

Žal ne smem, sem zavezan molku v takih primerih.

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kjer je dim je tudi ogenj....

2yamahamt07_2016.jpg

precej oblečena MT-07Tracer? Najbrž ne zaradi zime? Ke rmožakar v ozadju na F800R je oblečen prav poletno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, BigOne pravi:

Se strinjam ;)

Ampak trenutno nimam neke izbire glede da hočem MT07 :D
Še vedno lahko kupim in ko se ponudi priložnost prodam in zamenjam motor z absom.. 

 

Mt-07 je dejansko kopija Kawasakija er6-n.

Vendar pa je mt-07 bolj smiseln nakup, model je nov, motor je lažji, malenkost bolj zmogljiv.

Skratka je izbira, en ponuja gori cbf650f, tudi je izbira, a dvovaljnik je pri tej kubikaži boljša zadeva, kaj boš z max močjo pri 11.000rpm...

Honda ima 63Nm pri 8000rpm

Yamah 68Nm pri 6500rpm, plus drugačna krivulja.

Po drugi strani je pa "vse" zelo podobno pri normalni vožnji, naked itak ni za kakšne presežke, razen če si Tyson.

 

 

kawasaki-er6n-8.jpg

2014-yamaha-mt-07-eu-dee.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli izpeta tema ali dilema 2 proti 4: moj glas gre v vsakem primeru za 4 v vrsti.

In še izkušnja iz lastne garaže: ko je imela moja ER 6n sva se domenila na KMC-ju za test vožnjo s takrat novo Xj 6n: in ko se potem v Kočevju obrneva in sedeva na kavo dobim pod nos: "A veš kaj, bi pa lahko že zdavnaj povedal da je Yamaha mnogo manj naporna za vozit in tudi iz speljevanja gre mnogo lepše."

Sedaj ne vem kako je z MT 07 (zelo hvalijo agregat) ker je nisem peljal, ampak kakšnih čudežev verjetno ni. Pa moti me tudi to, da sta MT in ER nekako pol številke manjša motorja kot CBF ali Xj.   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz rabim motor za skoraj vsakodnevno uporabo. 
Kot sem že reko nerabim 1000ccm in 150kw, ker mi je že zdaj 29kw na maxiju skoraj dovolj. 

Sem malo primerjal er6n in mt07 in res zgleda kot kopija, ampak če mene vprašaš mnogo 

lepša kopija :D gdo je od koga kopiral mi je čisto vseeno. 

Edino kar mi ni všeč, da ni najbol primeren motor če še koga voziš vzadi. Pa glih tak se da naredit kakih 100-200km skupaj ;)
Maš pač kako pavzo več. 

Gor sem zrasto z različnimi tomosi.. avtomatik, apn, atx. 
Yamaha je pa ena lepa, udobna, sodobna, močnejša različica atxa če tak gledaš :P

Za v dvoje bi potem mogoče prišo bol v upoštev f800 gs, 700, 650... samo tolk se pa spet ne vozima skupaj ;)
Večinoma sem na motorju sam. 

Nisem še nič slabega prebral o yamahi. Motor in menjalnik ful hvalijo. Za malo bol izkušene uporabnike pa je treba nekaj € vložit v 

predelavo vzmetenja. 

Pa še to.. če mi bo uspelo menjat bom šel iz 2010 letnika na 2014-15 letnik z slabimi 1500€ doplačila kar pa tud nekaj šteje :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Fazer03 pravi:

Nikoli izpeta tema ali dilema 2 proti 4: moj glas gre v vsakem primeru za 4 v vrsti.

In še izkušnja iz lastne garaže: ko je imela moja ER 6n sva se domenila na KMC-ju za test vožnjo s takrat novo Xj 6n: in ko se potem v Kočevju obrneva in sedeva na kavo dobim pod nos: "A veš kaj, bi pa lahko že zdavnaj povedal da je Yamaha mnogo manj naporna za vozit in tudi iz speljevanja gre mnogo lepše."

Sedaj ne vem kako je z MT 07 (zelo hvalijo agregat) ker je nisem peljal, ampak kakšnih čudežev verjetno ni. Pa moti me tudi to, da sta MT in ER nekako pol številke manjša motorja kot CBF ali Xj.   

Tako je XJ6 je izredno polikan agregat. In če ga hočeš ožemat, ga moraš gnat v iber obrate, da leti. Je pa zelo kontroliran-miren v nižjih obratih, kjer od 2000 naprej mirno kruzaš. Dvo valjni aka ER6 so tudi zelo prijetni, vendar za odtenek bolj naporni skoz kake serpenitne, sem nemalokrat videl, ko so se deklice zašaltale, pa pomoti vrgle v prvo in je zadnje kolo blokiralo. Pri xj6 tega ni, ker se agregat zelo zavrti.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 3. 2016 at 22:19, Snecer pravi:

Za hec pogledam mere XJ 6n in er6, prvi je za 2cm daljši, honda pa za 1cm daljša...

Al kaj narobe gledam?

Bi pa že lahko vedel da ni vse v centimetrih :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, drugače pa imaš prav, od teh edino MT-07 istopa po merah, ostali so skupaj , novi modeli.

Dolžina 2,085m, medosna 1,4m, višina zica 805

Je pa najlažja od vseh, kar občutno.

Jaz je tudi nisem peljal in me zanima kakšen je agregat napram kopiji iz er6.

MT-07 bi bil zelo zanimiv model za 7-8 jurjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če primerjam z Versysem, je MT07 bolj poskočna in lahkotna v ovinkih in pri zaviranju. Nič čudnega, je občutno manjša in lažja, agregat pa cca. 15% močnejši.

Ima pa sedež u k*** (kot da bi ga vzeli iz tekmovalnega Ducatija), zato bi bil to moj prvi upgrade, ne pa raufnk ali kaj drugega.

Če bo MT07 Tracer res ven prišel in ne bodo odskočili s ceno, bo zelo zanimiv motor.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, DAMI34 pravi:

Dvo valjni aka ER6 so tudi zelo prijetni, vendar za odtenek bolj naporni skoz kake serpenitne, sem nemalokrat videl, ko so se deklice zašaltale, pa pomoti vrgle v prvo in je zadnje kolo blokiralo.

ER6 ima precej konkreten zavorni učinek motorja. V hladnem na povprečem slovenskem asfaltu ni problem "podrsati" z zadnjim kolesa pri prestavljanju iz 3. v 2. V 1.  itak, če nisi skor ustavljen. Ni neke drame, zna pa koga na začetku malo strašiti.

 

pred 58 minutami, Snecer pravi:

Kaj pa cukanje 2 valjnika, je kaj bolj uglajena zadeva?

Nekje tam-tam z ER6 je. V nizkih obratih zna malo ritat. Mi je pa MT-07 delovala bistveno kompaktnejši motor od ER6. Pa slabše sprednje vzmetenje ma, original še najbolj spominja na gumice...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Snecer pravi:

Men ni uspelo "podrsati" ne z er6, ne z versys :)

Kaj pa misliš s tem kompaktnejši?

 

Jaz imam rad motor malo v malo bolj odzivnih obratih pa ponavadi prej prestavim v nižjo... verjetno je to glavni vzrok. Pa to se je dogajalo samo na res hladnem asfaltu.

Krajši, ožji, spredaj ga kr malo "zmanjka"... deluje manjši od ER6. Verjetno se nekoliko manjši voznik lažje znajde na MT-07 kot na ER6, vsaj tak občutek sem dobil. Nisem se pa veliko peljal je bilo bolj za probat par vaj na poligonu, ko sem lih na avtošolo naletel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve gdo za kako rabljeno MT07? :) Edino ena je na avtonetu.. 

Sem bil na ogledu.. res lepo ohranjena.. pri keslu je edino ena praska ker je motor padel na mestu.. ostalo pa kul! 

Popravljeno . Popravil BigOne
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. Je kdo morda imel podobno težavo z mt-jko kot jaz? Danes se mi je med vožnjo prižgala rumena lučka z napako Sd....13. Motor med vožnjo deluje ok, v prostem teku pa se zaganja in crkuje. Motor ima šele 3500km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Garancija

tu na netu en piše tole

I've looked in the owner's manual & it says - the air intake pressure sensor : open or short circuit detected
It's on the self-diagnostic function & diagnostic code table in section 9 page 5.
Fault code 13 (I assume the 'SD' comes from the 'self-diagnostic')

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!